Şimdi Ara

Taner Bey! ve diğer 1.4TSi Passat kullanıcıları lütfen: (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
157
Cevap
0
Favori
10.864
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Konunun açılma mantığını çözemedim.
    "Kasayı kaldırma" olayı tamamen subjektif bir şey değil mi? Gidersin test edersin, Maybach değil ya bu mübarek; istediğin zaman git test et.
    Ne 250 basanlar kalmış, ne tsi la havalananlar kalmış, ne bilmem şu motorlusu olsa olayı kalmış



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorkemuse -- 6 Ağustos 2011; 1:26:41 >
  • araç tiguan 1.4 tsi 4x4 150 hp 1621 kg....225 km hızı da görmüşlüğü vardırbu hızın yapıldığı yer adanada otoban...ne kadar sürede çıktığımı hatırlamıyorum ama tahminen 4- 5km vardır...ha bu arada yolda gözle görülür bir eğim yok



    keyifli sürüşler....

     Taner Bey! ve diğer 1.4TSi Passat kullanıcıları lütfen:


     Taner Bey! ve diğer 1.4TSi Passat kullanıcıları lütfen:
  • 2011 1.4 TSI 122 BG passatı 2 aydır kullanıyorum. Şuan 6.000 km civarında. Performansından son derece memnunum. Ses yalıtımı ise sürpriz derecede iyi. Bu arada belirteyim, önceki aracım 2007 c180 idi.
  • Bugün YAVRUYU beşiğinden (ya da duruma göre MAKİNAYI kabzasından) çıkardım. 29 Temmuz'dan 6 Ağustos'a kadar binmedim, dolmuşla işe gidip geldim, bilerek ve isteyerek. Ara sıra zaten böyle şeyler yaparım, sebebi özel, buraya yazamam, yazsam da birşey ifade etmez.

    Ama PASSAT'ımı özlemişim...

    Hele klimasını. Resmen iliklerim dondu diyebilirim. Havalandırma ızgaraları da kazadan sonra hava yastıkları ile birlikte değişti ve acaba yanılıyor muyum diye de düşünmeye başladım ama dışarıda hava 45 dereceyken ve asfalt resmen erimişken klima hafif kısa süreli bir panik nezle atağı yaşamama sebep oldu.

    Tabi ön cam da tozlanmıştı. PetroTurk'e gittim, ön ve arka camı sildiler, ayrıca 4.14 TL'den 95 oktan şerefsiz benzin aldım. Ben anladım ki şehiriçinde 1'e 10 yakıyorum, çünkü gaz pedalına yol düz ve boşken basmayı seviyorum, bunun da bir bedeli var, ona da katlanıyorum. Lastikler 4 yıla yaklaştı, henüz 23300 km'deler ama yol tutuşu azaldı, onun da etkisi vardır.

    METRO Grosmarket'e gittim, biraz alışveriş yaptım. 4x1 l PEPSI ve 4x1 l YEDIGÜN aldım, iftar açarken soğuk içmeyi seviyorum. Tavada kaymaklı yoğurt, Nestlé sütlü çikolata, 5 kg Balküpü toz şeker ve uyumadan yarım saat önce mutlaka bir bardak içtiğim SIRMA C Vitaminli Limonlu Soda 1 litre PET şişe. Bunu 1 defa içen müptelâsı oluyor, ben de oldum, SIRMA hakikaten süper bir içecek yapmış. Biraz daha ıvır zıvır aldım, PASSAT'ın bagajına yerleştirdim. Eve giden yol uzun ve düzdü, kemerini taktım, AUTO-HOLD'a bastım, klimayı 18 dereceye getirdim, MP3'ten de Sandra'nın MARIA MAGDALENA ve Scorpions'tan STILL LOVING YOU parçaları eşliğinde Öğretmenler Bulvarına çıktım ve bastım.

    122 HP ve 210 NM görmezlikten gelecek veya inkâr edilecek değerler değil.

    1.4 TSI motorlu bir PASSAT kullandığınızda ilk unutacağınız şey motorun 1.4 litre olduğu hususudur. Evet, 160 veya 211 HP değil, fakat yetecek kadar güç doğru zamanda doğru şekilde aracı ileriye atıyor. Kanalın üzerindeki kavşakta (Sosyal Evlerin hizasındaki) beklerken 3 sıra araç vardı, en sağ sıraya geçtim ve kavşağın sağ şeridinin boş olduğunu gördüm. En sol şeritte 2 otomobil, orta şeritte KONTUR'un NEOPLAN otobüsü ve sağ şeritte de kavun taşıyan kamyonet vardı. Yeşil yanar yanmaz kalkışımı hesapladım. Klima da çalıştığından ama araçta 1 kişi olduğumdan vitesi 3.000 devirde atacaktım, böylece 2. vitese geçerken aracın yol hızı ile motorun devir hızı birbirini karşılıklı olarak öldürmeyecekti (=frenlemeyecekti), aynı şekilde 2. vitesi de normalden 500 devir daha yüksek atarak esas hızlanmayı yapacağım 3. viteste aracın tork bandını tam kullanabileceğini gördüm ve öyle de yaptım, trafiği aksatmadan sağdan hızlanarak araçların önüne geçtim ve M1 AVM'ye kadar orta şeritten ilerledim. Bu hızlı kalkış daha yavaş giden ve gitmek zorunda olan araçların arkasına takılmamama sebep oldu.

    Evet, motor hacmi ufak, ama sadece o. Gerisi büyük.

    1.4 TSI gibi hacmi küçük ama gücü büyük motorları kullanmadan burada kullanmış ve beğenmemiş gibi yorumlar yapmamanızı tekrar ve özellikle rica ediyorum. Bu motorun 2.0 TSI 200 HP olmadığını biliyorum, ki en pahalı PASSAT'ta bu motor vardı ve ürün gamından 1.8 TSI 160 HP ile birlikte çıkartıldı, çünkü pahalı benzin ve LPG uyumsuzluğu nedeni ile Doğuş Otomotiv bu motorlarla uğraşmak istemedi, fakat 1.4 TSI yeterli, makul ve iyi performans sunuyor, vitesleri yüksek devirlerde atarsan da yavaş gittiğinde tasarruf sağlayan motorun hızlı gittiğinde performans da sunabileceğini görüyorsun.

    Herkese iyi geceler.

    Taner Göde
  • Taym, hikayeyi beğendim
    2.000 km-2 aydır 1.3 multijet kullanan birisiyim. bundan inip TSI'a binsem nasıl hissederim merak ediyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kidkatarakte

    2011 1.4 TSI 122 BG passatı 2 aydır kullanıyorum. Şuan 6.000 km civarında. Performansından son derece memnunum. Ses yalıtımı ise sürpriz derecede iyi. Bu arada belirteyim, önceki aracım 2007 c180 idi.


    İşte bir otomobil bunun için alınır! Çok kilometre yapmak, kullanmak, binmek için. 2 ayda 6.000 km = günde 100 km

    Kendimden utanıyorum, 44 ayda 23.300 km = günde 17 km

    Neyse ki ara sıra çalıştırıyorum da motor çürümüyor. Lastikler ve akü halen orjinal, sadece uzaktan kumandanın pili zayıfladı, onu Pazartesi (kendim) yenileyeceğim.
  • Ben Passat'tan ve motorundan o kadar memnun kaldım ki B6 kasayı satıp B7 kasa sipariş ettim 42.hafta teslim. B6 Passatım ile 8 ayda 15.500 km yaptım, performansı gayet tatmin ediciydi yakıtı ise şehir içi ne yalan söyleyeyim yakıyordu şehir dışı ise yakıtı unutabilirsiniz. Taner Abi yeni aracım 1.4 TSI Comfortline manuel şeker beyazı 2012 + bi xenon + sunroof + park asist ve içi bej döşemeli olacak yorumlarını bekliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende 2.5 yilda 20binkm yaptim.Sadece yaLari ve haftasinlari kullandim.1.4 tsi chipli manuel.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drkaramurat

    araç tiguan 1.4 tsi 4x4 150 hp 1621 kg....225 km hızı da görmüşlüğü vardırbu hızın yapıldığı yer adanada otoban...ne kadar sürede çıktığımı hatırlamıyorum ama tahminen 4- 5km vardır...ha bu arada yolda gözle görülür bir eğim yok



    keyifli sürüşler....

     Taner Bey! ve diğer 1.4TSi Passat kullanıcıları lütfen:


     Taner Bey! ve diğer 1.4TSi Passat kullanıcıları lütfen:



    Hatay-Adana arası otobanda rampa aşağı 225-230 arası bir hıza çıkmıştım bende 1.4 TSI Passat ile, Mıstık tesislerinden sonra ki düm düz yolda 220 yaptı 221 olmuyor düz yolda.

    Tiguan SUV olduğu için son hızı Passat'a göre düşük olabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pritt31

    Ben Passat'tan ve motorundan o kadar memnun kaldım ki B6 kasayı satıp B7 kasa sipariş ettim 42.hafta teslim. B6 Passatım ile 8 ayda 15.500 km yaptım, performansı gayet tatmin ediciydi yakıtı ise şehir içi ne yalan söyleyeyim yakıyordu şehir dışı ise yakıtı unutabilirsiniz. Taner Abi yeni aracım 1.4 TSI Comfortline manuel şeker beyazı 2012 + bi xenon + sunroof + park asist ve içi bej döşemeli olacak yorumlarını bekliyorum.


    Dostum,

    Yeme de yanında yat. Gümüş'le görüşmüştüm 2-3 ay önce. Sipariş eder ve bekleriz demişti. Ya Aykan bile bunu bana teklif etmedi, bırak söylemeyi. Sipariş konfigürasyonun mükemmel, bir de elektrikli arka cam perdesi ekletebilseydin. PASSAT'ımdan çok memnunum fakat aracımı aldığımdan beri beni neyin rahatsız ettiğini şöyle bir düşündüm, şehiriçindeki yakıtından çok sunroof ve elektrikli arka cam perde olmaması beni negatif anlamda hasta etti. Sırf bu yüzden dahi başka marka ve modellere geçebilirim. Ben sunroofsuz ve arka cam perdesiz araç istemiyorum.

    INSIGNIA halen çok cazip duruyor, aradaki fark da fazla olmasaydı senin aracın aynısı + 7-DSG veya 1.6 TDI de olabilirdi fakat 3,5 yılda 23.300 km yapan birisinin 1.6 TDI alması ne kadar doğru. Kendi hastalığımın doktoru olamıyorum.

    Selam ve sevgiler,

    Taner Göde
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    Bugün YAVRUYU beşiğinden (ya da duruma göre MAKİNAYI kabzasından) çıkardım. 29 Temmuz'dan 6 Ağustos'a kadar binmedim, dolmuşla işe gidip geldim, bilerek ve isteyerek. Ara sıra zaten böyle şeyler yaparım, sebebi özel, buraya yazamam, yazsam da birşey ifade etmez.

    Ama PASSAT'ımı özlemişim...

    Hele klimasını. Resmen iliklerim dondu diyebilirim. Havalandırma ızgaraları da kazadan sonra hava yastıkları ile birlikte değişti ve acaba yanılıyor muyum diye de düşünmeye başladım ama dışarıda hava 45 dereceyken ve asfalt resmen erimişken klima hafif kısa süreli bir panik nezle atağı yaşamama sebep oldu.

    Tabi ön cam da tozlanmıştı. PetroTurk'e gittim, ön ve arka camı sildiler, ayrıca 4.14 TL'den 95 oktan şerefsiz benzin aldım. Ben anladım ki şehiriçinde 1'e 10 yakıyorum, çünkü gaz pedalına yol düz ve boşken basmayı seviyorum, bunun da bir bedeli var, ona da katlanıyorum. Lastikler 4 yıla yaklaştı, henüz 23300 km'deler ama yol tutuşu azaldı, onun da etkisi vardır.

    METRO Grosmarket'e gittim, biraz alışveriş yaptım. 4x1 l PEPSI ve 4x1 l YEDIGÜN aldım, iftar açarken soğuk içmeyi seviyorum. Tavada kaymaklı yoğurt, Nestlé sütlü çikolata, 5 kg Balküpü toz şeker ve uyumadan yarım saat önce mutlaka bir bardak içtiğim SIRMA C Vitaminli Limonlu Soda 1 litre PET şişe. Bunu 1 defa içen müptelâsı oluyor, ben de oldum, SIRMA hakikaten süper bir içecek yapmış. Biraz daha ıvır zıvır aldım, PASSAT'ın bagajına yerleştirdim. Eve giden yol uzun ve düzdü, kemerini taktım, AUTO-HOLD'a bastım, klimayı 18 dereceye getirdim, MP3'ten de Sandra'nın MARIA MAGDALENA ve Scorpions'tan STILL LOVING YOU parçaları eşliğinde Öğretmenler Bulvarına çıktım ve bastım.

    122 HP ve 210 NM görmezlikten gelecek veya inkâr edilecek değerler değil.

    1.4 TSI motorlu bir PASSAT kullandığınızda ilk unutacağınız şey motorun 1.4 litre olduğu hususudur. Evet, 160 veya 211 HP değil, fakat yetecek kadar güç doğru zamanda doğru şekilde aracı ileriye atıyor. Kanalın üzerindeki kavşakta (Sosyal Evlerin hizasındaki) beklerken 3 sıra araç vardı, en sağ sıraya geçtim ve kavşağın sağ şeridinin boş olduğunu gördüm. En sol şeritte 2 otomobil, orta şeritte KONTUR'un NEOPLAN otobüsü ve sağ şeritte de kavun taşıyan kamyonet vardı. Yeşil yanar yanmaz kalkışımı hesapladım. Klima da çalıştığından ama araçta 1 kişi olduğumdan vitesi 3.000 devirde atacaktım, böylece 2. vitese geçerken aracın yol hızı ile motorun devir hızı birbirini karşılıklı olarak öldürmeyecekti (=frenlemeyecekti), aynı şekilde 2. vitesi de normalden 500 devir daha yüksek atarak esas hızlanmayı yapacağım 3. viteste aracın tork bandını tam kullanabileceğini gördüm ve öyle de yaptım, trafiği aksatmadan sağdan hızlanarak araçların önüne geçtim ve M1 AVM'ye kadar orta şeritten ilerledim. Bu hızlı kalkış daha yavaş giden ve gitmek zorunda olan araçların arkasına takılmamama sebep oldu.

    Evet, motor hacmi ufak, ama sadece o. Gerisi büyük.

    1.4 TSI gibi hacmi küçük ama gücü büyük motorları kullanmadan burada kullanmış ve beğenmemiş gibi yorumlar yapmamanızı tekrar ve özellikle rica ediyorum. Bu motorun 2.0 TSI 200 HP olmadığını biliyorum, ki en pahalı PASSAT'ta bu motor vardı ve ürün gamından 1.8 TSI 160 HP ile birlikte çıkartıldı, çünkü pahalı benzin ve LPG uyumsuzluğu nedeni ile Doğuş Otomotiv bu motorlarla uğraşmak istemedi, fakat 1.4 TSI yeterli, makul ve iyi performans sunuyor, vitesleri yüksek devirlerde atarsan da yavaş gittiğinde tasarruf sağlayan motorun hızlı gittiğinde performans da sunabileceğini görüyorsun.

    Herkese iyi geceler.

    Taner Göde



    ya abi hayranım senin şu detaycığına. bir konuda böyle hikaye yazar gibi cevap yazıyorsun ya. resmen ağzımın suları akıyor. peçeteyle siliyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SISU -- 7 Ağustos 2011; 13:25:47 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde


    quote:

    Orijinalden alıntı: Pritt31

    Ben Passat'tan ve motorundan o kadar memnun kaldım ki B6 kasayı satıp B7 kasa sipariş ettim 42.hafta teslim. B6 Passatım ile 8 ayda 15.500 km yaptım, performansı gayet tatmin ediciydi yakıtı ise şehir içi ne yalan söyleyeyim yakıyordu şehir dışı ise yakıtı unutabilirsiniz. Taner Abi yeni aracım 1.4 TSI Comfortline manuel şeker beyazı 2012 + bi xenon + sunroof + park asist ve içi bej döşemeli olacak yorumlarını bekliyorum.


    Dostum,

    Yeme de yanında yat. Gümüş'le görüşmüştüm 2-3 ay önce. Sipariş eder ve bekleriz demişti. Ya Aykan bile bunu bana teklif etmedi, bırak söylemeyi. Sipariş konfigürasyonun mükemmel, bir de elektrikli arka cam perdesi ekletebilseydin. PASSAT'ımdan çok memnunum fakat aracımı aldığımdan beri beni neyin rahatsız ettiğini şöyle bir düşündüm, şehiriçindeki yakıtından çok sunroof ve elektrikli arka cam perde olmaması beni negatif anlamda hasta etti. Sırf bu yüzden dahi başka marka ve modellere geçebilirim. Ben sunroofsuz ve arka cam perdesiz araç istemiyorum.

    INSIGNIA halen çok cazip duruyor, aradaki fark da fazla olmasaydı senin aracın aynısı + 7-DSG veya 1.6 TDI de olabilirdi fakat 3,5 yılda 23.300 km yapan birisinin 1.6 TDI alması ne kadar doğru. Kendi hastalığımın doktoru olamıyorum.

    Selam ve sevgiler,

    Taner Göde


    Çok teşekkür ederim abi, Gümüş sağolsun çok iyi ilgilendi bizimle. Hatta bize 1.4 TSI Man Highline Beyaz Sunroof'lu araç buldular içi siyah döşeme ve park asist olmadığı için vazgeçtik. 1.4 TSI 7-DSG kombinasyonu gerçekten çok güzel, fakat babam otomatik vitesi sevmediği için manuel siparişi verdik. Elektrikli cam perdesi hiç gelmedi aklıma. Araç 4-4'lük ama tek bir kusuru var abi Comfortline'ın jantları bana göre berbat ! Trendline jantları çok daha güzel. Bence sen benzinliden vazgeçme abi fazla km yapmıyorsun.

    B6'yı satmadan 1 ay önce Hatay-Konya yaptım, Pelit taşpınar tesislerine kadar 5.7 litre ortalama ile gittim sonrasında pedalı yapıştırdım paspasa insan dayanamıyor abi. Konya'ya girdiğimde ortalamam 7.2 litre idi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kudal
    quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde
    Bugün YAVRUYU beşiğinden (ya da duruma göre MAKİNAYI kabzasından) çıkardım.

    ya abi hayranım senin şu detaycığına. bir konuda böyle hikaye yazar gibi cevap yazıyorsun ya. resmen ağzımın suları akıyor. peçeteyle siliyorum.


    Teşekkür ederim sevgili arkadaşım

    İftara 6 saat var. Az sonra buzdolabına koyarım. Soğuk, soğuk... Şiddetle tavsiye ediyorum.

     Taner Bey! ve diğer 1.4TSi Passat kullanıcıları lütfen:
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    quote:

    Orijinalden alıntı: kudal
    quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde
    Bugün YAVRUYU beşiğinden (ya da duruma göre MAKİNAYI kabzasından) çıkardım.

    ya abi hayranım senin şu detaycığına. bir konuda böyle hikaye yazar gibi cevap yazıyorsun ya. resmen ağzımın suları akıyor. peçeteyle siliyorum.


    Teşekkür ederim sevgili arkadaşım

    İftara 6 saat var. Az sonra buzdolabına koyarım. Soğuk, soğuk... Şiddetle tavsiye ediyorum.

     Taner Bey! ve diğer 1.4TSi Passat kullanıcıları lütfen:



    Taner abi yapma bunu bizim burada İstanbulda 30 dakika daha geç açacağız.Senin yaptığında iş mi bu sıcak ramazan gününde
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kudal

    quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    Bugün YAVRUYU beşiğinden (ya da duruma göre MAKİNAYI kabzasından) çıkardım. 29 Temmuz'dan 6 Ağustos'a kadar binmedim, dolmuşla işe gidip geldim, bilerek ve isteyerek. Ara sıra zaten böyle şeyler yaparım, sebebi özel, buraya yazamam, yazsam da birşey ifade etmez.

    Ama PASSAT'ımı özlemişim...

    Hele klimasını. Resmen iliklerim dondu diyebilirim. Havalandırma ızgaraları da kazadan sonra hava yastıkları ile birlikte değişti ve acaba yanılıyor muyum diye de düşünmeye başladım ama dışarıda hava 45 dereceyken ve asfalt resmen erimişken klima hafif kısa süreli bir panik nezle atağı yaşamama sebep oldu.

    Tabi ön cam da tozlanmıştı. PetroTurk'e gittim, ön ve arka camı sildiler, ayrıca 4.14 TL'den 95 oktan şerefsiz benzin aldım. Ben anladım ki şehiriçinde 1'e 10 yakıyorum, çünkü gaz pedalına yol düz ve boşken basmayı seviyorum, bunun da bir bedeli var, ona da katlanıyorum. Lastikler 4 yıla yaklaştı, henüz 23300 km'deler ama yol tutuşu azaldı, onun da etkisi vardır.

    METRO Grosmarket'e gittim, biraz alışveriş yaptım. 4x1 l PEPSI ve 4x1 l YEDIGÜN aldım, iftar açarken soğuk içmeyi seviyorum. Tavada kaymaklı yoğurt, Nestlé sütlü çikolata, 5 kg Balküpü toz şeker ve uyumadan yarım saat önce mutlaka bir bardak içtiğim SIRMA C Vitaminli Limonlu Soda 1 litre PET şişe. Bunu 1 defa içen müptelâsı oluyor, ben de oldum, SIRMA hakikaten süper bir içecek yapmış. Biraz daha ıvır zıvır aldım, PASSAT'ın bagajına yerleştirdim. Eve giden yol uzun ve düzdü, kemerini taktım, AUTO-HOLD'a bastım, klimayı 18 dereceye getirdim, MP3'ten de Sandra'nın MARIA MAGDALENA ve Scorpions'tan STILL LOVING YOU parçaları eşliğinde Öğretmenler Bulvarına çıktım ve bastım.

    122 HP ve 210 NM görmezlikten gelecek veya inkâr edilecek değerler değil.

    1.4 TSI motorlu bir PASSAT kullandığınızda ilk unutacağınız şey motorun 1.4 litre olduğu hususudur. Evet, 160 veya 211 HP değil, fakat yetecek kadar güç doğru zamanda doğru şekilde aracı ileriye atıyor. Kanalın üzerindeki kavşakta (Sosyal Evlerin hizasındaki) beklerken 3 sıra araç vardı, en sağ sıraya geçtim ve kavşağın sağ şeridinin boş olduğunu gördüm. En sol şeritte 2 otomobil, orta şeritte KONTUR'un NEOPLAN otobüsü ve sağ şeritte de kavun taşıyan kamyonet vardı. Yeşil yanar yanmaz kalkışımı hesapladım. Klima da çalıştığından ama araçta 1 kişi olduğumdan vitesi 3.000 devirde atacaktım, böylece 2. vitese geçerken aracın yol hızı ile motorun devir hızı birbirini karşılıklı olarak öldürmeyecekti (=frenlemeyecekti), aynı şekilde 2. vitesi de normalden 500 devir daha yüksek atarak esas hızlanmayı yapacağım 3. viteste aracın tork bandını tam kullanabileceğini gördüm ve öyle de yaptım, trafiği aksatmadan sağdan hızlanarak araçların önüne geçtim ve M1 AVM'ye kadar orta şeritten ilerledim. Bu hızlı kalkış daha yavaş giden ve gitmek zorunda olan araçların arkasına takılmamama sebep oldu.

    Evet, motor hacmi ufak, ama sadece o. Gerisi büyük.

    1.4 TSI gibi hacmi küçük ama gücü büyük motorları kullanmadan burada kullanmış ve beğenmemiş gibi yorumlar yapmamanızı tekrar ve özellikle rica ediyorum. Bu motorun 2.0 TSI 200 HP olmadığını biliyorum, ki en pahalı PASSAT'ta bu motor vardı ve ürün gamından 1.8 TSI 160 HP ile birlikte çıkartıldı, çünkü pahalı benzin ve LPG uyumsuzluğu nedeni ile Doğuş Otomotiv bu motorlarla uğraşmak istemedi, fakat 1.4 TSI yeterli, makul ve iyi performans sunuyor, vitesleri yüksek devirlerde atarsan da yavaş gittiğinde tasarruf sağlayan motorun hızlı gittiğinde performans da sunabileceğini görüyorsun.

    Herkese iyi geceler.

    Taner Göde



    ya abi hayranım senin şu detaycığına. bir konuda böyle hikaye yazar gibi cevap yazıyorsun ya. resmen ağzımın suları akıyor. peçeteyle siliyorum.


    +1
  • Taner abi ALLAH kaza bela vermesin bendede aynı renkte jetta var bu arabalar çok karizma duruyorlar MAŞALLAH
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.