Şimdi Ara

SUZUKİ Grand Vitara Sevenler Buraya (30. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
3.032
Cevap
50
Favori
829.208
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2829303132
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sayın kemal34;
    "Lütfen soru soralım" dediğiniz için, HEP MERAK ETTİĞİM bir konuyu sormak istiyorum.

    Malumunuz, 2006 sonrası yeni kasa G.V'lar sürekli 4WD. Asfalt ve kaygan olMAyan, normal-düz yol şartlarında, arazi vitesi konumu: 4H.
    4H konumunda, orta diferansiyel çekiş gücünün %47'sini ön aksa, (%53'ünü de arka aksa) aktarıyor.

    Benim merak ettiğim: 4H konumunda %47 ve %53 oranlarının hep sabit Mİ olduğu,
    YOKSA duruma-ihtiyaca göre %47'ye ve %53'e kadar mı olduğu? YANİ, %33-%67 gibi bir oran olabiliyor mu?

    ÇÜNKÜ, orta diferansiyelin kilitlendiği, "4H-Lock" konumunda, gücü %50-%50 öne ve arka aksa aktarıyor.
    YANİ; 4H ile 4H-Lock konumları arasında, çekiş gücünün ön ve arka akslara aktarımı açısından SADECE %3'lük bir fark mı var?
  • benim bir sorun olacak şuan piyasada olan grand vitara jlx-el modelinde ön koltuklarda elektirkli ayaranabilir mi?
  • Hafta sonlarıyla birleşen bayram tatili vesilesi ile
    toplam 96,89 litre Shell V-Power Diesel ile
    çoğunluğu şehirler arası, gidiş 100m rakımdan, 1000m rakıma,
    ilk 500km araçta sadece ben, mümkün olduğunca cruise control ile ve yaklaşık 225km'lik otoyolda bile 100km/saat sabit hızda
    (bu 500km sonunda, bilgi ekranındaki ortlama tüketim 100km'de 5.9 litre idi. MAŞALLAH !!!)
    dönüş de tam tersi ve araçta 2 erişkin + 2 çocuk + en az 70kg bagaj ağırlığı,
    yer yer 130-140km/saat hızda, çoğunlukla 100-120km/saat sabit hızda,
    1350km yol katettim.
    Yola çıkarken sıfırladığım ortalama yakıt tüketimi, şu anda 100km'de 6,5 litre. MAŞALLAH !!!

    Halen bir miktar daha yakıt var ve SANIRIM, düz bir asfalt yolda, sabit 100km/saat sabit hızda 150km daha götürür.

    1350 + 150 km: TOPLAMDA 1500km yapacağımı farzedersek;
    96,89 litre Shell V-Power diesel ile 1500km ( MAŞALLAH !!! );
    100km'de 6,45 litre tüketim değerine tekabül eder. YANİ G.V'nın bilgi ekranındaki değer ile tutuyor.
    Buradaki Shell V-Power Diesel'in fiyatından (3,88TL/Lt), 1 km'de 25,22 kuruş...
    BENCE sürekli 4WD, 1650kg'lık bir araç için gayet iyi bir değer
    40 bin kere MAŞALLAH !!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BRAVEHEART11 -- 3 Eylül 2011; 10:08:22 >




  • Herkese Merhaba, 2007 diesel GV almaya karar vermek uzereyim..32.000 km'de..ilk sahibinden temiz bir arac..49.000 TL fiyati var. Su an 1.3 CDTI Astra Elegance Easytronic kullaniyorum 2010 model. Motor gucu zayif oldugu ve km'si de 60.000'e yaklastigi icin satmaya karar verdim. Kisaca yukarida detaylarini verdigim GV benim icin isabetli bir secim olur mu ? Arac almaya karar verdigimde oncelikli kriterlerim: Dizel, dolayisi ile dusuk yakit tuketimi, performans, servis sorunu yasamama...yardimci olursaniz sevinirim...simdiden tesekkurler
  • Bulduğunuz bu G.V. gerçekten temiz ve az kullanılmış, kazasız-hasarsız-darbesiz-boyasız ve sorunsuz ise;
    o fiyatı hakeder. KAÇIRMAYIN derim...
  • Sayin BRAVEHEART11, gorus belirttiginiz icin tesekkur ediyorum. Yalniz dunden bu yana kafami kurcalayan bir iki soru var;
    1- 2007 - 2011 yillari arasinda GV DDIS'te motor ve diger donanimlarda ciddi iyilestirmeler olmus mudur ?
    2- kemaltrk34 Bey'in bir yorumunda dizel motorlarin genelde katalizorden 3 yil sonra ariza cikartabilecegini okudum. Bu da biraz tedirginlik yasatmiyor degil.
    3- 2012 ye girince arac 5 yillik olacak. En az 1 yil kullansam 6 yasina gelecek bu araci satarken makul zararlara evet ama bu ciddi boyutlara ulasir mi ?
    4- MTV odemesi 2012 yili ilk alti ay icin tahmini ne olur ?

    Bu konularda bilgi sahibi olan arkadaslarin yanitlarini bekliyorum. Iyi gunler...
  • 1- Motor olarak 1.9 DDiS'de bir değişiklik yok.
    Diğer donanımlarda ise 2009 modellerdeki makyajla beraber;
    arka tekerlerde kampana tipi frenler yerine "disk frenler" kullanılmaya başlandı,
    konsolun ortasındaki saat-sıcaklık, anlık+ortalama yakıt tüketimini gösteren bilgi ekranı, "km, devir, vs göstergelerinin" bulunduğu alana taşındı ve
    SANIRIM yol bilgisayarı halini aldı (yani kalan yakıt ile katedilebilecek menzil vb birkaç ek parametreyi de gösterebilir hale geldi)
    araç içindeki ahşap renkli maun kaplamaların yerini koyu gri (karbon) maun kaplamalar aldı.(Ne bileyim ahşap renkli maun kaplama BENCE çok sırıtıyor ve basit duruyor. Gerçi bu kaplamalar dilediğiniz renkle değiştirilebilir)
    Bunlar benim için öne çıkan değişiklikler. Bunlarla birlikte ön ızgaranın deseninin değişmesi vb birkaç önemsiz değişiklik de var SANIRIM.
    2- Zorlanmadan kullanılmış, periyodik bakım ve değişimleri aksatılmadan, zamanında ve kaliteli ürünler ile yapılmış ise BENCE bir sorun olmaz.
    Yine de almadan önce biri yekili servisinde olmak üzere, en az 2 yere expertiz yaptırın.
    3- Bu biraz da piyasadaki benzerlerinin (ve BELKİ 2012'de yeni kasa G.V piyasaya çıkarsa) özellikleri ve fiyatına bağlı.
    Temiz kullanırsanız, sorun olmaz. SUZUKI Grand Vitara'nın her zaman alıcısı çıkar.
    4- Onu da yıl sonunda Maliye Bakanlığı belirleyecek. Bu yıl için 6-aylık MTV taksidi 750TL, yıllık MTV 1.500TL idi. Enflasyon ölçüsünde artar muhtemelen.




  • 2009 model makyajlı kasa dizel Grand Vitara 10 gün önce aldım.

    Şu an üzerinde Michelin Latitude Alpin 225/65/17 kış lastikleri mevcut.

    Kışa kadar kullanabileceğim, yakıt tasarrufu ve performans sağlayacak lastik önerilerinizi paylaşır mısınız?

    Teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hknhcs -- 3 Eylül 2011; 15:51:57 >
  • Sayın BRAVEHEART11, verdiğiniz bilgiler için teşekkür ediyorum. Daha yüksek model yılı bir GV bulabilme ümidi ile bir süre beklemeye karar verdim. Hayırlı günler dilerim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hknhcs
    2009 model makyajlı kasa dizel Grand Vitara 10 gün önce aldım.
    Şu an üzerinde Michelin Latitude Alpin 225/65/17 kış lastikleri mevcut.
    Kışa kadar kullanabileceğim, yakıt tasarrufu ve performans sağlayacak lastik önerilerinizi paylaşır mısınız?
    Teşekkürler.

    Öncelikle G.V.'nız hayırlı olsun, iyi günlerde, güle güle kullanın.
    Araziye girmeyecekseniz Bridgestone Dueler HT 687 101H 225/65R 17, kışa kadar her türlü YOL şartlarında işinizi görür.
    http://www.bridgestone.com.tr/Urunler/544424/

    quote:

    Orijinalden alıntı: Tourer
    Sayın BRAVEHEART11, verdiğiniz bilgiler için teşekkür ediyorum.
    Daha yüksek model yılı bir GV bulabilme ümidi ile bir süre beklemeye karar verdim. Hayırlı günler dilerim.

    Rica ederim, hayırlısı olsun. Umarım dilediğiniz gibi bir G.V bulursunuz...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BRAVEHEART11 -- 3 Eylül 2011; 17:53:58 >




  • MAKYAJLI GRAND VİTARANIN FARKLARI

    http://www.dosya.tc/server4/PIwhXk/GRANDV_TARA.PPT.html

    YAKIT İYİLEŞTİRMESİ

    http://www.dosya.tc/server4/PIwhXk/GRANDV_TARAYAKIT_Y_LE_T_RMES_.JPG.html

    Not: çabuk bulunsun diye büyük font seçtim.




  • Olay budur... Teşekkürler kaganss
    Yeni modellerde şu orta konsolda en üste (eski modellerdeki bilgi ekranının yerine yerleştirilen) merkezi hoparlör dolayısıyla merak ettim:
    Hoparlör sistemi 5 hoparlör halini aldığınna göre, ACABA CD çalar - Radyo, DD, DTS, AC3, AAC gibi çevresel (5.1) ses formatlarını çözebiliyor mu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BRAVEHEART11 -- 4 Eylül 2011; 6:55:23 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BRAVEHEART11

    Sayın kemal34;
    "Lütfen soru soralım" dediğiniz için, HEP MERAK ETTİĞİM bir konuyu sormak istiyorum.

    Malumunuz, 2006 sonrası yeni kasa G.V'lar sürekli 4WD. Asfalt ve kaygan olMAyan, normal-düz yol şartlarında, arazi vitesi konumu: 4H.
    4H konumunda, orta diferansiyel çekiş gücünün %47'sini ön aksa, (%53'ünü de arka aksa) aktarıyor.

    Benim merak ettiğim: 4H konumunda %47 ve %53 oranlarının hep sabit Mİ olduğu,
    YOKSA duruma-ihtiyaca göre %47'ye ve %53'e kadar mı olduğu? YANİ, %33-%67 gibi bir oran olabiliyor mu?

    ÇÜNKÜ, orta diferansiyelin kilitlendiği, "4H-Lock" konumunda, gücü %50-%50 öne ve arka aksa aktarıyor.
    YANİ; 4H ile 4H-Lock konumları arasında, çekiş gücünün ön ve arka akslara aktarımı açısından SADECE %3'lük bir fark mı var?


    sayın BRAVEHEART11
    suzuki grand vitarada
    4H konumunda
    ön 47 arka 53
    dönme oranlarıdır.
    üretilen güç bu şekilde dağılır.
    nekadar güç üretiyorsak
    üretelim 4Hkonumunda
    dağılım bu şekilde oluyor

    suzuki Grand Vitarada
    2 difransiyel var
    orta difransiyel bulunmuyor
    3 difransiyelli araçlar var fakat
    suzuki Grand Viatar 2 difransiyelli
    iyi günler




  • suzuki grand vitaranın
    krank mili kasnağının
    özellikleri nelerdir?
    iyi günler
  • suzuki grand vitarada
    Krank mili kasnağı
    burulmaya dayanıklı üretilmiş
  • Suzuki GV.Krank mili kasnağı
    burulmanın yanında
    titreşim ve gürültü
    azaltıcılı tipdedir.
    bu özelliklerin yanında;
    Otamatik gergili
    helezon yay
    da titreşim ve gürültü
    azaltıcı özelliktedir.
    V kayışı ise çok
    kolay değiştirilebiliryor.
    yani ustadışında herkes'de
    değiştirebiliyor
    iyi günler
  • suzuki grand vitara'nın
    kullandığı SQ420 tipdeki
    eski motorunda
    karnk mili kasnağı
    aynı zamanda
    alternatör ve radyatör fanını
    döndürüyordu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kemaltrk34 -- 4 Eylül 2011; 12:46:26 >
  • suzuki GV'nın JB420 tipi motorunda
    krank mili kasnağı Alternatörü döndürüyor.
    fakat radyatör fanı elektirikli tip olarak
    üretilmiş.
    iyi günler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kemaltrk34 -- 4 Eylül 2011; 12:46:53 >
  • araçlarda benim en çok
    kaygı duyduğum sistem
    yağlama oluyor.
    bu neden ile
    Suzuki grand vitaraların
    Yağlamalarının nasıl olduğu konusunda
    biraz çalışmıştım
  • suzuki grand vitaraların
    yağlama sistemleri
    nasıldır?
  • 
Sayfa: önceki 2829303132
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.