Bildirim
Superbahıs.com
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü,
1 Mobil
1 Mobil
Giriş
Mesaj
-
-
yakalanırsanız kabahatler kanununa göre 100 TL ceza alırsınız. _____________________________ Ege Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği’19
i6s ios 14.0.1 checkra1n -
quote:
Orijinalden alıntı: alicans35
yakalanırsanız kabahatler kanununa göre 100 TL ceza alırsınız.
100 TL ise ö.değil
Öderiz
_____________________________ -
arkadaşım öncelikle ben 2000 yılından beri oynuyorum bu oyunu netten ona göre dinle beni
bi kere superbahisi değil betssonu tavsiye ederim.
Neden ? Çünkü süperbahiste paralarını alamayanlaroldu bu bir gerçek.ama bunlar azınlıkta.
Betssonda oranlar çok daha iyi.ulaşımı daha kolay.devamlı kapanma sorunu yok.bi yardıma ihtiyac duydugunda ilgilenen mutlaka var.ayrıca herkes tarafından bilinmediğinden biraz daha rahatsın.
Sonuç olarak bu oyunu kumar olarak görüyosan oynama derimtavsiye etmem.
Kesinlikle borçla oynama.zevk olarak gör.Eğer ki kendini kaptıran cinslerdensen ben bunu buraya yazmadım farzet...
Çok kişinin yuvası dağıldı bu OYUN dan haberin olsun.Ceketi bırakırsın sonra
az oyna,makaranı yap.
_____________________________ psn : appachii10
-
aynen betssonun müşteri hizmetleri gayet iyi yardımcı oluyorlar hemen her konuda ancak para çekme işi biraz uğraşmalı eskiden hemen havale yapıyorlardı son çıkan yasalardan dolayı havale yapmıyorlar hesabına speedcard diye birşeye başvuruyorsun 3 haftada geliyor biraz uğraştırıyor kartı aktivite etme falan sonra çok çok kolay....
ben uzun yıllardır oynuyorum çevremde de oynayan çok var daha yakalanını görmedim...
yüksek oranlar ve tek maça dahi bahis yapma olanığı varken iddaa ya hiç bulaşma forza betsson.
birde son bir tavsiye 2 maç 1'e 2 oran sistemiyle oyna az risk misli giriceksin tabi sermaye cepten değil kazandıkça kazandığını yatır iyi para var
_____________________________ -
herkes betsson tercih ediyor, hem paranı alırsın hemde oranlar iyi _____________________________ -
bu oyunda yasalarda da ayne benım yazdıgım yazar...
oynayan suçlu değildir,oynatan suçludur !
yani olası bi durumda bize bişey olmaz şirketlere olur ki onlarda işini bilir,yani sorun yok
_____________________________ psn : appachii10
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler






