Şimdi Ara

SUBARU-XV Kullananlar Kulübü!!! (422. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
12.029
Cevap
198
Favori
983.396
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
19 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 420421422423424
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Elfredy kullanıcısına yanıt
    telefonunuzun işlemcisine uyun versiyonun apk sını indirip orjinal kabloyla çalıştırabilirsiniz...ben Levorg aracımda android auto yu 2 senedir kullanıyorum zira.
  • Elfredy kullanıcısına yanıt
    ohh kökten çözüm olmuş :) hayırlısı olsun, güzel günlerde kullanın ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: waylander

    Hız sabitleme ile ilgili zaman zaman yaşadığımı düşündüğüm ama haftasonu Bolu-Ankara yolunda daha da emin olduğu bir durum var. Hız sabitleme ile 120 km/s hızla gidiyordum. Zaman zaman, mesela Cankurtaran geçidi civarında motor 5000 devir çivarına kadar çıkıp uzunca bir süre o devirde kalıyordu. Böyle zamanlardan birinde hız sabitlemeden çıkıp gaz ayarını kendim yaptığımda 4000 devir civarında aynı hızı koruyabildiğimi farkettim. Bunu bir kaç defa daha denedim, sürekli 4000 civarında kalmıyor arada daha üst devire çıkıyordu, ama yine de hız sabitleme kullandığım zamankinden daha düşük devirlerle aynı hızda kalabiliyordum. O yüzden uzun süren yüksek eğimli rampalarda ve yüksek hızlarda hız sabitlemeyi sürekli kullanmanın çok verimli olmadığını düşünüyorum. Benzer bir tecrübe yaşayan başkaları da oldu mu acaba?

    Bunu uzmanlar söylüyor zaten. Eğimli çıkışılı yollarda hız sabitleme ekonomik değil diye. Benzer durum bende de Suzuki Sx4 scross 4x4'te var. Çıkışlarda her zaman kendi ayarlamanız daha iyi ve ekonomik oluyor.




  • yasin_kaya kullanıcısına yanıt
    Manuel kontrol, hızın biraz düşmesine izin verebildğiniz için tabii ki daha verimli. Benim takıldığım nokta ise kendim gaz vererek daha düşük devirde aynı hızda tutabilmem. Hız sabitleme kullanınca şöyle bir durum oluyor gibi geldi bana: Sistem istenen hıza çıkmak için deviri epey yükseltip hızlanıyor, ama hızı aldıktan sonra vites oranlarını yükseltip devri biraz düşürerek aynı hızda kalabileceği durumlarda bunu yapmıyor ya da daha geç yapıyor. Tabii yanılıyor da olabilirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: calledman

    telefonunuzun işlemcisine uyun versiyonun apk sını indirip orjinal kabloyla çalıştırabilirsiniz...ben Levorg aracımda android auto yu 2 senedir kullanıyorum zira.

    android auto yu indirdiğimizde direk çalışıyor mu? Başka bir işlem yapmamıza gerek var mı? Yada bende telefonumu değiştirme arefesindeyim sony xz1 almayı düşünüyordum bende mi iphone alsam :)
  • rgpp R kullanıcısına yanıt
    android auto her android telefonda çalışmıyor. alacağınız modelin uyumluluğunu araştırın. mesala benim telefonum huawei p9 lite. uyumlu değil. epeyce araştırdım forum sitelerinden. sonuçta çözüçü fabrika ayarlarına dönmekte buldum. bu şekilde çalıştı. ancak daha önce de dediğim gibi ekranı birebir paylaşmıyor, android auto uyumlu uygulamaları kullanabiliyorum. benim önerim telefon değiştirme aşamasında iseniz iphone ak-lmak en mantıklısı.
  • parpali0800 P kullanıcısına yanıt
    Telefonum sony xperia z2, mirrorlink bağlantısını sorunsuz kullanıyorum ama sadece sygic navi var başka bişey yok. Sony biraz kalas ama taş gibi telefon, sağlamlığını seviyorum :), şayet sıkıntı yaşamıcaksam iphone 7 alabilirim ama.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: waylander

    Manuel kontrol, hızın biraz düşmesine izin verebildğiniz için tabii ki daha verimli. Benim takıldığım nokta ise kendim gaz vererek daha düşük devirde aynı hızda tutabilmem. Hız sabitleme kullanınca şöyle bir durum oluyor gibi geldi bana: Sistem istenen hıza çıkmak için deviri epey yükseltip hızlanıyor, ama hızı aldıktan sonra vites oranlarını yükseltip devri biraz düşürerek aynı hızda kalabileceği durumlarda bunu yapmıyor ya da daha geç yapıyor. Tabii yanılıyor da olabilirim.

    Dediğiniz tamamen doğru. Buna benzer durumları bende yaşıyorum. Sebebini çözdüm ama.
    Şimdi bilgisayar yolun durumunu hesaplayamadığı için (gelecek eğim ne kadar ve ne kadar sürüyor vb.) yol durumu her ne olursa olsun ayarlı hızı tutturmak için gaza yükleniyor. Eğer kısa sürede hızı yakalayıp daha da fazla eğim olmaz ise tabii ki fren yapıyor ve o kadar devir ve yakıt boşa harcanmış gibi oluyor.
    Biz yolu ve eğimi de görebildiğimiz için ve hatta gerekirse daha az hızla tırmanmaya da karar verebildiğimiz için daha verimli bir devir ile sürüşü gerçekleştirebiliyoruz böyle durumlarda.
    Yolda sollamak gerekecek araç olması, yakın görünürde trafik ışığı olması gibi birçok durum var arabanın bilgisayarının algılayamadığı.
    Tabii yeni XV de eyesight ile bu durum bir nebze aşılmış olabilir, yeni XV yi kullanıp bunu deneyenlerden yorum alabiliriz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rgpp

    Telefonum sony xperia z2, mirrorlink bağlantısını sorunsuz kullanıyorum ama sadece sygic navi var başka bişey yok. Sony biraz kalas ama taş gibi telefon, sağlamlığını seviyorum :), şayet sıkıntı yaşamıcaksam iphone 7 alabilirim ama.

    Sony iyidir. Kalas falan ama yolda bırakmaz. Bakınız bu da japon. :)
  • 53*MURAT kullanıcısına yanıt
    İyi günler,

    Periyodik bakımlarda(60.000 km) Sakın !!!CVT!!! yağını değiştirmeyin.
    http://www.subaru.com.tr/Bakim-Tablolari ( Bakım -2 kısmı) !!! Bakım-1 tablosuna bakınca değişeceğini zannediyor insan!

    13 Diferansiyel (Ön ve Arka) yağları (Dişli yağı) D NOT 4'e bakınız
    14 Otomatik ve düz şanzıman yağı K D K K NOT 4'e bakınız
    15 CVT (sürekli değişken) şanzıman yağı K K K

    60.000 bakımda sadece Ön ve Arka Diferansiyel yağları değişmektedir. XV'ler CVT olduğu için asla(periyodik bakımda) şanzıman yağı değişmemektedir!!!

    14 no lu sırada bulunan Otomatik ve düz şanzıman yağları 60.000 km de değişmektedir. XV'leri bu kapsamda değerlendirip sorunu yoksa yağını kesinlikle değiştirmeyin.

    Bizim araçlar CVT otomatik olduğu için CVT şanzıman yağı periyodik olarak değişmez sadece kontrolleri vardır. Aman diyim;

    Yazık etmeyin!
    Kazık yemeyin!
    Çalışıyorsa dokunmayın!

    Kazasız Belasız sürüşler dilerim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: parpali0800

    ben nisan ayında yeni xv ile değiştirmek ve birkaç yıl kullanmak üzere ikinci el 2016 xv almıştım. 20 bin km kadar kullandım. daha önce de yazdım pokut yaylasına da çıktım, defalarca kendi köyüme de (ki pokutu aratmaz). ve ufak tefek şikayetler dışında araçtan çok memnun kalmıştım. şunu fark ettim; ben hep küçük araçlar kullanmıştım ve bu nedenle hep yüksek devirlerde araba kullanıyormuşum, o nedenle hep olması gerekenden çok yakıt tüketiyordum sanırım. xv bana daha yumuşak araba kullanmayı öğretti. ilk zamanlar bunu abartıyordum ve sollamalarda bazen hantal kalıyordum. zamanla onu da dengelemeyi öğrendim. sadece 0,25 saniye daha erken hareket etmek gibi bir şey ve o an gaza biraz daha kararlı dokunmak.
    xv den yeni xv’ye geçen biri olarak bile karakteri aynı olsa da 20 yıl sonraki (abarttı 10 demek daha doğru) versiyonunu kullanıyormuşum gibi geldi. gerek malzeme kalitesi, gerekse kabin içi konforu açısından. aracın ilave güvenlik ve sürüş donanımlarını da çok beğendim. ve kağıt üzerinde kullanılması zor gibi duran bu özelliklere o kadar kolay alıştım ki ben bile hayret ettim. bazen acaba araç duracak mı, doğru frenleme yapacak mı diye endişelenmedim değil. sadece şehir içi dur kalklarda arada bıraktığı mesafe ülkemiz sürücü profiline göre biraz daha az olsaydı çok iyi olurdu. çünkü hareket etmekte gecikmeniz durumunda her seferinde önünüze biri geçiyor. aracın viraj performansını her deneyen beğenmiştir ben de beğendim. yakıt tüketimi konusunda da bence bizi çok fazla üzmeyecek gibi.
    android auto uygulaması da gayet iyi olmuş google’nin haritası kullanılabiliyor. ancak bir videoda görmüştüm, telefon ekranı paylaşılabiliyordu. ben bunu beceremedim. ios un daha iyi çalıştığı söylendi ama ben bilemiyorum.
    yine lastik basınçları konusunda kafam karıştı. subaru önler 32, arkalar 31 psi diyor. lastikçi ise hepsini 36 yapıyordu, önler 34, arkalar 33’e zor ikna ettim. servis arkalarla önler arasında 1 psi fark olsun diyor. bu arada yolda ara ara kontrol ettim, değerler 35-39 arasında sürekli değişti.
    ne kadar önemli bilmiyorum yakıt konusunda sormam üzerine servis, shell veya opet’i tercih etmemi önerdi.
    direksiyondaki info tuşu kesinlikle yanlış yerde.
    eyesight nedeniyle dikiz aynası biraz aşağıya inmiş. sağ üst ön görüşü bir miktar engelliyor gibi (ya da yine bana öyle geldi).
    x mod’u deneyemedim. daha doğrusu koşullarında deneyemedim.
    özetle bunları paylaşmak istedim.


    Yazdıklarınızı yeni gördüm, ben de yeni kasayı test etmiştim, mevcuda göre daha başarılı buldum...
    Şu lastik basınçları konusunda yazmak istiyorum; neden lastikçinizi ikna etmek zorunda kalıyorsunuz ki ? Araç üreticisinin verdiği basınç değerlerinden daha yüksek bir basıncı hangi akla hizmet öneriyor çok merak ettim.
    Subaru normal yük şartlarında önler 32 psi, arkalar için 30,5 psi önermektedir. Siz de bu değerlerde ayarlamalısınız. Lastikçiniz gitsin, kamyonculara hizmet versin yüksek basınçları seviyorsa...
    Lastikleriniz güneşe maruz kalmadıkları bir ortamda en az 2-3 saat soğuduktan sonra ölçün ve ayarlayın. Yolda bakmanıza hiç gerek yok, ısındıkça en az 2-3 psi artması çok normaldir..
    Güle güle kullanın...




  • Bugün Cruise control ün rampada manuel gaza göre daha verimsiz olmasının çözümünü buldum.
    Rampanın ilk mesafelerinde (tabii uzunluğuna göre değişir ama yaklaşık 3 te bir falan) gazı kendim verip istediğim hıza geliyor ve tırmanma hızını orada sabitliyorum. Böylece araç sadece var olan hızı koruyacak kadar devir ve gaz yapıyor ve bu da manuel gaz ve devirden daha verimli oluyor.

    İkinci bir yol ise rampayı çıkarken araç gaza yüklenmeye başlarken direksiyondan hedef hızı 1-2 kademe azaltıyorum ve böylece arç yüklenmeyi kesip daha mantıklı bir hızla ve makul devir ile çıkışı yapıyor.

    Yani aslında daha önce yukarıda yazdığım gibi aracın rampanın eğim ve uzunluğunu bilmemesinden kaynaklanan durumu onun için ben belirlemiş gibi oluyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Thai-Fun -- 21 Aralık 2017; 13:43:50 >
  • blipsberry B kullanıcısına yanıt
    CVT şanzımanda vites kavramı yok ki :)
  • Arkadaşlar bizim araçların ön camlarında fabrika çıkışlı cam filmi var mı? Arkadalarda var diye yazılmıştı daha önce ama önler hakkında bilgim yok. Muayeneye gireceğiz haftaya, cam filminden patlamayalım sonra :)

    Aracı ikinci el aldık, ön camda film var gibi, üstten hafif kalkma var çünkü filmde. Ama fabrika mıdır eski sahibimi yaptırmıştır bilemiyorum, telefonlara bakmıyor sağolsun aldığım kişi. Böyle geçip geçmeyeceğini öğrenebileceğimiz bir yer yoktur sanırım
  • Önlerde film yok,

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: panter94

    Arkadaşlar bizim araçların ön camlarında fabrika çıkışlı cam filmi var mı? Arkadalarda var diye yazılmıştı daha önce ama önler hakkında bilgim yok. Muayeneye gireceğiz haftaya, cam filminden patlamayalım sonra :)

    Aracı ikinci el aldık, ön camda film var gibi, üstten hafif kalkma var çünkü filmde. Ama fabrika mıdır eski sahibimi yaptırmıştır bilemiyorum, telefonlara bakmıyor sağolsun aldığım kişi. Böyle geçip geçmeyeceğini öğrenebileceğimiz bir yer yoktur sanırım

    Geçenlerde son bir haber çıkmıştı. Ön cam hariç ön yanlara %70 geçirgenliğe sahip filmler kullanılabilirmiş diye bir haber okumuştum.
  • panter94 P kullanıcısına yanıt
    Dostum aracın orijinal üretiminde tüm camlar renkli, arkalar daha koyu renkli ve dolayısı ile muayeneden kalmaz orijinal halinde ise. Eminim çünki daha 15 gün önce geçtim muayeneden(ben sol arka stop tan kaldım orası ayrı)

    Aracın üzerine fabrikasyon harici bir şey yapılmadığına emin ol gerisinden korkma. Herhangi bri SUBARU servisi de sana bir bakıp bu bilgiyi verir emin olamadıysan.
  • 43R yazan camların hepsi siyah cam kategorisinde dolayısı ile bizim önlerde açık tonlu siyah cam. 43R yazdığı için de sorun olmuyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: manci


    quote:

    Orijinalden alıntı: panter94

    Arkadaşlar bizim araçların ön camlarında fabrika çıkışlı cam filmi var mı? Arkadalarda var diye yazılmıştı daha önce ama önler hakkında bilgim yok. Muayeneye gireceğiz haftaya, cam filminden patlamayalım sonra :)

    Aracı ikinci el aldık, ön camda film var gibi, üstten hafif kalkma var çünkü filmde. Ama fabrika mıdır eski sahibimi yaptırmıştır bilemiyorum, telefonlara bakmıyor sağolsun aldığım kişi. Böyle geçip geçmeyeceğini öğrenebileceğimiz bir yer yoktur sanırım

    Geçenlerde son bir haber çıkmıştı. Ön cam hariç ön yanlara %70 geçirgenliğe sahip filmler kullanılabilirmiş diye bir haber okumuştum.

    Onu bende okudum aynen hocam öyle bir bilgi vardı, arkalara takılmadım o yüzden hiç ama önlerde de var. Elimle yokladım camın hemen üst bitişinde belli oluyor ufak bir boşluk kalıyor tırnak kadar. Oda sökülebilir gibi duruyor zaten. Fabrika çıkışlı olsa öyle bir boşluk olur muydu bilemediğimden sorma gereği duydum :)




  • Thai-Fun kullanıcısına yanıt
    Arka stoptan nasıl kaldınız hocam, araçlar yeni malum pek sorun olmaz öyle şeylerde normalde

    Emin değilim sıkıntı orada başlıyor, aracı aldığım arkadaşları görseydiniz Araç 2014 model, arabanın içini dışını 2015 te gelen iç dış makyajlı kasaya benzetmeye çalışmışlardı anladığım. Tam aynı yerlere içte misal gri metalik şeyler takmışlar makyajlıdaki gibi olsun diye, ben onları zarar vermeden söktüm tabi. Ama bunu yapan dışına da camınada filmi takar :)) Dediğiniz gibi bir subaru bayiine uğrayayım en iyisi. Geçen birine kullanım kılavuzu istemek için uğramıştım bizde olmaz dediler yine oraya giderim olmadı :)
  • 
Sayfa: önceki 420421422423424
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.