Şimdi Ara

Taahhütsüz İnternette Sabit Fiyat Fırsatı TurkNet’te! (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
230
Cevap
3
Favori
29.299
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • erener32 kullanıcısına yanıt

    Son zam iyi olmadı. Çok yüksek. Yakın çevreden baya abone var dı. Çoğu ya kapattı yada taşıdı. Ziraat taksit yapsaydı 2 arkadaş kalacaktı. Onlarda vazgeçti.

  • gulnare G kullanıcısına yanıt
    Merhaba, fiyat değişikliğini minimum düzeyde tutarak sınırlarımızı zorluyor ve sizlere mümkün olduğunca geç yansıtmaya çalışıyoruz. İçinde bulunduğumuz ekonomik koşullar sebebiyle tüm maliyetler her sektörü etkilediği gibi bizi de etkilemektedir. Her zaman olduğu gibi odağımız altyapınızın desteklediği en yüksek hızı sizlere sunarak memnuniyetinizi sağlamak. Kredi kartınız ile tek çekim ödeme yapabileceğiniz gibi anlaşmalı bankalar aracılığıyla bankaların sunduğu taksit imkanından da yararlanabilirsiniz.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    bugün (kampanya bittikten sonra) arandım. yardımcı olamayacakmışsınız, "mağdur edildiğimin farkında mısınız" dedim, "evet biliyoruz ama yardımcı olamayacağız, kampanya bitti" denildi.


    Türknet'e geçecek arkadaşlara umarım yardımcı olur bu yaşanan. Ben ilk fırsatta başka sağlayıcıya geçeceğim. Telekomdan kaçarken daha beterine yakalandık. Sağlık olsun.

  • MSC Elektronik kullanıcısına yanıt
    Yaşadığınız olumsuz deneyim için üzgünüm🙁 Bende kendilerine bildirimde bulundum ama aynı bilgi verildi.
  • 8 yıldır kullandığım 16 mbit ADSL vodafone evde internet 23 şubatta dolacak.

    Türknet veya Commete geçecektim.

    Haydaa şimdi.

  • bomax01 B kullanıcısına yanıt

    Adsl icin mantikli değil. Ha adsl icin yarin 200 250 yaparlar o zaman tamam derim.

  • slm turk net ben 10 gün önce turknete başvurdum zam gelmeden maalesf sizin elemanlar beni oyaladılar ve şimdi 399 tl fiyat koymuşlar e mail ve kimlik seri numarasını e devlet üzerinden aktif ettim sizin sistemde 3 gün aktif ettiğim görünmedi burda benim ne suçum var 299 tl kullanacığım yere 399 tl oldu bana özelden ulaşabilirsin telefon numaramı pm iste görüşelim ben mağdur oldum

  • aragonReddevils A kullanıcısına yanıt
    Merhaba, PM üzerinden mesjaınıza ulaştım. Kontrol ederek yardımcı olmaya çalışacağım. 👍
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    hocam 2 seneri sabit fiyat ile üyeyiz . modemi wifi6 olan bir modem ile fark verip değiştirme şansımız var ımı?

  • optimus95 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, talebinizi online işlem merkezinden kayıt açarak iletebilirsiniz. Ekiplerimiz sizinle iletişime geçip detaylı bilgi iletecektir.
  • ocak sonunda 12 aylık sabit fiyat kampanyasına kişisel sebeplerden vakit bulup katılamadım. şubat faturası kesilene kadar turknete devam, baktım güzel kampanya yapmıyor ayrılıyorum. taahhüt diye 400 tl ne demek! taahhütsüz olduğunu hatırlatırım, daha çok müşteri kaybedersiniz.

  • umgaca U kullanıcısına yanıt
    Merhaba, fiyat değişikliğini minimum düzeyde tutarak sınırlarımızı zorluyor ve sizlere mümkün olduğunca geç yansıtmaya çalışıyoruz. İçinde bulunduğumuz ekonomik koşullar sebebiyle tüm maliyetler her sektörü etkilediği gibi bizi de etkilemektedir. Sabit fiyat kampanyamız devam etmektedir. Taahhütsüz hizmetiniz korunmaya devam ediyor. Eğer bir şekilde memnun kalmazsanız kullanmadığınız ayları ödemiş olduğunuz kredi kartına iade ediyoruz. Farklı ek bir kesinti olmadan iadenizi alabiliyorsunuz.
  • ben yeni gecis yaptim, davet koduyla uye oldum. bunun uzerine 1 sene pesin kampanyasindan da yararlanabiliyor muyum?

  • antisocial77 A kullanıcısına yanıt
    Merhaba, evet sabit fiyat kampanyamız devam etmektedir. https://turk.net/internette-sabit-fiyat-firsati adresimizden detayları kontrol edebilirsiniz. Ancak kampanyalar birbirleri ile birleşmediği için, arkadaşını getir kampanyasından yararlanıyorsanız sabit fiyat kampanyasına dahil olamazsınız. Kampanya şartları kısmında detaylı olarak bilgi verilmektedir.
  • anladim, bir sorum daha olacak. ayni modemle ya 3. ya 4. iss sizsiniz. uyelik gecisten once ki gorusmelerde hem cagri merkezindeki arkadaslar, hem sozlesme imzasi icin gelen arkadas aktivasyondan sonra talep dogrultusunda modemin yeni nesil bir modemle degistirilebildigini soyledi. actigim destek kaydina istinaden demin arayan arkadas ise ariza durumunda ekip yonlendirilecegini ve duruma gore modem degisimi yapilacagindan bahsetti.

    burada yazili kalsin diye soruyorum. verilen iki farkli bilgiden hangisi dogru?

  • antisocial77 A kullanıcısına yanıt
    Mevcut modeminiz aldığınız hizmetle uyumlu ise, kullanıma devam edebilirsiniz. Ancak hizmetinizde modem kaynaklı bir sorun yaşamanız durumunda ekiplerimiz gerekli kontrolleri sağlayıp modem değişimi yapabilir.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    bilgiler icin tesekkurler. yalniz hemen her kurumun yaptigi gibi, siz de uye yapilincaya kadar herseye eyvallah, sonrasinda oyleydi boyleydi. halbuki sadece dogru bilgi verilse, mesela benim ornegimde ariza olunca degistirilir dense sorun kalmayacak. yoksa modem ha degismis ha degismemis cok sorun degil.

  • antisocial77 A kullanıcısına yanıt
    Merhaba, her arıza ve çözümü farklılık gösterebilir. Ekiplerimizin arıza durumunda süreçleri değişebiliyor. Bu şekilde net bilgi vermem doğru olmayabilir. Daha önceki mesajımda iletmiş olduğum gibi, bizden hizmet aldığınız süre içinde bir arıza yaşamanız ve arıza modem kaynaklı olması halinde ekiplerimiz gerekli düzenlemeyi sağlamaktadır.
  • Merhaba, herhalde 10 yıllık tt aboneligimizi sonlandırarak türknete geçiş yapmak istiyorum. Modemimiz de çok eski. Geçiş yapıldığında yeni modem veriliyor mu? Yeni modem faturaya dahil mi?

  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.