Şimdi Ara

Taahhütümü iptal etti Vodafone ve 107.40 TL borç çıkarttı ( ÇÖZÜLMEDİ )

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
1.297
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar ,

    Vodafone'dan aranarak aynı fiyata 750dk yerine 1000dk 2gb internet vs sms paketi teklif edilmişti 12 ay sözüme karşılık bende en çok telefonu konuşmak için kullandığım için ekstra 250 dk dan dolayı kabul ettim fakat taahhütümü iptal ettiler ve yeni taahhütü tanımlamadılar.107.40 tl fatura çıkattılar ayrıca 25 lira gelmesi gereken fatura da 40 küsür tl geliyor.15 Aralık 2016 tarihinde kayıt açtırmama rağmen sorunumu çözüme kavuşturamadılar ve çıkan faturayı ödemek zorunda kaldım hattım kapanmaması için.BİMER aracılığı ile de sorunumu anlattım fakat bu kadar zaman geçmesine rağmen kimse benimle iletişim kurmadı aslında haklarını yemeyeyim 542 numarasından arandım sorununuz devam ediyorsa 1 e sorununuz çözüldüyse 2 ye basın diye bir telefon aldım 2 kere ikisinde de 1 e basmama rağmen 17dk bekledim operatöre bağlamadılar.

    Sorunumu çözmek için başka kanalları kullanabilir miyim ? Fikri olan varsa yardımcı olursa çok sevinirim.Şimdiden teşekkür ederim.

    Süreç ekleme 1 :
    İkinci şikayet kaydını bırakmama rağmen hiçbir gelişme yok.Açıkcası Vodafone çekim kalitesinden memnundum en azından gittiğim noktalarda bana problem çıkartmıyordu fakat diğer operatörlerin birinden fırsat yakalarsam cayma bedelini falan umursamadan değiştireceğim hattımı.Ben probleme çözüm üretemeyen , müşteriyi bu kadar süre cevapsız bırakan basiretsiz bir firma görmedim.Türk Telekom'dan falan geçiş yapmayı düşünen varsa iki kere hatta üç kere düşünsün atmayın kendinizi ateşe ben uygun faturaya aldanıp geçmiştim siz yapmayın.

    Süreç ekleme 2 :
    29.01.2017 saat 11:19 da aradım 11:32 ye kadar bir konuşmamız gerçekleşti Vodafone müşteri hizmetleri ile ve kaydınıza aciliyet ibaresi ekleyebilirim onun dışında yeni bir kayıt açamam dışında birşey söyleyemedi mağduriyetiniz varsa Vodafone tarafından karşılanacaktırı da sürekli ekledi.Bende sinirlendiğim için biraz sert konuştum aslında sitemim çalışana değil direkt olarak Vodafone'nun basiretsiz yapısanaydı.Bende çok merak ediyorum ne zaman çözülecek problemim belki de hiç çözülmeyecek...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Evil_Miyu -- 29 Ocak 2017; 11:35:22 >







  • Vodafone'nun sistemi hatalı. Taahhüt almayı beceremiyor, bu son yaşayacağınız sorun değil, size tavsiyem hemen hattınızı Türk Telekom'a taşımak.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir yandan da hakem heyetinde davayı başlatın, malum aylar sürüyor..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • İkinci şikayet kaydını bırakmama rağmen hiçbir gelişme yok.Açıkcası Vodafone çekim kalitesinden memnundum en azından gittiğim noktalarda bana problem çıkartmıyordu fakat diğer operatörlerin birinden fırsat yakalarsam cayma bedelini falan umursamadan değiştireceğim hattımı.Ben probleme çözüm üretemeyen , müşteriyi bu kadar süre cevapsız bırakan basiretsiz bir firma görmedim.Türk Telekom'dan falan geçiş yapmayı düşünen varsa iki kere hatta üç kere düşünsün atmayın kendinizi ateşe ben uygun faturaya aldanıp geçmiştim siz yapmayın.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.