Şimdi Ara

Suicide Squad: Kill the Justice League | Rocksteady Studios | 2 Şubat 2024 (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
160
Cevap
6
Favori
6.237
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • The Man in the Suit kullanıcısına yanıt
    Bu tarz live service oyunları yıllardır patlamıyor mu ? Neye güvenerek böyle hatalar yapıyorlar yılların emeği uçuk oyun maliyeti de var. DC evrenini sevenler için bile alınmayacak bir oyun gibi duruyor bu şirketlerin kafası çalışsaydı yıllarca live service oyun için uğraşmak yerine Guardians of the galaxy gibi çizgisel hikaye odaklı bir oyun atsalar önümüze iki yılda bir seve seve alıp oynarız. Hep daha fazla para amaçlı yapılan işlerden muhakkak hatalar ve sonuçlar olur. Günler sonra yüzde 50 indirime girince anlar warner bros.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Unchartedxx -- 4 Şubat 2024; 14:12:41 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Yıl 2024 ve hala bazı şirketlerler oyunu sattiranin gameplay olduğunu kavrayamadilar. Karakter dizaynı ve ara sahnelerin çeyregi kadar oynayış koymamışlar oyuna.Bomboş bir şehirde uca kaca ateş ederek bir yerden bir yere gitmek 1 saat sonra sıkıyor.

    Bakınız remnant 2 ye, o da 4 kişilik coop bir oyun ama tok bir oyun. Oynadığın karakterin ağırlığını hissediyorsun. Vuruş hissi muazzam, silah çeşitleri fazla. Haritası sadece enine ama gayet yeterli.

    Coop yapin yapmayın demiyoruz ama okadar senede bari iyi bir oyun yapin.

    Not : OUTRIDERS da çok iyi oyundu onunda hakkını yemek istemem



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oyungazi -- 4 Şubat 2024; 14:42:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sisyphus kullanıcısına yanıt

    Negatif yorumları mı siliyorlarmış?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • oyungazi kullanıcısına yanıt
    Outriders çok iyidi ya end game tarafı da baya iyidi dlcsi kötü çıktı

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bunu oynuyacağıma gotham knights ı 3.kez bitiririm en azından kombatı keyifli

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • arman09 kullanıcısına yanıt
    Outriders zamanında kısa bakmıştın güzeldi aslında ama araya kaynadı bir şey yüzünden acaba tekrar denesem mi

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Unchartedxx kullanıcısına yanıt
    Muhakkak geri dönün kombatı vuruş hissiyatı ile baya keyifli bir oyun

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Unchartedxx kullanıcısına yanıt

    Plus da var suan, oynayın bencede


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çıkacak DLC ile alakalı


    Öldürdüğümüz herkes klonmus, DLC de JL 'yi kurtaracakmışız.




    https://www.reddit.com/r/GamingLeaksAndRumours/comments/1ae30bx/suicide_squad_kills_the_justice_league_death_fake/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oyungazi -- 4 Şubat 2024; 18:1:2 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Venomstr kullanıcısına yanıt
    Emin değilim ama olabilir. Yoksa Metacritic notu 60 olan oyun Steam üzerinde nasıl 85 alır ki?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Sisyphus kullanıcısına yanıt

    Steam ciddiye almayın, starfielde ödül yağdırdı bunlar oradan anlayabilirsiniz ne kadar prestijli olduklarını.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Venomstr kullanıcısına yanıt
    Siliyorlar evet iade ettiğim yorumum u yok etmişler

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • run...rabbt kullanıcısına yanıt

    Negatif yorumları hasır altı yapıp yok etmiş oluyorlar o zaman. İade edenler zaten negatif yorum yapacaklar. Hepsi boşa gitmiş. İnsanların negatif yorum haklarını ellerinden alıyorlar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Venomstr kullanıcısına yanıt
    Hocam bazısı duruyor neye göre siliniyor bilmiyorum

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Oyunu yaklaşık 30 saattir oynuyorum, hikaye ve karakter görevleri 14-15 saatte bitmişti sonrasındaki sürenin tamamı endgame içerikleri ve karakterleri en üst seviyeye çıkarmakla geçti. Hem oyunun ana hikaye kısmına hem de endgame kısmına yorum yapacak kadar oynadığımı düşünüyorum. Oyun ilk tanıtıldığında çok sıcak bakmamıştım, Suicide Squad ekibini seçip looter shooter oyunu yapma fikri enteresan gelmişti. 3 tane Arkham oyunundan sonra bu hikayeyi Suicide Squad ile yapmak yerine Batman ile yapıp bir nevi Tower of Babel hikayesini uyarlasalar daha iyi olur diye düşünmüştüm. Tabii başta Rocksteady'nin oyun için seçtiği fikirle benim düşüncem arasında fark olsa da bunu önyargı haline getirmedim, takip etmeye devam ettim. Oyunun çıkışı yaklaştıkça kendisine olan olumsuz önyargı bir hayli arttı hem eleştirmen hem de oyuncu kitlesi tarafından ama bunlara kulak aldırmaktansa erken erişim açılınca oyunu kesintisiz gösterenlerin oynanışlarını izlemeye başladım ve keyifli göründü gözüme, almaya karar verdim. Verdiğim karardan dolayı da memnun kaldım, oyunu almaya karar verdiğim andan beri Arkham oyunları gibi aksiyon maceradan çok bir looter shooter ile karşılaşmayı bekliyordum gerçekten de öyle oldu. Bu oyuna dair yapılacak yaklaşıma en çok etki eden şey bu bence zaten bu oyunu bir looter shooter olarak alıp oynarsanız, keyif alıyor ve bu kısma uğraşıldığını anlıyorsunuz. Ama Arkham oyunlarındaki gibi aksiyon macera odaklı bir oyun isterseniz sevme şansınız az. Çoğu kişi bu oyunu Avengers ve Gotham Knights ile karşılaştırıyor, ikisini de oynamıştım. İki oyunundan bu oyundan farkı ikisi de looter oyunlar olduklarını kabul etmemiş olmalarıydı. Avengers Kamala Khan gibi çekirdek Avengers üyesi olmayan yeni bir genç süper kahraman gözünden kişisel bir hikayeymiş gibi oyunu başlatıyor ama birkaç saat sonra bir anda gidişatını değiştirip doldurma görevlerle oyunun looter olduğunu göstermeye çalışıyordu. Daha baştan oynayan kişilerde farklı bir intiba oluşturup birkaç saat sonra bu oyun aslında looter bir oyun yükselmeyin çok diyordu. Gotham Knights ise modern Batman'in en iyi hikayelerinden bir tanesi olan Court of Owls alıp co-op oynanışlı, gereksiz RPG ögeli, Arkham oyunlarında olandan daha kötü hissettiren bir dövüş sistemi sunmaya çalışıp looter olmaya çalışan ama olamayan bir oyundu. Court of Owls hikayesi baştan yanlış bir seçimdi oyun için zaten, Batman gibi kırılması zor bir karakteri psikolojik olarak bitiren tarikatı Bat Family'e uyarlamaya çalışıp hikayenin ağırlığını bitirdiler. RPG ögelerindeki yetersizlik, kalitesi düşen yakın dövüş ile bu olay birleşince ortaya vasat bir oyun çıktı. Suicide Squad ise daha ilk dakikadan looter shooter olduğunu gösteriyor, bunu kabul etmiş, oyun sistemlerini, karakterlerini buna göre kurmuş ve oyun boyunca oynayanın gözünde bunu değiştirecek herhangi bir şey yapmıyor. Bir tarafta ne olduğunu kabul edemeyen iki oyun varken bu tarafta ne olduğunu kabul eden, bunu benimseyen ve her şeyini buna göre yapan bir oyun var. Oyunu looter shooter olarak benimsediğim için oldukça keyif aldım, beğendim de.


    Oyunun en iyi yaptığı şey karakterleri ve bunlara farklı oynanışlar sunmak bence. Boomerang ve King Shark en üst seviyeye ilk çıkardığım karakterler oldu, almadan önceki izlenimim de bunları daha çok seveceğim yönündeydi ve öyle oldu. Harley'e alışınca kullanmak oldukça keyifli geldi ve onu da daha sık kullanmaya başladım. Deadshot silah kullanımı konusunda en iyi hissettiren karakterdi genel olarak, karakterin kim olduğunu düşününce gayet doğal ve doğru bir seçim. Boomerang'ın oynanışı gerçekten efsane bir şey bence, bu kadar akıcı, serbestçe yön verilebilen bir karakter ile oynarken aşırı keyif aldım. Adının hakkını veriyor, bumerangı ile istediği her yere herhangi bir kısıtlama olmadan çok akıcı hissettiren bir şekilde kendini ışınlayabiliyor, hareket kabiliyeti anlamında en çok beğendiğim karakter de kendisi bu yüzden zaten. King Shark alan hakimiyeti konusunda diğerlerine büyük üstünlük kuruyor, adeta Hulk gibi hareket ediyor. Zıplayışlarıyla çok büyük mesafeleri çok kısa sürede ağır hasar verebilecek bir şekilde yapıyor. Harley Bat Dron ile çatışmalarda sürekli hareket halinde havada kalabiliyor ve çatışma alanında kontrolü rahatlıkla sağlayabiliyor. Deadshot jetpack'in verdiği esneklik, silah kullanımı ile birleşince çok yoğun bir aksiyonda bile kontrolü rahat sağlayabiliyor. Karakterler hareket kabiliyetleriyle beraber 2 farklı silah ve bir yakın dövüş silahına sahip. Boomerang her menzilden silahı kullanabiliyor, bu bumerangının sunduğunu özgürlükle birleşince her mesafeden rahatça kullanabileceğiz bir karakter haline gelmesini sağlıyor. King Shark ağır silahlar kullanıp tamamen hasar verme üzerine ağırlık veriyor. Harley tabanca ve otomatik silahlarla kısa sürede fazla hasar verme üzerine kurlu bir karakter, Bat Dron ile havada kaldığı süre boyunca istediği yöne salınıp otomatik silahlarıyla büyük hasarlar verebiliyor. Deadshot daha çok keskin nişancı ve otomatik silahları kullanmak üzerine yapılmış bir karakter, jetpack ile havada asılı kalıp alana hakimiyet kurabiliyor. Sahip oldukları yakın dövüş silahları düşmanların zırhlarını kırıp onlara element hasarı uygulamak için kullanılan bir araç, yakın dövüş silahlarıyla aynı zamanda Doom'da olduğu gibi düşmandan kaynak da toplanıyor. Bunlara ek olarak kullandıkları bombalar var ve bunlara da yakın dövüş silahlarında olduğu gibi element uygulayıp element hasarı vermek için bir araç haline getirebiliyorsunuz. Silahlarının dışında karakterlerin hareket kabiliyetlerine uygun olan traversal saldırıları, ultimate saldırıları ve bitirici vuruş saldırıları var. Bu saldırılar için topladığınız traversal modlar var bunlarla çok daha güçlendirebiliyorsunuz bu saldırıları. Son olarak kullandıkları kalkanlar ve charm eşyaları var. Kalkan gerçekten önemli oyunda, kalkan tamamen gidince hayatta kalmak zorlaşıyor bu yüzden düşmanlarla çatışırken bir yandan da yakın dövüş silahıyla sürekli düşmanlara saldırıp kalkanı yenilemeniz lazım. Oyundaki vuruş hissini beğendim, silahlar farklı hissetiriyor. Oynarken Dualsense kullanıyorum, onun da oynanışa ekstra katkısı oluyor, tetik tuşlarındaki geri dönüşleri Returnal'dakiler kadar beğendiğimi söylebilirim. 


    Her karakterin kendine özel 3 ayrı başlık altında toplanmış bir yetenek ağacı var, bu yetenek ağacı yakın dövüş, silahla saldırı ve traversal saldırılar üzerine yoğunlaşmış durumda. Yetenekleri kullanmayı tetikleyen ana etmen kombo sistemi, oyunda yaptığınız komboların sayısı çok önemli, kombo sayınıza göre karakterin kullandığı yetenek sayısı artıyor ve daha güçlü hale geliyor. Her karakter 30.seviyeye geldiğinde kendi yetenek ağacının tüm seviyelerini açabiliyor ve bir sonraki ağaç olan Squad yetenek ağacına geçiş yapıyor. Squad yetenek ağacı tüm ekibin ortak havuzu, 30.seviyeye gelmiş karakterlerin kazandığı puanlar direk Squad yetenek ağacına aktarılıyor. Squad yetenek ağacındaki geliştirmeler ana ağaçlarda olana kıyasla daha mikro seviyedeler. Örneğin kazanılan yetenek puanını, tüfekle verilen hasarı %0.5 arttır gibisinden şeyler. Oyunda istediğiniz zaman respec yapabilmek mümkün, hiçbir şartı da yok. Oyun yeteneklerinizi ve dizdiğini eşyaları kayıt etmenize de olanak sağlıyor. Bir ekip için birçok farklı tipte yetenek ağacı seçimi ve eşya dizilimi yapıp kaydederek istediğiniz zaman aralarında geçiş yapabiliyorsunuz.


    Silahların ve diğer eşyaların 6 farklı nadirlik seviyesi var, silahların nadirlik seviyesi dışında sahip olduğu neredeyse tüm özellikleri değiştirebiliyorsunuz destek karakterlerin sunduğu modifikasyonlarla. Penguin, Ivy, Toyman gibi destek karakterler oyunda topladığınız kaynaklarla loot sandığı açmayı, silahlarınıza element eklemeyi, modifikasyonlar yapmayı, eşyaları elite hale getirip her şeyini özelleştirebilmenizi sağlıyorlar. Son seviyedeki eşyalar set şeklinde olan Infamy seviyesinde, bunları set şeklinde topladığınızda ekstra bonuslar geliyor. Bir alt seviyesi Notorious eşyalar ise bunlar kadar güçlü ama set olma özelliğine sahip değiller. Yalnız şöyle bir detay var Notorious ve Infamy eşyalar arasında çeşitli "Villian" sinerjileri oluşabiliyor, bunlar oyunun gizli bonusları. Örneğin Bane setiyle Two-Face eşyaları birleştiğinde size ekstra bonuslar sağlayabiliyor. Oyun loot kısmında gerçekten iyi bir çeşitlilik ve derinlik sunuyor, shooter olması sebebiyle gelen RPG ögelerinin bir etkisi var. Bu bahsettiğim eşyalar ve silahları toplayıp çeşitli buildler, sinerjiler denemek keyifli. Oynanışının keyifli ve akıcı olması oyunda grind yapmayı da keyifli hale getiriyor ve loot toplamak angarya hissettirmiyor. Şimdilik kozmetik dışında oyunda hiçbir mikro ödeme yok ve iyi loot toplamak rahat.


    Oyunun hikayesi güzel ve eğlenceliydi bence. Tom Taylor'dan çıkan Dceased serisine çok benzettim, bazı sahneler resmen birebir aynı gibi hatta. Karakterler arasındaki dinamik ve diyalog güzeldi, yer yer güldürmeyi başardı oyun. Komedi anlarından ciddi anlara geçiş konusunda da bence iyi bir iş çıkarmışlar. Justice League üyeleri sahneye çıktığında gerçekten ağırlıklarını hissettiriyorlar. Bu arkadaşlar olur da bir gün kafayı yerse bizi mahvederler düşüncesini gayet başarılı bir şekilde aktarıyor. Hikayenin temposu da iyiydi, oyun hikayeyi oynarken sizi zırt pırt kesip farklı görevler yapmaya zorlamıyor, kesintisiz bir şekilde hikayeye devam edebiliyorsunuz ve bu da oyunun iyi temposunu düşürmesini engelliyor. Hikaye ve sunum kısmında en çok takdir ettiğim şey prodüksiyon değerleri oldu. Karakterleri canlandıran kişiler çok sağlam performans sergilemiş, yüz ifadelerinden seslendirmeye kadar kusursuz buldum performanslarını. Prodüksiyonun bu denli yüksek olması oyunun hikayesinden keyif almamda etkili oldu. Genel animasyon ve yüz animasyonu kalitesi anlamında oyuna harcanmış büyük bir emek var. Grafikleri Arkham Knight ile kıyaslanıp düşük bulunuyor ama ben beğendim grafikleri. Detaylar, Metropolis ve sunduğu atmosfer güzeldi bence.


    Görev çeşidinin az sayıda olmasına dair çok eleştiri okudum. Haksız bulduğumu söyleyemem ama oyunu sıkıntıdan bıraktıracak kadar da az görev yok oyunda üstüne oynanışın çok keyifli olması bu açığını kapatıyor bence. Endgame kısmının açılmasıyla görevlerdeki çeşitlilik artıyor ve sürekli grind yapmanızı sağlayacak keyifli bir düzen oturuyor. Destek karakterlerin ana görevlerini yaparken koydukları ekstra şartlar yer yer angarya haline getiriyor o görevleri ama bu sürekli olan bir şey değil, bu görevler bir kere yapılıyor ve sonrasında oyun görevlere şart koymayı bırakıyor. Düşmanlardaki çeşitlilik ne azdı ne de çoktu bence, orta seviyedeydi. Düşmanların sahip olabildiği mutasyonlar, varyasyonlar var, bunlar biraz çeşitlilik katabiliyor. Flash varyasyonu olan düşmanlar Speed Force kullanabiliyor, Batman varyasyonu olanlar görünmez olup counter yapmanıza engel olabiliyor. Bosslardan beğendiğim de var daha iyi olabilirdi dediğim de var özellikle son boss daha iyi olabilirdi ama son bossu anladığım kadarıyla endgame olarak sunmak ve oyunun ileride alacağı içerikler için bir araç olarak kullanmak istemişler. Endgame kısmı başladığında oyun yeni zorluk seviyeleri ve hikayeyle öğrendiğiniz yeni bir dinamik ekliyor. Bu yeni dinamik seviyesi arttıkça Infamy setlerin kalitelisine ulaşıyorsunuz. Zorluk ise yaptığınız görevlerdeki düşmanların sahip olduğu mutasyonları değiştiriyor, hava şartlarını zorlaştırıyor ve karşılığında daha çok tecrübe puanı, kaynak ve daha iyi loot toplamanıza olanak sağlıyor.


    Toparlamak gerekirse oyunu gayet beğendiğimi söyleyebilirim. İlk gördüğümde daha farklı yönde gidebilirlerdi demiştim ama bunu önyargı haline getirip oyundan nefret etmeye başlamadım. Gördüklerim sebebiyle şans vermek istedim ve memnun da oldum. Uzun süredir aradığım aksiyonu buldum bu oyunda. Esnek, serbest ve hareket ettirmesi çok keyifli karakterlerle oyunun kaotik aksiyonu içerisinde kayboluyorum ve bundan çok keyif alıyorum. Hikayesini de dediğim gibi beğendim özellikle sahip olduğu prodüksiyon değerlerini çok takdir ettim. Endgame kısmıyla açılan grind olayı ve loot konusundaki birçok detay oyunu hala keyifle oynamamı sağlıyor. Martta gelecek içerikler ve Joker'i de merakla bekliyorum ama en çok beklediğim arkadaş açık ara Deathstroke, oyundaki karakterlerin oynanışı gördükten sonra Deathstroke için gerçekten heyecanlanıyorum. Son olarak dediğim gibi bu oyunu bir looter shooter olarak ele almanız lazım, yoksa keyif almanızın mümkün olacağını pek düşünmüyorum. Sürekli kıyaslandığı Avengers ve Gotham Knights'ın yapamadığını yapıp bunu benimsemiş ve baştan aşağı buna göre tasarlanmış bir oyun olmuş bu yüzden de onlara kıyasla bu oyundan çok daha fazla keyif aldım ve rahatlıkla da içerik gelmeye devam ettikçe oynamaya devam edeceğim diyebiliyorum. Bu oyun ne olduğunu biliyor, kendisini kabulleniyor ve oynayan kişiye de farklı bir oyun olduğunu hissettirmeye çalışmıyor.





  • Oyunu oynayan yok gibi sanırım

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Şu an Batman Arkham Knight oynayan oyuncu sayısı bu oyundan fazla hatta BF2042 bile bundan daha fazla oyuncu tarafından oynanıyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • CheKD kullanıcısına yanıt

    PC konusuna da aynı kopyala yapıştır yapmışsın, su oyun için harcadığın her satıra üzüldüm. Oyun rocksteady aaa+ olarak cıkıyor ancak yazdığın her olumlu cümle zaten her oyunda olması gereken standart mekanikler ve oynanış şeyler, 1499 TL nin hakkını veren hiç bir açıklayıcı yorum yok burada. Bu söylediklerinin daha fazlası fortnite tipi bedava oyunlarda zaten var. Züğürt tesellisi gibi olmuş biraz hocam.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CheKD kullanıcısına yanıt

    Hocam emeğine teşekkürler ama siz temel mekanikleri övmüşsünüz. Oyunun diğer markalardan kendini ayıran bir özelliği yok. Üstüne üstlük hikâye ve karakterler oyuncu toplulukları tarafından çokça eleştirildi.

    Hayatında hiç oyun oyun oynamamış ve DC evreninden bir haber olan bir kişi belki bu oyunu çok sevebilir. Ancak süper gücü olamayan karakterin uça kaça bina tepelerinde koşturup atlaması oyunun gerçekliğini yok ediyor.

    Oyun DC skini giydirilmiş Fortnite DLC si gibi...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @nier


    Burası oyunun ana konusu değil mi arkadaşlar? Oyunu oynayıp fikirlerimi belirttim, katılıp katılmamanız konusunda bir şey diyemem. Oyundaki tecrübelerimi ve gözlemlerimi aktardım. Hiç oyun oynamamış ve DC'den bir haber olmak kısmına ise gülüp geçiyorum sadece. Çizgi romanlar ve başka oyunlar konusunda tartışmak istiyorsanız onun da tartışmasını yaparız ama yeri burası mı o konuda emin değilim. Buradaki asıl sıkıntı oyunu oynamaya karar verip sonrasında bunun hakkında yorum yapmamı kişisel bir şey olarak algılamanız ve züğürt tesellisi, oyun oynamayan, çizgi roman bilmeyen insan gibi tanımlamaya yapmaya çalışmanız. Bir konu hakkında herkes aynı fikirde olmak zorunda mı? Sizinle aynı fikirde olmayınca insan bir şey bilmiyor, bir şeyden anlamıyor mu demek oluyor? Sizin fikriniz ile aynı fikre sahip olmayan insanlar buraya gelip oyun hakkındaki görüşlerini belirtmez mi? Normal bir tartışma, belirlenen konu içerisinde ortaya argümanlar sunarak fikir paylaşımı ile olur arkadaşlar. Siz daha tartışmanın, fikir alışverişinin nasıl yapılacağını bilmiyorsunuz benim oyunlar ve çizgi romanlar hakkında bilgimi sorgulamayı mı deniyorsunuz?





  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.