Yüzbaşı
11 Ekim 2014
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
1 üye
Görüntülenme
Toplam: 71 (Bu ay: 0)
Gönderileri
Arkadaşlar 9 Aralık tarihinde abd apple sitesinden A2161 model iphone 11pro max satın alıp NY deki arkadaşıma kargolattım. 19 aralık tarihinde de arkadaşım bana getirdi. Telefonu pasaportuma kaydetip kullanmaya başladım sonrasında şebeke sorunuyla karşılaşıp Akasya Apple a götürdüm. Oradaki yetkili arkadaş ürünümün yurtdışı cihazı olmasından dolayı burada yardımcı olamayacaklarını fakat yetkili servislere gidebilceğimi söyledi. Garantide sıkıntı yok değil mi sorusunu sorduğumda da cihazımın İmei ni alıp baktıktan sonra problem yok Türkiyede destek alabiliyorsunuz dedi. Ben de Akasya ya arabayla 10 dakka mesefedeki Kadıköy Genpa ya gittim. Ürünümdeki şebeke problemini anlattım. Yetkili arkadaş fatura istedi.E-Faturamı (Arkadaşımın üstüne) mail attım.Sonrasında cihazın dış incelemesine baktı ve 1-2 kağıt doldurup 26 aralık Perşembe günü verdim cihazımı. Ertesi gün genpadaki arkadaş ürünü inceleyip Apple Onarım merkezine yönlendirilmiş. Cihazım apple onarım merkezinde incelendikten sonra 30 aralıkta değişim kararı çıktı ve 31 aralıkta değişim ürünü 0 cihaz genpaya yollandı. Yılbaşı olmasından dolayı ben de cihazı 2 Ocakta genpadan gidip alabildim. Değişen cihazımın garantisi eski cihazımı aldığım tarihiyle devam etceği söylendi. Eski telefonun imeisini kaydetmiştim bunda tekrar para vermem mi gerekcek mi diye sorduğumda da hayır biz btk ya bildirdik sıkıntısız kullanabilirsiniz dendi. Sonuç olarak arkadaşlar Amerikadan almış olduğum telefon garantili diyebilirim fakat Amerikadan alınan her model öyle mi veya şartları neler bilmiyorum çünkü apple akasyadaki arkadaş imei bakıp türkiyede destek alabiliyorsunuz dedi. Demek ki alamayanlar da var. Fotoğraflarında aşağı bırakıyorum





10 gün önce amerikadan arkadaşıma iphone 11pro max getirttim. Kutu içinden çıkan adaptör ve kabloya hiç dokunmadım kendimde fazladan var olması sebebiyle. Fiyat karşılığı isteyen arkadaşlarla pm den konuşabiliriz.
Arkadaşlar yeni iphone 11pro max aldım amerikadan. 1 hafta güzel bir şekilde kullandım sonrasında bir akşam telefonu uçak moduna alıp yattım sabah kalktığımda uçak modundan çıkardım fakat şebekeyi bulamadı. Hattımı başka telefona taktığımda sıkıntı yok. Başka telefonda çalışan başka bir hattı iphone a taktığımda gene şebekeyi bulmuyor. Sonrasında telefonu itunes üzerinden tekrardan geri yükle ile güncelledim telefon bu sefer etkinleştirilemiyor hatası aldı. Dfu moda alıp tekrar güncelledim düzeldi. 5-6 saat kullanıp akşam yattım sabah kalktığımda telefon tekrardan servis yok hatası. Bunun sorunu nedir ? Her güncellememden sonra 1-2 gün mü dayancak bu telefon.İos 13.3 sürümünü kullanıyorum. Eski sürümlere de imza kapanmış dönemiyorum.
Arkadaşlar şimdi size 11 gündür evimde nasıl internetin olmadığını ve superonline denilen firmanın ne kadar leş,umursamaz,ilgisiz ve paragöz bir firma olduklarını anlatıcam.

Olaylar 19 Ağustos Pazartesi günü ile başladı. İnterneti ailece olmak üzere 6 kişi paylaştığım kişilerden biri olan ablam, pazartesi akşamı eve yeni geldiğimde beni yanına çağırarak internetin sabahtan beri olmadığını ve bu işi halleder misin? dedi. Ben de tamam şu an çok yorgunum yarın bakarım diyerek işi 20 Ağustos Salı gününe bıraktım. SS’lerde de görebilceğiniz gibi Superonline müşteri hizmetleri ile ilk görüşmemi 20 Ağustos Salı günü öğlen 11 gibi yaptım ve internetemin sık sık kesildiğini bağlandığı sürede de aşırı yavaş oldupunu belirttim,arıza kaydı oluşturdum ve teknik ekip istedim. Onlar da onayladı ve sonrasında akşam telefonuma bir sms ile maksimum 24 saat içerisinde çözülmesi için .... nolu kayıt oluşturulmuş dendi. İlk anlamadığım kısım sabah aramama rağmen neden akşam o saatte kayıt oluşturuluyor neyse devamında 20 Ağustos tarihinde aramış olduğum saatten tam 24 saat sonra 21 Ağustos Çarşama geri aradım gene aynı prosedür modeminizin yanına gidin, problemlerinir nedir tarzı sorular ve benim şikayetim aynı tekrardan arıza kaydı ile ekip desteği istedim, onaylandı. 22 ağustos perşembe gene aynı şekide. 24 Ağustos Cumartesi gene aynı şekilde. 26 Ağustos Pazartesi gene aynı şekilde. 27 Ağustos da aradım bu sefer arıza kaydı oluşturmadım sadece konuştum. En son 29 Ağustos günü tekrardan aradım arıza kaydı ve teknik ekip desteği istedim. Onayladılar. Bugün 30 Ağustos. Tam 11 gündür internetsizim ve evime max yürüme ile 10 dakkalık mesafede bulanan superonline bayisinden bir kişi yollayamıyorlar. Bu olaylar içinde ayrıca 25 veya 26 ağustos (emin değilim) tarihinde arayıp şikayet kaydı oluşturdum çünkü yönlendirmiş oldukları teknik ekip güya beni aramış ve ulaşamamış. Kesinlikle yalan. Telefonum sabah 8 den gece 12 ye kadar hep açık ve yanımda. Ben başkasıyla görüşmedeyken beni aramış olsalar bile telefonumda alttan arayanı gösteriyor ve böyle bir durum da olmadı. Beni aramadılar fakat size ulaşamadık diye bir yalan uydurup gelmemelerine, işlerini yapmamalarına kılıf uydurmuşlar. Şikayet kaydımın da hâla sonuçlanmasını bekliyorum.
Sonuç olarak arkadaşlar minimum 8-9 defa müşteri hizmetleri ile konuştum ve her bir konuşma 9-10 dakka sürdü ama buna rağmen 10 dakka yürüme mesafe uzaklıktaki yerden 1 kişi yollayamıyorlar fakat her ay istisnasız 89 lira paramı alıyorlar. İnternetimin olmadığı 11 güne tekabül eden 33 liramı da alıcaklar. Müşteri hizmetlerini arayıp ben abonmanlığımı iptal ettirmek istiyorum dediğimde de taahhütünüz bulunmaktadır ve .... kadar bir miktar ödemeniz gereken absürt bir rakam çıkarmışlardı. Şikayetimvar’ a yazdığımda da sadece müşteri hizmetleri numarasını bırakıp burdan ulaşabilirsiniz dendi. Salak yerine koyuyorlar insanı.
Yazıyı üste çıkarırsanız sevinirim. Herkes superonline firmasının rezaletini görsün.
Not: Bu arada bu kadar yeni arıza kaydı oluşturmamdaki sebep superonline nasıl beceriyor bilmiyorum ama Superonline’ın dediğine göre bir arıza kaydımı sistemlerinde internet problemim gözükmediğinden otomatik silinmiş diğer bir arıza kaydım numarama ulaşamadı diye bir kolpa uydurduklarından silinmiş diğer 3 arıza kaydım neden silindi ise bilmiyorum çünkü artık bu umursamazlara sebebini sormayı bırakmıştım.





TYT: 76
AYT: 38
BOLUM: TM
Sızce kaç k gelir ?
Arkadaşlar ben 2017 ygs lys sınavına sayısal bölümünden girdim. 40K sıralama yaptım. Bazı nedenler ve sorunlardan dolayı 105 gün kala tekrardan hazırlanmaya başladım. Genel anlamda TYT de türkçede 30 matematikte 25 sosyalde 13 fende 12 net yani 80 net civarı yapmaktayım fakat bu sefer tm den hazırlanacağım. Günde ortalama 8-9 saat çalışıyorum sizce bu süre içinde bu çalışma temposuyla tm de 14K gibi bir sırlalama elde edebilir miyim ? Obp de 97. Tyt Konularının çoğunu unutmuşum ama ilk hazırlandığımda bir konuyu öğrenmek için öğretmenden dinlemem yetmiyor üstüne 2 farklı yerden de video izlediğimde anlamış oluyordum şimdi ise sadece okumam yetiyor konuyu tekrar hatırlayıp anlamak için. Ayt denemesine henüz başlamadım fakat 80 soruda tahminimce 30 falan yapcağımı düşünüyorum şu an.
Arkadaslar telefonum 8plus 11.2.5 telefon üstünden jb yapmıstım 1 ay once. Bugün Twitter uygulamasını guncelleyeyım dedım olmadı sonra twıtterda acılmadı ve sılemedım de ben de telefonu kapadım actım sonrasında tekrar jb ıcın electraya gırdım jb yp dedım 1/3 oldu 2/3 oldu tel kapandı sıyah ekran ustunda bır yuvarlak nokta donuyor 25 dakkadır boyle. Çözümü nedir ??
Amd ryzen5 2600 vardı. Sattım bir arkadaşa fakat fanı istemedi bende kaldı stock fan. İ5 8600K aldım amd ryzen5 2600 in içinden çıkan stock falan intel fan için de kullanılabilir mi ?
Arkadaşlar sisteminin temel özellikleri 2X8 Corsair Vengance 2400mhz ram-Gigabyte Winderforce Oc 1080- 240ssd-650W+80Psu corsair Ws650-1tb harddisk ve bunlara ek olarak İ5 8600K satın aldım fakat bazı durumlardan dolayı zerre olsun param kalmadı anakart almaya. Anakart olmadan da sistemi çalıştıramıyorum. Beni aşağıdaki linkteki anakart 2 ay idare eder mi? İ5 8600K ile sıkıntısız şekilde çalışır mı ? Overcrock yapamıcam ama sıkıntı değil. Yorumlarınızı bekliyorum
http://www.vatanbilgisayar.com/asus-prime-h310m-k-intel-h310m-socket-1151-ddr4-2666mhz-usb3-1-anakart.html
Arkadaşlar ekran kartım Gigabyte 1080 Winderforce Oc dir.
Ona uygun olsun diye i7 8700k almayı düşünüyorum ve anakart da tabiki. Fakat anakarta ayıracak pek param kalmıyor. 2 el alcak olsam bile. Sizlerden yardım istiyorum. İ7 8700k ya uygun fiyatı da makul olan anakart modeli önerir misiniz ?
Hakkında
Konum: İstanbul,Ümraniye
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 4 gün önce
Son Mesaj Zamanı: geçen ay
Mesaj Sayısı: 251
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 335
İkinci El Bölümü Mesajları: 57
Konularının görüntülenme sayısı: 4.585 (Bu ay: 480)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 143 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Mobil Cihazlar
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.