Şimdi Ara

TATA CLUB (8. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
212
Cevap
13
Favori
135.503
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,
    Çekme belgeli olarak aldığım 2011 model tata vista dizel aracımda immobilizer beyin uyuşmazlığından dolayı tamirciden çıkaramıyoruz. Tamircilerin çözüm olarak söylediği; ya komple beyin ve immobilizer Değişecek (çok maliyetli) yada aynı model aynı özelliklerdeki bi aracın beyninin kopyalanması İmiş.
    Böyle bir durumla karşılaşıp çözen varsa yazarsa çok memnun olurum.
  • hasanbasritata H kullanıcısına yanıt
    Aracın motoru ve bir çok aksamı fiat ile aynı, immobilizer de öyle değil mi ? Bu tür sorunların daha kolayca çözülebilmesi gerekirdi bence. Konu hakkında başka elektrikçilerden de fiyat ve bilgi alın, mutlaka daha pratik bir çözümü olmalı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sercanstein

    Aracın motoru ve bir çok aksamı fiat ile aynı, immobilizer de öyle değil mi ? Bu tür sorunların daha kolayca çözülebilmesi gerekirdi bence. Konu hakkında başka elektrikçilerden de fiyat ve bilgi alın, mutlaka daha pratik bir çözümü olmalı.
    Tata aracımı ilanı koyduğumun ertesi günü sattım. Kapora alındı ibaresine rağmen arayanlar oldu. İlgi gösterilen bir araç. Satılmaz elinde kalır diyenlere aldanmayın. Eğer aracınız temiz, kmsi çok yüksek değilse kolayca satarsınız.
  • Bir buçuk senedir tata indigo kullanıyorum parasina göre 10 numara broadway parasina klimalı abs airbag li camları otomatik bi araca biniyorum bakımlarını yaptırdım memnunum.kronik problemi olan sarj lambası yakmasını dinamo konjektorünü değişerek hallettik tık yok..bi başka kronik problem olan klima sorunu duruyor hâlâ.kronik olduğunu tata özel elektrik ustası söylemişti.klima devreden çıkıp tekrar devreye giriyor siz birşey yapmadan.yazın güneşin altında kalırsa araba bindiğimde bi kac saat calisiyor5 durmadan ama garajdan çıktıysam yani arav serin ise 15 sn çalışıyor 15 dn duruyor.çalıştığı 15 sn de soğutması gayet iyi.gaz kacagi veya eksiği yok...
    Bu problemi çözen oldu mu ? Acaba hangi parçadan dolayı yapıyor?
  • 2008 model tata ingido sw arabam sabahları ilk calismada baya bir mavi duman atıyor ve teklemeli çalışıyor 1-2 dk bu şekilde oluyor sonra hiç bisey kalmıyor sorun ne olabilir acaba usta enjektörlerin temizlenmesi gerekli dedi mazot cok yakar dedi ama yakiti çok az
  • sinan.45 S kullanıcısına yanıt
    Tekleme dışında, sabah ilk çalışmada zorluk oluyor mu? Motor sıcakken çalıştırınca oluyor mu? Uzun süre park halinde bekledikten sonra yere damlamış mazot var mı ?
    Ekteki kare beyaz alanı elinizin ulaşabildiği yerlere kadar kontrol edin, eğer elinize sıvı geliyorsa muhtemelen mazot pompası mazot kaçırıyordur. Diğer bir ihtimal de mazot el pompasının olduğu yer var ordaki deformasyon da problem yaratabilir.
    Bu mesaja eklenen görseller:

     TATA CLUB




  • Motor sıcakken hiç bir sıkıntı yok uzun sureli parktan sonrada ayni sorun oluyor 1-2 dakika mavi dumandan ve teklemeli calismadan sonra araç normale dönüyor.
  • sercanstein S kullanıcısına yanıt
    Öncelikle cevap için çok teşekkür ederim.Yere damlamis mazotada hiç rastmadim motor sicakken çalıştırınca normal çalışıyor.
  • sinan.45 S kullanıcısına yanıt
    Bahsettiğim yeri kontrol ettiniz mi ? Hatta elinizin ulaşamadığı yerleri de bir tornavidaya bez takıp incelemenizde fayda var. Dizel tatalarda mazot pompası sorunu en çok yaşanılan durumlardan biri sanırım. Eğer mazot ıslaklığı gelmezse yarın sabah aracı çalıştırmadan önce ekte okla gösterdiğim yerde el pompası var. Hava filtresi kutusunun hemen altında kolay görünmeyebilir, siyah yuvarlak bir pompa kısmı, ışık tutun görürsünüz zaten. Onu 3-6 kez ya da sertleşinceye kadar pompalayın eğer geri kaçmış mazot varsa tekrar enjektörlere gitmiş olacak. Bunların dışında ısıtma bujilerinde çalışmama ya da mazot filtresinde tıkanma da sebeplerden bazıları olabilir.
    Bu mesaja eklenen görseller:

     TATA CLUB




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sercanstein

    Bahsettiğim yeri kontrol ettiniz mi ? Hatta elinizin ulaşamadığı yerleri de bir tornavidaya bez takıp incelemenizde fayda var. Dizel tatalarda mazot pompası sorunu en çok yaşanılan durumlardan biri sanırım. Eğer mazot ıslaklığı gelmezse yarın sabah aracı çalıştırmadan önce ekte okla gösterdiğim yerde el pompası var. Hava filtresi kutusunun hemen altında kolay görünmeyebilir, siyah yuvarlak bir pompa kısmı, ışık tutun görürsünüz zaten. Onu 3-6 kez ya da sertleşinceye kadar pompalayın eğer geri kaçmış mazot varsa tekrar enjektörlere gitmiş olacak. Bunların dışında ısıtma bujilerinde çalışmama ya da mazot filtresinde tıkanma da sebeplerden bazıları olabilir.
    Bu mesaja eklenen görseller:

     TATA CLUB
    merhabalar.. 2008 tata indica aldım...2 gün oldu, yakıt göstergesinin çok hızlı düştüğünü farkettim, depoyu hemen fulledim 30 km gittim amaçeyreğe yakın azaldı, aracı alırken serviste kontrol ettirdim, bakımını yaptırdım, aracın değil kazası boyası da yok, 113 bik kmde...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihan97

    merhabalar.. 2008 tata indica aldım...2 gün oldu, yakıt göstergesinin çok hızlı düştüğünü farkettim, depoyu hemen fulledim 30 km gittim amaçeyreğe yakın azaldı, aracı alırken serviste kontrol ettirdim, bakımını yaptırdım, aracın değil kazası boyası da yok, 113 bik kmde...

    Alıntıları Göster
    Bir de bu akşam tavan lambası sürekli kendi kendine yanıp söndü, ancak lambayı elle kapatarak sorunu çözebildim, otomatik konuma getirdiğimde yine yanmaya sönmeye devam etti...




  • İyi gunler 2005 indigo arabamin kumandasini tanitamiyorum daha once bir kez yapmistim simdi yine ayni seyleri yapiyorum kullanma kilavuzu ingilizce turkceye cevirdim denilenleri yaptim learn tusuna basiyorum isigin yanip sonmesi gerekiyor ama olmuyor yardimci olabilirmisiniz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mercan2317

    İyi gunler 2005 indigo arabamin kumandasini tanitamiyorum daha once bir kez yapmistim simdi yine ayni seyleri yapiyorum kullanma kilavuzu ingilizce turkceye cevirdim denilenleri yaptim learn tusuna basiyorum isigin yanip sonmesi gerekiyor ama olmuyor yardimci olabilirmisiniz
    Genelde önyargılara karşı önyargılı olan bir insan olarak, sırf önyargılı yaklaşıldığı için gittim TATA aldım. Köyde kullanmak için küçük kamyonet bakıyordum. Mitsubishi L200 , Nisan hyboard ,ısızu vs bu tip araçlarla ilgilenirken TATA TELCOLİNE 4X2 tek kabin dikkatimi çekti. Bir bakayım dedim herkes aman uzak durun aman yaklaşmayın vs. Hemen gittim aldım. Yalovadan aldım aracı, mazot ışığı yanıyordu. 40 tl lik mazot aldım. İstanbula akşam trafiğinde geldim 240 km de yol yaptım daha yeni yandı ışık. Yakıtı inanılmaz az tüketiyor. Motor çekişi gayet iyi. Devrini aldı mı rampalarda 5.vitesteyken 4.vitesi istemiyor. 130 140 lara rahat çıkıyor. Bir kamyonet için kapıları, kapı kolları, direksiyonu konsolu vs gayet sağlam üretilmiş.
    Dikkat ettiğim en önemli özelliği şasesi ,muadil araçların şasesinden çok daha kalın ve sağlam. Yine sizde dikkat ederseniz ki 2000 model Tata Telcoline Lerin bile kaportasına bakın hiç dalgalanma yoktur bu kaportasının et kalınlığının çok kalın olmasından kaynaklanmaktadır. Kaputu açıp kapattığınızda aynen DEFENDER in kaputunu açıp kapatmışsınız gibi hissediyorsunuz, yani kaportası gayet sağlam. Beğenilmeyecek yönleri şu olabilir, ses yalıtımı daha iyi yapılabilirdi, Fren sistemleri daha iyi olabilirdi. Dikkat edilmesi gereken noktası ise, Turbosu, Kızdırma bujisı ısıtmayı tamamlamadan çalıştırmamak, motoru durdurmadan öne bi yirmi otuz saniye rolantide çalıştırmak gerekmektedir. En büyük avantajıda fiyat tabiki. Unutmayın TATA uzun yıllardır araç üretiyor ve hindistan gibi zorlu şartlar için araç üretiyor ve bu firma hala ayaktaysa araçları zor şartlara dayanabildiği içindir. Ben şimdiye kadar bir problemle karşılaşmadım ve öyle yakın zamanda , her araçta olabilecek türden arızaların dışında büyük bir problemle karşılaşacağımıda sanmıyorum.




  • ARKADAŞLAR MERHABA,
    TATA İNDİGO için görüşlerimi yazmak istedim.belki birine bir faydası olur diye.

    2013 yılında pek araştırmadan yeni bi araba alım, eski olmasın, hurdalarla uğraşmım dıye maddi yetersizlik nedeniyle 2011 model tata indigo yöneldim. cevremdeki herkez alma desede bana yeni diye cekiçi geldi. aldım ve ınanılmaz memnun kaldım , az yakıyo masrafsız cekişi iyi.tabı bırazda arabadan ne bekledigin önemli. ve sıkıştım satmak zorunda kaldım. internetten satılıklara baktım o zaman 14 , 15 bın falan yazıyolardı ben 13 bın yazdım bi haftada sattım ama üzülerek. 6 ay kullandım. sonrasında bir araç daha alıp sattım. ve nerdeyse hergün temiz tata indigo bulurum dıye sitelerde gezindim ve buldum.


    **yine 2011 modem 49 binde beyaz buldum,lpgli ruhsata işli. ilk sahıbınden aldım. adam bek arabadan anlamadıgı ıcın hıc masraf etmemış bakımda yapmamış aldım dırek adana servisine götürdüm. triger baskı balata yag firenler falan derken toplamda 1100 tl masraf ettım arac bana toplamda 16.500 geldi. suan sıfır arabaya bınıyor gıbı bınıyorum :)üstelik şahin parasına :) eger şehrinizde tata servisi varsa kesinlikle korkmayın.

    aracın tek kotu yanı aşırı derecede koltukları yüksek( bana göre kötü bazı ınsanlar bunu cok seviyor )
    demek istedigim bu paralara alınabılınecek en iyi araba. sahin tıpo uno veya eski albea cilo alacagınıza bu markayı degerlendırın.merak etmeyın elinizde kalmaz.ucuza alıp ucuza satarsınız :)

    heee indigo için soyluyorum bunu 2008 den sonrası guzel oncesı cırkın bıraz :)

     TATA CLUB TATA CLUB TATA CLUB



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1864mustafa -- 8 Kasım 2016; 16:56:47 >




  • arkadaşlar çok fazla tata kullanıcıları yok facebook ve instagram üzerinden ilk kez tata sayfası açıldı katılım sağlayalım. tata kullanıcıları ve tata hakkına bilgiler için
    instagram sayfası: @tataotomobilkulubu
    facebook sayfası: https://www.facebook.com/tataotomobilkulubu

    tataotomobilkulubu yazarakda google sayfasından erişebilirsiniz
  • Selamün aleyküm arkadaşlar bende 2007 tata indigo var.rolantide stop ediyor devir saati olduğu yerde oynuyor düzensiz çalışma ve yüksek yakıt sarfiyatı var ne yapmam lazım bi çözüm bulamadım epeydir bu sorunla uğraşıyorum.
  • Merhaba arkadaşlar 2006 tata Indica aldım malum kumanda tek yalnız hangi anahtarcıya gittiysem kodlanmadı

    Bu uzaktan kumandayı nasıl çoğalta bilirim
  • TtaR T kullanıcısına yanıt
    Merhaba ,

    Bende de tana indica 2006 model var ama bendeki orj kumandasıyımıydı bilmiyorum herhangi bir anahtarcıya götürdüm sıkıntısız kopyalandı
  • tata hakkında bilende bilmiyen de yorum yapıyor ben memnunum
  • merhabalar, öncelikle TATA'yla ilgil hiç bir fikri olmayıp zikri olanlardan olmadığı bildirmek istiyorum. 14 aydır 2008 Model İndica DLX modeli kullanıyorum.15.000TL'ye Dizel(ortalama 20 kuruş yakıyor, uzun yolda 16-18 kuruş), 4 cam otomatik, geri park sensörü, hidrolik, abs vs. vs. özellikleri sunan başka bir marka yok. Araacı 88000 km'de aldım ve 14 ayda 19.000 km yapmama rağmen yağını,suyunu,benzini koymak dışında bir masraf çıkarmadı çok şükür. Uzun yolda 130'u çok rahat yakalayıp bu tempoda gidiyor, 150'yi de buluyor ama sürüş için 130 çok uygun. Neyse gelelim asıl konuya....
    Benim foruma gelmemin asıl sebebi
    TATA KUMANDA TANITIMI

    Şöyle ki ben Bursa'da ikamet ediyorum. Araç kumandamın pilini değiştirdikten sonra kumanda kapıları açmamayı başladı araçta immobilizer olduğundan dolayı kapıları kumandadan açmazsanız araç çalışmıyor. Yedek immobilizer kitini şöför koltuğunun altındaki sokete takarak çalıştırmak durumunda kalırsınız. Tata kullananlar bilir... Tata'nın eskiden yetkili servisi olan, TATA'ları da iyi tanıyan Özgüniş Oto'ya gittim...Oradaki arkadaşlar önce çok yoğun olduklarını şimdi onunla uğraşamayacaklarını vs. söylediler. Bende işlemin çok kısa bir işlem olduğunu vs. izah edip ikna ettim tanıtmaları için. Ama usta arkadaş geldi oturdu bir iki düğmeye bastı ve yok dedi algılamıyor senin immobilizer beyni değişmesi lazım bu da biraz masraflı ve arabanın 2 gün burada kalması lazım.Dedim eyvallah gerek yok aldım arabayı gittim bir sahile başladım araştırmaya ve sonrasında 30 sn.de kumandamı çalışır hale getirip bunu da paylaşmak istedim. (Site yöneticilerimden ricam TATA Kumanda Tanıtımı diye bir başlık dahi açabilirler, insanlar mağdur olmasın.

    Gelelim tarife,
    Arkadaşlar şöför koltuğunun altına yedek immobilizer kitini takın,
    yedek immobilizer kiti üzerinden maviye basarak motorun kilidini açıp anahtarla da aracınızı çalıştırın.
    10 sn sonra aracı istop edin.
    Anahtarınızla araçtan inip kapıları anahlarla kilitleyin ve yine 10 sn. bekleyip anahtarı da yuvasından çıkarmadan kapıları tekrar açın.
    Şöför koltuğuna oturup koltuğun altına takılı olan yedek immobilizer kumandasını ve ana kumandanızı yan yana getirin.
    Yedek immobilizer kumandasında bir kere kırmızıya basın.
    Şimdi de ana kumanda da 3 kere mavi, 1 kırmızı, 1 kırmızı ve 2 kere de maviye basın.
    Zaten işlemleri yaparken kapılarınızın açılıp kapandığını göreceksiniz.
    Sonrasında şöför koltuğunun altındaki yedek immobilizer'ı çıkartın. araçtan inip kapılarınızı ana kumanda ile kapatın ve açın...
    Böylece en az 2 bin tl istenecek beyin değişecek vs. geyiklerle ve ustaların kaprisleriyle uğraşmanıza gerek kalmaz. Boşuna da strese girmezsiniz..
    Bana gelince bir hayır duanız yeter...
    Selamlar...




  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.