Şimdi Ara

SUV sınıfında Mitsubishi ASX neden tutulmadı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
181
Cevap
4
Favori
72.942
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bu araba için üstelik çok az benzin yaktığı (100 km de 6 lt şehiriçi) söyleniyor? kendi sınıfında en az satılan araç oldu bunun sebepleri nedir? araba tipten mi kaybediyor? sorun nedir? kia sportage nissan kaşkayi yanında çok sönük kaldı nedense.



  • arabanın bir albenisi, bir olayı yok. içi 90lı yılların japon otomobilleri gibi. kalite hissi vasat, konfor-yalıtım vasat. tasarımda pek bir cazibesi yok, birde buna temsa'nın ilgisizliği ve markanın da çok tutulan bir marka olmaması neticesinde sonuç bir oluyor.

    aslında oldukça sorunsuz, sağlam bir otomobil, sürüşü de iyidir ama bundan fazlası gerekiyor artık, bir showroom albenisi arıyor insanlar. Qashqai ve sportage hayli çekici aletler. kaşkay otomatik vites opsiyonu ve dizel motorlar sunuyor. mitsubishi'nin durumu türkiye'de değil, genel olarak avrupada sıkıntılı zaten. güncel taleplere çabuk cevap veremiyorlar, bir çok japon otomotiv markasının problemi bu aslında.
    ben 18 bin kmdir kullanıyorum gaayette memnunum.

    100 km de 7,9 lt yakıyorum tamamı şehir içi bu değerin oturduğum yerde facia yokuş olmasına karşın böyle bu değer.

    bir değerlendirme yaparsak şayet;

    Araç benzinli olduğu için insanlar direk şu düşünceyle yaklaşıyor, kafan 11 litre yakar bu alet,
    İç mekan çok sade fakat bir o kadar da kullanışlı ve rahat, insanlar biraz daha janjanlı biraz daha albenili araçlar istiyor günümüzde
    Kullanılan plastikler sert (malumunuz bu konu çok mühim!)
    Araç yol sesi alıyor. (düzenli olarak corolla ile seyahat ediyorum 2012 model ikiside aynı hatta corollada biraz daha fazla dyebilirim)
    Otomatik vitesi yok. Cvt şanzımanlı bir ASX illa ki satış adetlerinde kıpırdanma yaratırdı.
    Dizel motor yok. (citroen aircroos ve pejo 4008 adlı modeller var ASX in birebir aynısı muhteelen onlarda 112 lik hdi motor yer alır Mıtsubıshı yine avcunu yalar)
    Berbat ötesi bir servis anlayışı var bu markanın servise gittiğimde L200 fuso canter ve prestij münübüslerle karşılaşmaktan bıktım usandım.
    Marka yöneticileri ve satış sorumluları servis ağı tamamen ticari araç satışına odaklı insanlar yaklaşımlar bu yönde ilişkiler bu yönde binek araç müşterisine nasıl davranılır bilmiyorlar.

    Bu gibi olumsuzluklar var ASX in tutmaması için gösterilecek sebepler arasında en mühim olanıda reklam diyebilirim, bu araç sadece Türkiyeye geldiğinde reklamı yapıldı o kadar. Peynir ekmek gibi satılan Nissan QQ nun bile dur durak bilmeden tv üzerinden internet üzerinden gazete üzerinden reklamı yapılıyorsa bu aracın reklamı afişlerle el ilanlarıyla market poşetlerinin üzerinde bile yapılmalı ki aradaki fark kapansın!!

    Olumlu taraflarına gelince;
    Araç tam Türkiye yollarına göre bir araç altını vurdum derdi yok park yeri bulamadım kaldırıma çıkartacağım altı sürtermi derdi yok yerden yüksek rahat.
    Az yakıyor bu belli bir gerçek.
    Kliması çok güzel yazın araç siyah olmasına rağmen o sıcaklarda dayanıyorum klimaya çok geçmeden hemen ellerim ve burnum buz kesiyor.
    Geniş bir bagajı var.
    Arka koltulardaki yaşam alanı geniş.
    Atmosferik Mıvec motor çok şahane, alt devirlerde tasarruf üst devirlerde performans 2, vites 110 3, vites 160 ı biraz geçiyor 7,000 devirde kesiyor
    Kabin içinde cezbedici bir motor sesi var (motor sesini sevenler için çok sportif bir detay)
    Çok zengin donanım, ınvıte paket aracım yani giriş paket baz donanım ama yok yok hill hold start stop cc esp diz hava yastığına kadar baya dolu
    Beklentilerimi karşılayan bir müzik sistemi var karşılaştırdığım araçlar QQ, Corolla, Cruze hepsinden önde bu konuda ASX.
    Sürüş dinamikleri çok güzel,geniş yanaynaları var, sürüş pozisyonunuzu bulmakta zorlanmıyorsunuz.
    Sizi uzun yıllar üzmeyecek bir araç sırtına kaç kasa domates, çilek, kiraz vurdum ne dolu bagajlarla uzun yollar yaptım rampalar tırmandım banamısın demedi yeterki vites seçimini iyi yapın.
    5 kişi hatta iki erkek oldukça kilolu uzun yolculuklar yaptım hiç daraldım bunaldım diyen çıkmadı hatta her yolculuk sonunda çok keyifli idi diye teşekkür aldım. (arkada şaft tüneli olmasa daha da enfes olurmuş.)


    Yani durum bu şekilde aslında oldukça memnuniyet verici bir otomobil diyebilirim. Kime sorsanız Mıtsubıshı taş gibi arabadır motoru 1,000.000 km gider der ki bunu sayısız kez duydum ama iş icraata gelince durum değişiyor ikinci el kaygısı distribütör ilgisizliği reklam azlığı dizel motor olmayışı gibi etmenler insanları bu araçtan soğutuyor.

    Aracımı ne zaman yıkatmaya gitsem ne zaman yakıt almaya bir istasyona uğrasam mutlaka merak edip soru soranlarla karşılaşıyorum. Hep yakışıklı bir araç olmasndan yana övgüler alıyorum '' köpek balığının Jipi değilmi bu'' diyorlar Lancer dan hatırlayıp bende evet o diyorum bi süzüyorlar beğeni dile getiriyorlar hatta bir keresinde adam benden ayrılıp bayiye gitti aracı gördükten sonra incelemek üzere.

    Şayet 1,8 4*4 dıd dizel motorla gelmeyip vergi dilimine takılmasa adam gibi 1,6 1,5 dizel getirse QQ nun işi bu kadar kolay olmazdı.

    Aracımı gördükten sonra beğenip satın alanlar bile oldu çevremden.

    Belki fukara avuntusu gibi olacak ama satmaması işime geliyor trafikte çok görülmüyor o yüzdende ilgi çekiyor. Satarken bu durum aleyhimize ama olsun ben zaten 5 yıl satmamak üzere aldım suyunu sıka sıka kullanıyorum

    Saygılar.
    Millet olarak otomobilden anlamadığımız için tutmuyordur büyük ihtimalle.

    Milletimize göre iyi otomobil kriterleri;
    1- 2. eli iyi olacak
    2- Servisi yaygın olacak (sanki hey sene farklı servise gidiyoruz)
    3- Konu komşunun bildiği, iyi yorumlar yapacağı bir otomobil olacak
    4- Trafikte bolca görünecek
    ..................................................

    otoobil almayla ilgili ne kadar saçma sapan kriter varsa hepsi.....
  • arabanın bir albenisi, bir olayı yok. içi 90lı yılların japon otomobilleri gibi. kalite hissi vasat, konfor-yalıtım vasat. tasarımda pek bir cazibesi yok, birde buna temsa'nın ilgisizliği ve markanın da çok tutulan bir marka olmaması neticesinde sonuç bir oluyor.

    aslında oldukça sorunsuz, sağlam bir otomobil, sürüşü de iyidir ama bundan fazlası gerekiyor artık, bir showroom albenisi arıyor insanlar. Qashqai ve sportage hayli çekici aletler. kaşkay otomatik vites opsiyonu ve dizel motorlar sunuyor. mitsubishi'nin durumu türkiye'de değil, genel olarak avrupada sıkıntılı zaten. güncel taleplere çabuk cevap veremiyorlar, bir çok japon otomotiv markasının problemi bu aslında.
  • distribütörü kelimenin tam anlamıyla fail olduğu için.
  • mitsubishi'ye git anlarsın.

    bu arada araç aynı anda yol, rüzgar ve motor sesini sıfır yalıtımla olduğu gibi alıyor. iç mekan facia. otomatiği yok. fiyatı saçma sapan.

    aracı satarken şu taktiği kullanıyorlar 2013 modellere 10000 2012 modellere 5000 tl zam yaparız millet 2012'yi alır, e millet de babayı alıyor. aracı yaparken biraz özen gösterseler tipi, motoru, dayanıklılığı, kliması falan süper.

    zor bir şey de değil aslında azıcık yalıtım malzemesi, biraz daha albenili iç mekan bu kadar basit dıştan zaten iyi.
  • Distribütöre rağmen yeterince tuttu bence.
  • hiç alımlı durmuyor. rakipleri böyle mi?

    baştan kaybediyor.
  • Temsa, Mermerlerin örnek aldığı tek distribütör.. serviste canterler mini otobüslerin arasına bakım için zor girersin.. Makyajlı kasa çok güzel olmuş içini de düzeltmişler ama sıfır 2012 model için 2014 beklenmeli..
  • reklamını bile sevmemiştim
  • Çok beğendiğim bir araç... İkinci el temizleri hesaplı alınabiliyor. Kesinlikle alınacak bir araç.
  • Dizel versiyonu yok distribitörü bu konuda yetersiz çok fazla reklamı yapılmadı mıtsubıshının zaten diğer modelleride satılmıyorki ASX satılsın
  • Distribütör'ün tutumuna göre bence yine iyi tuttu.

    Alan kişilerde lpg dönüşümünün de etkisinin olduğunu düşünüyorum.2. elde oldukça makul bir araç bence.
  • Cevabı aşağıda ,Aynı fiyata sen olsan hangisini alırdın

     SUV sınıfında Mitsubishi ASX neden tutulmadı?


     SUV sınıfında Mitsubishi ASX neden tutulmadı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi the_zula -- 26 Şubat 2015; 17:33:48 >




  • ben 18 bin kmdir kullanıyorum gaayette memnunum.

    100 km de 7,9 lt yakıyorum tamamı şehir içi bu değerin oturduğum yerde facia yokuş olmasına karşın böyle bu değer.

    bir değerlendirme yaparsak şayet;

    Araç benzinli olduğu için insanlar direk şu düşünceyle yaklaşıyor, kafan 11 litre yakar bu alet,
    İç mekan çok sade fakat bir o kadar da kullanışlı ve rahat, insanlar biraz daha janjanlı biraz daha albenili araçlar istiyor günümüzde
    Kullanılan plastikler sert (malumunuz bu konu çok mühim!)
    Araç yol sesi alıyor. (düzenli olarak corolla ile seyahat ediyorum 2012 model ikiside aynı hatta corollada biraz daha fazla dyebilirim)
    Otomatik vitesi yok. Cvt şanzımanlı bir ASX illa ki satış adetlerinde kıpırdanma yaratırdı.
    Dizel motor yok. (citroen aircroos ve pejo 4008 adlı modeller var ASX in birebir aynısı muhteelen onlarda 112 lik hdi motor yer alır Mıtsubıshı yine avcunu yalar)
    Berbat ötesi bir servis anlayışı var bu markanın servise gittiğimde L200 fuso canter ve prestij münübüslerle karşılaşmaktan bıktım usandım.
    Marka yöneticileri ve satış sorumluları servis ağı tamamen ticari araç satışına odaklı insanlar yaklaşımlar bu yönde ilişkiler bu yönde binek araç müşterisine nasıl davranılır bilmiyorlar.

    Bu gibi olumsuzluklar var ASX in tutmaması için gösterilecek sebepler arasında en mühim olanıda reklam diyebilirim, bu araç sadece Türkiyeye geldiğinde reklamı yapıldı o kadar. Peynir ekmek gibi satılan Nissan QQ nun bile dur durak bilmeden tv üzerinden internet üzerinden gazete üzerinden reklamı yapılıyorsa bu aracın reklamı afişlerle el ilanlarıyla market poşetlerinin üzerinde bile yapılmalı ki aradaki fark kapansın!!

    Olumlu taraflarına gelince;
    Araç tam Türkiye yollarına göre bir araç altını vurdum derdi yok park yeri bulamadım kaldırıma çıkartacağım altı sürtermi derdi yok yerden yüksek rahat.
    Az yakıyor bu belli bir gerçek.
    Kliması çok güzel yazın araç siyah olmasına rağmen o sıcaklarda dayanıyorum klimaya çok geçmeden hemen ellerim ve burnum buz kesiyor.
    Geniş bir bagajı var.
    Arka koltulardaki yaşam alanı geniş.
    Atmosferik Mıvec motor çok şahane, alt devirlerde tasarruf üst devirlerde performans 2, vites 110 3, vites 160 ı biraz geçiyor 7,000 devirde kesiyor
    Kabin içinde cezbedici bir motor sesi var (motor sesini sevenler için çok sportif bir detay)
    Çok zengin donanım, ınvıte paket aracım yani giriş paket baz donanım ama yok yok hill hold start stop cc esp diz hava yastığına kadar baya dolu
    Beklentilerimi karşılayan bir müzik sistemi var karşılaştırdığım araçlar QQ, Corolla, Cruze hepsinden önde bu konuda ASX.
    Sürüş dinamikleri çok güzel,geniş yanaynaları var, sürüş pozisyonunuzu bulmakta zorlanmıyorsunuz.
    Sizi uzun yıllar üzmeyecek bir araç sırtına kaç kasa domates, çilek, kiraz vurdum ne dolu bagajlarla uzun yollar yaptım rampalar tırmandım banamısın demedi yeterki vites seçimini iyi yapın.
    5 kişi hatta iki erkek oldukça kilolu uzun yolculuklar yaptım hiç daraldım bunaldım diyen çıkmadı hatta her yolculuk sonunda çok keyifli idi diye teşekkür aldım. (arkada şaft tüneli olmasa daha da enfes olurmuş.)


    Yani durum bu şekilde aslında oldukça memnuniyet verici bir otomobil diyebilirim. Kime sorsanız Mıtsubıshı taş gibi arabadır motoru 1,000.000 km gider der ki bunu sayısız kez duydum ama iş icraata gelince durum değişiyor ikinci el kaygısı distribütör ilgisizliği reklam azlığı dizel motor olmayışı gibi etmenler insanları bu araçtan soğutuyor.

    Aracımı ne zaman yıkatmaya gitsem ne zaman yakıt almaya bir istasyona uğrasam mutlaka merak edip soru soranlarla karşılaşıyorum. Hep yakışıklı bir araç olmasndan yana övgüler alıyorum '' köpek balığının Jipi değilmi bu'' diyorlar Lancer dan hatırlayıp bende evet o diyorum bi süzüyorlar beğeni dile getiriyorlar hatta bir keresinde adam benden ayrılıp bayiye gitti aracı gördükten sonra incelemek üzere.

    Şayet 1,8 4*4 dıd dizel motorla gelmeyip vergi dilimine takılmasa adam gibi 1,6 1,5 dizel getirse QQ nun işi bu kadar kolay olmazdı.

    Aracımı gördükten sonra beğenip satın alanlar bile oldu çevremden.

    Belki fukara avuntusu gibi olacak ama satmaması işime geliyor trafikte çok görülmüyor o yüzdende ilgi çekiyor. Satarken bu durum aleyhimize ama olsun ben zaten 5 yıl satmamak üzere aldım suyunu sıka sıka kullanıyorum

    Saygılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi enrique.xs -- 28 Şubat 2013; 23:33:34 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: enrique.xs



    Hayirli olsun, sinifindaki en yakisikli araclardan biri bence.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi İlkerA. -- 28 Şubat 2013; 23:45:19 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şahsen bu aracı Kia Sportage'e karşın;

    1- İç ve Dış Tasarımdan (Pek suv havası yok.. B sınıfı HB aracın yerden yükseltilmiş, azıcıkda şişirilmiş bir görüntüsü var.)
    2- Servisini ve 2.elini az çok tahmin ettiğimden.
    3- İç malzemelerini pek kaliteli bulmadığımdan. (Dayanıklı olabilir fakat bende oluşan algı bu, aslına bakarsanız kalitede göreceli bir kavramdır.)

    Dolayı tercih etmedim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilker67

    quote:

    Orijinalden alıntı: enrique.xs



    Hayirli olsun, sinifindaki en yakisikli araclardan biri bence.

    teşekkür ederim. sizinde foresterınız hayırlı olsun
  • temsanın pazarlama stratejisi birde 2el ve servis yedek parça kaygısı diyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Erkyuo

    Şahsen bu aracı Kia Sportage'e karşın;

    1- İç ve Dış Tasarımdan (Pek suv havası yok.. B sınıfı HB aracın yerden yükseltilmiş, azıcıkda şişirilmiş bir görüntüsü var.)
    2- Servisini ve 2.elini az çok tahmin ettiğimden.
    3- İç malzemelerini pek kaliteli bulmadığımdan. (Dayanıklı olabilir fakat bende oluşan algı bu, aslına bakarsanız kalitede göreceli bir kavramdır.)

    Dolayı tercih etmedim

    tuhaftır Mıtsubıshı ASX Mıtsubıshı Outlander platformunda inşa edilmiş bir otomobildir. Kaldı ki B sınıfı HB

     SUV sınıfında Mitsubishi ASX neden tutulmadı?
     SUV sınıfında Mitsubishi ASX neden tutulmadı?
     SUV sınıfında Mitsubishi ASX neden tutulmadı?
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: the_zula

    Cevabı aşağıda ,Aynı fiyata sen olsan hangisini alırdın

     SUV sınıfında Mitsubishi ASX neden tutulmadı?

     SUV sınıfında Mitsubishi ASX neden tutulmadı?


    Sırıtacak ne var ki, bunların arasından tabi ki mitsubishi alınır
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: enrique.xs

    tuhaftır Mıtsubıshı ASX Mıtsubıshı Outlander platformunda inşa edilmiş bir otomobildir. Kaldı ki B sınıfı HB
    Ölçüler sözün bittiği yer fakat araca bakınca bende böyle bir izlenim oluşuyor.
    Sizinde dediğiniz gibi Ne tuhaftır ki Outlander modelini tam bir compact crossover olarak görüyorum.
    B sınıfı derken, sadece aracın gözüme küçük geldiğini ifade etmek amacıyla söyledim. Dikkat ederseniz şişirilmiş hali dedim.
    Zaten B sınıfı bir aracı az büyüttüğümüz zaman C sınıfı olmuş oluyor.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.