Şimdi Ara

SÜPERONLİNE FİBER DE TAAHHÜT BİTEN ÜYELER (242. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
11.216
Cevap
253
Favori
674.070
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
28 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 240241242243244
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar.
    Superonline’ın 25 mbps + Tv+ Aylık 70 TL lik abonesiydim. Yılbaşında zam geliyor, 10 mbps + Tv+ 75 TL aboneliğine geçin demişler anneme. Arayan arkadaş hzıın 10 mbps olduğunu söylemiş fakat hızın 25 ten 10a düşeceğini belirtmemiş. Annem de doğal olarak durumdan habersiz kabul etmiş. 18 Aralık günü olmuş bu. Ben de yeni fark ettim hız düşüşünü ve Superonline’ı hemen aradım. 941 TL cayma bedeli olduğunu, 25 mbps paketine geçiş yaparsam da 85 tl tutacağını söylediler. Ben 10 mbps lik paketi kesinlikle kullanmak istemiyorum. 25 mbps lik olanı da fiyatından dolayı istemiyorum. İndirim de yaptırtamıyorum bu durumda
    Taahhütüm bittiğinde vodafone a geçiş yapmayı planlıyordum. Onlar da 500 TLye kadar cayma bedeli karşılıyorlarmış. Akşam akşam bütün hevesim kaçtı sinirlerim bozuldu Ne yapmam gerektiği hakkında öneri verirseniz sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yescroll41

    Merhabalar.
    Superonline’ın 25 mbps + Tv+ Aylık 70 TL lik abonesiydim. Yılbaşında zam geliyor, 10 mbps + Tv+ 75 TL aboneliğine geçin demişler anneme. Arayan arkadaş hzıın 10 mbps olduğunu söylemiş fakat hızın 25 ten 10a düşeceğini belirtmemiş. Annem de doğal olarak durumdan habersiz kabul etmiş. 18 Aralık günü olmuş bu. Ben de yeni fark ettim hız düşüşünü ve Superonline’ı hemen aradım. 941 TL cayma bedeli olduğunu, 25 mbps paketine geçiş yaparsam da 85 tl tutacağını söylediler. Ben 10 mbps lik paketi kesinlikle kullanmak istemiyorum. 25 mbps lik olanı da fiyatından dolayı istemiyorum. İndirim de yaptırtamıyorum bu durumda
    Taahhütüm bittiğinde vodafone a geçiş yapmayı planlıyordum. Onlar da 500 TLye kadar cayma bedeli karşılıyorlarmış. Akşam akşam bütün hevesim kaçtı sinirlerim bozuldu Ne yapmam gerektiği hakkında öneri verirseniz sevinirim.
    25 ten 10 a düşeceğini söylemesi gerekirdi kaldiki anneniz garibim ne anladın ne bilsin eski hızın 25mbps olduğunu hakkını ara bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 25Mbit, 50GB kotalı kullanıyordum. 1 aydır muhtelif zamanlarda arıyorlardı. Açmıyordum, oysaki taahhüdüm bitiyormuş ve bi gün açtım ve şok oldum. Fiyatlar fena artmış. Yok böyle birşey. Bi kaç kere düşünecem diyip kapattım. Dün yine aradılar. 50mbit, 100 Gb kotalı 80 Tl dediler. Sanırım onu kabul edecem. Bu zamana kadar en yüksek 83 gb download olmuş. Bundan sonra 100 ün üzerine pek çıkmam. Çıksamda 10 Tl ye 10 GB alıyormuş. Bittikçe alırım. Hızı düşüremem.
  • Cem kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    M.H. arayarak iptal için iptal bölümünün aramasını istediğinizi söyleyin. Burada arkadaşlar da yazmış zaten. Ben iptal dilekçesi gönderdim iptal birimine ertesi gün arandım ve 25 Mbit için 75 TL teklif ettiler. Kabul ettim. Size söylenen rakamlar yüksek.

    sağlıcakla
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ring

    Merhaba,

    M.H. arayarak iptal için iptal bölümünün aramasını istediğinizi söyleyin. Burada arkadaşlar da yazmış zaten. Ben iptal dilekçesi gönderdim iptal birimine ertesi gün arandım ve 25 Mbit için 75 TL teklif ettiler. Kabul ettim. Size söylenen rakamlar yüksek.

    sağlıcakla
    Hocam 25mbit 79 tl fiyat verdiler. Ama aynı fiyata 50mbit 100 gb kota da verdiler. Kullanımıma baktılar en yüksek ay 83 gb kullanmışım. Gerçekten de öyle aşırı bir kullanımım yok. Ama biraz daha zorlayacam, dediğinizi yapacam.
  • RainyDream kullanıcısına yanıt
    Hocam,

    Dilekçe örneğini paylaşabilir misiniz?

    Teşekkürler.
  • Red_devil33 kullanıcısına yanıt
    İşin kötü yanı annem onaylamadan önce “Aynı paket devam edecek değil mi?” demiş ve eleman da evet cevabını vermiş!!!
    Müşteri hizmetlerini arıyorum fakat taahhütümü iptal edemeyeceklerini sadece 25 mbit e falan çıkartabileceklerini söylüyorlar. Üst birime iletin diyorum e eh.
    Tüketici haklarıysa tüketici hakları ben her türlü şeyle uğraşmaya hazırım. Siz ne yapmamı önerirsiniz bu durumda? Başka seçenek kalmıyor sanırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 25MB limitsiz 65TL +TV paketini kullanıyorum. Taşınma durumum var ve gittiğim yerde bırak fiber'i bakırda boş port sorunu bile varmış.
    Fiyatlara baktım 12MB 100TL kafayı yemiş bunlar uzun zamandır fiyatlara bakmayınca neler olmuş neler..

    Bakırda en ideal paket ne olmalı Turknet mi Superonline mı TT zaten uçmuş fiyatta
  • 1 yıllık taahutle 24mbit sınırsız 69 tl kullanıyorum, bitmesine 5 gun kaldı, iptal mailine bana yeni teklif sunun ya da diğer iss alternatiflere bakayım dedim. Yarım saat sonra tel geldi, 10 mbit + tablet ayda 79 mi ne dedi, 24 mbit zor yetiyor hem hızımı dusurup hem fiyat arrtıyorsunuz dedim, o zaman 15mbit artı turkcell tv verelim dedi. Tv ya da tablet istemiyorum düz bana 25 mbit sınırsız teklif edin dedim, 99 TL olur dedi. Ya dedim 99 TL ona verceğime 6 ay 89 tl + 6 ay 99 tl ye platin 35mbit var onu alırım,kem küm dedi, biz bölge müdürlükten arıyoruz sınırlarımız bunlar dedi bana genel musteri temsilcisi no verdi, bir de onlarla konusun dedi kaldı. 1-2 ay önce aramıslardı gene boyle 15 mbitlik paket sunmuslardı hayır diyince, 25mbit- 75 tl verelim dediler, dedim daha cok var belki bir şey çıkar, çıkmadı, kaldık öyle




  • yescroll41 Y kullanıcısına yanıt
    Aldığınız hizmette hizmet kusuru varsa firmanın esiri değilsiniz. Yanlış bilgi vermiş. Aynı paket değil yavaş paket o.

    Anneniz sorduğu halde aynı hız değişiklik yok demişse o kaydedilmiştir zaten. Bence sikayetvar.com a üye olun. Oradan yazın, sizi ararlar. Kaç defa başıma geldi. İsmini vermeyeceğim firmaların çünkü hepsi çok duyarlı davranıp çözdüler.

    Hala çözüm üretmezlerse ve indirim yapmazlarsa gözünüzü karartın, iptal edin. Kusurlu hizmet verdiği için tüketici mahkemesine başvurun. Firmanın annenizi kandırmaya hakkı yok.
  • yescroll41 Y kullanıcısına yanıt
    Ses kaydı vardır şikayet talebi oluşturun . Yada 25 mps yi kabul edin . Fiber sonuçta kötü bir internet degil uğramayın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Red_devil33 -- 24 Aralık 2019; 6:50:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • irfanCLK kullanıcısına yanıt
    gugila yzınca cıkıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu yeni müşterilere sunulan 4 ay ücretsiz kampanyayı kullanabilme imkanımız yok mu acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Red_devil33

    Ses kaydı vardır şikayet talebi oluşturun . Yada 25 mps yi kabul edin . Fiber sonuçta kötü bir internet degil uğramayın.
    Görüşme hakkında dün işlem kaydı oluşturmuştum. Az önce geri döndüler ve anneme paketin 10 mbps olduğu bilgisinin aktarıldığı, “Aynı paket devam edecek mi?” sorusunda da tv+ giriş paketinin devam edeceğinin denmek istendiğini söylediler. Ben de isyan ettim artık demediğimi bırakmadım ama yok. Nasıl bir iştir anlamadım. Onay verdikten sonra bence ne olursa olsun vazgeçme hakkımız olduğunu düşünüyorum. Nasıl bir ürünü iade hakkımız varsa bunda da birkaç gün içinde cayma olayının olması gerekir dedim. Ayrıca ortada bir kandırıkçılık durumu var. Kesinlikle bir şey yapamayacağını söyledi arayan arkadaş. Şimdi de sikayetvar.com a yazacağım bu konuyu. Oradan da sonuç bulamazsam tüketici haklarına başvuracağım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • yescroll41 Y kullanıcısına yanıt
    Git Thh ye anlat durumu ok

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 24 ocakta doluyor.25mbit limitsiz + Turkcell TV giriş paketine şuan 74 veriyorum adamlara mail attım aynı pakete 94 dediler iptal için aynı numaran arayın dediler.yani mail atınca kampanya birimi size dönüş yapıyor uygun fiyatı iptal birimi veriyor onlar tarafından aranmaniz lazim....zamani geldiğinde iptal edilecek alternatif cok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cem16 -- 25 Aralık 2019; 12:44:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sözleşmenin bitim süresine 4 gün kaldı. Arayan soran yok. Şimdi iptal kaydı oluştırsum. SMS gönderdiler ve kimlik fotokopisi istiyorlar. Faxsınız bize ulaştığında arayacağız derler. Ne yapayım bu aşamada. Beklemede mi kalalım arkadaşlar yoksa bu faxı göndermek durumunda mıyım?
  • Superonline yi binamızda kullanan yok diye kampanya yapmışlar 8mbps 45 tl ye geliyor sizce fiyat iyimi. B3n genelde torrent ten film indirrim çocuklarda eba Ya girer youtube yasaktır bizde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Red_devil33

    Superonline yi binamızda kullanan yok diye kampanya yapmışlar 8mbps 45 tl ye geliyor sizce fiyat iyimi. B3n genelde torrent ten film indirrim çocuklarda eba Ya girer youtube yasaktır bizde
    kardeşim kullanıyor. galiba onunda 8 mbit idi. sınırsız. 42 tl ödüyor. memnun valla. torrentle işi olmaz ama tv den youtube uygulamasını çok da güzel kullanıyor. sıkıntısız.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar superonline fiber 24mbit kullanıyorum evde. Mart ayına kadar taahhüt varmış.
    Akşam saatlerinde (7-11 saatleri arasında) Tv box ile Netflix izlemeye çalışırken yükleme 20% civarında kalıyor. (wifi ile kablosuz bağlı)
    Modemin prizini çıkartıp takıyorum düzeliyor. Modemi yeni değiştirdiler. Valla sıkıldım bu durumdan.
    Ayrıca hız testi yaptığımda özellikle bu saatlerde 10mbit üstüne çıkmıyor. (4-5mbit)
    Yeni pakette 35mbit alacağım fakat yine bu akşam saatlerinde sorun olsun istemiyorum.
    Benim giderebileceğim bir durum mudur acaba?
  • 
Sayfa: önceki 240241242243244
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.