Şimdi Ara

SUBARU-XV Kullananlar Kulübü!!! (400. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
8 Misafir (1 Mobil) - 7 Masaüstü1 Mobil
5 sn
12.031
Cevap
199
Favori
982.573
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
19 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 398399400401402
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • :) Bunların hepsi varsayıma dayalı yorumlar.

    Aracınızdaki portbagajı söküp altına bakmadığınız sürece "tavan raylılarda şu kadar, raysızlarda bu kadar vida yeri var" yorumu dayanaksız olur. Kullanım kitapçığında da tavanda sadece 4 adet vida yuvası gösteriyor. Tepeden tırnağa tüm modellerinde bire bir aynı imalat olan, sadec sunroof, deri döşme gibi aksesuar farkları olan subaru nun, tavanında 6 delikli ve 4 delikli modeller ürettiğini söylüyorsunuz.
    Tüm yorum ve varsayımlarınız, subaru nun standart üretim yapmayıp, tavan raylıları ve tavan raysızları farklı farklı imal ettiği yönünde fakat bu yönde bir kaynak ta yok.

    Yertkili "orjinal bile olsa sonradan bar takılamıyor" demiş, o zaman benim enine bar alıp takmamın mantığı nedir? niye 1600 e bar satıyorlar? siz hala şunu yapabilirsiniz diyorsunuz da açıklamayla çelişiyor bunlar. Ya iletişime geçtiğiniz kişi takılamaz demiş, siz ise "şunu yapıp bunu takabilirsiniz" diye tarif veriyorsunuz. Bunları yapabileceğimi ben de biliyorum, iletişime geçtiğiniz kişi tersini söylüyor, bana ne ispatlamaya çalıştığınızı cidden anlamadım ve anlamıyorum.




  • xOguzhangx X kullanıcısına yanıt
    Subaru dan irtibata geçtiğiniz kişi de açık açık, tavan rayı olmayan araca sonradan orjinal bar monte edilemiyor demiş! bu her bakımdan acaip ve çelişkili bir cevap.Buna dikkat çektim ama gözünüzden kaçtı.
    Dostum bunun sebebini yazayım SUBARU XV nin her paketinin tavanı aynı değil. Orijinal tavan rayı takılı gelen araçların tavanı farklı. Comfort ve raysız gelenlerin ise daha farklı ve orijinal yada değil sonradan takılanlar ise biçimsiz, sağlıksız ve dayanıksız oluyor. Neden mi çünki bu araçlar orijinal TAVAN BARI takılmak üzere tavanı tasarlanmış araçlar.
    Ben de hep merak ederdim Comfort paketine tavan rayı opsiyonel bile değil neden açana alt tarafı tavan rayı diye düşünmüştüm
  • xOguzhangx X kullanıcısına yanıt
    https://www.subarupartsdeal.com/Page_Product/SearchByName.aspx?Vin=&Make=Subaru&Model=XV+Crosstrek&Year=2014&Submodel=&Filter=()&Keywords=91151&Source=PartRecommand

    yukarıdaki linke bakarsanız 6 adet bağlantı noktası/vida vs olduğunu görebilirsiniz.

    Bir de şimdi hatırladım bu başlığın bayağı gerilerinde bir sebep ile orijinal raylı araçların raylarını sökmek isterseniz kendiniz yapmayın, aracın içinden tavan döşemesi sökülerek yapılıyor falan denmişti.
    Demek ki bu yüzdenmiş



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Thai-Fun -- 20 Ekim 2017; 14:28:26 >




  • Thai-Fun kullanıcısına yanıt
    Açıklamanızı okudum, sn. waylander de aynısını söylüyor da bununla ilgili bir veri yok, bir done yok, servislerde orjinal tavan rayları da satılmaya devam ediliyor. Uluslararsı sitelerde bile tavan rayı satışları mevcut. Bu araçların tavanı raya uygun değilse, niye vida yeri yapıp, portbagaj alanı kullansınlar? servis kataloğunda kitapçıkta böyle bir bilgi yok! 80 kg ye kadar taşıyabilir diyor. Kitapçığı aldım elime inceledim, tavan raylı ve tavan raysız modelleri için aynı şeyi söylüyor, portbagaj takmak için enine bar kullanılmasını bunun da 80 kg ye kadar taşıyabilirliğini anlatıyor.
    Düşünün aracın tavanına 80 kg yük koyup yola çıkıyorsunuz, rüzgar yüzünden o yük kaç kiloya ulaşır? araçlar buna uygun yapılmış olmalı yoksa bu da belirtilirdi bir şekilde.

    "Tavan barsız aracın tavanı farklıdır, bu araçlara yük alınmaz vs. vs " gibi bir bilgi ibare yok.




  • xOguzhangx X kullanıcısına yanıt
    Bizdeki araçlarda esasında 6 adet vida yeri var. En son bağlantı noktası arkada siyah kanatçıkların üzerinde. Bende portbagaj olmadığı için sizlerdeki portbagajların nereye kadar uzandığını karşılaştıramıyorum. Keza zaten sohbetin konusu da bu değildi.

    Portbagajın sağlam olması için arka kısmın muhtemelen yapıştırılarak desteklenmiş olabileceğini söylemiştim. Hayoır orda vida yeri var, sizin araçlarda vida yeri yok vs. vs. den buraya geldik :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xOguzhangx

    :) Bunların hepsi varsayıma dayalı yorumlar.

    Aracınızdaki portbagajı söküp altına bakmadığınız sürece "tavan raylılarda şu kadar, raysızlarda bu kadar vida yeri var" yorumu dayanaksız olur. Kullanım kitapçığında da tavanda sadece 4 adet vida yuvası gösteriyor. Tepeden tırnağa tüm modellerinde bire bir aynı imalat olan, sadec sunroof, deri döşme gibi aksesuar farkları olan subaru nun, tavanında 6 delikli ve 4 delikli modeller ürettiğini söylüyorsunuz.
    Tüm yorum ve varsayımlarınız, subaru nun standart üretim yapmayıp, tavan raylıları ve tavan raysızları farklı farklı imal ettiği yönünde fakat bu yönde bir kaynak ta yok.

    Yertkili "orjinal bile olsa sonradan bar takılamıyor" demiş, o zaman benim enine bar alıp takmamın mantığı nedir? niye 1600 e bar satıyorlar? siz hala şunu yapabilirsiniz diyorsunuz da açıklamayla çelişiyor bunlar. Ya iletişime geçtiğiniz kişi takılamaz demiş, siz ise "şunu yapıp bunu takabilirsiniz" diye tarif veriyorsunuz. Bunları yapabileceğimi ben de biliyorum, iletişime geçtiğiniz kişi tersini söylüyor, bana ne ispatlamaya çalıştığınızı cidden anlamadım ve anlamıyorum.




    Yargı beyin söylediği, bahsedip durduğumuz uzunlamasına olan, eskiden Premium'larda olmayan, önden arkaya doğru takılan orjinal rayların fabrika çıkışı tavan raylı olmayan araçlara takılamadığı. Subaru sitesinde yük taşımak için kullanılan enine barlara da ray dedikleri için anlam karmaşası yaşıyorsunuz. 1600 tl'ye sattıkları enine olan barlar ve sonradan takılıp yük taşımak için kullanılabilir. Bunların takılamadığını kimse söylemiyor. Takılamayan, araç üzerinde gelen boyuna raylar. Bunların orjinalleri, orjinali raysız araçlara takılamıyor. Ancak enine bar takılması için konulan vida yerlerine süs amaçlı yan sanayi ürünü boyuna ray takabilirsiniz (forumun eski sayfalarında geçen, bayi hediye olarak taktı vb. denen de bu tip raylar), o da yük taşımaya yaramaz. Burada ne Subaru Türkiye satış müdürünün ne de benim söylediklerim arasında bir çelişki yok.

    Diğer söylediklerim ise varsayıma dayalı değil, herşeyden önce kitapçıkta tavan raylı ve tavan raysız iki ayrı model için farklı bilgi verilmiş. 4 adet sağlamlaştırılmış vida yerinin tavan raysız modelde olduğu belirtiliyor. Tavan raylı modeller için "Tavanda yük sadece port bagajın tavan raylarına monte edilmesiyle taşınabilir." diye bir ifade var. Yani tavan raylı modelde tavan rayını çıkarıp altında 4 adet vida yeri görüp oraya da enine bar takamazsınız. Bu benim bir varsayımım değil, kullanım kitabında bu şekilde yazıyor.

    Orjinali tavan raylı modellerde tavan raylarının araca nasıl monte edildiği ile ilgili bir bilgi kitapçıkta verilmemiş çünkü bunların kullanıcı tarafından sökülüp takılmaması gerekiyor. Siz yalnızca web sayfasında bazı yıllarda "opsiyon" olarak geçtiği için bunların diğer (tavan raysız) araçların tavanındaki 4 adet vida yerine kolayca takılıp çıkarıldığı sonucunu çıkarmışsınız (tabi bir de bayideki görevlinin verdiği yanlış bilgiyle). Bu orjinal rayların montaj bilgisini de yukarıda linkini verdiğim orjinal Subaru parçaları satan sitede buldum. Bu sitede verilen orjinal tavan rayı alıp herhangi bir XV'ye takmanız için değil. Diyelim ki fabrika çıkışı tavan raylı aracınız var ve tavan rayı hasar gördü. O orjinal tavan rayını değiştirmeniz için. Yine bahsettiğim gibi bu parçanın ve montaj bilgisinin belli yıllardaki Impreza, XV ve XV Crosstrek (Amerika'daki eski adı) modelleri için geçerli olduğu da belirtilmiş.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: xOguzhangx

    Bizdeki araçlarda esasında 6 adet vida yeri var. En son bağlantı noktası arkada siyah kanatçıkların üzerinde. Bende portbagaj olmadığı için sizlerdeki portbagajların nereye kadar uzandığını karşılaştıramıyorum. Keza zaten sohbetin konusu da bu değildi.

    Portbagajın sağlam olması için arka kısmın muhtemelen yapıştırılarak desteklenmiş olabileceğini söylemiştim. Hayoır orda vida yeri var, sizin araçlarda vida yeri yok vs. vs. den buraya geldik :)

    "Portbagajın sağlam olması için arka kısmın muhtemelen yapıştırılarak desteklenmiş olabileceğini söylemiştim. Hayoır orda vida yeri var, sizin araçlarda vida yeri yok vs. vs. den buraya geldik :)"
    Ama bu güvenlik açısından önemli konu. İnternette tavan rayı satan bir sitede aynın şu ifade geçiyor "Yapıştırma ile montaj yapılan modellerde yük taşınması önerilmez." Zaten iki yerden vidayla tutturuluyor, arkası yapıştırma demeyin, yüksek hız ve ağır yüklerde o yapıştırılan kısmın hiç bir faydası olmaz.

    6 adet bağlantı yeri var derken kastettiğiniz sağda ve solda üçer adet olması mı, yoksa aşağıdaki resimde olduğu gibi bir tarafta 6 adet olması mı? Aslında o çıtaların üstündeki kapakları açıp kontrol edebilirseniz ve resimde verildiği şekilde aynı yerlerde vida yerleri varsa bu daha önce söylediklerimi çürütür. Yani tavan raylı ve raysız modellerde aynı tip vida yerleri var demektir. Ama yine de yük taşıyacaksanız kesinlikle kullanım kitabında belirtilenlerin dışına çıkmamanızı öneririm.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: xOguzhangx

    Açıklamanızı okudum, sn. waylander de aynısını söylüyor da bununla ilgili bir veri yok, bir done yok, servislerde orjinal tavan rayları da satılmaya devam ediliyor. Uluslararsı sitelerde bile tavan rayı satışları mevcut. Bu araçların tavanı raya uygun değilse, niye vida yeri yapıp, portbagaj alanı kullansınlar? servis kataloğunda kitapçıkta böyle bir bilgi yok! 80 kg ye kadar taşıyabilir diyor. Kitapçığı aldım elime inceledim, tavan raylı ve tavan raysız modelleri için aynı şeyi söylüyor, portbagaj takmak için enine bar kullanılmasını bunun da 80 kg ye kadar taşıyabilirliğini anlatıyor.
    Düşünün aracın tavanına 80 kg yük koyup yola çıkıyorsunuz, rüzgar yüzünden o yük kaç kiloya ulaşır? araçlar buna uygun yapılmış olmalı yoksa bu da belirtilirdi bir şekilde.

    "Tavan barsız aracın tavanı farklıdır, bu araçlara yük alınmaz vs. vs " gibi bir bilgi ibare yok.

    Sitede mesajlar bazen karışık sırayla geldiği için sonradan görüp cevap yazabiliyorum.

    "Kitapçığı aldım elime inceledim, tavan raylı ve tavan raysız modelleri için aynı şeyi söylüyor, portbagaj takmak için enine bar kullanılmasını bunun da 80 kg ye kadar taşıyabilirliğini anlatıyor."
    Haklısınız ama birinde enine barlarını güçlendirilmiş vida yerlerine doğrudan takılmasını, diğerinde ise yan raylara sıkıştırılarak takılmasını söylüyor. Tabii ki tavan raysız aracın tavanı da aynı yükü taşır ama enine barları bu vida yerlerine doğrudan takın diyor.

    "Düşünün aracın tavanına 80 kg yük koyup yola çıkıyorsunuz, rüzgar yüzünden o yük kaç kiloya ulaşır? araçlar buna uygun yapılmış olmalı yoksa bu da belirtilirdi bir şekilde." Bu konuda da haklısınız. Ama hız ile ilgili sınırlandırmayı da port bagaj kullanım klavuzları veriyor. Rüzgar etkisi ile araç tavanına ne yönde ne kadar yük bineceği de port bagajın yapısına bağlı çünkü, araç üreticisi port bagaj tipini bilmeden o konuda bir şey yazamaz.

    Neyse yine de bir önceki mesajımda dediğim gibi çok zor olmazsa çıtalardaki kapakçıkları açıp kontrol edebilirseniz çok sevinirim. Bu konuyu ben de merak ediyorum. Kendi aracımı da tekrar incelerim ama bildiğim kadarıyla rayların altında ya da yanında kolayca erişilebilecek bir kapak vb. yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi waylander -- 20 Ekim 2017; 15:10:44 >




  • Tavanın bir tarafında 3 adet diğer tarafında da 3 adet kapakçık var. Bu kapakçıklar içinde de 2 şer vida yeri var. Fakat arka taraftaki kapakçıklar ne için onu bilmiyorum. Tavan rayı için mi? başka amaçla mı?

    Anlam kargaşasında sorun şurada, Fabrika çıkışlı tavan raylı araçta yük taşınabiliyor ama fabrika çıkışlı tavan raysız araçta sağlıksız oluyor diyor sn Thai-fun. O zaman hiç bir şekilde portbagaj takılamaması lazım. Burada ana konu portbagaj, enine, boyuna tavan barı değil. Yetkili arkadaş açıkça söylemiş orjinal bile olsa sonradan takılamaz demiş. Bunu ben dümdüz okuyorum, bu yetkilin kalbinden, aklından geçeni yorumlamıyorum keza bu bizim de işimiz değil! adamlar 2014 yılından itibaren "opsiyonel" tavan barı satmışlar. Hadi bir miktarı diyelimki sizlerdeki orjinal bar takılı gelen olsun, "yok ben bu opsiyonu istemiyorum" diyen müşteriye ne sattılar? yani araçların tamamının barlı gelmediğini eski tarihli satış sitesinde görüyoruz.2013 te bar diye bir şey yokmuş yahu buyrun web.archive.org dan subaru.com tr. yi bir kez daha kontrol edin. Adamlar ellerindeki barsız araçlara ne taktılar?

    Yine aynı siteden subaru com. a girip baktım, subaru yurtdışında Crosstrek adı ile var. Bunlrın da tamamı tavan raylı görünüyor.Bana verdiğiniz montaj klavuzu resimleri de bunlara ait zaten.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xOguzhangx -- 20 Ekim 2017; 15:13:39 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: xOguzhangx

    Tavanın bir tarafında 3 adet diğer tarafında da 3 adet kapakçık var. Bu kapakçıklar içinde de 2 şer vida yeri var. Fakat arka taraftaki kapakçıklar ne için onu bilmiyorum. Tavan rayı için mi? başka amaçla mı?

    Anlam kargaşasında sorun şurada, Fabrika çıkışlı tavan raylı araçta yük taşınabiliyor ama fabrika çıkışlı tavan raysız araçta sağlıksız oluyor diyor sn Thai-fun. O zaman hiç bir şekilde portbagaj takılamaması lazım. Burada ana konu portbagaj, enine, boyuna tavan barı değil. Yetkili arkadaş açıkça söylemiş orjinal bile olsa sonradan takılamaz demiş. Bunu ben dümdüz okuyorum, bu yetkilin kalbinden, aklından geçeni yorumlamıyorum keza bu bizim de işimiz değil! adamlar 2014 yılından itibaren "opsiyonel" tavan barı satmışlar. Hadi bir miktarı diyelimki sizlerdeki orjinal bar takılı gelen olsun, "yok ben bu opsiyonu istemiyorum" diyen müşteriye ne sattılar? yani araçların tamamının barlı gelmediğini eski tarihli satış sitesinde görüyoruz.2013 te bar diye bir şey yokmuş yahu buyrun web.archive.org dan subaru.com tr. yi bir kez daha kontrol edin. Adamlar ellerindeki barsız araçlara ne taktılar?

    Yine aynı siteden subaru com. a girip baktım, subaru yurtdışında Crosstrek adı ile var. Bunlrın da tamamı tavan raylı görünüyor.Bana verdiğiniz montaj klavuzu resimleri de bunlara ait zaten.

    Tavan raysız modellerin tavanında yük taşınamaz gibi bir iddia yok. Yalnızca tavan raysız modele sonradan boyuna ray taktıracak olursanız o raylara bir şeyler takıp da yük taşımayın, bunu zaten taktırdığınız yer de mutlaka söyleyecektir. Ama enine barı doğrudan tavana uygun şekilde takarak tabii ki yük taşırsınız. Aracınızı bayiden doğrudan orjinal tavan raylı (boyuna) olarak aldıysanız da yine kitapçıkta belirtildiği gibi port bagaj vb.'nin montajını bu raylara yaparak taşımanız gerekiyor. Onu da enine bar ve uygun aparatlar olmadan yapamazsınız zaten.

    Ekleme: Enine/boyuna ray/bar tartışması şu açıdan önemli, port bagaj gibi yükler daima enine barlara monte edilerek taşınıyor. Araçta boyuna olan tavan rayları varsa bunlar sadece montaj için ek bir yüzey oluşturuyor. Bir avantajları, bu raylara port bagaj takarken enine barların arasındaki mesafeyi belli ölçüler arasında ayarlayabiliyor olmanız. Bir de port bagajı biraz yükseltiyor ama bu avantaj olarak mı dezavantaj olarak mı değerlendirilmeli, bilmiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi waylander -- 20 Ekim 2017; 15:35:29 >




  • xOguzhangx X kullanıcısına yanıt
    Dostum ben demek istediğimi düzgün anlatamamışım. Demek istediğim, eer aracınız fabrika çıkışı tavan raysız ise, yük taşımak amacı ile takabileceğiniz en sağlıklı ürün yatay olan orijinal tavan BARLARI dır. Sağlıksız olan seçenekler ise Orijinal ürün olsa bile fabrika çıkışı tavan RAYLI olan araçlar için üretilmiş resmi orijinal SUBARU marka tavan rayları yada yan sanayii ürünleri takmaya çalışmaktır.

    Herkes istanbulda ise bir gün araçları alıp bir yerde (en iyisi de yetkili bir servis veya işini iyi bilip yaptığına emin olduğumuz bir bayi-serviste) buluşalım.
    Bu şekilde bu konuyu kesin çözeriz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Thai-Fun -- 20 Ekim 2017; 15:23:9 >
  • Aralık ta 1. yıl bakımım var serviste ustayla konuşacağım zaten bu konuları.
  • Herkese Merhaba,

    Daha önceden buraya yazmıştım. Geolander lastikleri çıkartıp yazlıkları takınca sola çekme problemi yaşamıştım. Gittiğim 2 rotçu da arabanın amortisörü yamuk demişti. Aklım mantığım bir türlü bunu almadı ama adamlara ne desem inandıramadım. Bak usta ben lastiği değiştirince çıktı bu problem, dolayısıyla lastikten midir? Kamber açısı bozuk görünmesi lastikten olur mu? Cevap yok olmaz! Lastikçisi, rotçusu hep ezberden olmaz dediler kaç kişiye gittiysem. Öyle olunca ben de inanır oldum amortisör eğik olduğuna ama sonra dedim dur hele bir havalar soğusun Geolander lastikleri taktırıp bakayım yine mi sola çekecek.
    Bu sefer arkadaşımın lastikçisine götürdüm, lastikleri değişirken durumu anlattım. Usta bana o % 90 lastiktendir değişince şimdi anlarsın dedi. Hakikaten bindim arabaya ne sola çekme var ne sağa hem de direksiyon tepkisi ve yol tutuşu da düzeldi. İnanın arabamı şimdi sıfır almış gibi hissediyorum. Geolander lastikleri beğenmezken daha beterine rastlamışım haberim yok.

    Aldığım lastik bu: Falken ZE914 225/55R17 101W XL. Kesinlikle uzak durun. Peki sen niye alsın? diye soracak olursanız: Birincisi yorumlara aldandım, ikincisi fiyatı.http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Falken/ZE914.htm burada 100 üzerinden 85 aldığı bilgisi var.

    Burada yardımcı olan herkese teşekkür ederim. Malesef işi bilen usta bulmak zor hatta yok gibi bir şey. Ne zaman bu ezbercilikten kurtulacağız merak ediyorum!




  • seyyahul-alem S kullanıcısına yanıt
    Lastiklerde de uretim hatasi olabiliyor.

    ZW914 cok populer bir lastik.

    Tum ZE914lere genellemek dogru olmaz.

    Bugun Michelin markasinin dahi uretim hatali lastikleri olabiliyorken,ulkemizde de birkac deseni uretilen Falkeni yerden yere vurmayalim. Lutfen



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Carsever -- 21 Ekim 2017; 15:7:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SUBARU Türkiye sitesinde paket isimleri de değişmiş XV için;
    Extra-Extreme-Exclusive olarak

    Yeni kasanın özelliklerini ve renk seçeneklerini yüklemişler ama renkler yanlış çıkıyor ismine göre



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Thai-Fun -- 21 Ekim 2017; 22:58:55 >
  • seyyahul-alem S kullanıcısına yanıt
    Geolanderların asfalt performansını beğenmeyen birisi olarak bu fikrim araziye girince değişti,şunu unutmamak gerekir ki her açıdan lastikten memnun olmak imkansız,kullanım amacı ve zemin çok önemli,şuna hak verdim ki Japonlar gerçekten işi biliyor ve karma kullanımlar için Yokohama Geolander gerçekten bu araç için en uygun lastik.Asfalt performansı istiyorsanız araziye girmemelisiniz ve başka bir marka kullanmalısınız,arazi performansı ve dayanıklılık istiyorsanız Geolander'dan şikayet etmemelisiniz :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benimde planlarımda Geo'ların yerine Michelin Latitude Cross almak var. Lastiklerin Km. ömrünün dolmasına 10.000 Km. kaldı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Carsever kullanıcısına yanıt
    Dikkat ederseniz lastikten çok işten anlamayan usta geçinen cahillerden şikayetimi belirttim. Ama bana bu sorunu yaşattığı için kesinlikle almayın diye tavsiyemi yazdım. Haklısınız genellemek doğru değil ama lastikte yaşadığım sola çekme problemi dışında Falkenlerin bir artısını görmedim. Geolander lastiklere göre Falken ZE914 ecorun lastiği kıyaslarsam:

    * Direksiyon tepkisi çok zayıfladı. Ani direksiyon çevirmelerde tepki gecikiyor.
    * Hareketsizken yapılan direksiyon manevralarında direksiyon biraz daha ağırlaştı
    * Virajlarda yana yatma arttı
    * Yol gürültüsü bir kademe daha fazlalaştı.
    * Sürüş konforu düştü, yolu daha çok hissettirdi. Sanırım XL olmasından dolayı
    * Yakıt tüketimi % 7-8 arttı


    Falkenlerin tek artısı yağışlı ıslak yolda güven vermesi. O da kanalların olması sebebiyle gayet doğal.

    Bunlar benim yaşadığım deneyimler. Ayrıca şunu belirtmem lazım Falkenin tüm bu dezavantajlarını Geolander lastikleri takar takmaz net olarak anladım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi seyyahul-alem -- 22 Ekim 2017; 22:3:23 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Freebirdx

    Geolanderların asfalt performansını beğenmeyen birisi olarak bu fikrim araziye girince değişti,şunu unutmamak gerekir ki her açıdan lastikten memnun olmak imkansız,kullanım amacı ve zemin çok önemli,şuna hak verdim ki Japonlar gerçekten işi biliyor ve karma kullanımlar için Yokohama Geolander gerçekten bu araç için en uygun lastik.Asfalt performansı istiyorsanız araziye girmemelisiniz ve başka bir marka kullanmalısınız,arazi performansı ve dayanıklılık istiyorsanız Geolander'dan şikayet etmemelisiniz :)

    Hocam size tamamen katılıyorum. Çok sıcaklarda asfalta dökülen su yüzünden sert dönüşlerde arabanın arkası atınca ben de yazlık alayım dedim ama inanın geçen süreçte arabadan soğudum neredeyse sırf bu falken lastikler yüzünden. Bakalım bu kış karda, buzda beni üzmezse geolander ile yola devam.




  • Benim yazın yaz, kışın kış lastiğine dönme niyetim var. Kasım ayında pirelli kış lastiği taktıracağım. Eğer orjinal lastiklerini satabilirsem Yazın da yazlık lastik taktıracağım. O şekil devam etmeyi düşünüyorum. Bu yüzden orjinal lastikleri boşa çıkınca da satmayı düşünüyorum. Xv Orjinal geolander lastik düşünen varsa çok uygun fiyata verebilirim. Araç 5500 km de. Lastiklerin durumu doğal olarak çok iyi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 398399400401402
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.