Şimdi Ara

Subap ayarı (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
126
Cevap
2
Favori
134.686
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mcakmakm

    İyi günler,
    2005 corollaya ayar gerekir mi?

    Alıntıları Göster
    ustanın dedıgıne gore yenı nesıl araclar sıbob ayarı olmuyormus.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: omer49

    benm sorum yapılıyo mu :D seklinde olacakti aslinda arac da son zamanlarda yakıt inanilmaz artti cekis dustu

    Yapılabilir :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili

    quote:

    Orijinalden alıntı: omer49

    benm sorum yapılıyo mu :D seklinde olacakti aslinda arac da son zamanlarda yakıt inanilmaz artti cekis dustu

    Yapılabilir :)

    Alıntıları Göster
    2005 toyotalar skıllı subap mekanizmasına sahip olduğu için ayar gerekmez.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili

    2005 toyotalar skıllı subap mekanizmasına sahip olduğu için ayar gerekmez.

    Çook uzun süredir sizi takip ediyorum. Teknik bilgim olmadığı için de yazıp insanları yanıltmak istemiyorum. Bunca yoğunluğunuza rağmen bizi unutmamanız ve çözümsüz bırakmamanız çok güzel. Teşekkür ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mcakmakm

    quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili

    2005 toyotalar skıllı subap mekanizmasına sahip olduğu için ayar gerekmez.

    Çook uzun süredir sizi takip ediyorum. Teknik bilgim olmadığı için de yazıp insanları yanıltmak istemiyorum. Bunca yoğunluğunuza rağmen bizi unutmamanız ve çözümsüz bırakmamanız çok güzel. Teşekkür ederim.

    Alıntıları Göster
    merhaba
    2006 ve üstü grand vitaralarda subaplar magnezyum alaşımlı olduğu için lpg kullanımında supablar bozuluyor diye bir söylenti var doğru mudur?
    saygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: darmajesty

    merhaba
    2006 ve üstü grand vitaralarda subaplar magnezyum alaşımlı olduğu için lpg kullanımında supablar bozuluyor diye bir söylenti var doğru mudur?
    saygılar

    Alıntıları Göster
    Suzikinin hiç bir modelinde problem yoktur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili

    Suzikinin hiç bir modelinde problem yoktur.

    Alıntıları Göster
    98 accent ls de triger değişiminden sonra rölantide ve 3000 devirlerde bir sürtme sesi gibi bir ses var. Sübap problemi olabilirmi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: physo

    98 accent ls de triger değişiminden sonra rölantide ve 3000 devirlerde bir sürtme sesi gibi bir ses var. Sübap problemi olabilirmi?

    Alıntıları Göster
    2004 model HONDA Civic 1.6 VTEC için LPG dönüşümüne yönelik araştırma yaptığım günlerde; ANKARA'dan bir PRINS-VSI yetkili montaj servisi: "LPG zamanla Civic subaplarında sıkışmaya neden oluyor, bu nedenle bir yağlama düzeneği de takıyoruz" demiş ti, ki; PRINS'in böyle bir yağlama düzeneği de var. ANCAK bulunduğum şehirde PRINS-VSI montajı yapılırken, yetkili servis bu düzeneğe gerek duymadı.

    Dönüşüm yapıldığında aracım 38.000km'de idi ve 40.000km periyodik bakımı için HONDA yetkili servisine götürdüğümde subap ayarı da yapıldı. Birkaç gün içinde Civic'i 50.000km bakımı için yine HONDA yetkili servisine götüreceğim.
    Son ayardan beri 10.000km geçmiş olduğundan ACABA yine subap ayarı yapılması gerekli midir?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BRAVEHEART11 -- 3 Kasım 2009; 14:09:28 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: physo

    98 accent ls de triger değişiminden sonra rölantide ve 3000 devirlerde bir sürtme sesi gibi bir ses var. Sübap problemi olabilirmi?

    Subap problemi sürtme sesi çıkartmaz dostum, trigerinizi değişen servise birkez daha giderek sorunu iletmeniz gerekiyor :)
    Triger kayışının muhafaza saçı kasnağa sürtüyor olabilir.
    Sevgilerimle.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BRAVEHEART11

    2004 model HONDA Civic 1.6 VTEC için LPG dönüşümüne yönelik araştırma yaptığım günlerde; ANKARA'dan bir PRINS-VSI yetkili montaj servisi: "LPG zamanla Civic subaplarında sıkışmaya neden oluyor, bu nedenle bir yağlama düzeneği de takıyoruz" demiş ti, ki; PRINS'in böyle bir yağlama düzeneği de var. ANCAK bulunduğum şehirde PRINS-VSI montajı yapılırken, yetkili servis bu düzeneğe gerek duymadı.

    Dönüşüm yapıldığında aracım 38.000km'de idi ve 40.000km periyodik bakımı için HONDA yetkili servisine götürdüğümde subap ayarı da yapıldı. Birkaç gün içinde Civic'i 50.000km bakımı için yine HONDA yetkili servisine götüreceğim.
    Son ayardan beri 10.000km geçmiş olduğundan ACABA yine subap ayarı yapılması gerekli midir?



    Yağlama sistemine inanmıyorum,
    Yağın misyonu ayrıdır , yağlama sisteminin misyonu ayrıdır... Bu konuda eski yazılarımda daha fazla açıklamalar mevcuttur.
    Yakıt araca sadece enerji verir. 2 zamanlı motorlarla 4 zamanlı motorları birbirinden ayırdedebilen birisi bu tez'e güler geçer.

    Hondalarda ise soğuk motora gaz basarsanız subap gerçeğiyle herzaman muhatab olmanız kaçınılmaz olur.
    Ancak 10.000 km.de bir tunap 164 kullanır iseniz ve soğuk araca gaz basmazsanız subap problemide yaşamazsınız.
    Sevgilerimle :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili

    quote:

    Orijinalden alıntı: BRAVEHEART11

    2004 model HONDA Civic 1.6 VTEC için LPG dönüşümüne yönelik araştırma yaptığım günlerde; ANKARA'dan bir PRINS-VSI yetkili montaj servisi: "LPG zamanla Civic subaplarında sıkışmaya neden oluyor, bu nedenle bir yağlama düzeneği de takıyoruz" demiş ti, ki; PRINS'in böyle bir yağlama düzeneği de var. ANCAK bulunduğum şehirde PRINS-VSI montajı yapılırken, yetkili servis bu düzeneğe gerek duymadı.

    Dönüşüm yapıldığında aracım 38.000km'de idi ve 40.000km periyodik bakımı için HONDA yetkili servisine götürdüğümde subap ayarı da yapıldı. Birkaç gün içinde Civic'i 50.000km bakımı için yine HONDA yetkili servisine götüreceğim.
    Son ayardan beri 10.000km geçmiş olduğundan ACABA yine subap ayarı yapılması gerekli midir?



    Yağlama sistemine inanmıyorum,
    Yağın misyonu ayrıdır , yağlama sisteminin misyonu ayrıdır... Bu konuda eski yazılarımda daha fazla açıklamalar mevcuttur.
    Yakıt araca sadece enerji verir. 2 zamanlı motorlarla 4 zamanlı motorları birbirinden ayırdedebilen birisi bu tez'e güler geçer.

    Hondalarda ise soğuk motora gaz basarsanız subap gerçeğiyle herzaman muhatab olmanız kaçınılmaz olur.
    Ancak 10.000 km.de bir tunap 164 kullanır iseniz ve soğuk araca gaz basmazsanız subap problemide yaşamazsınız.
    Sevgilerimle :)

    Alıntıları Göster
    Teşekkürler Faruk Bey. Tam 1 yıl önce 40.000km periyodik bakımında subap ayarı yapılmıştı. Dün 50.000km periyodik bakımında ise kontrol edilmesini istedim. İyi bulunmuş ve yeniden ayar yapılmaya gerek duyulmamış.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BRAVEHEART11

    Teşekkürler Faruk Bey. Tam 1 yıl önce 40.000km periyodik bakımında subap ayarı yapılmıştı. Dün 50.000km periyodik bakımında ise kontrol edilmesini istedim. İyi bulunmuş ve yeniden ayar yapılmaya gerek duyulmamış.

    Buda iyi bir sürücü olduğunuz anlamına geliyor :)
    Nice 50.000 lere dostum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili
    Buda iyi bir sürücü olduğunuz anlamına geliyor :)
    Nice 50.000 lere dostum

    AMİN! Darısı aracını seven ve bakımlarını aksatmayan herkesin başına İNŞALLAH.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BRAVEHEART11

    quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili
    Buda iyi bir sürücü olduğunuz anlamına geliyor :)
    Nice 50.000 lere dostum

    AMİN! Darısı aracını seven ve bakımlarını aksatmayan herkesin başına İNŞALLAH.

    Alıntıları Göster
    Merhaba. Aracımı yeni aldım. 1992 Doğan L . Atiker lpg kitine sahip. Aracımın subap ayarı bozuk. Deneme amaçlı 10Tl'lik gaz aldım 40km'de bitti. Yani ortalama 250bin yakmış
    Acaba subap ayarından sonra fazla yakma olayı ortadan kalkar mı yoksa gaz beyni v.s'ye ayrıca ayar mı yapılması gerekiyor? Belki de başka bir motor donanımından da kaynaklanabilir. Net olarak bilgim yok.. Bilgi verirseniz sevinirim..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Y4s1N

    Merhaba. Aracımı yeni aldım. 1992 Doğan L . Atiker lpg kitine sahip. Aracımın subap ayarı bozuk. Deneme amaçlı 10Tl'lik gaz aldım 40km'de bitti. Yani ortalama 250bin yakmış
    Acaba subap ayarından sonra fazla yakma olayı ortadan kalkar mı yoksa gaz beyni v.s'ye ayrıca ayar mı yapılması gerekiyor? Belki de başka bir motor donanımından da kaynaklanabilir. Net olarak bilgim yok.. Bilgi verirseniz sevinirim..

    Alıntıları Göster
    denemen lazım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: advan

    denemen lazım.

    Alıntıları Göster
    tunap 164 nedir ne işe yarar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mcakmakm

    İyi günler,
    2005 corollaya ayar gerekir mi?

    Alıntıları Göster
    merhaba. benim 2007 clio 1.4 benzinli aracım var. aracın üzerinde 2 yil önce takılmış atiker lpg var. araç rolantide 3-4 sn de bir hafif titreme yapıyor. servise götürdüm a daz z ye inceledi. bişey bulamadı. arabanın çekişini denedi yine sorun yok. sübaplarda sıkıntı olabilirmi? servis rolantisi düşük dedi. içim rahat etmedi. yardımcı olursanız sevinirim. şimdiden teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akyirmi8

    merhaba. benim 2007 clio 1.4 benzinli aracım var. aracın üzerinde 2 yil önce takılmış atiker lpg var. araç rolantide 3-4 sn de bir hafif titreme yapıyor. servise götürdüm a daz z ye inceledi. bişey bulamadı. arabanın çekişini denedi yine sorun yok. sübaplarda sıkıntı olabilirmi? servis rolantisi düşük dedi. içim rahat etmedi. yardımcı olursanız sevinirim. şimdiden teşekkürler.

    Alıntıları Göster
    evet bende yeni tüp taktırdım ama benzinde bir tekleme gaz yememe sorunu var sürekli zengin karışım hatası alıyorum. servis a-z kontrol etti. subaplar ayarsız dedi bakalım ne olcak sonuçları yazarım burdan




  • quote:

    Orijinalden alıntı: locke78

    evet bende yeni tüp taktırdım ama benzinde bir tekleme gaz yememe sorunu var sürekli zengin karışım hatası alıyorum. servis a-z kontrol etti. subaplar ayarsız dedi bakalım ne olcak sonuçları yazarım burdan

    Alıntıları Göster
    hidrolik iticili arabalardada belli bir zaman sonra subap ayarı tarzında ne yapılabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Y4s1N

    Merhaba. Aracımı yeni aldım. 1992 Doğan L . Atiker lpg kitine sahip. Aracımın subap ayarı bozuk. Deneme amaçlı 10Tl'lik gaz aldım 40km'de bitti. Yani ortalama 250bin yakmış
    Acaba subap ayarından sonra fazla yakma olayı ortadan kalkar mı yoksa gaz beyni v.s'ye ayrıca ayar mı yapılması gerekiyor? Belki de başka bir motor donanımından da kaynaklanabilir. Net olarak bilgim yok.. Bilgi verirseniz sevinirim..

    Alıntıları Göster
    evet sübap ayarından sonra yakıt azalır.




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.