Şimdi Ara

SÜPERONLİNE FİBER DE TAAHHÜT BİTEN ÜYELER (59. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir - 7 Masaüstü
5 sn
11.216
Cevap
253
Favori
674.103
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
28 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5758596061
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hocam teşekkür ederim. Sanırım ben de buna geçmenin yollarını arayacağım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • iptal bölümünden 25/75 lik tarifeyi 2 yıllık taahüt ile 64,90 tl/ay aaldım..
    ilk 3 ay ücretsiz hediye ettiler..SÜPERONLİNE FİBER DE TAAHHÜT BİTEN ÜYELERSÜPERONLİNE FİBER DE TAAHHÜT BİTEN ÜYELER




  • eskişehir içi arkadaşlar superonline için bana ulaşabilirler yardımcı olurum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rapBiTT

    Taahhutum yarin bitiyordu,az once arayip yeniledim.
    Suan 50 mbit 150 gb akk + tv+ giris paketi kullaniyorum. Daha once aradiklarinda ayni paketin artik olmadigini soylediler ve burada yazilan paketlerden teklif ettiler. Cazip gelmedigi icin kabul etmedim.
    Az once aradigimda ozel/uzun zamandir beraber olduklari musterileri icin bi paket oldugunu soylediler ve 50 mbit 150 gb akk ve tv+ aile paketini ayni fiyattan verdiler. (79 lira)
    Direk kabul ettim. Suanda internetteki hesabim kisminda guncel bilgiler yok. MT yarim saate aktif olur tum kanallar dedi. Buyuk ihtimalle bilgiler de o zaman guncellenir.

    Yenilemeyi dusunen arkadaslar bu teklifi bi sorgulasinlar bence. Ilk etapta yok diyorlar ama sonrasinda veriyorlar.

    Duzenleme: Internetteki bilgiler de guncellenmis. "Retention Kampanyasi" olarak geciyor.
    SÜPERONLİNE FİBER DE TAAHHÜT BİTEN ÜYELER

    ben de şu anda retention kampanyasını kullanıyorum

    telefonda kampanyayı kabul ederken 79 demişlerdi ama fatura 89 kol gibi giriyor

    TV+ aile paketi için ekstra 10 lira alıyor (kampanyasız fiyatı 54 TL )

    fatura gelince benim gibi hüsrana uğrayabilirsiniz




  • Bu yenilemelerde damga vergisi ne kadar alınıyor? Bana 40tl cıkmış da fazla gibi geldi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi coupe96 -- 6 Aralık 2017; 20:21:13 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coupe96

    Bu yenilemelerde damga vergisi ne kadar alınıyor? Bana 40tl cıkmış da fazla gibi geldi.

    O son kalan günlerin fatura ücreti olmasın 40 tl çok cidden daha için inşallah öyle değildir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: abidig


    quote:

    Orijinalden alıntı: coupe96

    Bu yenilemelerde damga vergisi ne kadar alınıyor? Bana 40tl cıkmış da fazla gibi geldi.

    O son kalan günlerin fatura ücreti olmasın 40 tl çok cidden daha için inşallah öyle değildir

    Yol değil direk damga vergisi. Kurulum ücreti falsn çok yüksek göstermişler sonra da indirim göstermişler. Taahhüt bitmeden iptal etsem anormal rakam geçirecekler onun için muhtemelen.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • coupe96 kullanıcısına yanıt
    Aynen öyle. Çok yüksek göstermişler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar konuyla pek alakalı değil ama size fiber internet taahhütüyle ilgili bir soru sormak istiyorum. Benim şu an kirada yaşadığım binada süperonline fiber var. 2 yıllık taahhüt yaptırmayı düşünüyorum. Fakat aklıma takılan konu şu: Eğer taahhüt bitmeden bir başka yere taşınırsam ve taşındığım yerde fiber yoksa ne yapacağım? Konu hakkında bilgisi olan var mı?
  • ozan301 O kullanıcısına yanıt
    Sözleşmede yazıyor. Tasindifun bölgede superonline den adsl kullanmaya devam edeceksin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Laazzz

    Sözleşmede yazıyor. Tasindifun bölgede superonline den adsl kullanmaya devam edeceksin.

    Cevabınız için teşekkürler.
  • ozan301 O kullanıcısına yanıt
    Bahsettiğiniz husus söz konusu olursa, taşındığınız yerde alacağınız hizmet, daha önceki yerleşim yerinizde aldığınız hizmet ile aynı nitelikte olmayacağı için ikamet değişikliğinizi belgelemeniz durumunda hiçbir cayma bedeli ödemeksizin aboneliğinizi iptal edebileceksiniz.

    Superonline'ın tarifelerinin pahalı olduğunu ve AKK'li tarifelerde verdikleri en yüksek hızın 24 Mbps olduğunu hatırlatmak isterim. Superonline, 24 Mbps 100 GB AKK'li tarifeyi kampanyalı olarak ayda 70 TL'ye satarken, Türk Telekom 50 Mbps - 100 GB AKK'li tarifeyi kampanya dahilinde ayda 68 TL'ye, Vodafone ise ayda ortalama 65 TL'ye satmakta.

    Superonline, "AKK'sız" olarak adlandırdığı gerçek limitsiz ve pahalı paketleri haricinde, 24 Mbps üzerindeki hızları kota dolunca interneti kesen ve "Akıllı Paket" adını verdiği, biz internet kullanıcıları tarafından asla kabul edilemeyecek bir tuhaflık ile satıyor!

    Tercih sizin ama Superonline'dan başka bir seçeneğiniz varsa değerlendirmenizi öneririm.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kontratak -- 9 Aralık 2017; 23:15:43 >




  • cakabo1905 kullanıcısına yanıt
    Bu tercihiniz, 1 Mayıs 2017 tarihli BTK düzenlemesi ile internet kullanıcıları olarak ufak da olsa elde ettiğimiz kazanımları önemli oranda gözden çıkarmış olduğunuz anlamına geliyor.

    Superonline, 1 Mayıs düzenlemesinin ardından AKK'li paketlerinde internet kullanıcılarının aleyhinde olacak şekilde değişiklikler yaptı. Genel anlamda, tüm AKK'li paketlerin hızlarını yarıya düşürürken fiyatları değiştirmedi. AKK'li paketlerinde artık en yüksek hız 24 Mbps. Bu da yetmezmiş gibi "Akıllı Paket" adını verdikleri, kota dolduğunda interneti kesen paketler çıkardı, 24 Mbps'nin üstündeki hızları bu paketler ile satıyor. Türksat da aynı yoldan gitmişti. Yani Türksat ve Superonline haricindeki İSS'lerin tarifelerine göz atarsanız çok daha uygun olduğunu göreceksiniz.

    Gece 2.00 - 8.00 arası uygulaması da elde ettiğimiz ufak kazanımlar arasında, yani BTK düzenlemesi gereği tüm İSS'ler AKK'li paketlerinde bunu uygulamak zorunda.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kontratak -- 9 Aralık 2017; 23:35:59 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kontratak

    Bahsettiğiniz husus söz konusu olursa, taşındığınız yerde alacağınız hizmet, daha önceki yerleşim yerinizde aldığınız hizmet ile aynı nitelikte olmayacağı için ikamet değişikliğinizi belgelemeniz durumunda hiçbir cayma bedeli ödemeksizin aboneliğinizi iptal edebileceksiniz.

    Superonline'ın tarifelerinin pahalı olduğunu ve AKK'li tarifelerde verdikleri en yüksek hızın 24 Mbps olduğunu hatırlatmak isterim. Superonline, 24 Mbps 100 GB AKK'li tarifeyi kampanyalı olarak ayda 70 TL'ye satarken, Türk Telekom 50 Mbps - 100 GB AKK'li tarifeyi kampanya dahilinde ayda 68 TL'ye, Vodafone ise ayda ortalama 65 TL'ye satmakta.

    Superonline, "AKK'sız" olarak adlandırdığı gerçek limitsiz ve pahalı paketleri haricinde, 24 Mbps üzerindeki hızları kota dolunca interneti kesen ve "Akıllı Paket" adını verdiği, biz internet kullanıcıları tarafından asla kabul edilemeyecek bir tuhaflık ile satıyor!

    Tercih sizin ama Superonline'dan başka bir seçeneğiniz varsa değerlendirmenizi öneririm.

    Merhabalar. Dediklerinizde haklısınız gerçekten de komik tarifeleri var. Fakat oturduğum yerde sadece süperonline'nin fiber altyapısı mevcut. Biz 25 mbit'lik tamamıyla limitsiz olan platin tarifesini almayı düşünüyoruz. Yıllardır Türk Telekom kullanıyoruz, hiç müşteri hizmetlerini internet problemlerinden dolayı aramadık. Süperonline'nin fiber internet hizmetinin kalitesi nasıldır? Bizi müşteri hizmetleri ile fazla uğraştırır mı? Genel olarak firma ile ilgili bilginiz var mı?

    Cevabınız için teşekkürler.




  • ozan301 O kullanıcısına yanıt
    Ben 6 yılı doldurmuş bir Sol kullanıcısı olarak size deneyimlerimi aktarayim. Şu 6 yıl içinde tabiki internet sorunu yaşadım. Ama bu sorunun sıklığına gelirsek benim ortalamam yılda 3 defa. Internetinizde bir sorun oluştuğu anda sol fiber kısmında 24 saat içinde sorunu çözüyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ozan301 O kullanıcısına yanıt
    Rica ederim.

    Fiber internet kalitesini son fiyatlandırma üzerinden ülkemizdeki diğer İSS'lere göre değerlendirecek olursak kesinlikle "fiyat-performans hizmeti" olmadığını söylerim.

    Fiyattan bağımsız olarak değerlendirecek olursak:

    Son dört buçuk senede iki kez uzun süreli internet kesintisi yaşadım. İkisinde de 24 saat içinde teknik ekip gelip çözüm üretti. Ancak, bu iki kesintiden sonuncusunu geçen günlerde yaşadım ve müşteri hizmetleri hattında "güncelleme" çalışması yapıldığından saatlerce destek veremediler. Gece 10.00'dan sonra destek alabildiğimde ise teknik servisin çalışma süresi çoktan dolmuştu, çözüm ertesi güne sarktı. Sonuç itibarıyla bunu telafi ettiler ve sorun giderildi, ama internete çok ihtiyaç duyduğum bir günde bağlantının kesik olması yetmiyormuş gibi destek hattının da çözüm sunamaz olması hiç hoş değildi. Bunları da göz önünde bulundurup müşteri hizmetleri ve çözüm üretme konusunda genel bir değerlendirme yaparsak kötü olduklarını söyleyemem, bu konuda iyi not alırlar.

    Bağlantının sürekliliği ve kalitesi için son iki buçuk seneye bakılarak aşağı doğru bir grafik çizilebilir. Özellikle son bir senede eskiden karşılaşmadığım yavaşlamalarla karşılaşır oldum. Bilhassa YouTube ayda birkaç defa, videoları ara belleğe alamayacak ve dolayısıyla izlenemeyecek kadar yavaşlar oldu. Ping ile ilgili sorunlar da yaşanmaya başlandı. Bir sene öncesi için değerlendirme yapsaydım bağlantı sürekliliği ve kalitesi için "gayet iyi" diyebilirdim, ancak son bir sene için "idare eder" diyorum.

    Sonuçta fiyattan bağımsız olarak diğer her şeyi göz önünde bulundurarak genel bir değerlendirme yaptığımda "geçer not" veririm. Fakat işin içine fiyat girince pahalı olduğunu vurgulamadan geçmek doğru olmaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kontratak -- 10 Aralık 2017; 17:36:54 >




  • kontratak kullanıcısına yanıt
    Superonline’a 6 yıl önce geçmiştim. Son dönemde diğer ISS’lere göre hız/fiyat olarak pek bir avantajı kalmadı. Haklısınız fakat 6 yıl boyunca bölgesel arızalar dışında bağlantı sorunu yaşamadım. Bir kez de modem adaptörü bozuldu aynı gün servis geldi değiştirdi. Daha önce ttnet de kablonet de kullandım. Müşteri hizmetlerini aramadığım gün yoktu nerdeyse. Belki Vodafone’a geçebilirdim. Birkaç olumsuz şikayet okuyunca maceraya girmek istemedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Süperonline ilk çıktığı yıllara göre gerek hizmet, gerekse fiyat / performas açısından cazibesini yitirdi. Müşteri hizmetleri yetkililerinin çoğu bilgisiz, hatta mbit ile akk' den bile habersiz birçoğu. Eskiden modemleri daha iyi performanslıydı ama şimdiki Huawei modemlerde sık kopma yaşanıyor, sinyal gidip geliyor, hız dalgalanması sorunu mevcut. Fiyatlar da cazip değil. müşteri Hizmetlerinde çalışanlar üst akıl yönlendirmeleri nedeniyle ya düşük fiyatlı akıllı kotalara yönlendiriyorlar, ya da yüksek fiyatlı limitsiz paketlere.

    Diğer İss'lerinde süperonline'dan farkı var mı derseniz onlar da aynı.
  • Pacey57 P kullanıcısına yanıt
    Dostum bir kaç dedigime katiliyorum onlar: Fiyat politikası çok kötü. Ilk yıllardaki hizmetin kalitesi biraz düştü.

    Katılmadığım nokta hiç hız dalgalanması yaşamadım, sık sık kopma sorunu yaşamadım (son 2 yildiryasamadim daha oncesinde swirct sorunu vardi cozduler) siz bunu genelleştirmissiniz. Sizin bölgenizde bu sorunlar olabiliyor olabilir ama herkeste var demek değil. Modem konusunda eski pirelli modemi ben 5 yıl önce kullandım benim acımdan (normal bir kullanıcı olarak) tek farkı huaweinin wifi çekimi daha düşük.



    Bölgenizde sık sık kopma varsa sorunun kaynağını öğrenin, ve çözülmesi için baskı yapın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 8 aralıkta iptal için dilekçeyi yolladım akşamına aradılar onaylıyor musunuz diye evet dedim.7 gün içinde mesaj gelecek modemi götürmeniz için dediler.vodafonenet'e başvurabilir miyim iptal gerçekleşmeden?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 5758596061
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.