Şimdi Ara

SUBARU LEVORG- AUDİ A3- BMW 1- MAZDA 3- VW GOLF HANGİSİ ALINIR? C-D SINIF ARAÇ TERCİHİ YARDIM (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
90
Cevap
2
Favori
4.604
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Feint-TR kullanıcısına yanıt
    Hocam, normalde -mesaj sayımda da anlaşılacağı üzere- cevap ve yorum yazmayı pek sevmem ama gerçekten o kadar çok levorg övülmüş ki dayanamadım.
    Bu arada soruyu soran kişi hangisi alıp almayacağı hakkında konuyu açmış bu sebeple "kimin alıp almayacağı seni ilgilendirmez" cümlesi çok komik olmuş.
    Neyse ben cevap yazdığıma zaten pişman oldum. Haklısın levorg bırakın 3 serisi 7 serisi ayarında bir otomobil nede olsa deri koltuk var.
    Saygılarımla.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Feint-TR

    quote:

    Orijinalden alıntı: mgureler

    Sanki konu Subaru'nun reklamı yapılsın diye açılmış.
    Subaru diyenlerin biri bile 100k üzeri verip Subaru almaz ama burada herkes yerinde olsam alırım demekte çok garip ve yanıltıcı.
    BMW varken diğerlerine bakılmaz bile.
    Saygılar.

    3 serisinde bile gerçek deri döşeme yok ve işçilik levorga göre kötü iken 1 serisi kusura bakma da levorgun yanında şahin gibi kalır. Ayrıca forumda bir sürü outback, forester, levorg (yeni çıkmasına rağmen) sahibi mevcut kimin alıp almayacağı seni ilgilendirmez.

    Evet baz 3 serisinde deri döşeme yok ancak malzeme kalitesi ve işçilik olarak kesinlikle levorg un önünde. Birini kullanıyorum diğerini gidip detaylı inceledim




  • Subaru forumunda gördüm arkadaşlar.
    Merak eden var ise okuyabilir. Fatih Altaylı'yı test editörü yapmışlar =)

    http://www.haberturk.com/ekonomi/alisveris/haber/1141432-kaliteli-saglam-japon
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    subaru aldığınız takdirde Ülkede satılan ilk levorg sizin olacak muhtemelen son levorg da

    arkadaş subaru için doğru söylemiş. kalitesi tartışılmaz bir araç ama servis yedek parça bunlarda göz önünde ister istemez bulundurulması gereken etmenler. bu yüzden mazda 3 gibi güzel bir araçda gereken değeri görmüyor ülkemizde. bu saydıklarınız içinde tek almayacağım golf olurdu. bahsettiğiniz rakamlara en mantıklı olan araç a3 sedan ama siz istemiyorsunuz :S bmw motor ve şanzıman kalitesinde tartışılmaz keza yakıt tüketimide aynı şekilde mantıklı tercih bmw ve a3 sedan bana göre. a3 sedanda hatchback gibi bir araba sedanla arası gibi bişey olmuş bi bakın derim hemde çok sade ve estetik.




  • Hocam forumu dinleyipde Levorg alma gibi bir hataya düşmeyin. Burda herkes levorg der ama hiçbiri cebinde para oldumu subaru bayisinin önünden geçmez.. B8 Passat alın geçin düşünmeyin bile.. 585 LT bagaj hacmi var. Yarın öbürgün subaruyu satmanız gerekir bişey olur filan 110 a aldığınız subaruyu 80 90 a satmak zorunda kalmayın..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FinalVerdict93 -- 18 Ekim 2015; 18:45:12 >
  • sensodrive S kullanıcısına yanıt
    Levorg u beğenip beğenmediğim ile ilgili bir tane yorum yok. Tek yorumum Subaru nun hb modelinin 110k üzerinde olmasıdır.
    Buda subjektif bir yorum değil objektif bir yorumdur.
    Zaten beğenilse bile önemli olan satış rakamıdır. Onuda ilgili sitelerde görebilirsiniz. Lakin ben Levorg u görmedim henüz :D
  • Gene forum coşmuş.

    Konu sahibi de demiş zaten. Levorg, ikinci araç olmaya pek uygun değil gibi.

    Yani... Şu forumda 4x4 kullanmaya en meraklı üyelerden biriyim. 80 ve 90'larda rallileri hiç kaçırmazdım.

    Ama şu Subaru fanları...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: freeman6161

    quote:

    Orijinalden alıntı: Feint-TR

    quote:

    Orijinalden alıntı: mgureler

    Sanki konu Subaru'nun reklamı yapılsın diye açılmış.
    Subaru diyenlerin biri bile 100k üzeri verip Subaru almaz ama burada herkes yerinde olsam alırım demekte çok garip ve yanıltıcı.
    BMW varken diğerlerine bakılmaz bile.
    Saygılar.

    3 serisinde bile gerçek deri döşeme yok ve işçilik levorga göre kötü iken 1 serisi kusura bakma da levorgun yanında şahin gibi kalır. Ayrıca forumda bir sürü outback, forester, levorg (yeni çıkmasına rağmen) sahibi mevcut kimin alıp almayacağı seni ilgilendirmez.

    Evet baz 3 serisinde deri döşeme yok ancak malzeme kalitesi ve işçilik olarak kesinlikle levorg un önünde. Birini kullanıyorum diğerini gidip detaylı inceledim

    baz donanımdan bahsetmiyorum 3 serisinde kullanılan deri suni deridir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mgureler

    Sanki konu Subaru'nun reklamı yapılsın diye açılmış.
    Subaru diyenlerin biri bile 100k üzeri verip Subaru almaz ama burada herkes yerinde olsam alırım demekte çok garip ve yanıltıcı.
    BMW varken diğerlerine bakılmaz bile.
    Saygılar.

    quote:

    Orijinalden alıntı: mgureler

    Levorg u beğenip beğenmediğim ile ilgili bir tane yorum yok. Tek yorumum Subaru nun hb modelinin 110k üzerinde olmasıdır.
    Buda subjektif bir yorum değil objektif bir yorumdur.
    Zaten beğenilse bile önemli olan satış rakamıdır. Onuda ilgili sitelerde görebilirsiniz. Lakin ben Levorg u görmedim henüz :D


    Levorg hb bir araç değil, dolayısıyla objektif bir yorum olmuyor malesef, bu forumda bazı arkadaşların kullanmadıkları, hatta görmedikleri araçlar hakkında yorum yaparak yönlendirme yapmaları malesef hiçte hoş olmuyor.

    Subaru servis parça konularını duydukça insan şaşırıyor, araçlar 3 yıl garantili, garanti bile bitse istanbul için konuşuyorum, sadece subaru ya bakan kaç tane özel servis var, 20 sene önce ülkemizde satılmış vivio'nun bile detay parçalarını ithal eden jaspa var. Kaldıki bu araçlar japon üretimi sık parça ihtiyacı olan otomobiller değil.

    Sürekli dört çeker araç kullanma keyfine varan insanlar da çevresine subaru tavsiye ediyor, biz 2 tane sıfır subaru aldık, bizim aracı kullanan arkadaşlarımızda subaruya geçiyorlar, daha yeni bir arkadaşım 245 hp lik 3.0 outback aldı.




    Bu arada bLooP arkadaşımız Fatih Altaylı'nın yaptığı levorg test link'ini vermiş, bende ordan buraya kopyaladım.

    "Peşin peşin söyleyeyim. Subaru’yu çok severim, daha doğrusu çok takdir ederim.

    Bir kalite abidesidir. Genelde doktorların, diş hekimlerinin ve mimarların tercihidir.

    İkinci eli pek yoktur çünkü alanlar kolay kolay satmazlar.
    Benim Subaru ile tanışmam 1980’lerin başına dayanır.

    Mahallede daha önce hiç görmediğim bir otomobil peydah olmuştu. Köşeli hatlı, garip bir otomobildi. Arkasında Subaru AWD yazıyordu.

    Bir gün apartman görevlisine “Kimin bu?” diye sordum.
    “Erol Bey’in. Belma Hanım kullanıyor” dedi.
    Hayatımda gördüğüm ilk Subaru rahmetli Erol Simavi’nin, Allah uzun ömürler versin Belma Simavi’ye aldığı Subaru’ydu. Aslına bakarsanız benim 1980’lerde tanıştığım bu otomobilin geçmişi öyle çok da eskiye gitmiyor.
    Subaru’nun yollara ilk çıktığı yıl 1954. Japonya’nın endüstri devi Fuji’nin bir yan ürünü.
    Subaru da aynen BMW gibi, SAAB gibi uçak üretmek için kurulmuş bir firmanın sonradan otomobile merak sarmışı.

    Ama çok önemli bir özelliği var. Bugün pek çok markanın uyguladığı sürekli 4 tekerlekten çekişli yani “All Wheel Drive” otomobilleri ilk olarak üreten firma.

    Bu işi o kadar iyi yapıyor ki Mercedes bile 4 tekerlekten çekiş teknolojisini otomobillerinde kullanmaya karar verdiğinde bu teknolojiyi gidip Subaru’dan satın alıyor. Subaru’nun geniş kitleler tarafından sevilip sayılmasını sağlayan ise rallilerde elde ettiği başarılar oluyor.

    Subaru Impreza WRC bir anda gençlerin en büyük hayali haline geliyor.

    Forester, gerçek bir kült. Legacy ise çok tutucu ama mükemmel bir otomobil.
    İşte bu markanın yeni ürünü Levorg adını taşıyor.

    İsmin pek bir anlamı yok.

    Aslına bakarsanız kasanın altında yatan bir WRX şasisi. Yani çok başarılı bir altyapının üzerine oturtulmuş Levorg. Bu nedenle Levorg da çok başarılı.

    Benim denediğim model Türkiye’yi ithal edilen 1.6 litre motorlu, turbo şarjlı 168 beygir ve 250 nm tork üreteni. Ancak 2 litre turbo motorlu ve 290 beygir gücünde olanı da var ama Türkiye’ye şimdilik getirilmemiş. Benim kullandığım modelin 0’dan 100’e ulaşması bin 550 kiloluk ağırlığına rağmen 8.9 saniye sürüyor. 2 litrelik model ise bunu 6 saniyede yapıyor.
    İNGİLİZ VE İTALYAN İŞİ İÇ TASARIMA SAHİP
    Her şeyden önce şunu söyleyeyim Levorg’un renk seçenekleri arasında en kötüsü kırmızı.

    Mavi olanı çok daha şık ve güzel duruyor. Yine de otomobilin dışardan görünüşü çok güzel. Sportif bir steyşın havası var.

    Peşin peşin söyleyeyim. Subaru’yu çok severim, daha doğrusu çok takdir ederim.

    Bir kalite abidesidir. Genelde doktorların, diş hekimlerinin ve mimarların tercihidir.

    İkinci eli pek yoktur çünkü alanlar kolay kolay satmazlar.
    Benim Subaru ile tanışmam 1980’lerin başına dayanır.

    Mahallede daha önce hiç görmediğim bir otomobil peydah olmuştu. Köşeli hatlı, garip bir otomobildi. Arkasında Subaru AWD yazıyordu.

    Bir gün apartman görevlisine “Kimin bu?” diye sordum.
    “Erol Bey’in. Belma Hanım kullanıyor” dedi.
    Hayatımda gördüğüm ilk Subaru rahmetli Erol Simavi’nin, Allah uzun ömürler versin Belma Simavi’ye aldığı Subaru’ydu. Aslına bakarsanız benim 1980’lerde tanıştığım bu otomobilin geçmişi öyle çok da eskiye gitmiyor.
    Subaru’nun yollara ilk çıktığı yıl 1954. Japonya’nın endüstri devi Fuji’nin bir yan ürünü.
    Subaru da aynen BMW gibi, SAAB gibi uçak üretmek için kurulmuş bir firmanın sonradan otomobile merak sarmışı.

    Ama çok önemli bir özelliği var. Bugün pek çok markanın uyguladığı sürekli 4 tekerlekten çekişli yani “All Wheel Drive” otomobilleri ilk olarak üreten firma.

    Bu işi o kadar iyi yapıyor ki Mercedes bile 4 tekerlekten çekiş teknolojisini otomobillerinde kullanmaya karar verdiğinde bu teknolojiyi gidip Subaru’dan satın alıyor. Subaru’nun geniş kitleler tarafından sevilip sayılmasını sağlayan ise rallilerde elde ettiği başarılar oluyor.

    Subaru Impreza WRC bir anda gençlerin en büyük hayali haline geliyor.

    Forester, gerçek bir kült. Legacy ise çok tutucu ama mükemmel bir otomobil.
    İşte bu markanın yeni ürünü Levorg adını taşıyor.

    İsmin pek bir anlamı yok.

    Aslına bakarsanız kasanın altında yatan bir WRX şasisi. Yani çok başarılı bir altyapının üzerine oturtulmuş Levorg. Bu nedenle Levorg da çok başarılı.

    Benim denediğim model Türkiye’yi ithal edilen 1.6 litre motorlu, turbo şarjlı 168 beygir ve 250 nm tork üreteni. Ancak 2 litre turbo motorlu ve 290 beygir gücünde olanı da var ama Türkiye’ye şimdilik getirilmemiş. Benim kullandığım modelin 0’dan 100’e ulaşması bin 550 kiloluk ağırlığına rağmen 8.9 saniye sürüyor. 2 litrelik model ise bunu 6 saniyede yapıyor.
    İNGİLİZ VE İTALYAN İŞİ İÇ TASARIMA SAHİP
    Her şeyden önce şunu söyleyeyim Levorg’un renk seçenekleri arasında en kötüsü kırmızı.

    Mavi olanı çok daha şık ve güzel duruyor. Yine de otomobilin dışardan görünüşü çok güzel. Sportif bir steyşın havası var.

    Önde gereksiz bir iki krom görünümlü detay benim hoşuma gitmedi ama yine de çok şık.

    Yandan görünüş kusursuz. Yan aynaların krom rengi kaplamaları çok iyi fikir. Sadece stoplar biraz eski tarz. Hani biraz ledli, biraz daha ince bir şey olabilirmiş. Ben çizsem böyle çizmezdim.
    Subaru’nun içi ise bence kusursuz. Koltuklar muazzam. Seri üretim bir otomobilde bu kadar kaliteli bir deri işçiliği her zaman bulunabilecek bir şey değil. Sanki elde dikilmiş gibi. İngiliz ve İtalyanların çok pahalı otomobillerini içi ancak bu kadar kaliteli bir deri işçiliğine sahip olabiliyor. Direksiyon simidi de sanki Subaru’dan sökülüp Lamborghini’ye takılsa olur gibi duruyor. Ön konsolda ise bir ekran bolluğu var. Reji odası gibi...
    Ancak çok akıllıca. Yol bilgisayarının bilgilerini ve havalandırma sistemini tam göz hizasındaki orta ekranda, ses kontrollerini ise klasik orta konsoldaki yerinde görebiliyorsunuz.


    Ses sistemi şahane sayılmaz. Ama idare eder. Sürücü koltuğu elektrikli, ön koltukların ikisinde de ısıtma mevcut. Otomobilin içi kaliteli Almanlardan daha kaliteli. Sürüş ise kusursuza yakın.
    YÜKSEK TORKUN FAYDASINI YOKUŞLARDA HİSSETTİRİR


    Boxer motorun sesi iç mekanda neredeyse duyulmuyor bile. Süratlenme bir binek otomobilden beklenenin üzerinde. Son sürat ise 210 kms olarak gösterilmesine rağmen otomobil 220 kms sürate ulaşabiliyor. Yokuşlarda yüksek torkun etkisiyle bir güç kaybı veya bir baygınlık yaşanmıyor motorda. Viraj kabiliyeti benzersiz. BMW XDrive’lardan daha iyi çekiş sistemine sahip olduğu aşikar. Hangi binek otomobili ile karşılaştırılabilir diye sorarsanız hiç biriyle. Benzersiz. Belki Porsche 911’in 4 çekerleriyle. Kusur yok mu peki! Bana göre tek kusuru var. Kapılar açıp kapanırken çıkan ses fazla tıngırtılı. Teneke gibi. İnsan bu kaliteden biraz daha tok bir ses bekliyor. Ama şu kadarını söyleyeyim. 115 bin liralık etiketle böyle bir otomobil bulabiliyor olmak mucize. "Fatih Altaylı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sensodrive -- 18 Ekim 2015; 20:35:55 >




  • emisyon paketde dahilmi ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Feint-TR

    quote:

    Orijinalden alıntı: freeman6161

    quote:

    Orijinalden alıntı: Feint-TR

    quote:

    Orijinalden alıntı: mgureler

    Sanki konu Subaru'nun reklamı yapılsın diye açılmış.
    Subaru diyenlerin biri bile 100k üzeri verip Subaru almaz ama burada herkes yerinde olsam alırım demekte çok garip ve yanıltıcı.
    BMW varken diğerlerine bakılmaz bile.
    Saygılar.

    3 serisinde bile gerçek deri döşeme yok ve işçilik levorga göre kötü iken 1 serisi kusura bakma da levorgun yanında şahin gibi kalır. Ayrıca forumda bir sürü outback, forester, levorg (yeni çıkmasına rağmen) sahibi mevcut kimin alıp almayacağı seni ilgilendirmez.

    Evet baz 3 serisinde deri döşeme yok ancak malzeme kalitesi ve işçilik olarak kesinlikle levorg un önünde. Birini kullanıyorum diğerini gidip detaylı inceledim

    baz donanımdan bahsetmiyorum 3 serisinde kullanılan deri suni deridir.

    Birşey bilmiyorsun. 3 serisindeki dakota olanlar gerçek, sentatec yazanlar suni deridir. Bunu zaten aracı alırken verdiğin 3 bin euroluk farktan anlayabilirsin. Torpido kapağından, kapı altlarına kadar yumuşak malzeme olan bir araçtır 3 serisi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mevsimsiz_kar45

    emisyon paketde dahilmi ?

    2015 1.6 tdi araçlarda emisyon problemi yok bilgisiz arkadaşım.
  • Arkadaşlar, imzamdan da görüleceği Üzere Subaru markasını çok seviyor vekullanıyorum.Bu nedenle"Cebinde 100k olan Subaru'ya bakmaz bile>> savı benim içingeçerli değil!Mesela şu anda 200k'ya kadarbir araç baksam tereddüt etmeden Outback alırım.Ancak konuyuaçmamın nedeni 100 k'ya kadar alınacak2. araç (aslındagündelikkullanım için)bir araç.golf, mazda 3, AudiAŞ, Bmw 1.Aslında bu rakama çıkmışken acaba Levorg alınır mı?Sorusu kafanı karıştırdı!YoksaLevorgalacağım acaba başka birŞey mi alsam sorusu değil,
    Arkadaşlar Subaru değişik bir marka.Kullanmadanhakkını veremez insan.
    Aslında Levorg alan ve kullanan birileri gelsefikir verse daha iyi olur.Aynı Sekildediğer araçları kullananlarda kullanıp performans,bakın maliyeti, yakıt vb. konulardagörüş bildirirse süper olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sensodrive S kullanıcısına yanıt
    Ben Opel kullanıyorum.
    Opel bana gelse dese ki reklamımı yap çok ciddi söylüyorum bu kadar savunmam kendi aracımı.
    Türkiyenin hatta dünyanın %90 nın dan fazlası halen Subarunun değerini anlamış değil umarım en yakın zamanda anlarız ve her yerde daha fazla Subaru olur.
  • Levorg alan veya almayı düşünen biri zaten 2. el piyasasına bakmaz.O bahsettiğin bazatı yüzün kızarmadan nasıl tavsiye ediyorsun onu anlamıyorum.Adam 170 beygir benzinli cvt gibi efsane şanzımanlı bir araçtan bahsediyor,sen adama patlak şanzımanlı 120hp araç öneriyorsun.benzinliyi önersen zaten levorgun donanımındaki passat 130bin tl be.Doğuş mesaj başına ödeme mi yapıyor sana nedir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mgureler

    Ben Opel kullanıyorum.
    Opel bana gelse dese ki reklamımı yap çok ciddi söylüyorum bu kadar savunmam kendi aracımı.
    Türkiyenin hatta dünyanın %90 nın dan fazlası halen Subarunun değerini anlamış değil umarım en yakın zamanda anlarız ve her yerde daha fazla Subaru olur.



    Aracınızı iyi günlerde kullanınız, yanlış anlaşılma oldu zannedersem. Herkes ihtiyacına göre araç seçer, kimi şeklini beğenir kimi özelliklerini, kimi fiyatını, araçlar da insanlar gibidir hepsi farklı farklı. Konuyu açan arkadaşımız subaru sahibi, forumda fikirlerimizi sormuş, bizlerde paylaştık. Yoksa herhangi bir savunma vs. yok, bilgi paylaşımı var. Netice de herkes bütçesine ve ihtiyacına göre karar veriyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: freeman6161

    quote:

    Orijinalden alıntı: Feint-TR

    quote:

    Orijinalden alıntı: freeman6161

    quote:

    Orijinalden alıntı: Feint-TR

    quote:

    Orijinalden alıntı: mgureler

    Sanki konu Subaru'nun reklamı yapılsın diye açılmış.
    Subaru diyenlerin biri bile 100k üzeri verip Subaru almaz ama burada herkes yerinde olsam alırım demekte çok garip ve yanıltıcı.
    BMW varken diğerlerine bakılmaz bile.
    Saygılar.

    3 serisinde bile gerçek deri döşeme yok ve işçilik levorga göre kötü iken 1 serisi kusura bakma da levorgun yanında şahin gibi kalır. Ayrıca forumda bir sürü outback, forester, levorg (yeni çıkmasına rağmen) sahibi mevcut kimin alıp almayacağı seni ilgilendirmez.

    Evet baz 3 serisinde deri döşeme yok ancak malzeme kalitesi ve işçilik olarak kesinlikle levorg un önünde. Birini kullanıyorum diğerini gidip detaylı inceledim

    baz donanımdan bahsetmiyorum 3 serisinde kullanılan deri suni deridir.

    Birşey bilmiyorsun. 3 serisindeki dakota olanlar gerçek, sentatec yazanlar suni deridir. Bunu zaten aracı alırken verdiğin 3 bin euroluk farktan anlayabilirsin. Torpido kapağından, kapı altlarına kadar yumuşak malzeme olan bir araçtır 3 serisi.

    Öncelikle malzeme kalitesi gibi bir cümle kurmadım ben işçilikten bahsediyorum, biri c diğeri d segmenti otomobil tabii ki malzeme kalitesi 3 serisi lehine olacaktır ama işçilik konusunda özellikle detay işçiliği konusunda levorg kesinlikle 3 serisinin önünde bir otomobildir aksini iddia eden net fanboydur. (Konsol kenarları ve yol bilgisayarının deri kaplı olması mesela)

    http://www.subaru.de/familienauto/levorg-sport-kombi-allrad/interieur/360-grad-ansicht-und-sitze.html




  • Siralamam, mazda 3 > bmw 1 > audi a3 seklinde olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arabayı 2 gün sonra satmayı düşünenlerden değilseniz levorg u sıralamaya katmanızda problem çıkmaz. Ama insanlık hali, tr de yaşıyoruz her an paraya ihtiyaç olabiliyor nakit olarak onu da göz önüne almak gerek tabi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Feint-TR

    quote:

    Orijinalden alıntı: freeman6161

    quote:

    Orijinalden alıntı: Feint-TR

    quote:

    Orijinalden alıntı: freeman6161

    quote:

    Orijinalden alıntı: Feint-TR

    quote:

    Orijinalden alıntı: mgureler

    Sanki konu Subaru'nun reklamı yapılsın diye açılmış.
    Subaru diyenlerin biri bile 100k üzeri verip Subaru almaz ama burada herkes yerinde olsam alırım demekte çok garip ve yanıltıcı.
    BMW varken diğerlerine bakılmaz bile.
    Saygılar.

    3 serisinde bile gerçek deri döşeme yok ve işçilik levorga göre kötü iken 1 serisi kusura bakma da levorgun yanında şahin gibi kalır. Ayrıca forumda bir sürü outback, forester, levorg (yeni çıkmasına rağmen) sahibi mevcut kimin alıp almayacağı seni ilgilendirmez.

    Evet baz 3 serisinde deri döşeme yok ancak malzeme kalitesi ve işçilik olarak kesinlikle levorg un önünde. Birini kullanıyorum diğerini gidip detaylı inceledim

    baz donanımdan bahsetmiyorum 3 serisinde kullanılan deri suni deridir.

    Birşey bilmiyorsun. 3 serisindeki dakota olanlar gerçek, sentatec yazanlar suni deridir. Bunu zaten aracı alırken verdiğin 3 bin euroluk farktan anlayabilirsin. Torpido kapağından, kapı altlarına kadar yumuşak malzeme olan bir araçtır 3 serisi.

    Öncelikle malzeme kalitesi gibi bir cümle kurmadım ben işçilikten bahsediyorum, biri c diğeri d segmenti otomobil tabii ki malzeme kalitesi 3 serisi lehine olacaktır ama işçilik konusunda özellikle detay işçiliği konusunda levorg kesinlikle 3 serisinin önünde bir otomobildir aksini iddia eden net fanboydur. (Konsol kenarları ve yol bilgisayarının deri kaplı olması mesela)

    http://www.subaru.de/familienauto/levorg-sport-kombi-allrad/interieur/360-grad-ansicht-und-sitze.html

    Ben 3 serisi kullanıcısı olarak alıcı gözü ile inceledim aracı. Yaşam alanı kesinlikle kalite olsun işçilik olsun geride. Cam düğmelerinde bile ışık yok, kapı içleri falan kaplama yok. 3 serisinde böyle değil. Sen gösterge etrafı diyorsun ancak ben sana torpido kapağı bile kaplı diyorum.Aracın içinde kullanılan plastik kalitesi bile farklı.Bunu ancak kullananlar anlar. Sw araçları hep sevmişimdir,Cvt şanzıman olması, kullananların yalıtımının kötü olduğundan bahsetmesi sebebi ile eledim bu aracı.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.