Şimdi Ara

SUBARU-XV Kullananlar Kulübü!!! (421. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir (1 Mobil) - 5 Masaüstü1 Mobil
5 sn
12.031
Cevap
199
Favori
982.566
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
19 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 419420421422423
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Aracı takasa vermektense uygun fiyat yazıp kendiniz satmaniz da fayda var. Takas fiyatını olduruyorlar çünkü.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi chemaster1 -- 16 Aralık 2017; 22:27:20 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar bizim XV'lere hiç sistemsel güncelleme geldi mi? Bunu yaptıran oldu mu aranızda? (Benim araç 2014 model)

    Geçenlerde sormuştum, bugün subaruyu aradım fakat güncelleme yok dedi bayan. Pek emin şekilde anlayarak söylediğini düşünmüyorum. O yüzden net bilgi almak istedim. Gören arkadaşlarda yararlanır daha sonrasında bu konuda :)
  • parpali0800 P kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim. Bi emlak düşüncem var, o olmazsa yeni kasayı düşünüyorum ama benim araç daha 18bin km de. Çok kullanmıyorum yani. Bir kaç yıl sabredip, yeni levorg veya yeni forester A geçiş yapmakta mantıklı sanki. Size hayırlı olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • panter94 P kullanıcısına yanıt
    2015 modelden sonra tek güncelleme multimedia sistemine Mirrorlink bağlantısı için geldi. Bildiğim kadarıyla motor vb için güncelleme yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • uguroz76 U kullanıcısına yanıt
    Eyvallah hocam çok sağolun, dediğim gibi pek bilgili şekilde cevap vermedi telefondaki bayan, yaşamış görmüş arkadaşlara başvurayım dedim :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gang44


    türkiyede en çok satılan 4x4 suv'ları listelemişler, neyseki subaru listede yok.
    bence çok güzel bir haber bu ayrıcalığın bizde olması :)

    http://www.hurriyet.com.tr/galeri-iste-turkiyenin-en-cok-satan-4x4-modelleri-40678018?p=1




    Nissan qq başta ama,yanlış veri olmuş. %14 civarı birşeydi 4*4 satış oranı. Diğerleri 4*2.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • özellikle yeni araç alan arkadaşlar, 1100 devir sabit süratte 40-50 kmh. bir sarsıntı ve silkelenme gibi bir durum gözlemledinizmi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sukurela


    quote:

    Orijinalden alıntı: gang44


    türkiyede en çok satılan 4x4 suv'ları listelemişler, neyseki subaru listede yok.
    bence çok güzel bir haber bu ayrıcalığın bizde olması :)

    http://www.hurriyet.com.tr/galeri-iste-turkiyenin-en-cok-satan-4x4-modelleri-40678018?p=1




    Nissan qq başta ama,yanlış veri olmuş. %14 civarı birşeydi 4*4 satış oranı. Diğerleri 4*2.

    Haberin başlığı tamamen yanlış, crossover/suv sınıfındaki satışları listelemişler, 4x4'le ilgisi yok. Capturun filan 4x4'ü yok bile bildiğim kadarıyla. Zaten başlığın altında "suv yani 4x4 araçlar" filan yazıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Son bir ayda 13 suv test ettim ve en çok hoşuma giden XV oldu.

    Sormak istediğim bazı şeyler var.

    1. Bende CVT vites Honda jazz var ve her 2 yılda bir şanzıman yağını değiştirmek zorundayız. XV'de şanzıman yağının değişim aralığı nedir ve kaç ₺ tutar.

    2. Yıllık bakım maliyeti yaklaşık kaç ₺'dır.

    3. Arıza vs durumda yedek parça sıkıntısı oluyor mu?



    Teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • milest kullanıcısına yanıt
    Selam,

    Evet geçenlerde ben sormuştum ve siz de miştiniz. aynı şekilde, çok düşük gaz verdiğinizde 1000 devir civarında kararsızlık silkeleme oluyor. Yazılımsal olduğunu düşünüyorum. Yeni XV benim aracım da. Ben Subaru ile görüştüm, çözeceklerini tahmin ediyorum.

    Onun dışında yorum isteyenlere kısaca bahsedeyim: Hem 2014 XV hem de 2015 Forester kullanmış biri olarak bu yeni XV'nin yepyeni bir düzeyde olduğunu net şekilde söyleyebilirim. Eski XV güzeldi. 45bin km kullandım. Forester da çok güzel ama XV'den farklı bir araç, onu da 10bin km'den fazla kullandım. Benim kullanım şartlarım ve beklentilerim için yeni XV mükemmel. 10 üzerinden 9 veririm. Bu 1 puanı orta pakette bi cam tavan olmamasından kırıyorum (üst paketteki sunroof da bence cam tavan zevkini vermeyecektir). Forester'daki cam tavan gerçekten güzeldi.

    Motor yetersiz diyenler de yeni XV'yi denesinler. Tork devir eğrisi değiştiği için motor çok daha canlı hissettiriyor. Daha performanslı bir motor olup da 1.5 - 2 litre daha fazla yaksaydı bu aracı almak istemezdim zaten. Ben asfaltta sakin kullanıp toprakta karda çamurda gitmeyi seven biri olarak motordan çok memnunum. Kendi kendime düşünüyorum da bazen 2.0 TD motordan sonra bile yeni XV için bu şekilde düşünüyorsam demek ki gerçekten memnunum :)




  • ben nisan ayında yeni xv ile değiştirmek ve birkaç yıl kullanmak üzere ikinci el 2016 xv almıştım. 20 bin km kadar kullandım. daha önce de yazdım pokut yaylasına da çıktım, defalarca kendi köyüme de (ki pokutu aratmaz). ve ufak tefek şikayetler dışında araçtan çok memnun kalmıştım. şunu fark ettim; ben hep küçük araçlar kullanmıştım ve bu nedenle hep yüksek devirlerde araba kullanıyormuşum, o nedenle hep olması gerekenden çok yakıt tüketiyordum sanırım. xv bana daha yumuşak araba kullanmayı öğretti. ilk zamanlar bunu abartıyordum ve sollamalarda bazen hantal kalıyordum. zamanla onu da dengelemeyi öğrendim. sadece 0,25 saniye daha erken hareket etmek gibi bir şey ve o an gaza biraz daha kararlı dokunmak.
    xv den yeni xv’ye geçen biri olarak bile karakteri aynı olsa da 20 yıl sonraki (abarttı 10 demek daha doğru) versiyonunu kullanıyormuşum gibi geldi. gerek malzeme kalitesi, gerekse kabin içi konforu açısından. aracın ilave güvenlik ve sürüş donanımlarını da çok beğendim. ve kağıt üzerinde kullanılması zor gibi duran bu özelliklere o kadar kolay alıştım ki ben bile hayret ettim. bazen acaba araç duracak mı, doğru frenleme yapacak mı diye endişelenmedim değil. sadece şehir içi dur kalklarda arada bıraktığı mesafe ülkemiz sürücü profiline göre biraz daha az olsaydı çok iyi olurdu. çünkü hareket etmekte gecikmeniz durumunda her seferinde önünüze biri geçiyor. aracın viraj performansını her deneyen beğenmiştir ben de beğendim. yakıt tüketimi konusunda da bence bizi çok fazla üzmeyecek gibi.
    android auto uygulaması da gayet iyi olmuş google’nin haritası kullanılabiliyor. ancak bir videoda görmüştüm, telefon ekranı paylaşılabiliyordu. ben bunu beceremedim. ios un daha iyi çalıştığı söylendi ama ben bilemiyorum.
    yine lastik basınçları konusunda kafam karıştı. subaru önler 32, arkalar 31 psi diyor. lastikçi ise hepsini 36 yapıyordu, önler 34, arkalar 33’e zor ikna ettim. servis arkalarla önler arasında 1 psi fark olsun diyor. bu arada yolda ara ara kontrol ettim, değerler 35-39 arasında sürekli değişti.
    ne kadar önemli bilmiyorum yakıt konusunda sormam üzerine servis, shell veya opet’i tercih etmemi önerdi.
    direksiyondaki info tuşu kesinlikle yanlış yerde.
    eyesight nedeniyle dikiz aynası biraz aşağıya inmiş. sağ üst ön görüşü bir miktar engelliyor gibi (ya da yine bana öyle geldi).
    x mod’u deneyemedim. daha doğrusu koşullarında deneyemedim.
    özetle bunları paylaşmak istedim.




  • 53*MURAT kullanıcısına yanıt
    Cvt yağının değişim periyoduna hatırlamıyorum ama iki yıl olmadığı kesin!

    Ben aracı 2015 de aldım. 2016 da yıllık bakım için 600 küsur ödemiştim, bu yaz da 730 ödedim. Standart yağ ve filtre değişimlerine.

    Şimdiye kadar herhangi bir arıza filan olmadığı için yedek parça durumunu bilemiyorum ama servis parçayı illaki tedarik eder(fiyatlar kazık olur)

    Arıza oranının düşüklüğü bize teselli oluyor, ayrıca kaskosuz binmeyi kimse aklından geçirmemeli.

    Sanırım levorg konusunda geçmişti, ön cam için 7bin tl gibi bir fiyattan bahsediliyordu.....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • uguroz76 U kullanıcısına yanıt
    Sitedeki bakım tablosunda şanzıman yağı değişimi 60 bin km'de görünüyordu yanlış hatırlamıyorsam. Buda yılda 15 binden 4. yıla denk geliyor hocam, aynen ikinci yıl olmadığı kesin yani araç çok fazla sürülmüyorsa tabi :)
  • Bu hafta sonu Yeni XV ile test sürüşüne çıktım. Öncelikle araç denildiği gibi daha ataklaşmış bir sürüş sunuyor. Hızlanma süresi daha iyi. Süspansiyonlar kesinlikle önceki kasaya göre daha konforlu ve bozuk dağ yolunda giderken bile eski kasa gibi tak tuk sesler çıkartmıyor. Yol sesini içeriye daha az alıyor bence. Eyesight zaten başlı başına harika birşeymiş. Gelelim bozuk yol ve arazi performansına. Bir kere x mode gerçekten çok güzel bir özellik. İnanın çıktığım ve indiğim orman yangın yolundan bu kadar güvenle ilerleyebileceğimi sanmazdım. Eski araçlarımız çıkmazmı diyeceksiniz çıkar ama inerken kesinlikle kaydırma ihtimalimizin olacağına emin olabilirsiniz. Çıktığım yer İzmir limontepe tarafında ormanlık arazide yangın yolu, çamurlu ve kaygan. Araç çıkarken hız düşürüyor ama ben çıkmam demiyor. Asıl zevkli olan kısım iniş kısmı x mode kendini burada baya hissetiriyor. Aracın heryerinden değişik sesler geliyor. ayağınız tabiki frende değil Diyebilirim ki aracımı hiç değiştirme fikrim yoktu ama yeni XV biraz aklımı çeldi. Yeni alan arkadaşlarıma hayırlısı olsun diyorum. Darısı isteyenlerin başına.




  • parpali0800 P kullanıcısına yanıt
    Öncelikle eski bir XV kullanıcısı idim sonrasında aracımı üzülerek ev almak için satmıştım. Ev bulamadım o arada geçici bir A3 aldım sonra onuda sattım ve geçen hafta itibari ile Yeni bir XV aldım. Tekrardan aranızdayım

    Hocam Android auto uygulaması kulllandığını belirtmişsin google haritalar kullanmışsın. Türkiyede baktığım kadarı ile android auto aktif değil. Nasıl yaptın bunu? Ben giremiyorum. Beceremiyormuyum yoksa

    Birde evet düşük hızlarda belli bir devir aralığında bir silkelenme durumu bende sezdim. Tam sebebini anlayamadım ama şanzıman ile alakalı olduğunu düşünüyorum. İlk başta yoldan gibi geldi bana ama sonra araba ile alakalı olduğunu anladım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Elfredy

    Öncelikle eski bir XV kullanıcısı idim sonrasında aracımı üzülerek ev almak için satmıştım. Ev bulamadım o arada geçici bir A3 aldım sonra onuda sattım ve geçen hafta itibari ile Yeni bir XV aldım. Tekrardan aranızdayım

    Hocam Android auto uygulaması kulllandığını belirtmişsin google haritalar kullanmışsın. Türkiyede baktığım kadarı ile android auto aktif değil. Nasıl yaptın bunu? Ben giremiyorum. Beceremiyormuyum yoksa

    Birde evet düşük hızlarda belli bir devir aralığında bir silkelenme durumu bende sezdim. Tam sebebini anlayamadım ama şanzıman ile alakalı olduğunu düşünüyorum. İlk başta yoldan gibi geldi bana ama sonra araba ile alakalı olduğunu anladım.

    Android auto için internetten apk uzantılı kurulum dosyasını indiriyorsunuz. Sonra telefonunuzun güvenlik ayarlarından google play dışından yazılım kurmasına izin veriyorsunuz. apk uzantılı dosyayı kuruyorsunuz. Kaliteli bir kablo ile vites kolu önündeki usb girişlerini kullanarak telefonu araca bağlıyorsunuz. Yurt dışı forumlarda da söylenenlere bakılırsa kablo çok önemli. Benim eşimin usb-c bağlantılı telefonu var sıkıntısız kulanıyoruz android auto yu. Fakat Benim note 4 sürekli olarak bağlantıyı koparıyor. Kullanım neredeyse mümkün olmadı. Bir kaç çeşit kablo denemek gerekiyor sanırım. Ben kendi telefonum için evdeki eski kabloları denedim ama sürekli çalışmasını sağlayamadım.




  • Hız sabitleme ile ilgili zaman zaman yaşadığımı düşündüğüm ama haftasonu Bolu-Ankara yolunda daha da emin olduğu bir durum var. Hız sabitleme ile 120 km/s hızla gidiyordum. Zaman zaman, mesela Cankurtaran geçidi civarında motor 5000 devir çivarına kadar çıkıp uzunca bir süre o devirde kalıyordu. Böyle zamanlardan birinde hız sabitlemeden çıkıp gaz ayarını kendim yaptığımda 4000 devir civarında aynı hızı koruyabildiğimi farkettim. Bunu bir kaç defa daha denedim, sürekli 4000 civarında kalmıyor arada daha üst devire çıkıyordu, ama yine de hız sabitleme kullandığım zamankinden daha düşük devirlerle aynı hızda kalabiliyordum. O yüzden uzun süren yüksek eğimli rampalarda ve yüksek hızlarda hız sabitlemeyi sürekli kullanmanın çok verimli olmadığını düşünüyorum. Benzer bir tecrübe yaşayan başkaları da oldu mu acaba?
  • Ben şahsen hız sabitlemeyi sürekli kullanamıyorum. Uzun yolda olursam açıyorum, ama trafik sıkışmaya başladımı hemen kapatıyorum. Kontrolü elde tutmak daha güvenli. Ayrıca hız sabitlemeyi kapatınca devir evet azalıyor, gazı kontrollü kullanırsak hız ve yakıt tüketimi de bozulmuyor.
  • Android auto'nun apk'sını indirip cep telefonunuza kurduktan sonra , usb'yle araca baglandiginizda bir ihtimal google maps doğru çalışmayabilir. En sık rastlanan problemlerden birisi haritanın ve uzeribdeki butonlarin zoom in yapilmis gibi buyuk gorunmesi. Boyle bir sorunla karsilasirsaniz cep telefonunuzdan Google Maps uygulamasinin guncellemelerini kaldirin.(app info-->uninstall updates) Daha sonra Android autoyu yeniden kurun ve bu uygulamanin Google maps'i update etmesine izin verin. Zaten uygulama google maps'i gunceleyeyim mi diye bir uyari mesaji verecktir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blipsberry -- 18 Aralık 2017; 17:58:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • firpir F kullanıcısına yanıt
    Hocam denedim aslinda netten indirip kurdum telefona ama benim tel note 3. Program calismadi hata verdi direk. Sonrasinda demek olmuyo dedim ve vazgectim. Sonra applein direk baglandigini gordum zaten telefon degisecektim direk aldim netten bi iphone gelmesini bekliom

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 419420421422423
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.