dostum aynı cevap bana da geldi müşteri hz haberi var mı bu işten iki saat laf anlatmayım şimdi bunlara |
_____________________________
|
dostum aynı cevap bana da geldi müşteri hz haberi var mı bu işten iki saat laf anlatmayım şimdi bunlara |
_____________________________
|
Merhaba cayma bedeli ile ilgili konuda yazmışsınız birşey soracaktım. Tüketici hakem heyetine mi başvurdunuz ve sonucu e devletten mi öğrendiniz ? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
Karanlığın İçinde Bir Işık..
|
yok dostum online olarak buradan 1 hafta önce basvurdum. çok kolay basvuru, bir hafta sonra arkadasa gelen mail geldi ![]() BTK Tüketici Şikayet Bildirim Sistemi https://tuketicisikayet.btk.gov.tr/login |
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|
_____________________________
|
letmiş olduğunuz talebinizle ilgili gerekli inceleme ve çalışmalar titizlikle yapılarak tamamlanmıştır.Bildirime konu olan *** numaralı hattınız 05.01.2024 tarihinde sistemlerimizde aktif edilmiş olup, Uğurlu 20GB tarifesi ile kullanılmıştır. Hattınız, 02.05.2025 tarihinde farklı operatöre geçiş yapılması sonucunda iptal edilmiştir.Hat üzerinde 26.05.2025 tarihinde sona erecek olan Uğurlu 20GB tarife taahhüdü ve 12 fatura dönemi geçerli ek %20 indirim taahhüdü; taahhüt koşulu yerine getirilmediği için 02.05.2025 tarihinde numaranın bir başka operatöre taşıması nedeniyle sona ermiş ve 1.180,82 TL tutarında cayma bedeli yansımıştır.Türk Telekom mobil faturalı hizmetten, 12 fatura dönemi tamamlanmadan ayrıldığınızda, mevcut aboneliğinizdeki tüm taahhütler ve varsa süresi dolmamış geçmiş taahhütlerinize ilişkin uygulanmış indirimler ile kalan ayların tarife bedellerinin toplamı karşılaştırılır ve düşük olan tutar faturanıza yansıtılır.Taahhüdünüzün kaçıncı döneminde olduğunuz ve hangi tarihte sonlanacağına ilişkin bilgiler hattınıza düzenlenen faturalarda yer almaktadır. Cayma bedel ücreti her fatura döneminde değişkenlik göstermektedir.*** numaralı hattınızın taahhüt sürenizin içinde iptal edilmesinden dolayı 1.180,82 TL cayma bedeli tutarının tahsili ilgili düzenlemelere uygun olmasına rağmen müşteri memnuniyeti kapsamında iadesi uygun bulunmuştur.İlgili iade tutarı açıktaki faturanızdan mahsup edilecektir. Saygılarımızla Aynısı banada geldi. Bunlar bence bir çakallık yapıyor. Yiyen yiyor. Yemeyenede böyle mesaja atıyorlar. B |
_____________________________
|
Hocam yarın tahaahüt bitiyor ben dün taşıdım bugun geçti bakalım son faturada ceza yansıtılacaklarmı senden ricam btk ya ne yazdın baştan buraya atarsan metin olarak onu kullanalım :D |
_____________________________
|
** nolu Hattımı taahhütümün dolacağı ay içersinde ( yaklaşık 15 gün kadar önce )Türk Telokomdan Vodofone'a taşıdım. Fakat bana 1256.96 Lira borç çıkarttılar. Bu faturayı kabul etmiyorum ve düzeltilmesini talep ediyorum. Size ceza yansıtmazlar zannetmiyorumda |
_____________________________
|
Faturan 26 sında kesiliyorsa yansıtırlar < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
Faturayı ödemişmiydiniz? Son ödeme tarihi vs hangi aşamada bu dönüş oldu? Fatura tutarı mı düştü yoksa ödediniz ve sonrasında iade mi aldınız? Süreç nasıl işledi? |
_____________________________ |
Ödeme yapmadım. Faturam düzeltildi < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
Hocam sizde ceza çıktı mı? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
MYZ1453 " Sonra, yemin olsun ki, o gün (size verilen) her nimetten sorulacaksınız(102-8)" FORD FOCUS 3 STYLE 2012 TCDI |
Ben aylardır diyorum < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
Merhaba.Geçen ay faturalıdan faturasıza geçtim.Ayın 22 si son hesap kesimiydi ben o sebeple 23 ünde geçtim ve haziran faturasını ayın 25 i gibi ödedim.Simdi bana 319 tl lira fatura çıkarmışlar.Bu neden olur acaba? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________ |
Faturanızın PDF halini ekleyin bakalım Bu tutarı size geçiş yaparken söylüyorlar zaten . Faturasıza geçiş bedeli + günlük kullanım + kalan ayların vergisi vardır < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
Merhaba. Faturanın bilgisi mesaj olarak geldi. Ayrıntısının olduğu bir link yok. Mobil uygulamada tutarı bile yok pc den girince görülüyor. 180 tl geçiş sanırım.Kalan ayların vergisi alınmayacak demişti müşteri hizmetleri. Bir günlük kullanım 129 tl nasıl oluyor zaten 269 tl aylıktı fatura? Bu faturayı neden haziran ayında kesmediler de temmuzda kestiler sizce? Asıl birde şu var bu 180 tl bizim faturasız hattımıza bakiye olarak eklenmeyecek miydi? < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ayaz77 -- 29 Temmuz 2025; 12:17:40 > |
_____________________________ |
*Müşteri hizmetlerinden mail adresinize isteyebilirsiniz . *Mobil uygulama da olmaması doğal artık faturasızsınız .Ödeme kanallarında çıkar . *Normal de alıyorlardı değiştirdilerse bilgim yok *Haziran faturanız 22 haziran da kesilip 23 haziran da kullandığınız için *Eklenmeyecekti . |
_____________________________
|