dostum aynı cevap bana da geldi müşteri hz haberi var mı bu işten iki saat laf anlatmayım şimdi bunlara |
Taahhüt bitimine kaç gün kala numara taşınır (5. sayfa)




-
-
Merhaba cayma bedeli ile ilgili konuda yazmışsınız birşey soracaktım. Tüketici hakem heyetine mi başvurdunuz ve sonucu e devletten mi öğrendiniz ?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
yok dostum online olarak buradan 1 hafta önce basvurdum. çok kolay basvuru, bir hafta sonra arkadasa gelen mail geldi
tuketicisikayet.btk.gov.tr
BTK Tüketici Şikayet Bildirim Sistemihttps://tuketicisikayet.btk.gov.tr/login -
Haberleri var
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
-
letmiş olduğunuz talebinizle ilgili gerekli inceleme ve çalışmalar titizlikle yapılarak tamamlanmıştır.Bildirime konu olan *** numaralı hattınız 05.01.2024 tarihinde sistemlerimizde aktif edilmiş olup, Uğurlu 20GB tarifesi ile kullanılmıştır. Hattınız, 02.05.2025 tarihinde farklı operatöre geçiş yapılması sonucunda iptal edilmiştir.Hat üzerinde 26.05.2025 tarihinde sona erecek olan Uğurlu 20GB tarife taahhüdü ve 12 fatura dönemi geçerli ek %20 indirim taahhüdü; taahhüt koşulu yerine getirilmediği için 02.05.2025 tarihinde numaranın bir başka operatöre taşıması nedeniyle sona ermiş ve 1.180,82 TL tutarında cayma bedeli yansımıştır.Türk Telekom mobil faturalı hizmetten, 12 fatura dönemi tamamlanmadan ayrıldığınızda, mevcut aboneliğinizdeki tüm taahhütler ve varsa süresi dolmamış geçmiş taahhütlerinize ilişkin uygulanmış indirimler ile kalan ayların tarife bedellerinin toplamı karşılaştırılır ve düşük olan tutar faturanıza yansıtılır.Taahhüdünüzün kaçıncı döneminde olduğunuz ve hangi tarihte sonlanacağına ilişkin bilgiler hattınıza düzenlenen faturalarda yer almaktadır. Cayma bedel ücreti her fatura döneminde değişkenlik göstermektedir.*** numaralı hattınızın taahhüt sürenizin içinde iptal edilmesinden dolayı 1.180,82 TL cayma bedeli tutarının tahsili ilgili düzenlemelere uygun olmasına rağmen müşteri memnuniyeti kapsamında iadesi uygun bulunmuştur.İlgili iade tutarı açıktaki faturanızdan mahsup edilecektir. Saygılarımızla
Aynısı banada geldi. Bunlar bence bir çakallık yapıyor. Yiyen yiyor. Yemeyenede böyle mesaja atıyorlar.
B
-
Hocam yarın tahaahüt bitiyor ben dün taşıdım bugun geçti bakalım son faturada ceza yansıtılacaklarmı senden ricam btk ya ne yazdın baştan buraya atarsan metin olarak onu kullanalım :D
-
** nolu Hattımı taahhütümün dolacağı ay içersinde ( yaklaşık 15 gün kadar önce )Türk Telokomdan Vodofone'a taşıdım. Fakat bana 1256.96 Lira borç çıkarttılar. Bu faturayı kabul etmiyorum ve düzeltilmesini talep ediyorum.
Size ceza yansıtmazlar zannetmiyorumda
-
Faturan 26 sında kesiliyorsa yansıtırlar
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Faturanız mı düzeltildi? Ödemişmiydiniz? Nedir işin aslı? Bende dün başvurumu yaptım 14 temmuz son ödeme tarihim.
-
Faturayı ödemişmiydiniz? Son ödeme tarihi vs hangi aşamada bu dönüş oldu? Fatura tutarı mı düştü yoksa ödediniz ve sonrasında iade mi aldınız? Süreç nasıl işledi?
-
Ödeme yapmadım. Faturam düzeltildi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam sizde ceza çıktı mı?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Mh 1 Bü gün bile olsa ceza çıkıyor dedi telekom
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben aylardır diyorum
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X