Şimdi Ara

Şu saatten sonra pikap (ford ranger vs...) alınır mı? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
31
Cevap
1
Favori
11.575
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • degobar kullanıcısına yanıt

    bu arabayı gerçekte gördüm. okul servisleri ile aynı boy. yanından transporter geçti oyuncak gibi kaldı.

  • Pick-Up Japon'dan sorulur.

    Mitsubishi L200 - Isuzu D-Max - Nissan NavarA - Suzuki, vb..
  • Çocukluğumun hayaliydi. Şimdi bedava verseler düşünürüm. Nedense masraf kapısı gibi geliyor. İnsan yaşlandıkça bazı şeylere hevesi sönüyor. Hevesin varsa al bence, o ilk sahip olduğunda ki mutluluğu bir daha kolay kolay tadamazsın yaş ilerledikçe.

    90'larda orman işletme müdürlüğünün gri çift kabinli toyotaları benim gözümde dünyanın en iyi arabasıydı.
  • pick up lar amerikalıdan sorulur, icat eden onlardır, en iyisini yine onlar yapar. japonlar ancak taklit eder.

  • 2021 Nissan navara 4*4 platinium sahibiyim. Pickup lar içerisinde en konforlu olanıdır, çünkü arka dingil makas dediğimiz değil,helezon süspansiyon. Çukur, tümsek, kesik, bozuk yol tırıvırı geliyor. Üzerine bf goodrich at lastikler ve forged alaşım jantlar takılı.
    Araç ses yalıtımı olarak çok çok iyi, merdiven tipi şasi olduğu için yoldan sanki bağımsız bir ilerlemesi var. Kabin olarak sınıfında en geniş iç mekana sahip. Üstelik deri ısıtmalı elektrikli koltukları çok konforlu. Kliması şimdiye kadar kullandığım araçlar içerisinde açık ara en iyisi. Motor gücü olarak (Ford 3.2 tdci ve Mercedes 3.0 v6 258 HP dışında) en güçlüsü denilebilir. Ranger 2.0 tdci de güzel ama hacim farkını hissettiriyor ve 10 vites oluşu aslında performans açısından güzel gibi olsa da sürekli vites işe oynuyor.
    Araç 7 ileri otomatik ve son viteste 2000 devirde 120 km hızla seyrediyor. Çift turbo motor 193 ps ve 450 nm tork sunarak, bunu da 7 ileri tam otomatik şanzımanın güzel oranları ile aracı muazzam yürütüyor. İlk hızlanma biraz ağır canlı olsa da, 60 km hızdan sonra ağırlığından kurtulup, adeta yüzer gibi davranıp esnekliği ile acayip güzel ivmeleriyor. 4 çekeri elektronik buton ile devreye alınıyor. Araçta 2low kısmında orta kilit mevcut. 4hi modunda güç dört tekere eşit aktarılıyor. Ancak hangi tekerde daha fazla tork ihtiyacı varsa oraya gücü veriyor. Fazla teknik olayına girmeden, motor 2.3 Renault master da kullanılan motorun çift turbolu güçlü versiyonunu. Şanzıman infiniti modellerinde kullanılan yaklaşık 900 nm dayanımlı bir şanzımanı.
    Gelelim yakıta; işte herşey mükemmel iken 2.3 tona ulaşan aracın yakıtı tabiki az olamaz. Ben birde at lastikle 100 km de 1-2 lt daha artırmış olabilirim. Şehirler arası 10 lt dikkat etmeksizin yakıyor. Şehir içi; ne kadar şehir içi olduğuna göre değişir. 23 km ortalama ile 18 lt, 30 km ortalama ile 14 lt yakar.
    Araç 10 üzerinden 10 ama yakıtı dert edene göre değil.
    Bu arada MTV si 6 aylık 5.335 tl,
    Kasko sigorta önümüzdeki ay belli olur. 9700 km de henüz. İş yerimi evime çok yakın yere taşıdığım için şu aralar pek kullanamıyorum. Birkaç görsel;


    Şu saatten sonra pikap (ford ranger vs...) alınır mı?

    Şu saatten sonra pikap (ford ranger vs...) alınır mı?

    Şu saatten sonra pikap (ford ranger vs...) alınır mı?

    Şu saatten sonra pikap (ford ranger vs...) alınır mı?




  • Bu arada günlük kullandığım aracım bu değil. Çocukları okula götürmeye vs 2009 model Ford fiesta 1.4 tdci aracımız var. Orjinal 115k km de. Eşimin kullandığı 2021 Ford kuga 1.5 ecoblue st line aracımız var. Bunu genellikle avcılık maceraları, silah atışları, ve en çok da karavan hayalimizi gerçekleştirmek üzere aldık.
  • Bana aşırı gereksiz ve görgüsüzlük gibi geliyor görünce gülüyorum şehir içinde kamyon boyunda araç kullananları

  • 038poyraz kullanıcısına yanıt

    Kazasız belasız iyi günlerde kullanın, benimde bir gözüm navarada, 2019 sonrası bakıyorum. Sıcak bir ilde olduğumdan kışın 4 çeker ihtiyacı neredeyse olmayacağı için, işin içine mtv de girince mantık 2 çeker diyor. Ancak 2 çeker navarada donanım motor ve şanzıman farkından albenisi kalmıyor.

    Araç günlük kullanılacağı için yakıt önemli, modifiye A/T lastik şık dursada mevcut durumda tercih sebebi değil.

    2.0 4x2 ranger mantıklı mevcut durumda. Bu aralar 4x2 musso grand da dikkatimi çekti, platinum pluslar bayağı dolu, diğer firmalar üst donanımları sadece 4 çekerle verirken ssang yongta 4x2 full paket alınabiliyor.

  • allforone kullanıcısına yanıt
    Eğer 4 çeker düşünmüyorsanız ibre belli. Ford ranger alınır binilir. SsangYong da donanım olabilir, ama göve çok orantısız. Kasa büyük ve çirkin, A/T günlük kullanılacak konforda, yakıt için elbette negatif etkisi var. Ama M/T lastik hem konforda hemde yol tutuşta hiç iyi değil.
  • Bu araçlar 4x4 olanlar kamyonet olarak geçmiyor mu ? Şehir içine belirli yerlere giriş yasak galiba ?

  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.