Şimdi Ara

Tarih yazdık

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
1.281
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Gerisi teferruat.
    lafı güzaf fasarya

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________
  • Bir maçı bu kadar abartırsanız asla büyük başarılara ulaşamazsınız.

    Beşiktaş clde napoliyi yendi. 10 yıl sonra bunu okuyunca kim vaybe der.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    PSN:LightningTR

    Bir nefesine bile sahip olamadığımız bu dünya için zalime boyunmu eğeceğiz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -RüzgarGibiGeçti-

    Bir maçı bu kadar abartırsanız asla büyük başarılara ulaşamazsınız.

    Beşiktaş clde napoliyi yendi. 10 yıl sonra bunu okuyunca kim vaybe der.

    Yahu arkadaş allah aşkına 90'lı yıllarda Galatasaray'ın Şampiyonlar Ligi'nde aldığı her beraberlikte bile topyekun mutluluk yaşayıp dünya şampiyonu olmuşcasına seviniyorduk. Beşiktaş tarihinde ilk kez İtalyan rakibini yenmiş, deplasmanda iki penaltıya rağmen maçı koparmış, sahasında bilmem kaç maç yenilmemiş takımı yenmişiz.

    Abartacağız elbette. Sanki her sene bu ve benzeri galibiyetleri alıyoruz, kupaları topluyoruz da şimdi sakin sakin oturalım.
    _____________________________
    Ben her şeyden önce bir Türk milliyetçisiyim. Böyle doğdum. Böyle öleceğim. Türk birliğinin, bir gün hakikat olacağına inancım vardır. Ben görmesem bile, gözlerimi dünyaya onun rüyaları içinde kapayacağım. Türk birliğine inanıyorum, onu görüyorum. Yarının tarihi, yeni fasıllarını Türk birliğiyle açacaktır. Dünya sükûnunu bu fasıllar içinde bulacaktır. Türk'ün varlığı bu köhne âleme yeni ufuklar açacak, güneş ne demek, ufuk ne demek, o zaman görülecek.
    Bu millet istiklalsiz yaşamamıştır. Yaşayamaz ve yaşamayacaktır. (Mustafa Kemal Atatürk)
  • Vıdı vıdı değil Abuabakar. Gerisi angarya
    Efendinin önünde eğil AbuaÇakar Napolisi bakarya

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 10 yıl sonra okuyunca kim ne derse desin bugun için vay belik basarıdır sodanızı cıkarken alın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi reikideiki -- 20 Ekim 2016; 11:06:04 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Büyük iş başardık. Deplasmanda ülke genel olarak başarısız. Milli takımlara bakıyosun, Galatasaray'ın son 2 yılki ŞL'sine bakıyosun, Fenerbahçeye bakıyosun, Beşiktaş'a Trabzona bakıyorsun. Deplasmanlar hep kısır geçiyor. Rakip Napoli. Forvetleri 96m€ ettiği yerde forvet arkasında oynayan oyuncularıda toplamda bi okadar ediyor. Napoliyi İtalyada yenmek büyük iştir. 30 maç olmuş yenilmeyeli. Napoliyi yenmek meseledir, Napoliyi deplasmanda yenmek daha büyük meseledir. Tarih dün gece yazılmıştır.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1881

    quote:

    Orijinalden alıntı: -RüzgarGibiGeçti-

    Bir maçı bu kadar abartırsanız asla büyük başarılara ulaşamazsınız.

    Beşiktaş clde napoliyi yendi. 10 yıl sonra bunu okuyunca kim vaybe der.

    Yahu arkadaş allah aşkına 90'lı yıllarda Galatasaray'ın Şampiyonlar Ligi'nde aldığı her beraberlikte bile topyekun mutluluk yaşayıp dünya şampiyonu olmuşcasına seviniyorduk. Beşiktaş tarihinde ilk kez İtalyan rakibini yenmiş, deplasmanda iki penaltıya rağmen maçı koparmış, sahasında bilmem kaç maç yenilmemiş takımı yenmişiz.

    Abartacağız elbette. Sanki her sene bu ve benzeri galibiyetleri alıyoruz, kupaları topluyoruz da şimdi sakin sakin oturalım.

    Bence çok çok önemli bir galibiyetti ve maçtaki mevzuları düşününce yıllar sonra bile unutulmayacak maç olacak...

    Gruplardan çıkarsanız bu galibiyetin anlamı dahada büyük olacak, kimsenin galibiyet beklemediği hatta maça çıkmadan beraberlik deseler eyvallah diyeceği maç kazanıldı, saygıyı ve desteği hakkediyorsunuz...

    Umarım Galatasaray ve Fenerbahçe'nin eriştiği en büyük ŞL başarısı olan Çeyrek finali geçersiniz ülkemize yeni hedefler kazandırırsınız...
    _____________________________




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Ben diyorum beşiktaş bunlar çoktan aşmış büyük bir takımdır adamların bana dediklerine bak. Ne diyebilirim

    Bana sorarsanız takımlarımız avrupanın önde gelen 10 klübu hariç diğer takımlarla eşdeğer seviyede.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    PSN:LightningTR

    Bir nefesine bile sahip olamadığımız bu dünya için zalime boyunmu eğeceğiz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oyuncu11790

    quote:

    Orijinalden alıntı: 1881

    quote:

    Orijinalden alıntı: -RüzgarGibiGeçti-

    Bir maçı bu kadar abartırsanız asla büyük başarılara ulaşamazsınız.

    Beşiktaş clde napoliyi yendi. 10 yıl sonra bunu okuyunca kim vaybe der.

    Yahu arkadaş allah aşkına 90'lı yıllarda Galatasaray'ın Şampiyonlar Ligi'nde aldığı her beraberlikte bile topyekun mutluluk yaşayıp dünya şampiyonu olmuşcasına seviniyorduk. Beşiktaş tarihinde ilk kez İtalyan rakibini yenmiş, deplasmanda iki penaltıya rağmen maçı koparmış, sahasında bilmem kaç maç yenilmemiş takımı yenmişiz.

    Abartacağız elbette. Sanki her sene bu ve benzeri galibiyetleri alıyoruz, kupaları topluyoruz da şimdi sakin sakin oturalım.

    Bence çok çok önemli bir galibiyetti ve maçtaki mevzuları düşününce yıllar sonra bile unutulmayacak maç olacak...

    Gruplardan çıkarsanız bu galibiyetin anlamı dahada büyük olacak, kimsenin galibiyet beklemediği hatta maça çıkmadan beraberlik deseler eyvallah diyeceği maç kazanıldı, saygıyı ve desteği hakkediyorsunuz...

    Umarım Galatasaray ve Fenerbahçe'nin eriştiği en büyük ŞL başarısı olan Çeyrek finali geçersiniz ülkemize yeni hedefler kazandırırsınız...

    İnşallah gruptan çıkamasak bile UEFA'da ülke puanına katkıda bulunmaya devam ederiz. Ama Türk takımı klasiği olarak İstanbul'da Napoli'ye kaybedeceğimizi, Benfica ile de berabere kalacağımızı düşünüyorum.

    Tabii ne olacağı belli olmuyor böyle durumlarda.
    _____________________________
    Ben her şeyden önce bir Türk milliyetçisiyim. Böyle doğdum. Böyle öleceğim. Türk birliğinin, bir gün hakikat olacağına inancım vardır. Ben görmesem bile, gözlerimi dünyaya onun rüyaları içinde kapayacağım. Türk birliğine inanıyorum, onu görüyorum. Yarının tarihi, yeni fasıllarını Türk birliğiyle açacaktır. Dünya sükûnunu bu fasıllar içinde bulacaktır. Türk'ün varlığı bu köhne âleme yeni ufuklar açacak, güneş ne demek, ufuk ne demek, o zaman görülecek.
    Bu millet istiklalsiz yaşamamıştır. Yaşayamaz ve yaşamayacaktır. (Mustafa Kemal Atatürk)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1881

    quote:

    Orijinalden alıntı: oyuncu11790

    quote:

    Orijinalden alıntı: 1881

    quote:

    Orijinalden alıntı: -RüzgarGibiGeçti-

    Bir maçı bu kadar abartırsanız asla büyük başarılara ulaşamazsınız.

    Beşiktaş clde napoliyi yendi. 10 yıl sonra bunu okuyunca kim vaybe der.

    Yahu arkadaş allah aşkına 90'lı yıllarda Galatasaray'ın Şampiyonlar Ligi'nde aldığı her beraberlikte bile topyekun mutluluk yaşayıp dünya şampiyonu olmuşcasına seviniyorduk. Beşiktaş tarihinde ilk kez İtalyan rakibini yenmiş, deplasmanda iki penaltıya rağmen maçı koparmış, sahasında bilmem kaç maç yenilmemiş takımı yenmişiz.

    Abartacağız elbette. Sanki her sene bu ve benzeri galibiyetleri alıyoruz, kupaları topluyoruz da şimdi sakin sakin oturalım.

    Bence çok çok önemli bir galibiyetti ve maçtaki mevzuları düşününce yıllar sonra bile unutulmayacak maç olacak...

    Gruplardan çıkarsanız bu galibiyetin anlamı dahada büyük olacak, kimsenin galibiyet beklemediği hatta maça çıkmadan beraberlik deseler eyvallah diyeceği maç kazanıldı, saygıyı ve desteği hakkediyorsunuz...

    Umarım Galatasaray ve Fenerbahçe'nin eriştiği en büyük ŞL başarısı olan Çeyrek finali geçersiniz ülkemize yeni hedefler kazandırırsınız...

    İnşallah gruptan çıkamasak bile UEFA'da ülke puanına katkıda bulunmaya devam ederiz. Ama Türk takımı klasiği olarak İstanbul'da Napoli'ye kaybedeceğimizi, Benfica ile de berabere kalacağımızı düşünüyorum.

    Tabii ne olacağı belli olmuyor böyle durumlarda.

    2 tane kötü beraberlik sonrasında Napoli deplasmanında Galibiyet rehavet yaratabilir hocam haklısın, hatta liverpool'u elediğiniz dönemde Club Brugge elenmenize benzer bir rehavet yaşanabilir...

    Şuan müthiş bir özgüven kazandınız, bunun beraberinde disiplini ve mücadeleyi bırakmazsanız hedefler büyür...Şenol Güneş bu yönden avantaj sağlayabilir, kolay kolay rehavete kapılacak td değil...
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oyuncu11790

    quote:

    Orijinalden alıntı: 1881

    quote:

    Orijinalden alıntı: oyuncu11790

    quote:

    Orijinalden alıntı: 1881

    quote:

    Orijinalden alıntı: -RüzgarGibiGeçti-

    Bir maçı bu kadar abartırsanız asla büyük başarılara ulaşamazsınız.

    Beşiktaş clde napoliyi yendi. 10 yıl sonra bunu okuyunca kim vaybe der.

    Yahu arkadaş allah aşkına 90'lı yıllarda Galatasaray'ın Şampiyonlar Ligi'nde aldığı her beraberlikte bile topyekun mutluluk yaşayıp dünya şampiyonu olmuşcasına seviniyorduk. Beşiktaş tarihinde ilk kez İtalyan rakibini yenmiş, deplasmanda iki penaltıya rağmen maçı koparmış, sahasında bilmem kaç maç yenilmemiş takımı yenmişiz.

    Abartacağız elbette. Sanki her sene bu ve benzeri galibiyetleri alıyoruz, kupaları topluyoruz da şimdi sakin sakin oturalım.

    Bence çok çok önemli bir galibiyetti ve maçtaki mevzuları düşününce yıllar sonra bile unutulmayacak maç olacak...

    Gruplardan çıkarsanız bu galibiyetin anlamı dahada büyük olacak, kimsenin galibiyet beklemediği hatta maça çıkmadan beraberlik deseler eyvallah diyeceği maç kazanıldı, saygıyı ve desteği hakkediyorsunuz...

    Umarım Galatasaray ve Fenerbahçe'nin eriştiği en büyük ŞL başarısı olan Çeyrek finali geçersiniz ülkemize yeni hedefler kazandırırsınız...

    İnşallah gruptan çıkamasak bile UEFA'da ülke puanına katkıda bulunmaya devam ederiz. Ama Türk takımı klasiği olarak İstanbul'da Napoli'ye kaybedeceğimizi, Benfica ile de berabere kalacağımızı düşünüyorum.

    Tabii ne olacağı belli olmuyor böyle durumlarda.

    2 tane kötü beraberlik sonrasında Napoli deplasmanında Galibiyet rehavet yaratabilir hocam haklısın, hatta liverpool'u elediğiniz dönemde Club Brugge elenmenize benzer bir rehavet yaşanabilir...

    Şuan müthiş bir özgüven kazandınız, bunun beraberinde disiplini ve mücadeleyi bırakmazsanız hedefler büyür...Şenol Güneş bu yönden avantaj sağlayabilir, kolay kolay rehavete kapılacak td değil...



    İnşallah Şenol Güneş, bu rehaveti yönetecek kalibrede bir adamdır. İçerideki iki maçtan en iyi ihtimalle 4 puan alırız ve Kiev deplasmanı nispeten daha rahat geçebilir. Ama dediğim gibi içeride Kiev'e iki puan kaptıran, dün akşam şu ya da bu şekilde Napoli'yi yenen takımdan her şeyi bekleyebiliriz.
    _____________________________
    Ben her şeyden önce bir Türk milliyetçisiyim. Böyle doğdum. Böyle öleceğim. Türk birliğinin, bir gün hakikat olacağına inancım vardır. Ben görmesem bile, gözlerimi dünyaya onun rüyaları içinde kapayacağım. Türk birliğine inanıyorum, onu görüyorum. Yarının tarihi, yeni fasıllarını Türk birliğiyle açacaktır. Dünya sükûnunu bu fasıllar içinde bulacaktır. Türk'ün varlığı bu köhne âleme yeni ufuklar açacak, güneş ne demek, ufuk ne demek, o zaman görülecek.
    Bu millet istiklalsiz yaşamamıştır. Yaşayamaz ve yaşamayacaktır. (Mustafa Kemal Atatürk)




  • tarih yazma standartınızı böyle koyarsanız bırakın gs gibi avrupada çift kupa kaldırmayı finali bile hayal edemezsiniz.
    _____________________________
    BMW 320i First edition M Sport
  • Avrupanın yeni fatihi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    BABALAR HEP ÖNDE GİDER ÇÜNKÜ EVLATLAR YOL BİLMEZ.
  • Dünyanın en iyi takımıyız şu anda bırakın da kutlayalım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Tarih yazmak bambaşka bir olay dostum, Sen çok yanlış anlamışsın. Tebrik ederim bu arada, ben en iyi bir beraberlik koparsaniz çok iyi olur diyordum ama galibiyet oh kaymak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    i9 10900k@5Ghz | Asus Rog RTX 3090 OC 24Ghz | Asus ROG Strix XG27UQ 4K 144Hz HDR | MSI MPG Z490 Gaming PLUS 4800Mhz OC | G-Skill 32GB Trident-Z RGB 3600Mhz CL16 | Samsung 2x2TB 970 EVO NVMe M.2 SSD | XPG Levante 240mm RGB | Corsair 850W RM850 80+ Gold | COOLER MASTER MasterBox TD500 Mesh ARGB | Corsair K70 Cherry MX Low Profile Speed RGB | Logitech G Pro X 7.1 | Logitech G Pro Hero 16k DPI | SS QcK Heavy XLarge
  • Kartallar yüksek uçar derlerdi ama siz yanlış anlamışsınız.

    Güzel bir galibiyet. Ama tarih yazmak böyle olmuyor. He bugünün tarihini kenara yazarsınız en fazla o olur.
    _____________________________
    Moulin Rouge!
    "Yanlış adamla dövüşüyor olsanız bile en azından doğru silah seçin."
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Piêr Dé Sans

    Kartallar yüksek uçar derlerdi ama siz yanlış anlamışsınız.

    Güzel bir galibiyet. Ama tarih yazmak böyle olmuyor. He bugünün tarihini kenara yazarsınız en fazla o olur.

    Napoliyi evinde avlamışız, daha ne kadar yüksekten uçalım?

    Tarihi dün gece yazdık, okuyun ve anlamaya çalışın.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Tebrik aderim , ancak çok ama çok şanslı bir galibiyet bu . 1 pozisyon yakalayıp 3 gol atmayı başarılı oyun olarak adlandırmak büyük yanlış ve komik olur. İş bu noktaya geldikten sonra bu guruptan çıkamazsanız büyük başarısızlık olur.
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.