Şimdi Ara

Sürat kargo TV yi düşürmüş , ekran kırık , hepsiburada iadeye yanaşmıyor. (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
95
Cevap
1
Favori
12.498
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
48 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • hb. sizin imza atmadan teslim aldığınızı bilmez ,o nedenle iade kabul etmemesi normal
    imza istemeden ürünü teslim ettiği için kargo firması suçlu ,hatta sahtekarlığa girecek durum var (imzasız verildiği halde teslim edildi dediğine göre sahte imza atılmış demektir)

    bu tür ürünler açılıp kontrol edilerek alınmaz (birisi iddia etmiş) ,sadece kutusunda (ambalajında) hasar olup olmadığı kontrol edilip alınır
    ki gelen servis de ilk olarak ona bakar ,kutuda dış hasar görmezse sizin sorumluluğunuz kalmıyor

    alıcılar hep biz haklıyız diyorlar ama insanlar nereden bilsin ,belki sen sağlam aldın ve sonradan hasarlandırdın ,olamaz mı (konu sahibi için demiyorum ,genelde bu tarz sözler söylendiği için söylüyorum) ,satıcı sağlam olarak gönderdiğine göre onun suçu ne ,adam zarar mı etsin ?

    tek çare öncelikle THH (fiyatı limit içindeyse) ,yoksa mahkemeye başvurulacak

    ürünü satıcının geri alması da ilginç ,ürünü iade aldığına göre para iadesi yapması lazım yada o haliyle tekrar size göndermesi gerekiyor
    diğer türlü parasını aldığı halde ürünü göndermeyen satıcı gibi bir durum oluyor




  • Eğer kutuda gözle görülür bir hasar yoktuysa korkmayın bu ürünlerin kurulumunu paketini açmak servisin işi servis dışında paketi siz açarsanız siz hasar verdiniz sayılır. Eğer kutunun dışı hasarsız olarak size geldiyse ve işi hepsiburada yokuşa sürüyorsa en kısa sürede tüketici hakem heyetine başvurun.

    Bunu dışında kutunun dışında gözle görülür hasar varken teslim aldıysanız geçmiş olsun kabahat başınıza patlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bana TV geldi adam TV ile dış kapıyı açıyor dedim "ne yapıyorsun" artık düzen böyle şaka gibiler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-5EED104EE -- 28 Mayıs 2019; 8:33:55 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Sürat kargo reziliği demeniz gerekiyordu. Gerçi yurtiçi,aras da aynı rezilliği yaşatabilecek firmalar.
    Türkiye'de kargo şirketlerinin hiçbiri profesyonel değil.
    yurtiçi evime paketleri 1-2gün beklettikten sonra getiriyor hep mesela. Twitter telefonla konuşsam bile çözülmüyor problem. 2km uzaklığa 2 günde kargo geliyor.
  • Gecmisnolsun zor bir durum ama yazinizda urun paketini sagdan soldan desteklemeden gonderen mal satici diyorsunuz ama tv ler sadece fabrikadan ciktigi paket ile gonderiliyor.Kimsenin mudahalesi yok ki acilsa zaten buyuk problem tv acilmistir diyerek alici ben dahil geri gonderirim.O neden ile saticinin pakete mudahalesi olmaz.Uretici elestirilebilir ama suclu dusmaninin malina davranir gibi urunleri tasiyan kargo firmalarinindir.Bakin oradadada asgari icret ile calisan ,gunde uzerlerinden tonlarca mal gecen isciler icinde sinirli konusmak gerek.
    Burada tuketici memnuniyeti saglamayan hepsiburada bir numarali musebbip.
    Tekrar hecmis olsun.Umarim istediginiz bicimde sonlanir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi froster2006 -- 28 Mayıs 2019; 9:48:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 0tt0m@n

    Bu tarz kargolarda subeden teslim ister ve gider kendim kargo elemanlarinin onunde pakedi acarak teslim alirim.

    Bir kargo gonderecegim zaman da urunu her yerini videoya kaydeder ve kayit devam ederken kargo elemaninin urunu paketlemesini isterim.
    Bakın beyaz eşya ürünlerinde yâda şöyle diyelim servisin gelip kurma zorunluluğu olan ürünleri alıcı kargocu acamaz.

    Haa ben origami hassasiyetinde geri paket yaparım derseniz başka ama servis geldi bu açılmış dedi yazdı açılmış ürün Garanti baslamiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JagerBomb

    tutanak olsa belki uğraşıp paranızı alabilirsiniz ama tutanak bile yoksa o iş yaş.
    Alıcı imzası da yok. Tutanak dış paketleme zararı olursa tutulur iç hasarı göremez kargocu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • geçmiş olsun

    üstüne bir bardak su iç.

    tutanak tutulmadıysa zor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DEMİRCİEFE

    '''Kargoyu aldığınızda hasar varsa kargo elemanı ile birlikte tutanak turun''' ...dünyanın en büyük palavrasıdır. hele apartmalarda üst katlarda oturuyorsanız..kargo cunun zaten canı burnuna gelmiş adam 1 dakika bile durmak istemiyor. kaldı kı kargoyu açacaksın kırık çıkık var mı bakacaksın, sonra tutanak hazırlayacaksın,oldu mu en az 10 dakika. hangi kargo elemanı bekler bu kadar.
    varsa bilen anlatsın.
    Hocam ben bu olayı anlamış değilim. Ne zaman içine bakacağım desem imza atmadan bakamazsınız diyorlar. İmza atınca da kargocu vın oluyor. "Hasarlı çıkarsa?" diyorum şubeye gideceksiniz diyorlar yahut başka şeyler geveliyorlar. Bu işin olması gereken şekli nedir acep?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hepsiburada dan alışveriş yapacağıma paramı bir ihtiyaç sahibine veririm hiç olmazsa işe yarar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hocam ben yaklaşık 3 ay sonunda 1800₺ lık telefonu iade etmeyi başardım. Yalnız aşırı uğraştım. LG çağrı merkezindeki elemanlarla arkadaş olmuştuk artık hal hatır sormadan muhabbete girmiyordum. Bana kalırsa hiç uzatmadan hakem heyetine başvur. Ben başvurmadım pişmanım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende 14 gün önce 700tlye düdüklü tencere almıştım içinden kapağındaki dijital saat çıkmadı. Müşteri hizmetleri 10iş günü bekleyin araştırcaz dedi. Hala bekliyoruz bakalım. Kamera kayıtlarına falan bakıyolarmış

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kanaatimce kargo elemanı eve gelmeden önce boş bir tunanak hazırlamamız gerekli.boş derken kargocunun adı soyadı kısmı ürünün cinsi kısmı boş kalacak.metni biz a4 kağıdına hazırlayıp bahşısıda hazırlayarak imzalatacagiz.baska çare yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Propadien

    Hocam ben yaklaşık 3 ay sonunda 1800₺ lık telefonu iade etmeyi başardım. Yalnız aşırı uğraştım. LG çağrı merkezindeki elemanlarla arkadaş olmuştuk artık hal hatır sormadan muhabbete girmiyordum. Bana kalırsa hiç uzatmadan hakem heyetine başvur. Ben başvurmadım pişmanım
    Büyük illerde tüket.hake.heyetinden karar çıkması çok zor.bir de bu hakem heyetlerine tam güvenim yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tamam da şu akla gelebilir (yaptılar demiyor ama ) kargo teslim edilirken sağlam di ama evde taşınırken düştü ve hasar aldı ? E bu durum için hb ne yapsın ki kargo teslim alınmamalı ( teslim konusunda ki sorun kargo firmasına iletilir o ayrı bir konu ) eğer hasarlı ise hasarlı şeklinde teslim alınsın yani . Azıcık da kendinizi satıcı yerine koyun kargo tutanağı yok satıcı kimden alacak zararı kimseden .tamam alıcı da kısmen suçlu değil ama tutanak olmalıydı . Yine firma insiyatif alır iade alırsa helal olsun . Birde teslim edilmiş kargo ya ait hasarlı tutanak nasıl aldınız kamera kayıtlarından falan mı ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • bu tür sorunların yaşanmaması için kargo arabalarının içine dışına kamara koymaları şart
  • vollkan59 kullanıcısına yanıt
    O tarz bir uygulama yapan saticidan urun almam.

    Site "Urun geldiginde hasar gormusse teslim almayin tutanak tutturun" diyecek.

    Satici "Eger paketi acarsaniz garanti disi kalir" diyecek.

    Sakamisiniz ulan siz derim.
  • edirneli86 E kullanıcısına yanıt
    Saka gibi. O zaman yetkili servis gitsin kargodan teslim alsin
  • Burada aslında ciddi bir boşluk var .
    Internetten alınan teknolojik üründe markanın servisi "kutuyu açmayın,gelip biz açıcaz.Acarsaniz arıza çıkarsa garanti kabul etmeyiz "derken satıcı firma "kargonuz geldiğinde kutuya bakın zarar varsa tutanak tutun "diyor .Hal böyleyken olasi bir aksi durumda her iki firma da bu işten sıyrılabilir ve kabak yine müşteriye patlar.
    Ben tv telefon gibi teknolojik aletleri asla internetten almıyorum.
    Gider bayisine mali görür alırım . Pazarlık da yapabilirsiniz .
    Böyle saçma sapan yasalar varken parayla rezil olmayı da istemem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.