Şimdi Ara

Subaru impreza 1.5 A/T Elegance inceleme (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
85
Cevap
1
Favori
20.244
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CCeVViKK

    Bizim 2005 Megane Sw 1.5 dci 80 bg bile daha hızlıymış 0-100 ü 14.9 sn
    Performans beklentisi olanların kesinlikle uzak durması gereken bir araç. Manuel şanzımanlı versiyonun bile çekişi, standart 1.6 lt araçlardan ciddi derecede kötü. Yakıt tüketimi de bu araçlardan yüksek... Zaten bunlar normal...

    Süspansiyon konforu olarak eşini az bulabileceğiniz bir otomobil. Değme otomobillere süspansiyon konforunda fark atar.

    İçi tipik Japon otomobili, bol plastik... Kötü değil ama zevkli bir iç mekanı da yok... Gösterge paneli tasarımı ve ön konsolun genel ışıklandırması güzel, yol bilgisayarı ekranı ise çok kötü, ufacık...

    Çarpışma güvenliği 4 yıldız, bu önemli bir eksiklik :http://www.euroncap.com/results/subaru/impreza.aspx?class=9abf175b-92c7-4c9f-b111-b37f9369f2f7

    Otoparkta geri geri giderken bir Chevrolet Aveo'ya dokunduk... Birşey yoktur diye düşünerek indik, nitekim Chevrolet'de hiç hasar yoktu fakat bizim tamponun yarısı ciddi biçimde içeri göçmüştü, tampon değişti. Tabii bu bir durum aracın güvensiz olduğuna kanıt değil, sadece ufak hasarlarda can sıkıcı olabileceğine dair bir ipucu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wolfien -- 24 Temmuz 2012; 14:21:59 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wolfien

    Performans beklentisi olanların kesinlikle uzak durması gereken bir araç. Manuel şanzımanlı versiyonun bile çekişi, standart 1.6 lt araçlardan ciddi derecede kötü. Yakıt tüketimi de bu araçlardan yüksek... Zaten bunlar normal...

    Süspansiyon konforu olarak eşini az bulabileceğiniz bir otomobil. Değme otomobillere süspansiyon konforunda fark atar.

    İçi tipik Japon otomobili, bol plastik... Kötü değil ama zevkli bir iç mekanı da yok...

    Çarpışma güvenliği 4 yıldız, bu önemli bir eksiklik :http://www.euroncap.com/results/subaru/impreza.aspx?class=9abf175b-92c7-4c9f-b111-b37f9369f2f7

    Otoparkta geri geri giderken bir Chevrolet Aveo'ya dokunduk... Maalesef Chevrolet'de hiç hasar yokken, bizim aracın arka tamponu değişti. Tabii bu bir kanıt değil, sadece ipucu. Ancak otoparkta yaşanan ufak bir "tıklamada", tamponun tamamen içeri göçmesi biraz can sıkıcı...

    Dediğiniz araç kaç model acaba eski mi yeni mi? 2008 üstü bir araba mı niyetim var çünkü 2008 ve üzeri bir impreza almaya




  • quote:

    Orijinalden alıntı: redstone78

    quote:

    Orijinalden alıntı: wolfien

    Performans beklentisi olanların kesinlikle uzak durması gereken bir araç. Manuel şanzımanlı versiyonun bile çekişi, standart 1.6 lt araçlardan ciddi derecede kötü. Yakıt tüketimi de bu araçlardan yüksek... Zaten bunlar normal...

    Süspansiyon konforu olarak eşini az bulabileceğiniz bir otomobil. Değme otomobillere süspansiyon konforunda fark atar.

    İçi tipik Japon otomobili, bol plastik... Kötü değil ama zevkli bir iç mekanı da yok...

    Çarpışma güvenliği 4 yıldız, bu önemli bir eksiklik :http://www.euroncap.com/results/subaru/impreza.aspx?class=9abf175b-92c7-4c9f-b111-b37f9369f2f7

    Otoparkta geri geri giderken bir Chevrolet Aveo'ya dokunduk... Maalesef Chevrolet'de hiç hasar yokken, bizim aracın arka tamponu değişti. Tabii bu bir kanıt değil, sadece ipucu. Ancak otoparkta yaşanan ufak bir "tıklamada", tamponun tamamen içeri göçmesi biraz can sıkıcı...

    Dediğiniz araç kaç model acaba eski mi yeni mi? 2008 üstü bir araba mı niyetim var çünkü 2008 ve üzeri bir impreza almaya

    2009 model...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wolfien

    quote:

    Orijinalden alıntı: redstone78

    quote:

    Orijinalden alıntı: wolfien

    Performans beklentisi olanların kesinlikle uzak durması gereken bir araç. Manuel şanzımanlı versiyonun bile çekişi, standart 1.6 lt araçlardan ciddi derecede kötü. Yakıt tüketimi de bu araçlardan yüksek... Zaten bunlar normal...

    Süspansiyon konforu olarak eşini az bulabileceğiniz bir otomobil. Değme otomobillere süspansiyon konforunda fark atar.

    İçi tipik Japon otomobili, bol plastik... Kötü değil ama zevkli bir iç mekanı da yok...

    Çarpışma güvenliği 4 yıldız, bu önemli bir eksiklik :http://www.euroncap.com/results/subaru/impreza.aspx?class=9abf175b-92c7-4c9f-b111-b37f9369f2f7

    Otoparkta geri geri giderken bir Chevrolet Aveo'ya dokunduk... Maalesef Chevrolet'de hiç hasar yokken, bizim aracın arka tamponu değişti. Tabii bu bir kanıt değil, sadece ipucu. Ancak otoparkta yaşanan ufak bir "tıklamada", tamponun tamamen içeri göçmesi biraz can sıkıcı...

    Dediğiniz araç kaç model acaba eski mi yeni mi? 2008 üstü bir araba mı niyetim var çünkü 2008 ve üzeri bir impreza almaya

    2009 model...

    Alıntıları Göster
    merhaba arkadaşlar. iki gün önce bende bir 2009 model otm. 1.5 elegance subaru impreza sedan aldım. ilk izlenimlerime göre araba bir harika. kullandıkça artılarını ve eksilerini aktaracağım. bu arada bu arabayı eski arabam 2005 honda civic vtec 1.6 es yi satıp aldım. sürüş keyfi olarak hondadan daha iyi. serilik olarak tabiki honda daha seriydi. ama dediğim gibi daha sadece 2 günlük izlenimlerim bunlar. zamanla bilgileri güncelleyeceğim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguz_e2

    merhaba arkadaşlar. iki gün önce bende bir 2009 model otm. 1.5 elegance subaru impreza sedan aldım. ilk izlenimlerime göre araba bir harika. kullandıkça artılarını ve eksilerini aktaracağım. bu arada bu arabayı eski arabam 2005 honda civic vtec 1.6 es yi satıp aldım. sürüş keyfi olarak hondadan daha iyi. serilik olarak tabiki honda daha seriydi. ama dediğim gibi daha sadece 2 günlük izlenimlerim bunlar. zamanla bilgileri güncelleyeceğim.

    Alıntıları Göster
    merhaba arkadaşlar
    2008 ve üstü, hatchback impreza 1.5 i tanımaya çalışıyorum bırakın bulunduğum ilde (vanda) civarında bile denemek için bulamıyorum.
    kullanan arkadaslardan ricam
    1) vitesin arkasında ki high- low mandalı ne işe yarar
    2) otomotiğin düze göre azıra bakımından riski nedir. otomotikte motorun sesini tadına varılır mı
    3) 1.5 in en donalımlı olanı hangisidir diğerlerinden farkı nedir.yani(aktive,AWD, AWD sportvagon, comfort, elegance,R) serilerinin birbirinden farkı nedir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ksaylan

    merhaba arkadaşlar
    2008 ve üstü, hatchback impreza 1.5 i tanımaya çalışıyorum bırakın bulunduğum ilde (vanda) civarında bile denemek için bulamıyorum.
    kullanan arkadaslardan ricam
    1) vitesin arkasında ki high- low mandalı ne işe yarar
    2) otomotiğin düze göre azıra bakımından riski nedir. otomotikte motorun sesini tadına varılır mı
    3) 1.5 in en donalımlı olanı hangisidir diğerlerinden farkı nedir.yani(aktive,AWD, AWD sportvagon, comfort, elegance,R) serilerinin birbirinden farkı nedir

    Merhabalar,
    1- Tork seçim koludur. Normal sürüşlerde high da gidersiniz. Ani tork ihtiyacı duyduğunuzda, karda buzda çamurda kaldığınızda rahat ilerlemek için kullanırsınız.
    2- Ben manuelini kullandım. Otomatiği konusunda bir deneyimim olmadı. Fakat motor sesi çok güzel...
    3- 1.5' in en donanımlısı elegance' dır. R konusunda bir bilgim yok..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cliff_26

    quote:

    Orijinalden alıntı: ksaylan

    merhaba arkadaşlar
    2008 ve üstü, hatchback impreza 1.5 i tanımaya çalışıyorum bırakın bulunduğum ilde (vanda) civarında bile denemek için bulamıyorum.
    kullanan arkadaslardan ricam
    1) vitesin arkasında ki high- low mandalı ne işe yarar
    2) otomotiğin düze göre azıra bakımından riski nedir. otomotikte motorun sesini tadına varılır mı
    3) 1.5 in en donalımlı olanı hangisidir diğerlerinden farkı nedir.yani(aktive,AWD, AWD sportvagon, comfort, elegance,R) serilerinin birbirinden farkı nedir

    Merhabalar,
    1- Tork seçim koludur. Normal sürüşlerde high da gidersiniz. Ani tork ihtiyacı duyduğunuzda, karda buzda çamurda kaldığınızda rahat ilerlemek için kullanırsınız.
    2- Ben manuelini kullandım. Otomatiği konusunda bir deneyimim olmadı. Fakat motor sesi çok güzel...
    3- 1.5' in en donanımlısı elegance' dır. R konusunda bir bilgim yok..

    Alıntıları Göster
    aracın aynından bende de vardı. -7 den düşük soğukluklarda çalışmıyordu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkann86

    aracın aynından bende de vardı. -7 den düşük soğukluklarda çalışmıyordu.

    Bende -16 da çalışıyor kardeş bir problem yok.
    Ayrıca o durum için servislerde yeni yazılım yükleniyor ücretsiz olarak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: redstone78

    quote:

    Orijinalden alıntı: volkann86

    aracın aynından bende de vardı. -7 den düşük soğukluklarda çalışmıyordu.

    Bende -16 da çalışıyor kardeş bir problem yok.
    Ayrıca o durum için servislerde yeni yazılım yükleniyor ücretsiz olarak.

    hah kardeş işte o yazılım zamanla manifoldu bozuyor. karsta bi arkadaşa yüklediler o yazılımı 1.5 sene sonra araçın manifold sizlere ömür. bende sattım gitti.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkann86

    quote:

    Orijinalden alıntı: redstone78

    quote:

    Orijinalden alıntı: volkann86

    aracın aynından bende de vardı. -7 den düşük soğukluklarda çalışmıyordu.

    Bende -16 da çalışıyor kardeş bir problem yok.
    Ayrıca o durum için servislerde yeni yazılım yükleniyor ücretsiz olarak.

    hah kardeş işte o yazılım zamanla manifoldu bozuyor. karsta bi arkadaşa yüklediler o yazılımı 1.5 sene sonra araçın manifold sizlere ömür. bende sattım gitti.

    Belki de araç beyniyle daha önce performans artırmak için oynanmıştır hani bir hantallık var araçta sonuçta. O oynamadan sonra böyle problem çıkabilir diye duydum ben.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: redstone78

    quote:

    Orijinalden alıntı: volkann86

    quote:

    Orijinalden alıntı: redstone78

    quote:

    Orijinalden alıntı: volkann86

    aracın aynından bende de vardı. -7 den düşük soğukluklarda çalışmıyordu.

    Bende -16 da çalışıyor kardeş bir problem yok.
    Ayrıca o durum için servislerde yeni yazılım yükleniyor ücretsiz olarak.

    hah kardeş işte o yazılım zamanla manifoldu bozuyor. karsta bi arkadaşa yüklediler o yazılımı 1.5 sene sonra araçın manifold sizlere ömür. bende sattım gitti.

    Belki de araç beyniyle daha önce performans artırmak için oynanmıştır hani bir hantallık var araçta sonuçta. O oynamadan sonra böyle problem çıkabilir diye duydum ben.

    yok kardeş. olayı ve aracı yakinen gördüm, tanıdım. araç stocktu. zaten oynanmış olan ecuya bu yazılımı atamıyorlar. mesela benim ecu da oynama var diye programı atamamışlardı. önce ecuyu flashlayıp yeniden denemek gerekiyordu. o program uydurma bi program ve sağlıklı değil.




  • Hayirli olsun cok guzel bi arac fiyatina gore mukemmel merak ettigim lpg uyumu nasil bide model km ve fiyati nedir??

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CCeVViKK

    Bizim 2005 Megane Sw 1.5 dci 80 bg bile daha hızlıymış 0-100 ü 14.9 sn
    Hayırlı olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gü

    Hayırlı olsun

    Alıntıları Göster
    Hep aklımda var bu araba ama yedek parça fiyatları nasıl acaba. Bulunuyor mu,pahalı mı? Gerisi önemli değil benim için.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 26_____

    Hayirli olsun cok guzel bi arac fiyatina gore mukemmel merak ettigim lpg uyumu nasil bide model km ve fiyati nedir??

    Bendeki 1.5 İmpreza da LPG uyumu mükemmel şahsen ben çok memnunum daha bir sorun da çıkarmadı çok şükür. Montaj iyi olursa sorun olmuyor zaten LPG kitlerini montajın kötülüğü rezil ediyor genelde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: volverin33

    Hep aklımda var bu araba ama yedek parça fiyatları nasıl acaba. Bulunuyor mu,pahalı mı? Gerisi önemli değil benim için.

    Bir Honda dan Toyotadan farklı değil ama genel olarak şikayetçi olunan konulardan biri de yedek parça olayı bulmak sıkıntı değil fiyatları Fransız araçlarıyla falan kıyaslayınca pahalı geliyor herkese ancak şöyle bir durum da var ki herkesin gözünden kaçan bu araçlar sürekli parça isteyen arıza yapan araçlar değil. Geneli uzun yıllar memnuniyetle biniyor arabasına. Ancak kaza bela olursa Allah göstermesin farları aynaları falan pahalı. O da herkesin başına gelebilecek bir durum değil. bu yüzden kaskosuz binilmemesi gereken araçlardan sayılır Subaru. Ben 6 aydır kullanıyorum akü değiştirdim bir de V kayışını değiştirdim kayış 50,000 de değişiyormuş aldığım kişi değiştirmediği için ben değiştirdim ancak 35 lira falan kayışın fiyatı çok da pahalı değil yani. Parça konusunda yetkili servisler ve özellikle jaspasubaru.com dan çok ilgi görürsünüz sıkıntı yaşamak olası bir durum değil kargoyla en geç 2 günde elinize geçer merak etmeyin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CCeVViKK

    Bizim 2005 Megane Sw 1.5 dci 80 bg bile daha hızlıymış 0-100 ü 14.9 sn
    amca oğlumda 1.5 ts mi ne ondan var bir kere babama vermişti ocağımıza incir ağacı dikiyordu araba gitmiyor jetta ile hafiften dalaşmıştık eniştemde vardı oda jetta açık ara kalkışlarda felan güzel gidiyordu ama tabi trafikte herkesin gözünün üstünüzde olması paha biçilemez
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hac1sakir

    amca oğlumda 1.5 ts mi ne ondan var bir kere babama vermişti ocağımıza incir ağacı dikiyordu araba gitmiyor jetta ile hafiften dalaşmıştık eniştemde vardı oda jetta açık ara kalkışlarda felan güzel gidiyordu ama tabi trafikte herkesin gözünün üstünüzde olması paha biçilemez

    Keşke 2,0 WRX STİ verseymiş de o zaman görseymiş Jetta :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: redstone78

    quote:

    Orijinalden alıntı: hac1sakir

    amca oğlumda 1.5 ts mi ne ondan var bir kere babama vermişti ocağımıza incir ağacı dikiyordu araba gitmiyor jetta ile hafiften dalaşmıştık eniştemde vardı oda jetta açık ara kalkışlarda felan güzel gidiyordu ama tabi trafikte herkesin gözünün üstünüzde olması paha biçilemez

    Keşke 2,0 WRX STİ verseymiş de o zaman görseymiş Jetta :)

    o apayrı bir dünya hocam




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hac1sakir

    quote:

    Orijinalden alıntı: redstone78

    quote:

    Orijinalden alıntı: hac1sakir

    amca oğlumda 1.5 ts mi ne ondan var bir kere babama vermişti ocağımıza incir ağacı dikiyordu araba gitmiyor jetta ile hafiften dalaşmıştık eniştemde vardı oda jetta açık ara kalkışlarda felan güzel gidiyordu ama tabi trafikte herkesin gözünün üstünüzde olması paha biçilemez

    Keşke 2,0 WRX STİ verseymiş de o zaman görseymiş Jetta :)

    o apayrı bir dünya hocam

    Bu arada 1,5 TS değil 1,6 TS var onlar 95 HP 1,5 ler kadar güçlü değil ataklıklarını bilmiyorum zaten 4çekerden dolayı bir miktar hantallık var.
    Bendeki 1,5 gayet gidiyor çoğu 1,6 lardan da iyi gidiyor. Ben şahsen Bora ile kapıştım gayet rahat geçtim Jetta da 1,6 102HP lik hitler motor var sizin dediğiniz dizelmişydi bilmiyorum gerçi motor seçenek yelpazesi geniş ama dizelle kapışamaz o 1,6 TS lerde 1,5 lerde. Dizellerin hakkından en az 1,8 likler gelir 2,0 zaten tokatlar.
    Ama duruşu yeter gerçekten millet modifiye yapıp arabasını İmpreza ya benzetmeye çalışıyor ve siz taklit edilen aracın orijinalinde geziyorsanız gözler üzerinizde olur doğal olarak.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.