Şimdi Ara

SUZUKI SWIFT FUN CLUB (118. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
3.409
Cevap
86
Favori
185.844
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 116117118119120
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar, Yaklaşık 7-8 ay önce 2012 model 1.2 GL AT aracı alarak aranıza katıldım. Aracı 61bin de aldım ve şuanda 71 binde. Nazar değmesin, saat gibi. Çok memnunum :)


    Sormak istediğim birkaç konu var. Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.


    Aracın km'si az da olsa yaşı gereği otomatik şanzıman yağının değişmesi gerekir mi? Kullanım kılavuzunda 165bin km diyor ancak yıl belirtilmemiş.

    Araç için yazlık 185/55/16R lastik öneriniz var mıdır? Özellikle bu ara ebat fiyatları uçmuş malum.

    Aracı aldığım gibi bakıma sokmuştum, yakın zamanda tekrar sokacağım. Filtreler, yağ ve fren sistemi dışında neye baktırmakta fayda vardır?


    Teşekkürler.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: dorukmoruk

    Merhabalar, Yaklaşık 7-8 ay önce 2012 model 1.2 GL AT aracı alarak aranıza katıldım. Aracı 61bin de aldım ve şuanda 71 binde. Nazar değmesin, saat gibi. Çok memnunum :)


    Sormak istediğim birkaç konu var. Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.


    Aracın km'si az da olsa yaşı gereği otomatik şanzıman yağının değişmesi gerekir mi? Kullanım kılavuzunda 165bin km diyor ancak yıl belirtilmemiş.

    Araç için yazlık 185/55/16R lastik öneriniz var mıdır? Özellikle bu ara ebat fiyatları uçmuş malum.

    Aracı aldığım gibi bakıma sokmuştum, yakın zamanda tekrar sokacağım. Filtreler, yağ ve fren sistemi dışında neye baktırmakta fayda vardır?


    Teşekkürler.

    Şanzıman yağı 150.000 km den sonra değişir genelde. Lastik için yumuşak lastiklerden continental veya falken öneririm. Çünkü süspansiyon biraz sert. Aracın yağını suyunu koyun, bakımını zamanında yaptırın sizi hiç üzmez, yolda bırakmaz. Hayırlı olsun aracınız.




  • Merhaba Arkadaşlar,


    2018 Swift aracım var. Konularda geçen tüm ekran şifrelerini denedim ama sonuç alamadım. Bazı ek uygulamaları indirmek istiyorum.

    Yardımcı olabilecek olan varsa çok sevindirecek beni. Şimdiden teşekkürler.


    İyi günler.

  • Merhabalar 2019 aracimin bugu ic dikiz aynasi dusuk halde buldum aynanin bagli oldugu yer cok asiri sicakti arac gunes altindaydi servise gittim kesinlikle sicakdan dolayi oradaki plastik civata erimez dediler darbe almistir yada kurcalanmis civatalari cok sıkılmistir dendi ama dediklerinin hic biri olmadi yani o ayna nasil ordadan koptu anlamis degilim aynayi tutan plastik civatanin tirnaklari pitir pitir dokuluydu buna benzer birsey yasayan varmi acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cyc TourIst C kullanıcısına yanıt
    Ekrandan google uygulamsiyla google arama motoruna google play yaz gelen linklerden en ust buyuk ihtimal tiklayinca cihazin icindeki google play acilacak ve istedigin uygulamayi yukleyebileceksin ornek youtube

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ayberk44 A kullanıcısına yanıt

    Benim de araca koydukları muhteşem tabletin ekranı soyulmaya başladı durduk yere. Ayrıca bayide orijinal taktırdığım arka park sensörleri de bozuldu geri vitese taktığımda devamlı ötüyor.


    Suzuki sorunsuzluğu  SUZUKI SWIFT FUN CLUB 

  • Max Damage M kullanıcısına yanıt
    Bir dikiz aynasi ellerinde yokmus japonyadan istedik diyorlar saka gibi

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ayberk44 A kullanıcısına yanıt

    Olur mu yahu öyle şey. Burada markayı kötüleyip algı yapma.


    Şaka bir yana Şikayetvar'a girin Suzuki sayfasının aylardır stop, far, tampon vs. bekleyenlerin şikayetiyle dolu olduğunu göreceksiniz.


    Doğan Holding markayı ayağa kaldıracak, pazar payını büyütecek dediler daha da beter etti. Motosiklet kısmı desen daha büyük facia. Adamların tüm stratejisi Vitara üzerine kurulu. Başka bir modelini aldıysan suçlu sensin almasaydın diyecekler neredeyse.

  • Max Damage M kullanıcısına yanıt
    Keske markayi kotuleyip ikinci suzukimi almasaydim demek uzereyim ama tam degil az kaldi :)

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ayberk44 A kullanıcısına yanıt

    Bana burada kötülüyorum diye kızıyorlar ama markanın suçu yok aslında. Tüm saçmalık ithalatçının başının altından çıkıyor.


    Suzuki'nin global sitesine girdim envayi çeşit otomobili var adamların ve hiçbiri buraya gelmiyor. Baleno geliyordu ve iyi de satıyordu birden bire ithalatını kestiler. Ne düşündüklerini çok merak ediyorum. Piyasadaki en ucuz sıfır araçtı bırak satılsın. Yollarda ne kadar çok Suzuki görülürse o kadar piyasası artar.


    Keza bu ülkede sedan otomobil her zaman tutulurken 2 tane model olmasına rağmen getirmiyorlar.


    Swift'in turbolu 1.4'lerini getirmemelerine zaten hiç girmiyorum. Kendi ayaklarına sıkıyorlar.

  • Max Damage M kullanıcısına yanıt
    Bir onceki aracim balenoydu baleno tam anlamiyla turkiye standartlari icin sanki ozel yapilmis bir aracti ( sattigima cok pismanim ) emin olunki sirf bizim halkimiza , ulkemize uygun bir arac olmasin alan kisiler senelerce binmesin herseyi bir arada bulmasinlar diye o araci durdurdular yok toyotaya satildi model yok tutmadi gibi yalanlar yalanlarrr

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ayberk44 A kullanıcısına yanıt

    Mevcut multimedya şifreli olduğu için yapamıyorum. Herhangi bir apk da indirsem yüklememe izin vermiyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cyc TourIst C kullanıcısına yanıt
    Daichi ekran benimki bende sikinti olmadi direk google playi acti indirdim

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  •  SUZUKI SWIFT FUN CLUB


    Yakıt tüketimi düşeceğine sürekli artıyor. Yine algı yapıyorsun, insanları kandırıyorsun demeyin diye fotoğrafını da koydum. Periyodik bakım öncesi 7.2'ye kadar düşürebilmiştim sonrası bu. Hedef 8 litre inşallah. Dizelden daha az yakan Japon harikası(!)

  • Max Damage M kullanıcısına yanıt
    Bakimda servislerin kullandigi yag viskozitesi yüzünden artiyor.Ben buara cok kilit trafikte kaliyorum 6 lt ortalamaya bile uzuluyorum normalde 0,5 lt altıni cok rahat görüyordum.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fuji

    Bakimda servislerin kullandigi yag viskozitesi yüzünden artiyor.Ben buara cok kilit trafikte kaliyorum 6 lt ortalamaya bile uzuluyorum normalde 0,5 lt altıni cok rahat görüyordum.

    Gördüğüm en düşük ortalama 4.9 ve en yüksek ortalama 6 litre oldu. Serviste taktırdığım kol dayama ve kapı bantının fotoğraflarıyla ekran yakıt görüntüsü de kolaj yaparak paylaşmıştım, o zaman 5.4'tü diye hatırlıyorum. Daha önce akraba, arkadaş otomatik arabası kullanmıştım bir kaç defa ancak bu ilk otomatik arabam ve onun etkisi de var sanırım. Kışlık yazlık lastikle de yakıt ortalaması değişiyor bende.

    Öyle sürekli 5.2 gibi bir rakamı tutturabilsem harika olur.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi adepex -- 21 Mayıs 2021; 20:33:11 >
  • adepex kullanıcısına yanıt
    Bu araçla hybrid e gerek bile kalmıyor.Cvt ye alisinca cok dusuk degerler aliniyor.Benim 4.0 - 4.2 litre ortalama degerlerim var en dusuk.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Sehir icinde hic goremedim o degerleri

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ayberk44 A kullanıcısına yanıt

    Baleno gerçekten toyotaya satıldı. Toyota glanza yazarsanız görebilirsiniz. Baleno ya da glanza hindistanın şahini gibi. modifiyelerle mercedes a serisine bile dönüştürenler var. Bizim ülkede çok daha fazla satış yapması lazımdı satmadı. Beni yolda polisler meraktan durduruyordu yeğenim bu ne modeli böyle diye. Swiftin bilinirliği daha fazla.


    Benim anladığım bir dönem distrübitör swift getirememiş. onun yerine bari boş kalmayalım diye baleno getirmiş gibi bir durum oluşmuş gibi hissettim. Ya da denediler bir sebeple bitti. Aynı dönem nissan da pulsar modelini getirdi. o da kağıt üzerinde micradan çok daha mantıklı bir araçtı ama tutmadı. Bizim ülkede tabuları yıkmak çok zor.


    Ben de balenonun yerden yüksekliği ve genişliğini aramıyor değilim. Önce b segmentten c ye geçemedim diye üzülmüştüm. ama bana göre arada konfor yol tutuşu ve malzeme ve işçilik anlamında epey fark var. Hissiyat olarak yarım segment atlamış gibi hissediyorum diyebilirim ilk izlenim olarak.


    Yakıt olarak bi tık daha az yakacak gibiyim swiftle ama henüz 300 400km yaptım belli olmaz.


    Bu araçların aynasıdır navigasyonudur hoparlörüdür vs bunlar ötv kaynaklı hep kırpılır da kırpılır. Yoksa sene 2021 hala ekle ayarlamalı plastik ayna var kendinden karartmalılar çok pahalı değil ama napsınlar maliyet hep x 2 3 oluyor üzerine fazladan taklan her parça için vergiden ötürü. Bu tarz araçlara sadece şasisi motor şanzımanına japon sorunsuzluğu ile bakabiliriz malesef. Ekranı ıvırı zıvır hep ötv ile fiyatı katlanmasın diye kırpılmış veya sonradan burada takılmış daha düşğk kalitede donanımlardır diye düşünüyorum.


    Baleno için 1 kere kaza 1 kere navigasyon 1 kere de plastik parça için servise işim düştü. servis ilgisinden genel anlamda memnundum. 2 kere yurtdışından parça geldi. biri 16 17 gün biri 30 gün sürdü(araya bayram tatili vs bişeyler girdi) Bu parçalar aracın yürümrsine engel olmadığı için araçtan mahrum kalmadım. Ellerinde radyatör tampon gibi çarpınca ilk gerekecek malzemeler buluyor ama bozulmasını öngörmedikleri parçalar yok. Benim de klima ayar bölümünün plastiği yerine tam oturmuyordu bir sebepten. Türkiyede benden başka kimsenin başına gelmemiş. Ben olsam ben de elimde bulundurmazdım istatistik tutuar en çok hangi parçalar gerekli olur onlardan tutardım. Far falan bulundurmuyorlarsa ayıp ediyorlar. far tampon yan aynalar kazada en çok kırılan kısımlar sonuçta.


    Yağ konusu benim de kafamı kurcalıyor. bakalım bakım zamanı gelince ne diyecekler. Toplu mail etkinliği falan mı yapsak. Ya bilimsel olarak açıklasınlar şu sebepten türkiyede bu yağ diye(varsa tabi) ya da bu yağ çeşidini de stoklara katsınlar. sonuçta bundan sonra düz benzinli araçları yok.Stokları muhakkak eriyecektir. belki de ellerindeki yüklü stok bitince değiştirecektir umarım bir mantğı vardır.  SUZUKI SWIFT FUN CLUB 

    prensip olarak İçten yanmalı ünitede bi fark olmadığı için yağı inceltme gereklerini de anlamadım. Az yaksın diye ince yağ koyalım mantığı neden sadece hibritlere özel diğerlerinde de böyle bir ekonomi yapabilirlerdi.Bu araçta aşınma için ekstra bi önlem var mı acaba düz benzinlilere göre. İnce yağ da yağ yakımı ihtimali artar aşınma artar. Kafamda deli sorular. Gerçi 3 5 sene binip satacağız büyük ihtimalle ne yağ koyarsa koysun çok büyük farklar oluşmayacak hayatımızda ama yine de merak işte SUZUKI SWIFT FUN CLUB 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Max Damage


    Yakıt tüketimi düşeceğine sürekli artıyor. Yine algı yapıyorsun, insanları kandırıyorsun demeyin diye fotoğrafını da koydum. Periyodik bakım öncesi 7.2'ye kadar düşürebilmiştim sonrası bu. Hedef 8 litre inşallah. Dizelden daha az yakan Japon harikası(!)

    Dur kalkı çok olan bir trafikte bu değerler olur. Bende de 6.3 ortalama var çünkü 2 kmlik işe 4 ışıkla gidip dönüyorum, solu almam gerektiğinden kalkışları hızlı yapıp hızlı devam ediyorum. Şehirlerarası yolda klima sürekli açık, şehir içinde de bazen açık. Fabrika verileri dur kalksız yolda 50 km hızla şehir içi 5.9 litre, şehirler arası da sanırım 100 km hızla 4.1 litre. Klimayı açınca ya da kalkışları hızlı yapıp, devamında da gaza kökleyip ibreyi uzun süre 2 ibresinin üstünde tutunca yakıt tüketimi artıyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 116117118119120
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.