Şimdi Ara

Superonline Sorunlar Silsilesi YARDIM !!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
2.201
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar 28.09.2017 tarihinde superonline yalın adsl başvurusunda bulundum. 24 saat sonra TT den altyapı için geldiler. Birkaç saat sonra da superonlinedan modem için eleman geldi. Taahhüt belgelerini imzaladıktan sonra internet girişini kontrol etti ve dedi ki altyapıda sorun var. Tekrar gelip altyapıyı düzeltecekler. Düzeltirlerse gün içinde gelip modemi takarım dedi. Ben de kurulumu ben yaparım dedim ama o kurulum yapmadan modemi bırakıp gidemem dedi. Modemi alıp gitti.

    Neyse TT den altyapı ekipleri geldi. Biz burayı yaptık ne sıkıntısı var dediler. Bende böyle böyle dedim, adam modem kurulumu yapmadı üstüne modemi alıp gitti dedim. Ara müşteri hizmetlerini söv, altyapında sıkıntı yok ayrıca modemi alıp götürmesi başlı başına saçmalık sürekli ara şikayet et dediler. Neyse elimde eski bir modem vardı bende deneme amaçlı alıp kurulum yaptım. İnternete bağlandığını ve herhangi bir altyapıda problem olmadığını gördüm. İnternet hızım 3 mb falandı. Paketim 8 mb e kadar 100 akk li paketti. Aradım müşteri hizmetlerini hızımın düşük olduğunu söyledim. Onlar da bana modem kurulumu yapılmadığını söylediler. Bende benim modemim olduğunu, sizin modem gelene kadar kullanacağımı herhangi bir sorun teşkil etmeyeceğini sordum. Sıkıntı yok kullanabilirsiniz dendi ve internet hızım 7mb e kadar yükselttiler. 8 mb e kadar kullandığım tarife olduğu için maximum bu kadar yükseltebileceklerini söylediler.

    Daha sonra günler haftalar geçti ama benim modem bir türlü gelmedi. Her gün aradım m.hizmetlerini bana bugün bugün diye diye tam 20 gün geçti. Modemim bir türlü gelmedi. En sonunda aradım şikayet talebi oluşturdum. 18.10.2017 tarihinde m. hizmetleri üzerinden. 19.10.2017 tarihinde bir eleman geldi. Arıza kaydınız var dedi. Evet var dedim. Modemim 20 gündür gelmedi. Bana buraya modemimde hız problemi olduğunu bu şikayet yüzünden geldiğini söyledi. Dalga mı geçiyorsunuz dedim. Modemim gelmediği için şikayet talebinde bulundum m. hizmetleri üzerinden, size böyle mi şikayeti iletmişler. Neyse Birkaç yeri arayıp cevap bekledi. Yaklaşık 15 dk bekleyip bir telefon geldi, sonra tamam dedi. Modemi ben kuracam araçta var dedi. İyi dedim, araca gidip bir modem aldı. Getirdi. Modemi benim üstüme kaydettirdi imzaladım. Daha sonra kurulumu biliyorsundur dedi, şuan başka yere gitmem lazım dedi, sen halledersin dedi, tmm dedim. Modem kurulumunu yaptım. Bu arada seviniyorum. Hg255s modem vermiştir diye. Neyse modeme baktım hg658v2. En azından modem geldi diye kendimi avuttum sıkıntı olursa değiştiririm dedim.

    Hg 652v2 modemde hız değerim 6 mb di . Aradım m. hizmetlerini ilettim, hızım düşük dedim. Onlarda modem kurulum şikayetiniz vardı, düzeltildi mi dedi, evet şimdi hallettik modem geldi. Şuan hız sıkıntım var dedim. Bana hattımın 8 mb desteklediğini, Çevre koşulları vs. yüzünden 6 nın bile çok iyi bir değer olduğunu söyledi. Ben de dalga mı geçiyorsunuz dedim. Benim bundan eski modemde bile 7 mb - 7.5 mb değer alıyordum. 20 gündür kullanıyordum dedim. Şuan max değerlerde olduğu söylendi.

    Hazır aramışken benim 8mb 100gb akk lı paketin 80gb akk sını kullamıştım. Akk siz platinium pakete geçmek istediğimi söyledim. Onlar da geçişi yaptılar. Akk nin kaldırıldığını Şuandan itibaren kullanabilirsiniz denildi. Bende superonline sitesinden hesabıma girdiğimde akk nın kaldırılmış olduğunu gördüm.

    Gece takılıyorum internette. Modemde bir sıkıntı gördüm sürekli internette kopmalar meydana geliyor ve yaklaşık 45-50 saniye sürüyor gidip gelmesi. Sabah olunca ararım m. hizmetlerini olmazsa modemi değiştiririm dedim. Daha sonra ayarlarına baktım 2.4 ghz destekliyor sadece ve wifi hız kısıtlayıcı yok. Laptop a ethernet ile bağlı modem. Oyun oynarken telefondan wifi ile bağlanınca direk ping giriyor ve anladığım kadarıyla tüm hızı telefona yönlendiriyor. Telefonda indirme yapmıyor olmama rağmen. Neyse sabah arayıp arıza kaydı oluşturup değiştiririm dedim.

    Torrentten 20 gb bi oyun gözüme çarptı indireyim dedim akk de yok nasılsa. Sabah oldu 20 gb oyunu indirmiştim. 19.10.2017 yani dün. İnternet hızımı test ettim 5.5-6 mb arası neyse . ideal hiç yoktan iyidir diye kendimi avuttum. yaklaşık 30 dk sonra direk internet hızımda ciddi bi düşüş oldu hemen test ettim 3 mb. Aradım müşteri hizmetlerini yükseltmeye çalıştılar, bu sefer de oldu 1 mb falan. Direk arıza kaydı oluşturdular. Ekip gelip kontrol edecek denildi. 20.10.2017 yani bugün sabah mesaj geldi. Altyapıda sorun yok kablolamada sorun var evinize elektirkçi çağırın diye.

    Ben haliyle küplere bindim aradım m. hizmetlerini. Eve kimse gelmedi nerden biliyorsunuz, Kablolamada sıkıntı var dalga mı geçiyorsunuz falan dedim. Onlar da teknik ekipte cihazlar olduğunu uzaktan vs. vs. boş boş konuşuyorlar. Daha sonra dedim ki bakın hanımefendi, dün 100 gb akk lıdaydım, büyük ihtimal yeni pakete geçtim ama eski paketteki akk ya takıldım, teknik sorun var düzeltin. Şuan plat paketteyim dedim. Ha öyle mi dedi, doğrudur o zaman sizin plat paket ay sonunda devreye girer denildi. Hemen arıza kaydı oluşturup bugün içinde kesin çözülecek dendi. Tmm dedim en azından şunu 3mb yapın 1 mb de şuan. Dünkü temsilci iyice mahfetti. Bikaç kez yukarı çekmeye çalışsa ne ettiyse 3 den yukarı çıkaramadı. Neyse gün içinde arayan soran olmadı.

    Tekrar aradım dedim böyle böyle noldu. Adamın bana dediği beyefendi 8 mb e kadar paket kullanıyorsunuz hattınız 5 mb destekliyor. Şuan hızınız 3 mb gayet iyi. Yahu dedim şaka mısın sen kardeşim 20 gündür 7-7.5 mb kullanıyorum bu 2 gün mahfettiniz bi modem yüzünden. Yanlışlık yok 5 mb destekliyor hattınız 3 mb gayet ideal dendi (: Ya dedim sabah sözde modem yüzünden arıcaktım internetten de oldum sayenizde. Şuan bulunduğum hat 8 mb destekli, hatta 16 mb bağlatsam 10mb e kadar hıza ulaşırım, Bizim komşuyla aynı hattayız onda 10 mb alıyor. Ne 5inden bahsediyorsunuz. Bi iş yapacaksınız kimi ararsanız arayın ne ederseniz edin. Plat paket müşterisiyim, tarifeyi değiştirince hemen geçecek dediniz. Akk ye takılıp hızım düşünce ay sonunda geçecek dediniz. Ona da eyvallah dedim. Faturam plat üzerinden ücretlendirilmiş ne ayaksınız ? Şuan akk aşımlı 3 mb internet hızım var ama ben 8 mb akksız plat ücretlendiriliyorum. Ona da eyvallah dedim. Şimdi de hat 5 mb destekliyor, 3 mb hızınız normal diyorsunuz. Ve bunların hepsini geçtim modemde arızalı daha o konuya bile girmek kısmet olmadı. Kimi ararsanız arayın 3 gün içinde bunlar hallolmazsa taahhütü bozarım o şikayetlere de böyle ekleyin dedim.

    Sonuç olarak bugün düzeltileceğini, ve kesinlikle tekrar aranacağımı ve bilgilendirileceğim söylendi.
    VE TABİ Kİ KİMSE ARAMADI VE HİÇBİR ŞEY DÜZELTİLMEDİ ...

    Ne Yapmalıyım, Çok uzun oldu konu ama en başından anlatmak istedim. Bulunduğum yer Hatay. Yetkili Bayi Adana da en yakını.







  • Hg255s modem değildir, router cihazıdır ve fiber abobelerine veriliyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr. Boone -- 20 Ekim 2017; 21:36:23 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • peki ne öneriyorsunuz ?
  • An itibarı ile teknik servis geldi. Modeme giden internet kablosundan ölçüm yaptılar, hız 8 mb gösteriyor, sorun yok dedi. Bende bilgisayarımda 3 mb sabit, ayrıca gece 02.00/08.00 arası internet hızımın 7 mb olduğunu, Şuanda sistemsel hatanızdan dolayı Akk siz paketimin akk ye takıldığını, zaten sizin birşey yapamayacağınızı söyledim. Bana dediği ben gelen internet kablosuna bakarım 8mb sıkıntı yok dedi, kestirip attı. Her neyse modemde kopmalara yaşadığımı, ayrıca wifiden giriş olduğunda diğer cihazda neredeyse internet hızının yok olduğunu, wifi ye hız kısıtlaması koyamadığım için sürekli bütün hızı en son bağlanan cihaza yönlendirdiğini ilettim. Günde ortalama 80-100 kez kopma olduğunu ve m.hizmetlerinde de kaydının olduğunu ilettim. Bana modemle ilgili olmadığını söyledi, ee dedim şuan ölçüm yaptın 8 mb ne ile ilgili dedim. Alt yapı dedi. Yahu dalga mı geçiyorsun benle dedim. Ben 20 gündür eski modemden giriyorum 1kez bile kopma olmadı. Sizin bu cihazı 2 gün kullandım. Yaklaşık 200 defa kopma olmuştur. Bana internet hızı 8 mb geliyormuş, eğer hızı 4 mb e kadar düşürürsem cihazda kopma olmazmış, o zaman da hızım düşük diye şikayet edermişim (: Yahu şuan 3 mb zaten kopuyor. Çözüm olarak modemi değiştirmesini üst model bir modem takmasını yoksa bu modemi alıp götürmesini istedim. Bana modemi götüremeyeceğini, başka model modem veremeyeceğini, çözüm olarak ise eski modemimi kullanmamı söyledi. Yahu ben bu modeme para veriyorum dedim. Para vermesem kullanmam, gider modem alırım yeni bir tane. Alın modeminizi götürün bozuk bir modeme neden aylık ücret ödüyorum. Taahhütten düşün modemi ben bir şekilde yeni modem alırım. Sanki bedava veriyorsunuz modemi diye laf yapıyorsunuz dedim. Sonuç olarak çekip gitti ve dedi ki kopmalar normal, eski modeminizi kullanın.

    Ey ahali yok mu bir çözüm sunabilecek, bıktım usandım.

    Not: TT ye taşımayı düşündüm aboneliği, ama onlarda 8mb akksiz tarife yok, Altyapı 8 mb destekliyor.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.