Şimdi Ara

SUV sınıfında Mitsubishi ASX neden tutulmadı? (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
180
Cevap
4
Favori
73.052
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sametsamett

    Kia sportage , chevrolet captiva , hyundai ix35 gibi araçlar varken dikkat çekmedi

    Yorumunuza göre bu araçlar çok daha dikkat çekici ve bilinen araçlar ve bu konuda sizinle hemfikirim ama siz bir karşılaştırma yapsanız hangisini tercih ederdiniz bir kullanıcı olarak?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dr79

    quote:

    Orijinalden alıntı: enrique.xs

    quote:

    Orijinalden alıntı: dr79

    iyi niyetleriniz için teşekkürler redstorm..
    Az önce ASX'imle eve geldim:) Van bayisinden aldım..ve eve gelmek için 150 km yol yaptım.. yaklaşık 10 km si şehiriçiydi..eve vardığımda yakıt tüketimim 5.6 lt / 100 km idi..tabi karanlıkta geldiğimden ve araca daha alışmadığımdan hızım ortalama 80 di..hız sabitleyicisini de kullandım..daha araç 150 km de..gerçekten de yakıt konusunda çok iyi..sattığım araç clio idi..lpg ile kullanıyordum ama bazen benzinde kullandığımda daha çok yakıyordu..
    Bugün benim için çok heyecanlı geçti. Bayide aracı gördüğümde yüzümde bir tebessüm oluştu ilk anda..Ve tüm işlemler bitip eve vardığımda iyiki almışım diyorum ve en ufak bir pişmanlığım yok..Aksine, ASX kullanıcılarının,aracına olan aşkını şimdi daha iyi anlıyorum..
    Herkesin çok sade dediği iç kısım benim çok hoşuma gitti..Araç tümseklerden çukurlardan geçerken rahatsızlık vermiyor..Yol sesi lüks araçlara göre biraz fazla olabilir ama önceki aracıma göre yine çok iyi..
    Sonuç olarak iyiki almışım..
    Bu arada; zivrisinek ve enrique nickli arkadaşlara da çok teşekkür ediyorum,araç alma sürecinde tüm sorularıma yanıt verip beni aydınlattıkları için..
    Bayiden bi tane fotoğraf da çektim:
     SUV sınıfında Mitsubishi ASX neden tutulmadı?


    kazasız belasız güzel günlerde binin çok güzel ve farklı bir tercih yaptınız etrafınızdaki meraklı insanların sorularına ve beğeni dolu bakışlarına hazır olun :)

     SUV sınıfında Mitsubishi ASX neden tutulmadı?
    allah nazardan saklasın

    Çok teşekkürler..Bilmukabele..
    Depoyu fullemek için girdiğim benzin istasyonunda pompacının sorularıyla karşılaştım ilk:)

    Aracınız hayırlı uğurlu olsun fiyat olarakta iyi bir rakama almışsınız. Hayranlık dolu bakışlara hazır olun. Çok memnun kalacaksınız. 1,5 yıl kullandım invite modelini tavan çıtası ve arka tampon koruma ile daha bir güzel oluyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: drive_earth

    quote:

    Orijinalden alıntı: dr79

    quote:

    Orijinalden alıntı: enrique.xs

    quote:

    Orijinalden alıntı: dr79

    iyi niyetleriniz için teşekkürler redstorm..
    Az önce ASX'imle eve geldim:) Van bayisinden aldım..ve eve gelmek için 150 km yol yaptım.. yaklaşık 10 km si şehiriçiydi..eve vardığımda yakıt tüketimim 5.6 lt / 100 km idi..tabi karanlıkta geldiğimden ve araca daha alışmadığımdan hızım ortalama 80 di..hız sabitleyicisini de kullandım..daha araç 150 km de..gerçekten de yakıt konusunda çok iyi..sattığım araç clio idi..lpg ile kullanıyordum ama bazen benzinde kullandığımda daha çok yakıyordu..
    Bugün benim için çok heyecanlı geçti. Bayide aracı gördüğümde yüzümde bir tebessüm oluştu ilk anda..Ve tüm işlemler bitip eve vardığımda iyiki almışım diyorum ve en ufak bir pişmanlığım yok..Aksine, ASX kullanıcılarının,aracına olan aşkını şimdi daha iyi anlıyorum..
    Herkesin çok sade dediği iç kısım benim çok hoşuma gitti..Araç tümseklerden çukurlardan geçerken rahatsızlık vermiyor..Yol sesi lüks araçlara göre biraz fazla olabilir ama önceki aracıma göre yine çok iyi..
    Sonuç olarak iyiki almışım..
    Bu arada; zivrisinek ve enrique nickli arkadaşlara da çok teşekkür ediyorum,araç alma sürecinde tüm sorularıma yanıt verip beni aydınlattıkları için..
    Bayiden bi tane fotoğraf da çektim:


    kazasız belasız güzel günlerde binin çok güzel ve farklı bir tercih yaptınız etrafınızdaki meraklı insanların sorularına ve beğeni dolu bakışlarına hazır olun :)

    allah nazardan saklasın

    Çok teşekkürler..Bilmukabele..
    Depoyu fullemek için girdiğim benzin istasyonunda pompacının sorularıyla karşılaştım ilk:)

    Aracınız hayırlı uğurlu olsun fiyat olarakta iyi bir rakama almışsınız. Hayranlık dolu bakışlara hazır olun. Çok memnun kalacaksınız. 1,5 yıl kullandım invite modelini tavan çıtası ve arka tampon koruma ile daha bir güzel oluyor.

    Alıntıları Göster
    Aracınız hayırlı uğurlu olsun fiyat olarakta iyi bir rakama almışsınız. Hayranlık dolu bakışlara hazır olun. Çok memnun kalacaksınız. 1,5 yıl kullandım invite modelini tavan çıtası ve arka tampon koruma ile daha bir güzel oluyor.

    Teşekkürler..Bence de bahsettiğiniz aksesuarlar daha da güzel gösteriyor. Alırken sormuştum ama ellerinde yoktu. Uygun bir zamanda takmayı düşünüyorum..




  • Hayirli olsun araciniz, ev taksitimiz yuzunden 2000 model zafirami kullanmaya devam ediyorum ancak uygun bir zamanda aklimdaki ilk araclardan bir tanesi ASX,hem disi hem ici bana kalirsa cok guzel,arac hakkindaki izlenimlerinizi sik sik yazarsaniz(ozellikle yakit konusunu) benim gibi bu araci takip eden kisiler icin cok faydali olacaktir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YaYa

    Hayirli olsun araciniz, ev taksitimiz yuzunden 2000 model zafirami kullanmaya devam ediyorum ancak uygun bir zamanda aklimdaki ilk araclardan bir tanesi ASX,hem disi hem ici bana kalirsa cok guzel,arac hakkindaki izlenimlerinizi sik sik yazarsaniz(ozellikle yakit konusunu) benim gibi bu araci takip eden kisiler icin cok faydali olacaktir.

    Teşekkürler.. Allah en kısa zamanda almanızı nasip etsin..Şöyle bir kaç depo boşaltayım, yakıtımı yazarım tekrar..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zivrisinek

    quote:

    Orijinalden alıntı: sametsamett

    Kia sportage , chevrolet captiva , hyundai ix35 gibi araçlar varken dikkat çekmedi

    Yorumunuza göre bu araçlar çok daha dikkat çekici ve bilinen araçlar ve bu konuda sizinle hemfikirim ama siz bir karşılaştırma yapsanız hangisini tercih ederdiniz bir kullanıcı olarak?

    captiva tabikide arka planda ix35 son olarak sportage




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sametsamett

    quote:

    Orijinalden alıntı: zivrisinek

    quote:

    Orijinalden alıntı: sametsamett

    Kia sportage , chevrolet captiva , hyundai ix35 gibi araçlar varken dikkat çekmedi

    Yorumunuza göre bu araçlar çok daha dikkat çekici ve bilinen araçlar ve bu konuda sizinle hemfikirim ama siz bir karşılaştırma yapsanız hangisini tercih ederdiniz bir kullanıcı olarak?

    captiva tabikide arka planda ix35 son olarak sportage

    Bende 2008 model CR-V var ve onu ASX'ten daha çok beğenmiyorum, bunun yanısıra CR-V'nin Captiva'dan birçok konuda üstün olduğu söyleniyor sanırım ben Captiva'yı tercih etmezdim:)




  • AutoShow 2013 Karşılaştırma yıllığında Mitsubishi ASX-Mini Countryman-Subaru XV-Skoda Yeti karşılaştırması var. 2.0 dizel ünitler karşılaştırılmaya çalışılmış ASX mücadeleye 1.8 DI-D ile katılıyor.
    Genel Puanlama sonucunda;

    1. Yeti 291
    2. XV 262
    3. Mini 257
    4. ASX 248

    Mutlaka tarafsızlığı tartışılır ama test testtir. ASX adına söylenen "Zengin donanımlarıyla öne çıksa da hiçbir disiplinde çok yüksek puan alamaması nedeniyle sonunculukla yetinmek zorunda"

    Eleştirilen diğer kısımlar arka koltuklarda yetişkinlerin rahat edememesi,yeterli yan destek sunamayan ön koltuklar. Navigasyon ve müzik sisteminin kumanda edilmesi hakkında "eğlence elektroniğinden iyi anlayanları bile çileden çıkarabilecek kadar karmaşık" yorumu var.

    Motorun canlılığına rağmen sürüş dinamizmi hakkında da eleştiriler var "karoser virajlarda fazla yana yatıyor, viraj dışına doğru 4 tekerleği üzerinde erken kaymaya başlıyor, ESP sert müdahalelerde bulunarak gücü uzun süre kesiyor"

    Direksiyonun ağır kalması ve dönüşleri köşeli alıyormuş gibi hissettirmesi ve frenleri hakkında ağır eleştiriler var.

    Puanlamayı kısım kısım detaylı aktarmak geekirse,

    Yaşam alanının genişliği, kullanışlığı ve kapasiteleri içeren karoser başlığında Yeti 100 puanın 69'unu toplarken XZ 53 ASX 48 Mini ise 47 puanda kalmış. ASX'in büyük puan kayıpları 10 puanlık arka genişlikten 2 puan özellikle dikkat çekiyor. Yeti bu kısımda 6 en yüksek puanı alırken ön kısımda da yeti 15/14 lik performans gösteriyor ASX 15/10

    Motor kısmında XV dışındaki rakipler 100 üzerinden 71 civarı puanlar alırken XV 78 puanla parlıyor.

    Konfor başlığında Yeti tekrar sazı elne alarak 100/69 alırken ASX 100/57'de kalmış. Mini 100/52 XV 100/63 alabilmiş. ASX rakiplerine oranla ön koltuklar/biniş başlığında ve arka koltuklar/biniş başlığında önemli oranda puan kaybına neden olmuş.

    Sürüş Dinamikleri başlığında ise Mininin üstünlüğü var 100/86 puanla parlarken Yeti 100/81 ile takip ediyor ASX 100/72 XV ise 100/68 alabiliyor. Japon biraderler Direksiyon başlığında 8'er puan alabilirken Yeti bu kısımdan 11 Mini ise 13 puan topluyor benzer bir kayıp ataklık başlığında söz konusu oluyor.

    Özetle Mini Sürüş dinamiklerindki başarısıyla ASX'i geçerek testi 3. tamamlayabiliyor, XV Motor başlığında elde ettiği ekstra puanları Karoser ve Sürüş dinamiklerinde kaybetmesina rağmen 2. olabilirken Yeti Karoser ve Konfor başlıklarında kazandığı ekstra puanları ortalama motor perforansıyla ve iyiye yakın sürüş dinamikleriyle süsleyerek 1. olabiliyor.

    ASX ise hiç bir disiplinde liderliği ele geçiremeyip karoser detayarında önemli puanlar kaybederek sonunculuğa razı olmak zorunda kalıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi supraa -- 15 Mart 2013; 19:29:54 >




  • siz hala inanıyormusunuz autoshow karşılaşma olaylarına. parayı veren 1 numarayı kapıyor. zaten skoda vw nin bi alt kalite versiyonu değil mi. yetinin motorlarına baktığında zaten 1.2 tsi si var benzinde oda çok yetersiz. dizele vw motoru takmışlar oradan kazanıyor sadece. yeti zaten crossover değil daha çok caddy tarzı bir arabaya benziyor. asx ix35 sportage qashqai tarzı başka türlü gidiyor. ben asximi alalı daha 3 hafta oluyor. ama 2004 polomdan az yakıyor. 120 -110 hız ortalamasıyla 6.0 litre ortalama yakıyor. baktığımızda jettadan bile daha az yakıyor. sınıfında bu yakışa en çok yaklaşan qhasqai . zaten ix35 ve sportage nin ortalamalrda 1 litre fazla yaktığı gözüküyor. bence görsel olarakta asx hepsine fark atıyor. bence asx bu indirimlerle tutulmuşa benziyor. bir daha araba alacak olsam gine asx alırdım.




  • Yalıtım eksikliği, zayıf ve benzinli motor, 2. el değer kaybı ve halkın yabancısı olduğu markası ile rakipleri (ix35, sportage, qashqai, yeti, tiguan) arasından sıyrılması zordu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aktuz

    Yalıtım eksikliği, zayıf ve benzinli motor, 2. el değer kaybı ve halkın yabancısı olduğu markası ile rakipleri (ix35, sportage, qashqai, yeti, tiguan) arasından sıyrılması zordu.

    rakiplerinin de 2. el değeri kötü ama motor olarak bence diğerlerine göre daha avantajlı. şehir dışı 4.9 şehir içi 7.4 yakıt değeri var. ix35 sportage tiguan şehir dışı 6 litre yakıyor. Mitsubishi japon olması ile zaten ön plana çıkıyor. dizeli olsa daha iyi olabilirdi ama haliyle bi üzerine 10 000 lira koyardı. yalıtımı çok iyi olmayabilir. ama yol tutuşu iç donanımı dış görseliyle çok hoş bence
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enrique.xs

    quote:

    Orijinalden alıntı: Doritoch

    @enrique.xs
    Bu kadar güzel bir yorum yapılabilir

    hangi yorumum hocam :)

    aynen katılıyorum. yorum yazan arkadaşların kaçında suv araç var merak ettim doğrusu. yorum yazarken kullanarak yazalım. otoparkta veya showroomda içine 10 dk oturarak değil.

    bence asx te tek sıkıntı mitsubishinin reklam ilgilisizliği. diğer markalar her akşam tvde yarışma programlarında.
    birde 5 yıl dizel araç kullandıktan sonra benzinli kullanan biri olarak şehir içi 6,5 litre yakıt yakan bir benzinli ile 6 litre yakan dizel arasındaki fark nedir?
    alırken verdiğimiz fazla para mı bkım masrafları mı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: supraa

    AutoShow 2013 Karşılaştırma yıllığında Mitsubishi ASX-Mini Countryman-Subaru XV-Skoda Yeti karşılaştırması var. 2.0 dizel ünitler karşılaştırılmaya çalışılmış ASX mücadeleye 1.8 DI-D ile katılıyor.
    Genel Puanlama sonucunda;

    1. Yeti 291
    2. XV 262
    3. Mini 257
    4. ASX 248

    Mutlaka tarafsızlığı tartışılır ama test testtir. ASX adına söylenen "Zengin donanımlarıyla öne çıksa da hiçbir disiplinde çok yüksek puan alamaması nedeniyle sonunculukla yetinmek zorunda"

    Eleştirilen diğer kısımlar arka koltuklarda yetişkinlerin rahat edememesi,yeterli yan destek sunamayan ön koltuklar. Navigasyon ve müzik sisteminin kumanda edilmesi hakkında "eğlence elektroniğinden iyi anlayanları bile çileden çıkarabilecek kadar karmaşık" yorumu var.

    Motorun canlılığına rağmen sürüş dinamizmi hakkında da eleştiriler var "karoser virajlarda fazla yana yatıyor, viraj dışına doğru 4 tekerleği üzerinde erken kaymaya başlıyor, ESP sert müdahalelerde bulunarak gücü uzun süre kesiyor"

    Direksiyonun ağır kalması ve dönüşleri köşeli alıyormuş gibi hissettirmesi ve frenleri hakkında ağır eleştiriler var.

    Puanlamayı kısım kısım detaylı aktarmak geekirse,

    Yaşam alanının genişliği, kullanışlığı ve kapasiteleri içeren karoser başlığında Yeti 100 puanın 69'unu toplarken XZ 53 ASX 48 Mini ise 47 puanda kalmış. ASX'in büyük puan kayıpları 10 puanlık arka genişlikten 2 puan özellikle dikkat çekiyor. Yeti bu kısımda 6 en yüksek puanı alırken ön kısımda da yeti 15/14 lik performans gösteriyor ASX 15/10

    Motor kısmında XV dışındaki rakipler 100 üzerinden 71 civarı puanlar alırken XV 78 puanla parlıyor.

    Konfor başlığında Yeti tekrar sazı elne alarak 100/69 alırken ASX 100/57'de kalmış. Mini 100/52 XV 100/63 alabilmiş. ASX rakiplerine oranla ön koltuklar/biniş başlığında ve arka koltuklar/biniş başlığında önemli oranda puan kaybına neden olmuş.

    Sürüş Dinamikleri başlığında ise Mininin üstünlüğü var 100/86 puanla parlarken Yeti 100/81 ile takip ediyor ASX 100/72 XV ise 100/68 alabiliyor. Japon biraderler Direksiyon başlığında 8'er puan alabilirken Yeti bu kısımdan 11 Mini ise 13 puan topluyor benzer bir kayıp ataklık başlığında söz konusu oluyor.

    Özetle Mini Sürüş dinamiklerindki başarısıyla ASX'i geçerek testi 3. tamamlayabiliyor, XV Motor başlığında elde ettiği ekstra puanları Karoser ve Sürüş dinamiklerinde kaybetmesina rağmen 2. olabilirken Yeti Karoser ve Konfor başlıklarında kazandığı ekstra puanları ortalama motor perforansıyla ve iyiye yakın sürüş dinamikleriyle süsleyerek 1. olabiliyor.

    ASX ise hiç bir disiplinde liderliği ele geçiremeyip karoser detayarında önemli puanlar kaybederek sonunculuğa razı olmak zorunda kalıyor.

    yeti'yi almak için denedim. xv'yi ise geçenlerde denedim aracımı servise götürdüğümde.

    yeti ile xv kıyaslamasında eğer yeti kazanıyorsa o testi yapanları döverim ben. iki araç karşılaştırılamaz bile. hele direksiyon denmiş bu nasıl test lan. cidden kim yapmış bunu ayıp artık ya



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi amadeus99 -- 4 Mayıs 2013; 18:01:27 >




  • otomatiği yok.
  • yetinin bu 4 araç arasında birinci olması testin ne kadar yanlı bir yaklaşımla yapıldığının göstergesidir bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: meseckin

    quote:

    Orijinalden alıntı: aktuz

    Yalıtım eksikliği, zayıf ve benzinli motor, 2. el değer kaybı ve halkın yabancısı olduğu markası ile rakipleri (ix35, sportage, qashqai, yeti, tiguan) arasından sıyrılması zordu.

    rakiplerinin de 2. el değeri kötü ama motor olarak bence diğerlerine göre daha avantajlı. şehir dışı 4.9 şehir içi 7.4 yakıt değeri var. ix35 sportage tiguan şehir dışı 6 litre yakıyor. Mitsubishi japon olması ile zaten ön plana çıkıyor. dizeli olsa daha iyi olabilirdi ama haliyle bi üzerine 10 000 lira koyardı. yalıtımı çok iyi olmayabilir. ama yol tutuşu iç donanımı dış görseliyle çok hoş bence

    doğru tespit
    yakıtın bu kadar pahalı olduğu ve sırf dizel diye bir çok kalitesiz arabanın peynir ekmek gibi satıldığı bu yerde bu kadar az yakan bir araba her türlü ayıbını(eğerki varsa) örter.
    bir dirhem et bin ayıp örter.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: orgozgur

    quote:

    Orijinalden alıntı: AMETBİXİ06

    bu araba için üstelik çok az benzin yaktığı (100 km de 6 lt şehiriçi) söyleniyor? kendi sınıfında en az satılan araç oldu bunun sebepleri nedir? araba tipten mi kaybediyor? sorun nedir? kia sportage nissan kaşkayi yanında çok sönük kaldı nedense.

    6 litre o araçla imkansız.Araç sadece önden güzel içi çok dar, ön konsol tipik plastik boyalı malzeme ve kalitesiz. Direksiyon vasat kapıların kalınlığı çok ince. Ayrıca araçta anlayamadığım bir donanım var bizimkiler mi yapmış fabrika mı yapmış anlamadım gerçi panoromik cam tavanın kenarlarına led döşemişler Geceleri pavyon arabası gibi geziyosun NEYİN KAFASI ANLAMADIM.

    ne neyin kafası içine oturup baktın mı?
    imkansız demişsniz araştırın bakalım fotolara bakın kaç litre yakarmış
    ince saç demişsiniz ncap testlerine bakıp bi gelin bir zahmet
    pavyon arabası tabiri de göreceli




  • beyzade0606 kullanıcısına yanıt
    IIHS testinde Forester ile birlikte iyi not alabilen tek araç ASX.

    Kapısı inceymiş eleştirileri çok komik kalıyor bu veriden sonra.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • öyle abartıldığı gibi ikinci elde deli gibi bir kaybıda yok açıkcası abartı geliyor bana ben geçen yılın indirim kampanyasından 50500 tl ye almıştım şuan 48000 e bile talip olan var araç 13500 km de. bana kalırsa her araç için ikinci eli zayıf araç yoktur az bakımlı araç vardır:)
  • Sabancı Mitsubishi nin otomobil bölümüne üvey evlat gibi davrandı yıllarca. Toyota dünyadaki süksesinin de etkisiyle sabancınında desteği ile aldı başını yürüdü. Sabancı toyotadan ayrılınca mitsubishiye yüklenir diyordum ama iyice gözden çıkardı galiba. Dünyada normal bir satıcı olan marka Türkiye de tanıtım eksikliğinden niş marka haline geldi aynı mazda gibi...
    Güzel ama tanıtımı çok zayıf bir araç



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi monoto -- 25 Ekim 2013; 16:07:32 >
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.