< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Superonline'dan Turknet'e Geçmeli Miyim? (2. sayfa)
-
-
Kardeş senin turknet çalışanı olduğunu düşünmeye başladım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Servis sağlayıcınız ile görüşerek bilgi alabilirsiniz. -
Hocam sizi anlıyorum, ben de benzer sorunlar yaşadım @TurkNetDestek ile ilgili. Şimdi normal olarak öfkenizi yansıtıyorsunuz fakat eski-yeni tüm konulara mesaj yazdığınız için kirlilik oluşuyor ve forumu takip etmek zorlaşıyor. Tepkinizde çok haklısınız fakat bence tek konu üzerinden güncelleme yapmanız daha iyi olabilir. Ben de takip ediyorum kullanıcı olarak.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kirlilik icin özür dilerim. Bu kadar yazarak vakit harcamak bende istemezdim ama artık bıktırdılar. Senelerdir herkese onerdik ama baglanti kesildiginde isiniz sansa kalmış. Kendi saha ekipleri yok telekom ne zaman cozerse diye bir sistem olmaz. Telekomda kullandim, ondan bezip buraya geldim amma telekomda bu kadar uzun sure kesintiler yasamadim. Butun konulara yazmak beni hakli cikarmaz ama butun oneri konularina onermedigimi belirttim. Rahatsızlik verdiysem ozur dilerim.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Estağfurullah hocam. Ben de benzer sorunlar yaşadım ve firmayı oldukça da sert şekilde eleştirdim. Uyarmak da haddime değil aslında. Haklı olarak tepkinizi dile getiriyorsunuz ancak biliyorsunuz “hort” tabir edilen durum hoş karşılanmıyor. Umarım en kısa zamanda sorununuz çözülür. Sizin adınıza ben de rica ediyorum@TurkNetDestek
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu durumu öncelikli olarak takip ediyoruz arka planda, sorunu mutlaka çözümleyeceğiz. -
Esas sinir olmam ve bu kadar hort yapmamda asıl sebep. Fırtına oldu kabul, burada bir ağaç devrildi ve elektrik ile telefon kablosunu kopardı ama bu işlemlerin tamiri pazartesi akşamı tamamlandı. Etrafımdaki bütün komşulara tek tek sordum hepsinde internet var. Kablo gözümün önünde koptu, gözümün önünde tamir oldu. Fırtınadan önce internet vardı, şimdi kablo tamir oldu neden internet yok. Aklım almıyor, geri planda görmediğim bir şey olsa çözemediler derim ama kablonun tamir olduğunu görülüyor. Herkeste internet var, türknetli olduğum için bende yok.
-
Merhaba, çevrenizdeki kullanıcılarda internet olduğunu ve sadece sizde sorun olduğu bilgisini ilgili ekip yöneticimiz ile paylaştım. Tekrar kontrol ederek size dönüş sağlayacaklar. -
Hocam 17 aralikta gelecekmis internet tabi daha otelenmezse. Deprem oldu istanbul yıkıldı haberimiz yok sanirim, 17 gunde çözecekler
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Çok uzun bir süre hocam. Alternatif bir firmaya taşısanız da bundan daha kısa sürede düzelme ihtimali olmayacaktır sanırım. Bulunduğunuz binada sadece sizde kesinti varsa bu daha da ilginç.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Superonline basvurusu yaptim iki gune gelip kuracaklar. Tabi onlarda sozunde durursa, yeni baglanti olacagi icin hemen olur dediler. Deprem olsa bile 17 gunden daha kosa surede çözülür. Burada kimsede internet olmasa zaten bu kadar büyük tepkim olmazdı. Ben iptal ediyorum zaten turkneti ama forumda insanlar gorsun ogrensin. 1 ay bedava var diye bu adamlara bulaşmasınlar
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
İlk sorununuzu yaşayana kadar herşey güllük gülistanlık. Sorunu gördüğünüz anda o sorunun düzeltilmesini unutun. Uzman telekom ekibini hayali olarak yollarlar; onlar da size müşteri kaynaklı arıza müşteri belli ki kabloları kemirmiş olmalı diye bir not bırakıp toz olurlar.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi katarsis222 -- 2 Aralık 2021; 15:28:7 > -
Saha ekipleri yok zaten. Uzman ekip dedikleri telekomun ekipleri, telekomda rakip firma diye sallamıyor bunları. İnsan yazarken utanır 5-10 metre arası bir direk 17 gunde tamir mi olur( Bu arada yıkılan direkler aynı gün tamir edildi) Madem kullanıcını düşünüyorsun 17 gün size farklı bir şekilde yardımcı olalım dersin. 17 gün şaka yapıyorlar sandım ilk başta ama gerçekmiş.
-
Bizim burdaki ekipler saha dolaplarına dinamit koyup patlattığımdan şüpheleniyor her geldiklerinde(geldikleri de muamma bir gün akşama kadar bakındım gerçekten geliyorlar mı diye gelen giden olmadı) "müşteri kaynaklı arıza" yazıp toz oluyorlar.
-
Kendi sorunumu birebir bildiğim için bu sefer bana suç atamadılar ama ondan önce defalarca kesildi ama onlara göre suç hep bendeydi.
-
Ben daha önce sol fiber kullanıyordum hocam. Kurulum ekipler çok hızlı. Büyük ihtimalle yarın kullanmaya başlarsınız. Her şehirde ekiplerinin olmaması ve yerleşik operatörün ekiplerine pek de sözlerinin geçmemesi büyük problem. Umarım Superonline’dan memnun kalırsınız.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
süperonline yarın gelip kurarsa, fazla verdiğim para hiç gözümde olmaz bile. Akşam saatlerinde türknette aradı bir ekip yollayalım baksınlar sizin evinize diye randevu aldılar. Bakalım ne olacak. Kim önce bağlarsa onla devam ederim artık bu kadar uzayacak bir sorun değildi.
-
Turknet iyi niyetli ve müşteri memnuniyeti odaklı bir firma fakat sahada zayıflar ve biraz daha profesyonelleşmeye ihtiyaçları var. Superonline ticari düşünen, profesyonel bir firma ve açıkçası çok da esnek, müşteri odaklı değiller. Onların avantajları da ekiplerinin yeterli ve hızlı olması. Sol’ün özellikle il bazında yerel iş ortaklarına pek ısınamadım ben. Yalan söylediklerine dahi şahit oldum ve bunu sol müşteri hizmetlerine de ilettim. Gerekli işlemleri yaptıklarını söylediler. Geçen gün de bir yakınım gündüz 25 gece 100 mbit olan bir tarifeyle satın aldığını söyledi. Hız testi yaptık 10mbit. Meğer laf arasında ücretsiz tv+ falan derken farklı bir tarifeye geçirmişler. Tv+ insanlara pratik geliyor ama sizi ekstra taahhütlerle bağlayan başka bir olay o da. Ayrıntılara dikkat etmenizi naçizane tavsiye ederim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X