Şimdi Ara

SUBARU İMPREZA AWD 1.5 (23. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
566
Cevap
18
Favori
218.037
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2122232425
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • -Vendetta- kullanıcısına yanıt
    Boxer motor ve Symetrical awd standart geri kalanı yalan dolan...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lewel123

    Boxer motor ve Symetrical awd standart geri kalanı yalan dolan...
    katılıyorum... @lewel123
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drakyuz

    katılıyorum... @lewel123
    2007 de esp yoktu..."araç 4 çeker esp yene gerek var" diyenlere de kulak asma....ama herşey bi yana o paraya daha iyi yol tutuşlu bir otomobil yok türkiye de..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drakyuz -- 22 Mart 2014; 8:34:09 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lewel123

    Boxer motor ve Symetrical awd standart geri kalanı yalan dolan...
    Bir ara önden çekişli impreza'lar gelmişti ama 2009 sonrası.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -Vendetta-

    Merhaba arkadaşlar. 2007 otomatik 1.5 AWD düşünüyorum kısmetse.

    Araçların lpg uyumu konusunda sorunu yokmuş sanırsam? BRC marka kit taktıranlar memnun gibi. (başka marka önerilerine açığım).

    Bu araçların standart donanımı nedir arkadaşlar?
    Yol bilgisiyarı var mıdır? ESP ? standart ve opsiyonel donanım hakkında nerden bilgi bulabilirim ?

    Herkese kazasız belasız sürüşler,
    saygılar.

    ESP yok, yol bilgisayarı da yok.

    Otomatik vitesin kalkışı epey hantaldır performans beklentin yoksa güzel araçtır. LPG ben olsam taktırmam zaten 1.5 motor, yakacağın düzgün sürersen 40 kuruş. Maddi durumun ucu ucuna yetiyorsa LPG siz binemem diyorsan zaten MAF sensörü 1200 lira olan bir aracı alma derim :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilteris_

    quote:

    Orijinalden alıntı: -Vendetta-

    Merhaba arkadaşlar. 2007 otomatik 1.5 AWD düşünüyorum kısmetse.

    Araçların lpg uyumu konusunda sorunu yokmuş sanırsam? BRC marka kit taktıranlar memnun gibi. (başka marka önerilerine açığım).

    Bu araçların standart donanımı nedir arkadaşlar?
    Yol bilgisiyarı var mıdır? ESP ? standart ve opsiyonel donanım hakkında nerden bilgi bulabilirim ?

    Herkese kazasız belasız sürüşler,
    saygılar.

    ESP yok, yol bilgisayarı da yok.

    Otomatik vitesin kalkışı epey hantaldır performans beklentin yoksa güzel araçtır. LPG ben olsam taktırmam zaten 1.5 motor, yakacağın düzgün sürersen 40 kuruş. Maddi durumun ucu ucuna yetiyorsa LPG siz binemem diyorsan zaten MAF sensörü 1200 lira olan bir aracı alma derim :)

    yok hocam bizde 2010 insignia cosmo var araç daha 20 bin km de. yola vurmaya kıyamıyoruz. şöyle 4*4 dağa daşa vurcak bişey bakıyoz o yüzden 2. araç olarak düşündük subaruyu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: -Vendetta-

    quote:

    Orijinalden alıntı: ilteris_

    quote:

    Orijinalden alıntı: -Vendetta-

    Merhaba arkadaşlar. 2007 otomatik 1.5 AWD düşünüyorum kısmetse.

    Araçların lpg uyumu konusunda sorunu yokmuş sanırsam? BRC marka kit taktıranlar memnun gibi. (başka marka önerilerine açığım).

    Bu araçların standart donanımı nedir arkadaşlar?
    Yol bilgisiyarı var mıdır? ESP ? standart ve opsiyonel donanım hakkında nerden bilgi bulabilirim ?

    Herkese kazasız belasız sürüşler,
    saygılar.

    ESP yok, yol bilgisayarı da yok.

    Otomatik vitesin kalkışı epey hantaldır performans beklentin yoksa güzel araçtır. LPG ben olsam taktırmam zaten 1.5 motor, yakacağın düzgün sürersen 40 kuruş. Maddi durumun ucu ucuna yetiyorsa LPG siz binemem diyorsan zaten MAF sensörü 1200 lira olan bir aracı alma derim :)

    yok hocam bizde 2010 insignia cosmo var araç daha 20 bin km de. yola vurmaya kıyamıyoruz. şöyle 4*4 dağa daşa vurcak bişey bakıyoz o yüzden 2. araç olarak düşündük subaruyu

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar şu ilanla ilgili ne düşünüyorsunuz ? araç sahibiyle konuştum araç tamamen orjinal şekilde alt takım rot vs. serviste yenilenmiş. herhangi bi ses, çekme en ufak gidişinde sorun olmadığını söylüyor. eğer öyleyse alınır mı? araç cok temiz duruyor ve km de düşük. benim aldıktan sonra zarar, satma gibi bi derdim yok. genelde lpg takıp öldürene kadar 300 bin km'ye kadar 4-5 sene kullanırız

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-subaru-sahibinden-39000-kmde-degisensiz-impreza-124513754/detay



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mobbdeep -- 22 Mart 2014; 10:39:59 >




  • Mobbdeep kullanıcısına yanıt
    Bu araç 6 aydır ilanda :) Pert kaydı var, alttan darbe almış yürüyeni iflah olmayabilir çok detaylı baktırıp uzun uzun test edip aracı dinlemeden almayın. Sahibi kabul ederse alın benzinini koyun bi 100km kullanın aracı gün içinde her türlü yola gidin yüksek süratlere çıkın bozuk yollara girin gidişinde bi sıkıntı yoksa alınır. Tip olarak çok güzel araç, aynısının 2.0 motorlu manuel versiyonunu aldım ben gri renk. Beyazı daha güzel :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilteris_

    Bu araç 6 aydır ilanda :) Pert kaydı var, alttan darbe almış yürüyeni iflah olmayabilir çok detaylı baktırıp uzun uzun test edip aracı dinlemeden almayın. Sahibi kabul ederse alın benzinini koyun bi 100km kullanın aracı gün içinde her türlü yola gidin yüksek süratlere çıkın bozuk yollara girin gidişinde bi sıkıntı yoksa alınır. Tip olarak çok güzel araç, aynısının 2.0 motorlu manuel versiyonunu aldım ben gri renk. Beyazı daha güzel :)

    cevabınız için teşekkürler hocam. bakalım denicem görcem aracı.. motor şanzıman hatasız diyor fakat şuanlık böyle.. ileriye dönük olarak düşündüğümüzde, acaba motor veya şanzımanın içten bi yara alması gibi bi durum söz konusu olabilir mi ? aklıma bu takılıyor..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mobbdeep

    quote:

    Orijinalden alıntı: ilteris_

    Bu araç 6 aydır ilanda :) Pert kaydı var, alttan darbe almış yürüyeni iflah olmayabilir çok detaylı baktırıp uzun uzun test edip aracı dinlemeden almayın. Sahibi kabul ederse alın benzinini koyun bi 100km kullanın aracı gün içinde her türlü yola gidin yüksek süratlere çıkın bozuk yollara girin gidişinde bi sıkıntı yoksa alınır. Tip olarak çok güzel araç, aynısının 2.0 motorlu manuel versiyonunu aldım ben gri renk. Beyazı daha güzel :)

    cevabınız için teşekkürler hocam. bakalım denicem görcem aracı.. motor şanzıman hatasız diyor fakat şuanlık böyle.. ileriye dönük olarak düşündüğümüzde, acaba motor veya şanzımanın içten bi yara alması gibi bi durum söz konusu olabilir mi ? aklıma bu takılıyor..

    Alıntıları Göster
    Aracımın benzin lambası yanınca 20 -30 tl lik benzin alıyorum.kadran hiç kıpırdamıyor.
    daha sonra 20 tl lik alıyorum. kadran olması gereken kadar kalkıyor. acaba ımpreza larda yedek depomu var
    yoksa aldığım bu benzin nereye gidiyor. not araç lpg li




  • quote:

    Orijinalden alıntı: YÜNCÜOĞLU

    Aracımın benzin lambası yanınca 20 -30 tl lik benzin alıyorum.kadran hiç kıpırdamıyor.
    daha sonra 20 tl lik alıyorum. kadran olması gereken kadar kalkıyor. acaba ımpreza larda yedek depomu var
    yoksa aldığım bu benzin nereye gidiyor. not araç lpg li


    Hocam ne yazık ki günümüzde 20-30TL'lik benzin 4-5 litreye tekabül ettiği için şamandıra o kadar az miktarı algılamıyor olabilir çoğu araçta böyle ne yazık ki.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-3C8697718

    quote:

    Orijinalden alıntı: YÜNCÜOĞLU

    Aracımın benzin lambası yanınca 20 -30 tl lik benzin alıyorum.kadran hiç kıpırdamıyor.
    daha sonra 20 tl lik alıyorum. kadran olması gereken kadar kalkıyor. acaba ımpreza larda yedek depomu var
    yoksa aldığım bu benzin nereye gidiyor. not araç lpg li


    Hocam ne yazık ki günümüzde 20-30TL'lik benzin 4-5 litreye tekabül ettiği için şamandıra o kadar az miktarı algılamıyor olabilir çoğu araçta böyle ne yazık ki.

    Alıntıları Göster
    ya bir kadran 30 tl lik yakıtla hiç mi oynamaz yerinden. demek istediğim anlaşılmadı herhalde




  • quote:

    Orijinalden alıntı: YÜNCÜOĞLU

    ya bir kadran 30 tl lik yakıtla hiç mi oynamaz yerinden. demek istediğim anlaşılmadı herhalde

    Bir sorun yok kardeş. Çok dolu olunca da bir süre hiç düşmüyor sonra düşmeye başlıyor mesela. aynı şekilde boşalırken de oluyor işte. Azıcık moral bozucu tabi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinir kupu

    quote:

    Orijinalden alıntı: YÜNCÜOĞLU

    ya bir kadran 30 tl lik yakıtla hiç mi oynamaz yerinden. demek istediğim anlaşılmadı herhalde

    Bir sorun yok kardeş. Çok dolu olunca da bir süre hiç düşmüyor sonra düşmeye başlıyor mesela. aynı şekilde boşalırken de oluyor işte. Azıcık moral bozucu tabi

    Alıntıları Göster
    2013 kasım aralığında 1.5 2008 impreza ma kavuştum. Evet şehir içi 10 ila 9.8 arası yakıyor benzin. Ben arabamı hafta sonları kullandığım için şu an lpg düşünmüyorum. Birincisi bu arabaya hantal deniyor bazı kişiler neyle kıyasladıklarını merak ediyorum. 1350 kg.kasa ve dört çeker bir arabaya göre 1.5 ve 107 beygir beni tatmin ediyor. Gaza bastığınız zaman çabuk tepki vermesi ise beni hayran bırkan en büyük özellikleirnden biri. Vites geçişlerinin arasının az oluşu ve seri oluşu ise artı bir faktör. Bu fiyata bu donanım ve altını çizerek güvenlik çok az arabada vardır. Yokuş yukarı giderken arabam triptonic olduğu için manual moduna alıyorum canavar gibi çıkıyor yokuşu. Benim tavsiyem 2010 ve 2011 leri önden çekişli getirildi bu aracın almayın derim. Subaru ya bineceksem dört çeker binecem arkadaş. Yokuş dönerken arabanın yere sağlam basması yağışlı yollarda sizi yormaması 4x4 en güzel özelliklerinden biri. Alacaksanız bu arabayı dört çeker alacaksınız aşağıdaki video bunun en güzel kanıtı. Allah nasip eder ise bir daha ki sene legacy düşünüyorum.

    http://www.youtube.com/watch?v=N2rs6tLmlL8



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi martell -- 12 Nisan 2014; 10:25:03 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: martell

    2013 kasım aralığında 1.5 2008 impreza ma kavuştum. Evet şehir içi 10 ila 9.8 arası yakıyor benzin. Ben arabamı hafta sonları kullandığım için şu an lpg düşünmüyorum. Birincisi bu arabaya hantal deniyor bazı kişiler neyle kıyasladıklarını merak ediyorum. 1350 kg.kasa ve dört çeker bir arabaya göre 1.5 ve 107 beygir beni tatmin ediyor. Gaza bastığınız zaman çabuk tepki vermesi ise beni hayran bırkan en büyük özellikleirnden biri. Vites geçişlerinin arasının az oluşu ve seri oluşu ise artı bir faktör. Bu fiyata bu donanım ve altını çizerek güvenlik çok az arabada vardır. Yokuş yukarı giderken arabam triptonic olduğu için manual moduna alıyorum canavar gibi çıkıyor yokuşu. Benim tavsiyem 2010 ve 2011 leri önden çekişli getirildi bu aracın almayın derim. Subaru ya bineceksem dört çeker binecem arkadaş. Yokuş dönerken arabanın yere sağlam basması yağışlı yollarda sizi yormaması 4x4 en güzel özelliklerinden biri. Alacaksanız bu arabayı dört çeker alacaksınız aşağıdaki video bunun en güzel kanıtı. Allah nasip eder ise bir daha ki sene legacy düşünüyorum.

    http://www.youtube.com/watch?v=N2rs6tLmlL8

    Alıntıları Göster
    martell hayırlı uğurlu olsun. çok doğru bir tercih yapmışsınız. subaru olacaksa 4 çeker olacak. allah kaza bela vermesin




  • sinir kupu kullanıcısına yanıt
    doğru çok dolu olunca hemen düşmüor sebebi depoyla depo kapağı arasındaki borudan kaynaklanıyor. .daha dün aksam 30 tl ye 6 litre benzin aldım benzin ışığı yanıyordu. aldıktan sonra milim oynamadı. ilk arabam bu değil 10 tane araç geldi geçti hiçbirinde böyle bir durumla karşılaşmadım.benzinci arkadaşım her defasında oda şaşırıyor. mantıklı bir sebebi olması lazım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YÜNCÜOĞLU

    doğru çok dolu olunca hemen düşmüor sebebi depoyla depo kapağı arasındaki borudan kaynaklanıyor. .daha dün aksam 30 tl ye 6 litre benzin aldım benzin ışığı yanıyordu. aldıktan sonra milim oynamadı. ilk arabam bu değil 10 tane araç geldi geçti hiçbirinde böyle bir durumla karşılaşmadım.benzinci arkadaşım her defasında oda şaşırıyor. mantıklı bir sebebi olması lazım.
    YÜNCÜOĞLU teşekkür ederim. Subaru aşktır..........
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YÜNCÜOĞLU

    SUBARU IMPREZA 1.5 AWD
    (-) LERİ

    4 ÇEKER OLDUĞU ICIN MAALESEF BIRAZ FAZLA YAKIYOR
    İÇERİSİNE LASTİK SESİ ALIYOR KONDORU OLUMSUZ ETKILIYOR
    ICERISI DAH ONCEKI ARABAMDAN DAR HANIM BU YUZDEN BEGENMEDI (ONCEKI ARACIM 2005 1.6 AVENSIS)
    KONSOLDA KULLANILAN SERT PLASTIK ZAMANLA SES YAPIYOR
    HARARET GÖSTERGESİ YOK
    KÜL TABLASI YOK
    ÖN KOL DAYAMA DAHA YUKSEK OLABILIR DI COK ASAGIDA KALIYOR.
    BAGAJI DAR (SEDAN)

    + LARI
    4 ÇEKER OLDUGUNU KALKISTA DAHİ BELLİ EDYOR
    VIRAJDA KARDA ÇAMURDA KULLANILACAK ARABALARIN BASINDA GELIYOR
    DİREKSİYONU SURUCUYE ASIRI GUVEN VERIYOR
    BOKSÖR MOTOR SESİ 4.000 DEVİRDEN SONRA COK TATLI BIR SESI VAR
    KLIMASI GAYET YETERLI
    DORT CAM OTOMATIK ON KOLTUKLAR ISITMA HIZ SABITLEYICISION CAM BUZ COZUCUSU
    TEKNIK OZELLIKLERINE UYMUYOR 0-100 10 SN SON HIZ 210 KM YI RED LINE YE GIRMEMISTI :)
    SPORTIF DURUSU


    GAYET OBJEKTIF SEKILDE ARACI TANIMDALIM BUNLAR BENIM 1.5 AYLIK GOZLEMLERIMIN SONUCU UMARIM YARDIMCI OLMUSUMDUR

    Subaru sahibi olaraktan bir cevap yazmak lazım dedim. Yeni gördüm ama olsun :)

    SUBARU IMPREZA 1.5 AWD
    (-) LERİ

    1) 4 ÇEKER OLDUĞU ICIN MAALESEF BIRAZ FAZLA YAKIYOR
    1.5 İmpreza Elegance 5MT LPG de Doğan SLX lerden Honda Civic 2007 Elegance 1.6 AT den 1999 model Peugeot 206 1.4 AT dan, Dacia Logan 2011 1.5 DCİ den (bizzat arkadaşım var onun aracı şehir içi 40 kuruş benimki 33-35 kuruş yakıyor ispatlayabilirim) ve daha 1.4, 1.5, 1.6 benzinli ve özellikle de otomatik araçlardan daha az yakıyor ve Subaru Otomatiği Manuelinden az yakan tek markadır düzgün montajlı LPG li 1.5 otomatik imprezalar da bu araçlardan daha az yakıyordur. 4çeker olması her zaman dezavantaj değil yakıt konusunda.

    2) İÇERİSİNE LASTİK SESİ ALIYOR KONDORU OLUMSUZ ETKILIYOR
    İçeriye yol sesi bir miktar alabiliyor özellikle kışlık lastiklerde ama şahsen lastik seçimi bu olayı olumlu ya da olumsuz etkiliyor diye düşünüyorum bence Continental Conti Eco Contact Premium var hiç de ses yok yalnız HB araçların genelinde olan çukurlara girince arkadan ses gelmesi beni de rahatsız ediyor sedan araçlarda mesela bagaj kapağı ve koltuk bu kısma yalıtım yapıyor HB lerde bagaj perdesi arka sesleri kesecek herhangi bir yalıtım yapmıyor.

    3) ICERISI DAH ONCEKI ARABAMDAN DAR HANIM BU YUZDEN BEGENMEDI (ONCEKI ARACIM 2005 1.6 AVENSIS)
    Avensisle kıyaslarsanız tabiki de dar gelecektir Türkiye de Toyotanın sattığı en geniş araç Avensistir toyota CAMRY pek yok çünkü Avensisin abisidir ama 3.0 V6 motora benzin içirebilecek babayiğit az bulunur Türkiyede. Yani İmpreza ile Segment farkı var eşinizin kıyas yapması da bilmiyorsa normal biliyorsa anormal bir durum.

    4) KONSOLDA KULLANILAN SERT PLASTIK ZAMANLA SES YAPIYOR
    Konsolda kullanılan malzeme aslında kaliteli ama benim de bulamadığım ön camın dibinden ama neresinden geldiği anlaşılamayan bozuk yollarda zaman zaman tık tık eden bir ses var. Ses konusunda asıl müzik sistemindeki ses kalitesinden rahatsız olmak mümkün.

    5) HARARET GÖSTERGESİ YOK
    Hararet göstergesi var motor soğukken mavi yanıyor motor ısınınca sönüyor aracınız hararet yaparsa da kırmızı yanacaktır bende kıllanıyordum ilk aldığımda servise sorup öğrendim. görünürde olmaması aslında iyi çünkü hep gözünüzün önünde olursa bakmaz oluyorsunuz bir zaman sonra eski aracımda ben hiç dikkat etmediğimden conta yaktığımı da anlamamıştım onda vardı da ne oldu yani. Böyle olması daha iyi birden ekranda kırmızı bir işaret görürseniz dikkati üzerine toplayacaktır.

    6) KÜL TABLASI YOK
    Çakmak da yok ama servislerde bardaklığa takılan kül tablalarından var Euro üzerinden satılıyor Subaru türkiye sitesinde temin etmek isterseniz. Bence içinde sigara içip ziyan etmeyin güzelim arabayı. Bu arada yeni nesil arabaların %75 in yok kül tablası diye bir olay.

    7) ÖN KOL DAYAMA DAHA YUKSEK OLABILIR DI COK ASAGIDA KALIYOR.
    Buna katılıyordum aslında ilk aldığım zamanlar sonra koltuğu en dibe çekip geriye yaslanıp gayet güzel ve o kolçağa çok uyumlu olan bir oturuş şekli benimseyince sıkıntı değil artık ama sizi bilemem. Şimdi yüksek kolçaklı araçlar çok rahatsız geliyor bana. Ayrıca yurtdışından yüksek kolçak getirtebiliyorsunuz.Ebay da var.

    8) BAGAJI DAR (SEDAN)
    Sen bir de HB olanları gör :)
    Arka diferansiyel şaft ve arka bağımsız süspansiyonların tuttuğu geniş yer nedeniyle gerçekten daralmış olan bagajı bir de LPG taktığım ve stepne taşıdığım için iyice kullanamaz olmuştum ilk zaman. Sonra çıkardım stepneyi de zaten küçücük Sivas tayım ne gerek var dedim lastik patlarsa yayan gidip getirebilirim de diyerekten ve kapının önündeki 2. araca güvenerekten stepneyi de taşımıyorum artık bagaj gayet yeterli. Uzun yola çıkmadıkça stepne almıyorum bazen Kayseri ye giderken de almıyorum. Lastik tamir spreyi taşıyorum umarım her ikisine de ihtiyacım olmaz. Ama bu ara Forester alma niyetim olduğu için niyetlenmedim daha uzun süre kullanacak olsaydım port bagaj düşünüyordum. Sizde tatile uzun yola giderken kullanmak için Port bagaj alabilirsiniz kesin çözüm bence.

    + LARI

    1) 4 ÇEKER OLDUGUNU KALKISTA DAHİ BELLİ EDYOR
    Zaten asıl kalkışta belli eder patinaja düşmez kedi gibi fırlar yerinden o bakımdan 10 puan verilir

    2) VIRAJDA KARDA ÇAMURDA KULLANILACAK ARABALARIN BASINDA GELIYOR
    Her koşulda çok iyi yalnız biraz daha yüksek olsa ya da ön tekerle ön tamponun ucu arasındaki mesafe ya daha kısa ya da araç 5 cm daha yüksek olsa tadından yenmezdi kaldırıma oturtup tampon söktürme riski çok yüksek park edince.
    Virajlarda ESP si yoksa aracınızın kayma hissedince direksiyon kontrolünü sağlayıp gaza basın anında toplar ama hiçbirşey yapamıyorsanız direksiyon kontrolünü kaybetmeden hiçbir pedala dokunmadan virajı aşmaya bakın aksi takdirde Subaru da olsa kaza yaparsınız dikkatli olun çok güvenmeyin çünkü frene basıp kaza yapan sizin aracınızın siyahına sahip bir arkadaşım var. Ama hafif gaza basarak viraja girdiyseniz hiç korkmayın rayda gibi girer çıkarsınız virajdan merak etmeyin.
    Kar, çamur vs hikaye zaten anlatmaya gerek yok aracı oturtmayın hiç sıkıntı olmaz.

    3) DİREKSİYONU SURUCUYE ASIRI GUVEN VERIYOR
    Daha o hissiyatı veren direksiyona rastlamadım gerçi o güveni veren 2 çeker araca da rastlamadım. ama 2006/2007 sedanların daha da hisli olduğu söyleniyor bir de jantınızı 17" yapın da bakın sürüş keyfine.

    4) BOKSÖR MOTOR SESİ 4.000 DEVİRDEN SONRA COK TATLI BIR SESI VAR
    Bende 2000 devri geçince veriyor o sesi :) Açık hava filtresi tavsiye ederim :) Yakıtı da olumlu etkiliyor artık 10 litrei rakamları yol bilgisayarımda görmüyorum.

    5) KLIMASI GAYET YETERLI
    Evet gayet yeterli bir de çift bölgeli olsa nasıl olurdu diye de düşünmüyor değilim.

    6) DORT CAM OTOMATIK ON KOLTUKLAR ISITMA HIZ SABITLEYICISION CAM BUZ COZUCUSU
    Bende koltuk ısıtma yok Elegance olmasına rağmen ama 2008 in ilk yarısında gelenlerde yokmuş böyle bir piyango çıktı maalesef. Isıtmalı aynaları da unutmayın.

    7) TEKNIK OZELLIKLERINE UYMUYOR 0-100 10 SN SON HIZ 210 KM YI RED LINE YE GIRMEMISTI :)
    Manuel de Hi LOW modunda 0-100 e 9 saniyede çıkıyor ben 190 gördüm aldığım arkadaş 210 gördüm demişti sizde 210 görmüşsünüz demek ki gidiyor maşallah. 2.0 elegance lar 193 km de kesiyormuş.

    8) SPORTIF DURUSU
    HB leri Ford Focusla karıştırabiliyorlar ama genel olarak çok karizmatik bir araç.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: redstone78



    quote:

    Orijinalden alıntı: YÜNCÜOĞLU

    SUBARU IMPREZA 1.5 AWD
    (-) LERİ

    4 ÇEKER OLDUĞU ICIN MAALESEF BIRAZ FAZLA YAKIYOR
    İÇERİSİNE LASTİK SESİ ALIYOR KONDORU OLUMSUZ ETKILIYOR
    ICERISI DAH ONCEKI ARABAMDAN DAR HANIM BU YUZDEN BEGENMEDI (ONCEKI ARACIM 2005 1.6 AVENSIS)
    KONSOLDA KULLANILAN SERT PLASTIK ZAMANLA SES YAPIYOR
    HARARET GÖSTERGESİ YOK
    KÜL TABLASI YOK
    ÖN KOL DAYAMA DAHA YUKSEK OLABILIR DI COK ASAGIDA KALIYOR.
    BAGAJI DAR (SEDAN)

    + LARI
    4 ÇEKER OLDUGUNU KALKISTA DAHİ BELLİ EDYOR
    VIRAJDA KARDA ÇAMURDA KULLANILACAK ARABALARIN BASINDA GELIYOR
    DİREKSİYONU SURUCUYE ASIRI GUVEN VERIYOR
    BOKSÖR MOTOR SESİ 4.000 DEVİRDEN SONRA COK TATLI BIR SESI VAR
    KLIMASI GAYET YETERLI
    DORT CAM OTOMATIK ON KOLTUKLAR ISITMA HIZ SABITLEYICISION CAM BUZ COZUCUSU
    TEKNIK OZELLIKLERINE UYMUYOR 0-100 10 SN SON HIZ 210 KM YI RED LINE YE GIRMEMISTI :)
    SPORTIF DURUSU


    GAYET OBJEKTIF SEKILDE ARACI TANIMDALIM BUNLAR BENIM 1.5 AYLIK GOZLEMLERIMIN SONUCU UMARIM YARDIMCI OLMUSUMDUR

    Subaru sahibi olaraktan bir cevap yazmak lazım dedim. Yeni gördüm ama olsun :)

    SUBARU IMPREZA 1.5 AWD
    (-) LERİ

    1) 4 ÇEKER OLDUĞU ICIN MAALESEF BIRAZ FAZLA YAKIYOR
    1.5 İmpreza Elegance 5MT LPG de Doğan SLX lerden Honda Civic 2007 Elegance 1.6 AT den 1999 model Peugeot 206 1.4 AT dan, Dacia Logan 2011 1.5 DCİ den (bizzat arkadaşım var onun aracı şehir içi 40 kuruş benimki 33-35 kuruş yakıyor ispatlayabilirim) ve daha 1.4, 1.5, 1.6 benzinli ve özellikle de otomatik araçlardan daha az yakıyor ve Subaru Otomatiği Manuelinden az yakan tek markadır düzgün montajlı LPG li 1.5 otomatik imprezalar da bu araçlardan daha az yakıyordur. 4çeker olması her zaman dezavantaj değil yakıt konusunda.

    2) İÇERİSİNE LASTİK SESİ ALIYOR KONDORU OLUMSUZ ETKILIYOR
    İçeriye yol sesi bir miktar alabiliyor özellikle kışlık lastiklerde ama şahsen lastik seçimi bu olayı olumlu ya da olumsuz etkiliyor diye düşünüyorum bence Continental Conti Eco Contact Premium var hiç de ses yok yalnız HB araçların genelinde olan çukurlara girince arkadan ses gelmesi beni de rahatsız ediyor sedan araçlarda mesela bagaj kapağı ve koltuk bu kısma yalıtım yapıyor HB lerde bagaj perdesi arka sesleri kesecek herhangi bir yalıtım yapmıyor.

    3) ICERISI DAH ONCEKI ARABAMDAN DAR HANIM BU YUZDEN BEGENMEDI (ONCEKI ARACIM 2005 1.6 AVENSIS)
    Avensisle kıyaslarsanız tabiki de dar gelecektir Türkiye de Toyotanın sattığı en geniş araç Avensistir toyota CAMRY pek yok çünkü Avensisin abisidir ama 3.0 V6 motora benzin içirebilecek babayiğit az bulunur Türkiyede. Yani İmpreza ile Segment farkı var eşinizin kıyas yapması da bilmiyorsa normal biliyorsa anormal bir durum.

    4) KONSOLDA KULLANILAN SERT PLASTIK ZAMANLA SES YAPIYOR
    Konsolda kullanılan malzeme aslında kaliteli ama benim de bulamadığım ön camın dibinden ama neresinden geldiği anlaşılamayan bozuk yollarda zaman zaman tık tık eden bir ses var. Ses konusunda asıl müzik sistemindeki ses kalitesinden rahatsız olmak mümkün.

    5) HARARET GÖSTERGESİ YOK
    Hararet göstergesi var motor soğukken mavi yanıyor motor ısınınca sönüyor aracınız hararet yaparsa da kırmızı yanacaktır bende kıllanıyordum ilk aldığımda servise sorup öğrendim. görünürde olmaması aslında iyi çünkü hep gözünüzün önünde olursa bakmaz oluyorsunuz bir zaman sonra eski aracımda ben hiç dikkat etmediğimden conta yaktığımı da anlamamıştım onda vardı da ne oldu yani. Böyle olması daha iyi birden ekranda kırmızı bir işaret görürseniz dikkati üzerine toplayacaktır.

    6) KÜL TABLASI YOK
    Çakmak da yok ama servislerde bardaklığa takılan kül tablalarından var Euro üzerinden satılıyor Subaru türkiye sitesinde temin etmek isterseniz. Bence içinde sigara içip ziyan etmeyin güzelim arabayı. Bu arada yeni nesil arabaların %75 in yok kül tablası diye bir olay.

    7) ÖN KOL DAYAMA DAHA YUKSEK OLABILIR DI COK ASAGIDA KALIYOR.
    Buna katılıyordum aslında ilk aldığım zamanlar sonra koltuğu en dibe çekip geriye yaslanıp gayet güzel ve o kolçağa çok uyumlu olan bir oturuş şekli benimseyince sıkıntı değil artık ama sizi bilemem. Şimdi yüksek kolçaklı araçlar çok rahatsız geliyor bana. Ayrıca yurtdışından yüksek kolçak getirtebiliyorsunuz.Ebay da var.

    8) BAGAJI DAR (SEDAN)
    Sen bir de HB olanları gör :)
    Arka diferansiyel şaft ve arka bağımsız süspansiyonların tuttuğu geniş yer nedeniyle gerçekten daralmış olan bagajı bir de LPG taktığım ve stepne taşıdığım için iyice kullanamaz olmuştum ilk zaman. Sonra çıkardım stepneyi de zaten küçücük Sivas tayım ne gerek var dedim lastik patlarsa yayan gidip getirebilirim de diyerekten ve kapının önündeki 2. araca güvenerekten stepneyi de taşımıyorum artık bagaj gayet yeterli. Uzun yola çıkmadıkça stepne almıyorum bazen Kayseri ye giderken de almıyorum. Lastik tamir spreyi taşıyorum umarım her ikisine de ihtiyacım olmaz. Ama bu ara Forester alma niyetim olduğu için niyetlenmedim daha uzun süre kullanacak olsaydım port bagaj düşünüyordum. Sizde tatile uzun yola giderken kullanmak için Port bagaj alabilirsiniz kesin çözüm bence.

    + LARI

    1) 4 ÇEKER OLDUGUNU KALKISTA DAHİ BELLİ EDYOR
    Zaten asıl kalkışta belli eder patinaja düşmez kedi gibi fırlar yerinden o bakımdan 10 puan verilir

    2) VIRAJDA KARDA ÇAMURDA KULLANILACAK ARABALARIN BASINDA GELIYOR
    Her koşulda çok iyi yalnız biraz daha yüksek olsa ya da ön tekerle ön tamponun ucu arasındaki mesafe ya daha kısa ya da araç 5 cm daha yüksek olsa tadından yenmezdi kaldırıma oturtup tampon söktürme riski çok yüksek park edince.
    Virajlarda ESP si yoksa aracınızın kayma hissedince direksiyon kontrolünü sağlayıp gaza basın anında toplar ama hiçbirşey yapamıyorsanız direksiyon kontrolünü kaybetmeden hiçbir pedala dokunmadan virajı aşmaya bakın aksi takdirde Subaru da olsa kaza yaparsınız dikkatli olun çok güvenmeyin çünkü frene basıp kaza yapan sizin aracınızın siyahına sahip bir arkadaşım var. Ama hafif gaza basarak viraja girdiyseniz hiç korkmayın rayda gibi girer çıkarsınız virajdan merak etmeyin.
    Kar, çamur vs hikaye zaten anlatmaya gerek yok aracı oturtmayın hiç sıkıntı olmaz.

    3) DİREKSİYONU SURUCUYE ASIRI GUVEN VERIYOR
    Daha o hissiyatı veren direksiyona rastlamadım gerçi o güveni veren 2 çeker araca da rastlamadım. ama 2006/2007 sedanların daha da hisli olduğu söyleniyor bir de jantınızı 17" yapın da bakın sürüş keyfine.

    4) BOKSÖR MOTOR SESİ 4.000 DEVİRDEN SONRA COK TATLI BIR SESI VAR
    Bende 2000 devri geçince veriyor o sesi :) Açık hava filtresi tavsiye ederim :) Yakıtı da olumlu etkiliyor artık 10 litrei rakamları yol bilgisayarımda görmüyorum.

    5) KLIMASI GAYET YETERLI
    Evet gayet yeterli bir de çift bölgeli olsa nasıl olurdu diye de düşünmüyor değilim.

    6) DORT CAM OTOMATIK ON KOLTUKLAR ISITMA HIZ SABITLEYICISION CAM BUZ COZUCUSU
    Bende koltuk ısıtma yok Elegance olmasına rağmen ama 2008 in ilk yarısında gelenlerde yokmuş böyle bir piyango çıktı maalesef. Isıtmalı aynaları da unutmayın.

    7) TEKNIK OZELLIKLERINE UYMUYOR 0-100 10 SN SON HIZ 210 KM YI RED LINE YE GIRMEMISTI :)
    Manuel de Hi LOW modunda 0-100 e 9 saniyede çıkıyor ben 190 gördüm aldığım arkadaş 210 gördüm demişti sizde 210 görmüşsünüz demek ki gidiyor maşallah. 2.0 elegance lar 193 km de kesiyormuş.

    8) SPORTIF DURUSU
    HB leri Ford Focusla karıştırabiliyorlar ama genel olarak çok karizmatik bir araç.



    anladığıma göre koyu bir subaru hayranıyla karşı karşıyayız. tamam bende çok seviyorum aracımı gerçekleri göreceksin hayranlık realiteliYİ gizlememeli. gelelim artı eksilere , araca daha çok alıştım daha uzun vakit geçirdim
    (-) leri
    1- dediğniz araçlar zatEn çok yakmasıya ünlü araçlar. aynı şartlarda awd ımpreza hem tecrübe hemde teknik olarak çok yakıyor. UZUN YOLDA 25 KURUŞ YAKIYOR LPG DE

    2-lastik sesı alma olayı benim aracımda 2009 brıdgstone b250 lastik var cok sert ve yaşı itibarı ile yarıkları olan lastık ıcerıye ses alması doğal. yumusak bı lastıkle bu sorun halledılır umuyorum. ama yalıtımın daha ıyı olabılırdı .

    3-İçi üst segment araçlara göre tabiki dar avensisin rakibi legacy. alt segmente dusunce hanımlar tarafından boyle algılanması normal.

    4- üst segmet araçlarda konsolda kullanılan plastik malzememsine baktınız mı bilmiyorum ama tek parmağızla azda olsa içine ittirebiliyorsunuz. misal reno senbolden plastık konusunda hıc farkı yok cok sert plastık kullanılmış zamanla ses yapıyor. özellıkle kasıslerde.

    5-evet hararet göstergesi yok. motorun soğuk oldugunu gosteren mavı lamba yanıyor az ısınca da sönüyor. spor bir araçta hararet göstergesinin olmaması eksik bence

    6-sigara kullanmıyorum zaten önemli değili

    7- ön kol dayama daha yüksek olablirdi. illa kolunu dayayacam diye yolda eğilip bükülemem :)

    8-avnsis te 2 adamı bagaja at daha da yer kalır. geniş bagaja alıştıgım ıcın ımprezanın bagajı cok darıma geldı. hakıkatende oyle lpg tankı stepnenın yerınde oldugu halde yınede cok dar

    (+)

    1- ben daha asfaltta patinaj çektiremedim.

    2- lastikleri 195- 65- 15 olan bir araç ancak bu kadar iyi viraja girebilir. yanağı dar yayları kısa ve sertleşmiş bir süspansiyonla neler yapaBilirsiniz bir düşünün. virajda masa gibi haraket eder hiç burulma olmaz korku vermez.

    3- arabana değil yaradana güven. kamyon arkası yazısı ama yinede bena Aracıma güveniyorum

    4-açık hava fitresi uygulamam orjinali neyse o 4.000 devirden sonra gelen ses kulağa çok hoş geliyor.

    5-klıma + ön koltuklar ısıtma + arka cam rezistansı+ ön cam silecek rezistansı+ awd teknolojisi= kış arabası

    6-katılıyorum.kesici 7.000 devirde kesiyor 210 da sanırım 6.000 devir civarıydı lastiklere güvenemediğim için daha basmadım.

    7-benim araçta manuel ama hı-low yok olmasını ısterdım.

    8-tek kelimeyle kasasına bayılıyorum önceki sayfalarda aracımın resmi mevcut. allah herkese bu tecrübeyi yaşatsın. millet bıktı fransızdan artık şu japonları görün .
    SON OLARAK İNŞALLAH BİRGÜN GERÇEK SUBARU ZEVKİNİ WRX STİ DE YAŞAMAK NASİP OLUR




  • quote:

    Orijinalden alıntı: YÜNCÜOĞLU

    quote:

    Orijinalden alıntı: redstone78



    quote:

    Orijinalden alıntı: YÜNCÜOĞLU

    SUBARU IMPREZA 1.5 AWD
    (-) LERİ

    4 ÇEKER OLDUĞU ICIN MAALESEF BIRAZ FAZLA YAKIYOR
    İÇERİSİNE LASTİK SESİ ALIYOR KONDORU OLUMSUZ ETKILIYOR
    ICERISI DAH ONCEKI ARABAMDAN DAR HANIM BU YUZDEN BEGENMEDI (ONCEKI ARACIM 2005 1.6 AVENSIS)
    KONSOLDA KULLANILAN SERT PLASTIK ZAMANLA SES YAPIYOR
    HARARET GÖSTERGESİ YOK
    KÜL TABLASI YOK
    ÖN KOL DAYAMA DAHA YUKSEK OLABILIR DI COK ASAGIDA KALIYOR.
    BAGAJI DAR (SEDAN)

    + LARI
    4 ÇEKER OLDUGUNU KALKISTA DAHİ BELLİ EDYOR
    VIRAJDA KARDA ÇAMURDA KULLANILACAK ARABALARIN BASINDA GELIYOR
    DİREKSİYONU SURUCUYE ASIRI GUVEN VERIYOR
    BOKSÖR MOTOR SESİ 4.000 DEVİRDEN SONRA COK TATLI BIR SESI VAR
    KLIMASI GAYET YETERLI
    DORT CAM OTOMATIK ON KOLTUKLAR ISITMA HIZ SABITLEYICISION CAM BUZ COZUCUSU
    TEKNIK OZELLIKLERINE UYMUYOR 0-100 10 SN SON HIZ 210 KM YI RED LINE YE GIRMEMISTI :)
    SPORTIF DURUSU


    GAYET OBJEKTIF SEKILDE ARACI TANIMDALIM BUNLAR BENIM 1.5 AYLIK GOZLEMLERIMIN SONUCU UMARIM YARDIMCI OLMUSUMDUR

    Subaru sahibi olaraktan bir cevap yazmak lazım dedim. Yeni gördüm ama olsun :)

    SUBARU IMPREZA 1.5 AWD
    (-) LERİ

    1) 4 ÇEKER OLDUĞU ICIN MAALESEF BIRAZ FAZLA YAKIYOR
    1.5 İmpreza Elegance 5MT LPG de Doğan SLX lerden Honda Civic 2007 Elegance 1.6 AT den 1999 model Peugeot 206 1.4 AT dan, Dacia Logan 2011 1.5 DCİ den (bizzat arkadaşım var onun aracı şehir içi 40 kuruş benimki 33-35 kuruş yakıyor ispatlayabilirim) ve daha 1.4, 1.5, 1.6 benzinli ve özellikle de otomatik araçlardan daha az yakıyor ve Subaru Otomatiği Manuelinden az yakan tek markadır düzgün montajlı LPG li 1.5 otomatik imprezalar da bu araçlardan daha az yakıyordur. 4çeker olması her zaman dezavantaj değil yakıt konusunda.

    2) İÇERİSİNE LASTİK SESİ ALIYOR KONDORU OLUMSUZ ETKILIYOR
    İçeriye yol sesi bir miktar alabiliyor özellikle kışlık lastiklerde ama şahsen lastik seçimi bu olayı olumlu ya da olumsuz etkiliyor diye düşünüyorum bence Continental Conti Eco Contact Premium var hiç de ses yok yalnız HB araçların genelinde olan çukurlara girince arkadan ses gelmesi beni de rahatsız ediyor sedan araçlarda mesela bagaj kapağı ve koltuk bu kısma yalıtım yapıyor HB lerde bagaj perdesi arka sesleri kesecek herhangi bir yalıtım yapmıyor.

    3) ICERISI DAH ONCEKI ARABAMDAN DAR HANIM BU YUZDEN BEGENMEDI (ONCEKI ARACIM 2005 1.6 AVENSIS)
    Avensisle kıyaslarsanız tabiki de dar gelecektir Türkiye de Toyotanın sattığı en geniş araç Avensistir toyota CAMRY pek yok çünkü Avensisin abisidir ama 3.0 V6 motora benzin içirebilecek babayiğit az bulunur Türkiyede. Yani İmpreza ile Segment farkı var eşinizin kıyas yapması da bilmiyorsa normal biliyorsa anormal bir durum.

    4) KONSOLDA KULLANILAN SERT PLASTIK ZAMANLA SES YAPIYOR
    Konsolda kullanılan malzeme aslında kaliteli ama benim de bulamadığım ön camın dibinden ama neresinden geldiği anlaşılamayan bozuk yollarda zaman zaman tık tık eden bir ses var. Ses konusunda asıl müzik sistemindeki ses kalitesinden rahatsız olmak mümkün.

    5) HARARET GÖSTERGESİ YOK
    Hararet göstergesi var motor soğukken mavi yanıyor motor ısınınca sönüyor aracınız hararet yaparsa da kırmızı yanacaktır bende kıllanıyordum ilk aldığımda servise sorup öğrendim. görünürde olmaması aslında iyi çünkü hep gözünüzün önünde olursa bakmaz oluyorsunuz bir zaman sonra eski aracımda ben hiç dikkat etmediğimden conta yaktığımı da anlamamıştım onda vardı da ne oldu yani. Böyle olması daha iyi birden ekranda kırmızı bir işaret görürseniz dikkati üzerine toplayacaktır.

    6) KÜL TABLASI YOK
    Çakmak da yok ama servislerde bardaklığa takılan kül tablalarından var Euro üzerinden satılıyor Subaru türkiye sitesinde temin etmek isterseniz. Bence içinde sigara içip ziyan etmeyin güzelim arabayı. Bu arada yeni nesil arabaların %75 in yok kül tablası diye bir olay.

    7) ÖN KOL DAYAMA DAHA YUKSEK OLABILIR DI COK ASAGIDA KALIYOR.
    Buna katılıyordum aslında ilk aldığım zamanlar sonra koltuğu en dibe çekip geriye yaslanıp gayet güzel ve o kolçağa çok uyumlu olan bir oturuş şekli benimseyince sıkıntı değil artık ama sizi bilemem. Şimdi yüksek kolçaklı araçlar çok rahatsız geliyor bana. Ayrıca yurtdışından yüksek kolçak getirtebiliyorsunuz.Ebay da var.

    8) BAGAJI DAR (SEDAN)
    Sen bir de HB olanları gör :)
    Arka diferansiyel şaft ve arka bağımsız süspansiyonların tuttuğu geniş yer nedeniyle gerçekten daralmış olan bagajı bir de LPG taktığım ve stepne taşıdığım için iyice kullanamaz olmuştum ilk zaman. Sonra çıkardım stepneyi de zaten küçücük Sivas tayım ne gerek var dedim lastik patlarsa yayan gidip getirebilirim de diyerekten ve kapının önündeki 2. araca güvenerekten stepneyi de taşımıyorum artık bagaj gayet yeterli. Uzun yola çıkmadıkça stepne almıyorum bazen Kayseri ye giderken de almıyorum. Lastik tamir spreyi taşıyorum umarım her ikisine de ihtiyacım olmaz. Ama bu ara Forester alma niyetim olduğu için niyetlenmedim daha uzun süre kullanacak olsaydım port bagaj düşünüyordum. Sizde tatile uzun yola giderken kullanmak için Port bagaj alabilirsiniz kesin çözüm bence.

    + LARI

    1) 4 ÇEKER OLDUGUNU KALKISTA DAHİ BELLİ EDYOR
    Zaten asıl kalkışta belli eder patinaja düşmez kedi gibi fırlar yerinden o bakımdan 10 puan verilir

    2) VIRAJDA KARDA ÇAMURDA KULLANILACAK ARABALARIN BASINDA GELIYOR
    Her koşulda çok iyi yalnız biraz daha yüksek olsa ya da ön tekerle ön tamponun ucu arasındaki mesafe ya daha kısa ya da araç 5 cm daha yüksek olsa tadından yenmezdi kaldırıma oturtup tampon söktürme riski çok yüksek park edince.
    Virajlarda ESP si yoksa aracınızın kayma hissedince direksiyon kontrolünü sağlayıp gaza basın anında toplar ama hiçbirşey yapamıyorsanız direksiyon kontrolünü kaybetmeden hiçbir pedala dokunmadan virajı aşmaya bakın aksi takdirde Subaru da olsa kaza yaparsınız dikkatli olun çok güvenmeyin çünkü frene basıp kaza yapan sizin aracınızın siyahına sahip bir arkadaşım var. Ama hafif gaza basarak viraja girdiyseniz hiç korkmayın rayda gibi girer çıkarsınız virajdan merak etmeyin.
    Kar, çamur vs hikaye zaten anlatmaya gerek yok aracı oturtmayın hiç sıkıntı olmaz.

    3) DİREKSİYONU SURUCUYE ASIRI GUVEN VERIYOR
    Daha o hissiyatı veren direksiyona rastlamadım gerçi o güveni veren 2 çeker araca da rastlamadım. ama 2006/2007 sedanların daha da hisli olduğu söyleniyor bir de jantınızı 17" yapın da bakın sürüş keyfine.

    4) BOKSÖR MOTOR SESİ 4.000 DEVİRDEN SONRA COK TATLI BIR SESI VAR
    Bende 2000 devri geçince veriyor o sesi :) Açık hava filtresi tavsiye ederim :) Yakıtı da olumlu etkiliyor artık 10 litrei rakamları yol bilgisayarımda görmüyorum.

    5) KLIMASI GAYET YETERLI
    Evet gayet yeterli bir de çift bölgeli olsa nasıl olurdu diye de düşünmüyor değilim.

    6) DORT CAM OTOMATIK ON KOLTUKLAR ISITMA HIZ SABITLEYICISION CAM BUZ COZUCUSU
    Bende koltuk ısıtma yok Elegance olmasına rağmen ama 2008 in ilk yarısında gelenlerde yokmuş böyle bir piyango çıktı maalesef. Isıtmalı aynaları da unutmayın.

    7) TEKNIK OZELLIKLERINE UYMUYOR 0-100 10 SN SON HIZ 210 KM YI RED LINE YE GIRMEMISTI :)
    Manuel de Hi LOW modunda 0-100 e 9 saniyede çıkıyor ben 190 gördüm aldığım arkadaş 210 gördüm demişti sizde 210 görmüşsünüz demek ki gidiyor maşallah. 2.0 elegance lar 193 km de kesiyormuş.

    8) SPORTIF DURUSU
    HB leri Ford Focusla karıştırabiliyorlar ama genel olarak çok karizmatik bir araç.



    anladığıma göre koyu bir subaru hayranıyla karşı karşıyayız. tamam bende çok seviyorum aracımı gerçekleri göreceksin hayranlık realiteliYİ gizlememeli. gelelim artı eksilere , araca daha çok alıştım daha uzun vakit geçirdim
    (-) leri
    1- dediğniz araçlar zatEn çok yakmasıya ünlü araçlar. aynı şartlarda awd ımpreza hem tecrübe hemde teknik olarak çok yakıyor. UZUN YOLDA 25 KURUŞ YAKIYOR LPG DE

    2-lastik sesı alma olayı benim aracımda 2009 brıdgstone b250 lastik var cok sert ve yaşı itibarı ile yarıkları olan lastık ıcerıye ses alması doğal. yumusak bı lastıkle bu sorun halledılır umuyorum. ama yalıtımın daha ıyı olabılırdı .

    3-İçi üst segment araçlara göre tabiki dar avensisin rakibi legacy. alt segmente dusunce hanımlar tarafından boyle algılanması normal.

    4- üst segmet araçlarda konsolda kullanılan plastik malzememsine baktınız mı bilmiyorum ama tek parmağızla azda olsa içine ittirebiliyorsunuz. misal reno senbolden plastık konusunda hıc farkı yok cok sert plastık kullanılmış zamanla ses yapıyor. özellıkle kasıslerde.

    5-evet hararet göstergesi yok. motorun soğuk oldugunu gosteren mavı lamba yanıyor az ısınca da sönüyor. spor bir araçta hararet göstergesinin olmaması eksik bence

    6-sigara kullanmıyorum zaten önemli değili

    7- ön kol dayama daha yüksek olablirdi. illa kolunu dayayacam diye yolda eğilip bükülemem :)

    8-avnsis te 2 adamı bagaja at daha da yer kalır. geniş bagaja alıştıgım ıcın ımprezanın bagajı cok darıma geldı. hakıkatende oyle lpg tankı stepnenın yerınde oldugu halde yınede cok dar

    (+)

    1- ben daha asfaltta patinaj çektiremedim.

    2- lastikleri 195- 65- 15 olan bir araç ancak bu kadar iyi viraja girebilir. yanağı dar yayları kısa ve sertleşmiş bir süspansiyonla neler yapaBilirsiniz bir düşünün. virajda masa gibi haraket eder hiç burulma olmaz korku vermez.

    3- arabana değil yaradana güven. kamyon arkası yazısı ama yinede bena Aracıma güveniyorum

    4-açık hava fitresi uygulamam orjinali neyse o 4.000 devirden sonra gelen ses kulağa çok hoş geliyor.

    5-klıma + ön koltuklar ısıtma + arka cam rezistansı+ ön cam silecek rezistansı+ awd teknolojisi= kış arabası

    6-katılıyorum.kesici 7.000 devirde kesiyor 210 da sanırım 6.000 devir civarıydı lastiklere güvenemediğim için daha basmadım.

    7-benim araçta manuel ama hı-low yok olmasını ısterdım.

    8-tek kelimeyle kasasına bayılıyorum önceki sayfalarda aracımın resmi mevcut. allah herkese bu tecrübeyi yaşatsın. millet bıktı fransızdan artık şu japonları görün .
    SON OLARAK İNŞALLAH BİRGÜN GERÇEK SUBARU ZEVKİNİ WRX STİ DE YAŞAMAK NASİP OLUR

    Alıntıları Göster
    "Sizin ilanda ki kasalara 30 diyen de var internette uçan çok satış var mı yok. İlanları her gün takip ediyorum neredeyse 1 senedir 28'den başlayıp 23'e kadar düşen ilanlar var hala satılmayan.

    bir hafta 23 yazıp satamayan sonraki hafta 27 yazan 1 hafta sonra 24' e düşen kafasında rakam oturtamayan de var en az 8 aydır bekliyor. Peki hiç mi alıcısı yok bu aracın var.

    Benim gördüğüm 2007 1,5 eğer temizse 22'ye en geç 1 hafta da alıcı buluyor.

    Subaru'yu anlatmaya zaten gerek yok. 5 sene de 10 sene de problemsiz binersiniz. Çünkü araçta arıza çıkartacak bir donanım yok. Sti kadar olmasa da güvenli sürüş keyfi var.

    Yakıt sizi biraz üzebilir ama yılda 10 bin km içinde tüp taktırmaya gerek yok bence.


    21-22 'ye düşürürseniz hemen alın. ''




    arkadaşın sözüne katılıyorum. ayrıca bende temiz bir hb impreza arıyorum düşünen varsa bana dönebilir....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yusuf55yusuf -- 16 Nisan 2014; 21:19:28 >




  • 
Sayfa: önceki 2122232425
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.