Şimdi Ara

Taahhüt lü internet paket iptali

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
1
Favori
170
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar başka bir firmaya geçmeyi düşünüyorum fakat vazgeçmek için bir ücret ödediğimizi biliyorum, öyle hatırlıyorum onu araştırırken bir konuya denk geldim ve buradaki yasa ve bahsedilenler halen geçerlimi forumdan bir arkadaşın yazısı paketim 24 aylık nasıl halledebiliriz ?İnternet paketi 3 ya da 4 aylık olması lazım

    İstediği zaman fesih hakkı var
    6502 sayılı kanunun abonelik sözleşmeleriyle ilgili 52’inci maddesi ise şöyle:
    “..... Tüketici, belirsiz süreli veya süresiz bir yıldan daha uzun olan belirli süreli abonelik sözleşmesini herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin istediği zaman feshetme hakkına sahiptir. Süresi bir yıldan az olan belirli süreli abonelik sözleşmesinde satıcı veya sağlayıcı tarafından sözleşme koşullarında değişiklik yapılması hâlinde de tüketici sözleşmeyi feshedebilir. Fesih bildiriminin kâğıt üzerinde veya kalıcı veri saklayıcısı ile satıcı veya sağlayıcıya yöneltilmiş olması yeterlidir. Satıcı veya sağlayıcı, abonelik sözleşmesinin feshi için sözleşmenin tesis edilmesini sağlayan yöntemden daha ağır koşullar içeren bir yöntem belirleyemez....”



    ‘Kanun net, şikâyet edin’
    Aydın Ağaoğlu, verdiği taahhütten vazgeçenlerin firmanın gönderdiği haksız cezalarla ilgili yapması gerekenleri ise şöyle aktardı:
    “* - Uzun süreli aboneliklerde tüketici birinci ya da 13’üncü ayda aboneliğini bitirmek isterse herhangi bir ceza ödemek zorunda değil. Gelen cezanın iptali için tüketici hakem heyetine başvurabilir.
    - Bunun dışında yasaya aykırı bu uygulamadan dolayı Gümrük ve Ticaret Bakanlığı, Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu’na (BTK) şikayette bulunabilir.
    - tuketici@gtb.gov.tr ve tuketici@btk.gov.tr adreslerine mail atılabilir.
    - Burada dikkat edilmesi gereken konu aboneliğin başlangıç tarihinin 28 Mayıs 2014’den sonra başlamış olması. Çünkü yasa bu tarihte yürürlüğe girdi.
    - Kanun net ve açık. Firmalar 12 aydan uzun taahhüt veremez.”



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cbklqn -- 24 Haziran 2016; 4:45:37 >







  • merhabalar vodofone net internet arızamı yaklaşık 20 gündür çözememesi üzerine aboneliğimi iptal ettirdim.
    Bu 20 günde her gün sabah akşam çağrı merkezini aradım, iki kez bina içi kabloların kontrolü için elektrikçi çağırdım ama hiç bir teknik elemen evime gelip arızaya bakmadı. Vodofone alt yapıyı telekom üzerinden aldığından arızayı türk telekoma attı ama bir türlü bir sonuç alamayınca bende bütün bu yaşadığım süreci yazarak iptal faksı çektim. ttnete yeni abone olup 20 gündür çözülemeyen internet arzıza birkaç dakikada çözülerek evimde internete kavuştum. ilginçtir ki hemen ardından vodofonenun arıza için teknik bir elemenı geldi ki ben iptal için başvurduğumu çok geç kaldığını söyledim. Sonradan bana taahhütten cayma bedeli olarak 580 Tl lik bir borç çıkarmışlar. Bu bedeli ödememek için BTK ya itiraz da bulundum.Yanıt olarak bana “…teknik saha ekiplerimiz tarafından yerinde kontrolü için tarafınıza arama yapıldığı ancak teknik destek istemediğiniz anlaşılmıştır.” yazmışlar. Tüketici hakem heyetini de gittim bana borcu ödeyin ama geri iadesi için başvuru yapın diyor. ayın 17 sinde son ödemesi olan borcu ödeyim mi bilemedim!




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.