Şimdi Ara

Tamirci youtube kanalları? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
89
Cevap
3
Favori
14.624
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İsmail Usta (gurbetçilerin imdadına yetişen usta);


    490.000'deki 1.3 egea aracın zinciri ses yapıyor. Ustamız, yağ bakımları hariç zincir setinin bu kmye kadar hiç değişmediğini söylüyor. (490bin boyunca sadece yağ değişimiyle zincir seti hiç değişmeden çalışması aslında büyük başarı motor için.) İlk defa yağ pompasını ben söküyorum diyor.


    Sonraki videoda araç sahibi daimi müşteri çıkınca ihale suç 1.3 motora yükleniyor. Araç sahibi de bir hışımla kamera karşısına çıkıyor. Bakımları yaptım falan. Yani müşteriyi kaybetmemek ve müşteriye toz kondurmamak için baya çabalamıştı. Daimi müşteri olmayan müşterilerin hatalarını da doğrudan videoda yüzlerine söylüyor hatalarını, dalga geçer gibi.



    Son zamanlarda Youtubeden gelenlerin işlerini yapamıyorum, yetiştiremiyorum, yıllık şu kadar kemik müşteri kitlem zaten var falan filan diyordu. Başka bir videoda 500 bin abonesi olan bir Yutubırın motor rektifiyesini yapabiliyor. Youtubeden gelmeyin ama Yutubırsanız gelin. Ama çok aboneli olsun.



    Başka bir videoda Maf sensörünün içindeki pislikleri tornavidayla çıkarıyordu eyvah eyvah. O sensör aşırı hassas birşey. İlgili videonun yorumlarına bakılınca halkın ne derece cahil olduğunu görebilirsiniz. Mükemmelsin ustam, bravo ustam falan filan. Böyle cahil halka böyle usta. Ustanın niyeti kötü olmayabilir ama kendini geliştirmelidir.


    Oto tamircim;


    Bir aracın direksiyon sistemiyle ilgili bir problemi var. Usta şöyle diyor; "aracın sahibi dostumuz, normalde bu arızayla bu kadar ilgilenmeyiz."


    Niye abi? Tanıdık olmayanlar insan değil mi? Ya parasıyla değil mi, tanıdık olsa ne olmasa ne. Lafa gelince bunlar milli servettir, tamir edilebiliyorsa-kurtarılabiliyorsa yeni parça almayın demesini biliyorsunuz?


    Ama ben tanıdık olmadığım için bana sıfır komple parçayı aldırıp montajını yapacaksınız. E siz tanıdıklarınıza tamirci, tanımadıklarınıza montajcısınız. Ustalık bu mu? Hayır, adamına göre tamirci, adamına göre montajcısınız belli. Nerede kaldı milli servet kavramı?


    Uludağ Otomotiv;


    Öyle bir arıza çıktı ki, şok şok şok, buna inanamayacaksınız... Böyle başlık atan videolardan, kanallardan uzak duruyorum.


    Youtube Ustam;


    Opel Astra şanzımandan gelen uğultu probleminde ilk teşhisi diferansiyel rulmanı idi. Değişimi yapıyor ama ses problemi devam ediyor. Bu sefer şanzımanı komple indiriyor. Sıkıntı başka yerden çıkıyor. Deneme yanılma olayı yani sanayinin olmazsa olmazı.. Sonuç olarak masraf tabikide araç sahibine yazılıyor. 2 defa işçilik, birdefa gereksiz değişen malzeme vs.



    Son olarak bu saydığım ustaların gerçekten yararlı çalışmaları da var. İşinize yarayan bilgileri alın.


    Aslında Youtube ustaları, sanayideki genel usta tiplemelerini yansıtıyor.





  • Yukarıda bir arkadaş ismail ustaya binaen yazmış, votto amortisör kullandım şimdiye kadar şikayet gelmedi diye. Gelmez, çünkü müşteri bir dahakine başka ustaya gider de ondan :D


    Arabam ve Ustam; Hondacı genç. Sadece bilgi birikimlerini paylaşıyordu. Uzun süredir uğramıyor.


    Yağız Oto Cenk Usta; 2 yıldır ses seda yok. Acaba öldü mü diye düşünüyorum.


    Online Tamirci; Pek pürüz göremedim. İyi gibi.


    xxx Sanayi usta profili xxx

    • deneme-yanılma yöntemi kullanırlar.
    • öğrenmeye açık değildirler. eski tecrübeyle hareket ederler. yeniliğe açık değildirler. ustalıklarına laf ettirmemek için gurur yaparlar. akıl veremezsiniz.
    • sökülmesi gereken 3-5 civata varsa sadece bir tanesini söküp malzemeyi kastırarak-kanırtarak iş yaparlar. bu sefer bir taraf yapılırken başka bir taraf veya malzeme bozulur.
    • örnek; kapı kilit motorunun dişlisi sıyırmıştır. ya uğraşmaz başkasına yönlendirir, ya sıfır malzeme aldırıp montaj etmek ister. senin arızanla uğraşacağına 3-4 tane araca bakım yapıyormuş beyefendiler. tabelada tamir yazıyor ama usta montajcıyım diye bağırıyor.
    • aracın bir tarafı, ustanın kendi iş bilmezliği-beceriksizliği yüzünden bozulduğunda ben hatalıyım demez. "bunlarda kroniktir, bunlarda hastalıktır" diyip problemi bir zamanlar sağlam olan araca yükler. üstüne daha da sıvayıp, günde 20 tane böyle parça bozuluyor der.
    • sanayide ustalar, ne kadar yanlış iş yapsalar yapsınlar birbirlerini desteklerler.




  •  Yorumların büyük çoğunluğu gurbetçilerden oluşuyor. Adamlar yurdışında araçların anasını ağlatıp buraya gelip çok çok uyguna motor yaptırıyor. Ondan sonra cennet vatanım, sağol varol usta diyip yurtdışına geri gidiyor.  

  • Formren motors safi israf.

    Parçacı ile ortak çalışıyor galiba.

    Geçen daha en az 20 bin km yapacak olan Orjinal fren balatasını bitik deyip attı yerine yan sanayi balata taktı.


    Müşterileri çok cahil herhalde


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SayınOzi kullanıcısına yanıt

    Radyatöre kaynak yapmak için Radyatörün bakır olması lazım ki günümüzde hemen hemen hiç bir araçta bakır radyatör yoktur, diğerlerine de kaynak olmaz. Ayrıca radyatör bir aracın en hayati parçalarından biridir. Değiştirmek yerine, yok tıkayıcı yok bilmem ne yapıştırıcısı ile tamir etmeye çalışmak büyük risk tir. Bence video da değiştirmekle en iyisini yapmışlar.

  • TEPEE PREMİUM PACK kullanıcısına yanıt

    Tamirhane kanalını izlemenizi tavsiye ederim, Vw gurubundan başka araca bakmıyor ve Tork Anahtarı başta olmak üzere her konu da yeterli ekipman, bilgi, ve deneyime sahip.

  • İsmail Usta genelde kamyon-minibüs tarzı ticari araçlara baktığı için servis itinası beklemek biraz yersiz. Adam başta telefon numarası bile verdi ama baktı ki ışığı gören geliyor, tavrını zorunlu olarak değiştirdi.

  • Tamirhane derim. tork anahtarı kullanan tek usta galiba 😀. Bizim burda sanayide herkes göz usulu 😀


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tamir evi recep usta: her şeyi değiştiriyor. bir de diskleri falan hep rekor üzerinde asılı bırakıyor çok tehlikeli işler yapıyor. başka bir konuda ise artık tok usta olmaya başlamış. geçenlerde birisi aramış fiyat almak için adama ben müsait değilim git başka yerde yaptır falan demiş. sakıncalı bunlar.


    ismail usta: iyi hoş güzel de adam her daim dolu


    aslan usta: çok bilgili ama lafı çok eveleyip geveliyor bir türlü sadete gelmiyor. bundan bi egszos katalizörü alışlar sonra hurdacıya satmışlar. konunun katalizör olduğunu 10 dakikalık videonun 8. dakikasında falan anlıyorsunuz. lafı çok uzatma ustam. bir de milleti engelleme. insanlar bırak fikrini özgürce yazsın

  • bu alanda en beğendiklerim tamir evi recep usta ve samsunlu oto tamircim. Özellikle renki gözlü olan usta çok temiz ve düzenli iş yapıyor.

  • Kanal lar icerisinde en düzgün olani., Egitici, temiz isciligi olan, Kemal Sunal replikleri konusmayan, Argo kelimeleri kattiyen kullanmayan,Programi bastan sona iyi götüren Kanal bence Tamirhane kanalidir


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • uludağ otomotiv var ki, şarjlı matkapla honlama yapıyorlar, sıvı conta sürülmeyecek her yere sıvı conta sürüyorlar. kilolarca balata spreyi kullanıyorlar. nerede yan sanayi parça var takıp geçiyorlar. nasıl iş yapılmaz öğreniyorum :)


    benim sevdiğim

    ismail usta var sohbeti güzel.

    tamirhane var çok bilgili bir usta

    torc destek var plastik kapağı bile tork anahtarıyla fabrika değerinde sıkıyor. oksijen sensörü testi için scope falan kullandığını bilirim. türkiye'ye fazla bu adam.

  • @
    benim sevdiğim

    ismail usta var sohbeti güzel


    Yorumunuza saygi duyarim, bahsi gecen Kisi cogu kez celiskili konusuyor. ..abuk subuk laflari devamli tekrarliyor. Kendini hep garip gösteriyor, veya 5 kurusluk isi bedavaya yapip devamli kendini övüyor. Tamirhanesinde iscisi istifa ediyor, arkasindan konusuyor.. 60 a merdiven dayamis birine yakismiyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-E75606366 -- 25 Mayıs 2022; 9:14:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İsmail usta motor patlatmasın dıye konulan tapaları bunları kolay cıkıyor bu nedenle boyayıp yapıştırıyoruz dıyordu e ıyıde onu adamlar onlem olarak kolay cıkması ıcın yapmış zaten dıyınce hatasını anlayıp vıdeoyu kaldırmıstı en son :D


    Bu tip youtube kanallarında adam musterısının motoru bozulmaması ıcın onlem alıyorsa masraf actırmıyorsa o kanalları tercıh ederım herkesın arabasını bozup sonrada surası catlamıs burası patlamıs dıye bıde ustune vıdeo ceken tıplerde olabılıyor. E kardesım adam 10 yıllık musterın sonra da motor yatak sarmıssa sorumlusu kullanıcı degıldır bana gore

  • Ne gömdünüz adamı böyle ya! Adamın son derece makul işçilik ücretleri var, o konuda ancak takdir edilir. En çok tekrar ettiği laf sanırım "Ülkemin güzel insanları", bundan rahatsız olmak çok normal olmasa gerek. Son olarak istifa eden bir işçi olursa yorumlarda onlarca kişi soruyor, bu yüzden durumu açıklamak gerekiyor. 50'li yaşlar için gayet standart bir profil çiziyor.

  • command_4 kullanıcısına yanıt

    Kilolarca balata spreyi olayı aslında satisfying hocam. Yorumlarda sürekli istekte bulunuyor millet. :D Abi balata sprey temizleme işlemini uzun tutar mısın falan diyorlar. İzlemesi keyifli yani. Ben de motor, şanzıman yıkama kısımlarını seviyorum. At nalı temizleme videolarını seveler de var.  


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yedek.parcalari gösterirken Yeni discleri yerlere firlatiyor.

    Formenci abimiz iyidir temizdir ama günü antifriz , 5w30 ve tork anahtarlari ile sevenlerini tatmin ederken , 2000 Model asagasi
    araclari Kabul etmeyip tùketicilleri iki sinifa ayirt ediyor.

    Arslan usta sadece vag grubuna bakiyor , diger araclardan anlamiyorum.diyor tabi yersen )) fakat 4/4 Lük bir usta oldugu kesin...

    Tamir Evi Recep Usta Allah vergisi her araca , boyutlari.farketmesizin , bakmaktadir.... Kamyon gibi q7 , X5 ,Mercedes tarzi SUV lere bakmak her.ustanin harci degil...

    Malik doktor daha cok köy grubuna bakan emektar biri...

    Lan.oglum.bunu grankgi gitmis, vaybe, bre bre brre, meschelleh.meschelleh....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Motor yagi servisinde kesinlikle katki yagi kullandirtmayin,;
    1.israf
    2.katkidan ziyade zarari ola-bilir

    Markaya ,viskosite olayina fazla takinmayin,aracin kitabinda ne öneriliyorsa
    onu tercih edin yani 5\40 yag yaziyorsa 5\30 veya 0\30 kullanmak cahilliktir.

    Aracinizin motorunu kesinlikle basincli su ile, gereksiz yere,yikatmayin.yikatilirsa
    önemli yerleri, soke-müsür -beyin-sigorta\röle kutusu vs, koruma altina alinmali.

    Antifriz takviye gerekiyorsa kesinlikle uygun antifriz sayet yok ise Icme Suyu koyun, musluk
    Suyu antifrizi bozar.

    Yag seviyesi min ila max arasinda bulunsun,fazlasi zarar.

    Teker somunlarinizi "ustalar" tabanca ile gereginden fazla sikarsa o somunlari tekrar gevsettin
    ve ortalama 100nm ile torklayin aksi takdirde yolda lastik patlatir tekerin sökülmesi gerekirse o somunlari zor cözersiniz.En kötü durumlarda fazla sikilan somunlar seyir halinde tekerin aractan cikabilmesine varana kadar ilerleyebilir.

    Triger setini her daim komple degistirin,orjinali tercih edin,veya bilinen oem yan sanayi...otto,votto,gibi cin menseilli taktirmayin .

    Marka takintiniz olmassin. Kirmizi isiklarda ayaginizi debriyajdan cekin, devirli kullanmayin,kisa mesafelerden kacinin,kirmiza isiklara yavas yanasin,ileri sürüs egitimler almakta fayda kesinkikle vardir.

    Mutlu pazarlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bir şey bildikleri yok. Ancak şov. 100 bin bakımı için bir YouTube ustası ile tam anlaşıp yapacakken başka bir usta yarı fiyatına halletmişti. Sonra servislere sordum onlar bile biz dokunmuyoruz açılıp bakılır ancak o şekilde tespit edilir demişti.

    Adamlar ancak ezber. Araştırma yok kendini geliştirmek yok.

    Bir tek Exper olarak tarcanlar ve yeşil iyi gibidir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.