Şimdi Ara

SUBARU-XV Kullananlar Kulübü!!! (401. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12.029
Cevap
198
Favori
983.405
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
19 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 399400401402403
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Thai-Fun kullanıcısına yanıt
    İyi geceler herkese 5dk önce katıldım foruma.2018 modeli ciddi olarak düşünüyorum. Versiyonlar belli olduğuna göre yakında fiyatlarda belli olacaktır. Bu konuda bir tüyosu olan var sa ve paylaşırsa çok sevinirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gucluu

    Benim aracımın infotainment sistemi garantiden değişecek.

    Starlink yazısı takılı kalmıştı, aracı kapatıp açsak da düzelmemişti. Serviste yapamadı değişecek dediler ancak 1-1,5 ay sürermiş gelmesi.

    Subaru Beka da 2 hafta da yeni ünite ile değiştirdiler garantiden.

    Bu arada ünite 17000 tl imiş.
  • seyyahul-alem S kullanıcısına yanıt
    Bu kadar büyük farklar olmasına çok şaşırdım, açıkçası piyasadaki en iyi ve en kötü iki lastik arasında bile bu kadar fark beklemem. Bunda lastikteki hatalı üretimin de payı olmalı diye düşünüyorum. Bu arada lastikte üretim hatası olup olmadığını kesin olarak teyit ettirebilme ve varsa bu konuda bir geri ödeme alma ya da değiştirme yapma şansınız yok mu? Bir Falken bayiisi Türkiye distribütörü ile görüştünüz mü?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gucluu G kullanıcısına yanıt
    Maşallah diyorum, epey şaşırmışlar bence. Bu konudaki en iyi ürünlerden Alpine için geçen yıl istenen 5-6 bin tl bile bana çok gelmişti. Aracımın infotaiment sistemi garanti kapsamı dışında bozulsa hayatta serviste yaptırmam, gider başka marka taktırırım, hem navigasyonu da olur. Mevcut sistem çok kötü değil ama pek kullanışlı da değil açıkçası. Müzik dinlemek dışında bir işe yaramıyor. Cep telefonumda mirrorlink olmadığı için diğer uygulamaları kullanamıyorum. Bir de geri görüş kamerası görüntüsünü gösteriyor, sonradan takılanların çoğunda geri görüş kamerasının üstteki bilgi ekranına bağlandığını gördüm. Bu özellikler için 17 bin değil 1700 tl veririm en fazla. (Ses sistemi, hoparlörler vs.'nin dahil olmadığını düşünüyorum.)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • waylander W kullanıcısına yanıt
    Bence yanlış yazılmış 17.000 olamaz 1700 dür o
    Araba parasına olurmu yavu
  • kenkss41 K kullanıcısına yanıt
    Dostum mesaj attım görüşebiliriz lastikler hakkında.Birinççç
  • seyyahul-alem S kullanıcısına yanıt
    michelin crossclimate hakkında genel olarak çok iyi yorumlar var. XV kullanıcılarından deneyimleyen varsa yorumlarını iletebilirler mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: furykury

    michelin crossclimate hakkında genel olarak çok iyi yorumlar var. XV kullanıcılarından deneyimleyen varsa yorumlarını iletebilirler mi?

    Bu konu daha önce de çok defa gündeme gelmişti,CrossClimate soğuk-ılık iklim performansı iyi olan bir 4 mevsim lastiği,+14C den sonra performans grafiği aşağı iniyor,Ege ve Akdeniz bölgeleri için uygun değil,kış lastiği ile yazın dolaşmak gibi bir olay.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Thai-Fun kullanıcısına yanıt
    Yeni XV'de Eyesight tüm paketlerde standart olmasına rağmen kör nokta uyarı sistemi ile geri manevra trafik uyarısı (ikisi de arka kamera veya sensörleri gerektirdiği için birlikte ele alınıyor anladığım kadarıyla) yalnızca en üst pakete konmuş. Bence hiç akıl karı bir iş değil. Kör nokta uyarı sistemi bile olmadan Eyesight bana göre eksik kalmış bir güvenlik sistemi olur. Alt paketler için maliyeti düşük tutacaklarsa Eyesight'ı standart yapmasınlar. Hatta benim için yalnızca kör nokta uyarı sistemi koymaları Eyesight'tan daha faydalı bile olabilir. (Çarpışma önleyici sistem güzel, Eyesight da en iyisi ama sıklıkla gereksiz uyarı verip dikkati dağıttığı yönünde çok eleştiri var). Bir de en alt paketten geri görüş kamerasını çıkarmışlar, o da çok kötü olmuş.



    Bunun dışında özellikle gri ve mavi renkler çok güzel duruyor. Ama bordoyu (venedik kırmızısı) kaldırıp ateş kırmızısı rengini (clio rengi...) getirmelerini sevmedim. Tabii bir de gerçek hallerini görüp karar vermek lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Fiyatlar değişmemiş görünüyor.

    Ben bunu 2017 başında artan kurla birlikte fiyatların da artırılarak eldeki stoklara yansıtmalarına bağlıyorum. Çünkü 2017 modeller yeni yeni gelmeye başladığı halde ellerindeki araçları 2017 olarak zamlı sattılar. İlerleyen zamanda artarmı o fiyatlar bilemiyorum.

    Bunun dışında eyesigh sistemini standart değil opsiyonel yapsaydılar bence daha iyiydi, trafiğin hali malum, öyle reklam filmindeki gibi bom boş yollarda giderken birden bire yaya çıkmıyor önümüze, hiç eyesightli araç kullanmadım fakat kullanımın bu rezalet trafikte, kaldırım bilmeyen yayaların araç yollarında yürüdüğü yerlerde rahatlık değil stres yaratacağını düşünüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xOguzhangx -- 24 Ekim 2017; 16:28:17 >
  • xOguzhangx X kullanıcısına yanıt
    O fiyatları güncelleyecekler gibi. Ana sayfada eski XV resmi ile eski fiyat var ama XV bölümüne girince "model fiyatı Kasım ayı içerisinde yayınlanacaktır" yazıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Freebirdx F kullanıcısına yanıt
    diğer 4 mevsim lastiklerin aksine yaz odaklı bir lastiğe kış yetenekleri eklenmiş diye tanımlanıyor birçok yerde. -30 ile +40 C arasında, Finlandiya ile İspanya gibi farklı iklim koşullarına sahip ülkelerde test edildiği belirtiliyor.
    +14 C'nin üstünde performans düşüşü bilgisini nereden aldınız? ben böyle bir bilgi göremedim araştırmama rağmen.

    geolander'lara kıyasla ses ve performans konusunu merak ediyorum açıkçası.

    https://www.automotiveworld.com/news-releases/michelin-crossclimate-first-ever-summer-tyre-winter-certification/

    plus versiyonla ilgili de temel olarak daha uzun ömürlü olduğu belirtiliyor:

    http://www.tyrereviews.co.uk/Article/What-changed-with-the-new-Michelin-CrossClimate-Plus.htm

    not: istanbul'dayım.




  • Biliyorum konu tavsiye konusu değil ama en doğru cevabı sizden alırım diye düşünüyorum. 2016 Citroen C4 Cactus Shine kullanıyorum ve çok memnunum ancak geçen hafta çocuğum olduktan sonra daha geniş bir araca ihtiyacım olduğu gerçeği ile yüz yüze kaldım. Kendi aracında eksik gördüğüm iki konu var. Birincisi şanzıman, ikincisi ise yol konforu. Ufacık tümsekten geçerken bile inanılmaz sarsıyor. Çocuktan sonra Mercedes B bakıyordum ama yeni kasa bütçemi biraz aşıyor. Araştirma yaparken XV ilgimi çekti fakat ölçüleri pek farklı görünmüyor. Bu arada aracı büyütmek istiyorum ama çok değil. Yani şehir içinde ufak araç çok avantajlı. Siz bu şartlarda bana 2013 XV önerir misiniz? Yakıt benim için ikinci planda ama yine de çok anormal yakmasını istemem tabi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Orod-Dain

    Biliyorum konu tavsiye konusu değil ama en doğru cevabı sizden alırım diye düşünüyorum. 2016 Citroen C4 Cactus Shine kullanıyorum ve çok memnunum ancak geçen hafta çocuğum olduktan sonra daha geniş bir araca ihtiyacım olduğu gerçeği ile yüz yüze kaldım. Kendi aracında eksik gördüğüm iki konu var. Birincisi şanzıman, ikincisi ise yol konforu. Ufacık tümsekten geçerken bile inanılmaz sarsıyor. Çocuktan sonra Mercedes B bakıyordum ama yeni kasa bütçemi biraz aşıyor. Araştirma yaparken XV ilgimi çekti fakat ölçüleri pek farklı görünmüyor. Bu arada aracı büyütmek istiyorum ama çok değil. Yani şehir içinde ufak araç çok avantajlı. Siz bu şartlarda bana 2013 XV önerir misiniz? Yakıt benim için ikinci planda ama yine de çok anormal yakmasını istemem tabi.

    XV bence oldukça konforlu ama hem arazi performansının iyi olabilmesi hem de iyi yol tutabilmesi amacıyla süspansiyonları biraz sert. Bozuk yolda çok rahatsız etmiyor ama kasislerden geçerken arkası biraz zıplıyor. Cactus'ü bilmem fakat bence mesela focus'tan daha az rahatsız ediyor yine de (Bizim çocuklar şehir içinde de uzun yolda da bir rahatsızlık hissetmiyor). Ön ve arka diz hacmi oldukça iyi, ön konsol sizi sıkıştırmıyor, çok rahat oturuyorsunuz. Bagaj kullanışlı olduğu için bize iki çocukla yetiyor ama bazıları tatile mama sandalyesi, park yatak filan götürüyor, öyle bir aileyseniz tek çocukla da yetmeyebilir. En büyük artılarından biri sağlam ve güvenli olması. Cactus'te az yaksın diye epey hafifletme yapıldığını biliyorum, sürüşü ona göre epey farklı hissettirecektir, dört çeker ve daha ağır olması sebebiyle yüksek hızlarda daha stabil gelecektir diye düşünüyorum. Şanzımanda sizin için önemli olan az arıza yapması ve konforlu olması, vites geçişlerini hissettirmemesiyse çok memnun kalırsınız. Ama ivmelenirken hissettirsin, koltuğa yapıştırsın istiyorsanız sevmezsiniz. Uzunluğu 4,45 m civarı, hatchback'lerden uzun, sedanlardan biraz daha kısa. Ama dönüş yarıçapı küçük ve manevra kabiliyeti epey yüksek. Şehiriçinde kullanımı kolay diyebilirim. Bir de görüş açıları mükemmel diyebilirim, arka cam biraz dar ama yine de çoğu yeni arabadan daha iyi ve geri görüş kamerası var (2013'te standart olmayabilir).

    Hepsi bir yana, aradığınız arabada 4 çeker olması, dış görünüş, farklı bir marka imajı, yol tutuş ve viraj kabiliyeti, hafif arazi kabiliyeti gibi özelliklerin sizin için bir önemi var mı? Hiç bir önemi yok, en önemli olan çocuklu bir aile için ideal araç olması diyorsanız mpv türü bir araç daha mantıklı olur. Bir de günlük kullanım rotanız çok kısaysa yakıt tüketimi beklediğinizden fazla olur. İlk hareketten sonra tüketim değeri düşene kadar bir kaç km geçmesi gerekiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi waylander -- 24 Ekim 2017; 22:36:36 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Orod-Dain O kullanıcısına yanıt
    Hocam şu an kullandığınız Cactusten memnunsanız XVye hayran kalırsınız. Kaktüs yılına göre gördüğüm en kötü şanzıman diyebilirim. Bende sizin gibi B serisi ve XV arasında kaldım, Konya'da hem mercedes hem subaru servisi olan Ceylan Subaru var, sahibi otomotiv öğretmeni bir usta. Kendisi ile görüştüm, E sınıfı hariç diğer mersedeslerin, özellikle A ve B serilerine "mercedes bile değil onlar satış stratejisi" dediğini belirtmek isterim, Subaruya güvenlik, sorunsuzluk konusunda rakip olamayacağını belirterek hiç düşünmeden Subaru alabilirsin demesi üzerine 2014 model 2. el bir Elegance XV aldım. 1 yıldır kullanıyorum geçen yılki bereketli kışın ardından iyi ki almışım diyorum. Çok memnunum 9 bin km, 7 bini şehir içi, yol yaptım yakıt ortalamam 7.8 Lt. Ben şiddetle tavsiye ederim.
  • Cevaplar için çok teşekkür ederim. Benim de kendi servisim aynı zamanda Subaru yetkili servisi. Hatta şu an ellerinde 1 adet ikinci el mevcut. Yarın gidip göreceğim. İstanbul içi kullandığım için şehir içi değerleri 10 litreye yaklaşacak sanırım. Konya 8 ise.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • waylander W kullanıcısına yanıt
    eyesght istendiğinde devre dışı bırakılamıyormu acaba. böyle bir opsiyon olması lazım diye düşünüyorum. yoksa bazı durumlarda gerçekten sinir bozucu olabilir.
  • stbbow S kullanıcısına yanıt
    Eyesight'ın farklı yetenekleri farklı tuşlarla devre dışı bırakılabiliyor. Yoksa zaten kimse istemez bu güvenlik paketlerini. Benim seçme opsiyonum olsa, 5 bin tl olsa verir ama 10 binde düşünürdüm. Subaru, marka imajını eski volvo gibi (yeni volvo biraz da lükse kaçıyor) güvenlik algısı üzerine kurduğu için tüm modellerde standart yapma hedefini anlıyorum aslında, ama bizimki gibi yüksek vergili bir pazarda bu durum fiyatı çok arttırabiliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracı biraz önce test ettim arkadaşlar. Araç genel anlamda beni tatmin etti ama içine girdiğimde sanki çok eski bir araca binmiş hissine kapıldım. Bagaj olarak neredeyse benim aracımla aynı. Ama bunun dışında çok daha iyi tabi. Yerden Yüksekliğini ve malzeme kalitesini çok beğendim. Şu an ciddi ciddi düşünüyorum. Hafta sonuna kadar karar vereceğim. Yardımlarınız için teşekkür ederim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Orod-Dain O kullanıcısına yanıt
    Fransız araçları yenilikçi, Subaru ise eski tarz kabin tasarımlarıyla ünlü olduğundan geçiş size daha da çarpıcı gelmiştir. Yine de 2015 sonrası multimedia ekranı ve ufak iyileştirmeler içeren modellerde bu durum biraz azalmış. Bayide yeni bir XV'yi incelerseniz farkedeceksiniz. İsterseniz siz de güzel bir multimedia sistemi taktırarak ve kabin içi ufak aksesuarlarla eski havasını biraz değiştirebilirsiniz.

    Bagaj görünüş olarak aynı gelmiş olabilir ama teknik verilere bakınca önemli ölçüde daha büyük görünüyor. Subarunun bagajının eni geniş ve bu yüzden epey kullanışlı. Bagaj perdesini de çıkarırsanız görüşü pek kapatmadan bir 40-50 lt daha yükleme alanı kazanabilirsiniz.

    Son olarak, satın almadan önce mutlaka test sürüşü yapmanızı tavsiye ederim. (Yazdıktan sonra farkettim, test ettim derken test sürüşünü kastettiyseniz bu cümlemi görmezden gelin.)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi waylander -- 25 Ekim 2017; 14:5:49 >




  • 
Sayfa: önceki 399400401402403
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.