Şimdi Ara

SUPERONLİNE REZALETİ BU KADAR OLABİLİR !!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
1
Favori
1.373
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar şimdi size 11 gündür evimde nasıl internetin olmadığını ve superonline denilen firmanın ne kadar leş,umursamaz,ilgisiz ve paragöz bir firma olduklarını anlatıcam.

    Olaylar 19 Ağustos Pazartesi günü ile başladı. İnterneti ailece olmak üzere 6 kişi paylaştığım kişilerden biri olan ablam, pazartesi akşamı eve yeni geldiğimde beni yanına çağırarak internetin sabahtan beri olmadığını ve bu işi halleder misin? dedi. Ben de tamam şu an çok yorgunum yarın bakarım diyerek işi 20 Ağustos Salı gününe bıraktım. SS’lerde de görebilceğiniz gibi Superonline müşteri hizmetleri ile ilk görüşmemi 20 Ağustos Salı günü öğlen 11 gibi yaptım ve internetemin sık sık kesildiğini bağlandığı sürede de aşırı yavaş oldupunu belirttim,arıza kaydı oluşturdum ve teknik ekip istedim. Onlar da onayladı ve sonrasında akşam telefonuma bir sms ile maksimum 24 saat içerisinde çözülmesi için .... nolu kayıt oluşturulmuş dendi. İlk anlamadığım kısım sabah aramama rağmen neden akşam o saatte kayıt oluşturuluyor neyse devamında 20 Ağustos tarihinde aramış olduğum saatten tam 24 saat sonra 21 Ağustos Çarşama geri aradım gene aynı prosedür modeminizin yanına gidin, problemlerinir nedir tarzı sorular ve benim şikayetim aynı tekrardan arıza kaydı ile ekip desteği istedim, onaylandı. 22 ağustos perşembe gene aynı şekide. 24 Ağustos Cumartesi gene aynı şekilde. 26 Ağustos Pazartesi gene aynı şekilde. 27 Ağustos da aradım bu sefer arıza kaydı oluşturmadım sadece konuştum. En son 29 Ağustos günü tekrardan aradım arıza kaydı ve teknik ekip desteği istedim. Onayladılar. Bugün 30 Ağustos. Tam 11 gündür internetsizim ve evime max yürüme ile 10 dakkalık mesafede bulanan superonline bayisinden bir kişi yollayamıyorlar. Bu olaylar içinde ayrıca 25 veya 26 ağustos (emin değilim) tarihinde arayıp şikayet kaydı oluşturdum çünkü yönlendirmiş oldukları teknik ekip güya beni aramış ve ulaşamamış. Kesinlikle yalan. Telefonum sabah 8 den gece 12 ye kadar hep açık ve yanımda. Ben başkasıyla görüşmedeyken beni aramış olsalar bile telefonumda alttan arayanı gösteriyor ve böyle bir durum da olmadı. Beni aramadılar fakat size ulaşamadık diye bir yalan uydurup gelmemelerine, işlerini yapmamalarına kılıf uydurmuşlar. Şikayet kaydımın da hâla sonuçlanmasını bekliyorum.
    Sonuç olarak arkadaşlar minimum 8-9 defa müşteri hizmetleri ile konuştum ve her bir konuşma 9-10 dakka sürdü ama buna rağmen 10 dakka yürüme mesafe uzaklıktaki yerden 1 kişi yollayamıyorlar fakat her ay istisnasız 89 lira paramı alıyorlar. İnternetimin olmadığı 11 güne tekabül eden 33 liramı da alıcaklar. Müşteri hizmetlerini arayıp ben abonmanlığımı iptal ettirmek istiyorum dediğimde de taahhütünüz bulunmaktadır ve .... kadar bir miktar ödemeniz gereken absürt bir rakam çıkarmışlardı. Şikayetimvar’ a yazdığımda da sadece müşteri hizmetleri numarasını bırakıp burdan ulaşabilirsiniz dendi. Salak yerine koyuyorlar insanı.
    Yazıyı üste çıkarırsanız sevinirim. Herkes superonline firmasının rezaletini görsün.
    Not: Bu arada bu kadar yeni arıza kaydı oluşturmamdaki sebep superonline nasıl beceriyor bilmiyorum ama Superonline’ın dediğine göre bir arıza kaydımı sistemlerinde internet problemim gözükmediğinden otomatik silinmiş diğer bir arıza kaydım numarama ulaşamadı diye bir kolpa uydurduklarından silinmiş diğer 3 arıza kaydım neden silindi ise bilmiyorum çünkü artık bu umursamazlara sebebini sormayı bırakmıştım.
    SUPERONLİNE REZALETİ  BU KADAR OLABİLİR !!
    SUPERONLİNE REZALETİ  BU KADAR OLABİLİR !!
    SUPERONLİNE REZALETİ  BU KADAR OLABİLİR !!
    SUPERONLİNE REZALETİ  BU KADAR OLABİLİR !!
    SUPERONLİNE REZALETİ  BU KADAR OLABİLİR !!
    SUPERONLİNE REZALETİ  BU KADAR OLABİLİR !!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sah-ı Merdan -- 30 Ağustos 2019; 12:46:14 >







  • Aynı benim durum. Hala çözülemedi. Ben de btk cimer turcell.com sitelerine yazdım. Eğer çözüm üretmezler ise tek taraflı feshis edeceğim ve tüketici mahkemesine başvurucam.
  • THESİMPSON kullanıcısına yanıt
    Dostum arıza kaydını oluştur sonra en yakınındaki superonline bayısine git adamı getir. Ben sorunumu öyle çözebildim. Evime 10 dakka mesefadeki superonline destek bayisine direk gidip adamı aldım.
  • Gelen kişi arızanızı çözdü mü, sıkıntı neymiş?
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    2 defa modem değiştirdiler ama modem nedense sıkıntı yapıyordu. Daha eski üretim olan farklı bir modem taktılar düzeldi.
  • değişen modem HG255s ise seri olarak arızalı çıktığından sağlamını bulmak kolay değil...
  • Anladım iyi günlerde kullanın.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.