Şimdi Ara

şu aralar ps3 alınır mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
18
Cevap
0
Favori
388
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar yazın odama tv alacağım ve bir de ps3 almak istiyorum ama ps4 dedikoduları kafamı karıştırıyor.. Son sistem pc. var, genelde onu da bağlayıp kullanıcam, ps3.tede online ve exclusiveleri oynamak istiyorum.. Ama bu saatten sonra 600 lira filan verilir mi bilemedim, sıfır 320 gb almak isterim.. Sizce bekleyeyim mi? Tarafsız olarak cevaplarınızı bekliyorum.. Teşekkürler..



    _____________________________
  • Bekleme. Çok bekleyenler var öyle. :D PS4 2014'ten evvel gelmez. O kadar çok Exclusive var ki oynayacağın ve sadece konsola çıkmış oyun. Hatta bırak exclusiveleri normal oyunları bile PS3'te oynamak isteyeceksin.
    _____________________________
  • arkadaşın dediği gibi hiç beklemene gerek yok.zaten bi anda çıkmaz.çıksada oyunları ps2 de olduğu gibi bi kaç yıl çıkmaya devam eder.hatta daha fazlaca bi süre.exc.leri ile de sana paranın hakkını vereceğini düşünüyorum.
    _____________________________
  • PS4 çıkana kadar bu konular türeyecek anlaşıldı amirim.
    _____________________________
  • Bence de PS3 almalısın.
    _____________________________
  • Şimdi PS3'e 600 TL vereceğine, 1.5-2 sene PS4'ü bekleyip en az 1500 TL vermek daha mantıklı tabii
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bluelabel

    Şimdi PS3'e 600 TL vereceğine, 1.5-2 sene PS4'ü bekleyip en az 1500 TL vermek daha mantıklı tabii




    o zaman God of war3 , uncharted3, the last of us, quantic dreams'in yeni çıkacak oyunu ... bunları nasıl oynayacak.
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • sağolun arkadaşlar, almaya karar verdim :))
    _____________________________
  • al al
    _____________________________
  • bu arada arkadaşlar bana biriniz pm olarak 160-250-320 gb farklarını anlatabilirse çok iyi olur.. yani 250 olursa ne yapamam da 320de yaparım.. tamam hafıza sonuçta ama,, o hafızayı ne dolduruyor tam olarak bilmiyorum.. korsan oynayan arkadaşlarım var onlara yüksek kapasite istiyor oyun atarken filan sorun olmasın diye onu farkettim.. ama orjinalde ne dolduruyor bu hafızayı? oyun ön yüklemeleri, indirdiğimiz temalar,, oyun save dosyaları filan mı?
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: stekk

    bu arada arkadaşlar bana biriniz pm olarak 160-250-320 gb farklarını anlatabilirse çok iyi olur.. yani 250 olursa ne yapamam da 320de yaparım.. tamam hafıza sonuçta ama,, o hafızayı ne dolduruyor tam olarak bilmiyorum.. korsan oynayan arkadaşlarım var onlara yüksek kapasite istiyor oyun atarken filan sorun olmasın diye onu farkettim.. ama orjinalde ne dolduruyor bu hafızayı? oyun ön yüklemeleri, indirdiğimiz temalar,, oyun save dosyaları filan mı?

    donanımsal olarak hiç bir fark yok aralarında.eğer psnden ağırlıklı olarak oyun alırsan yada başka yollar ile 320 gb modelinden alman daha mantıklı tabii.ama disc olarak alırsan 120 gb da alabilirsin yeterli olur sana.save dosyaları ,temalar vs... pek yer kaplamaz.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DiRTyMoNeY_35x

    quote:

    Orijinalden alıntı: stekk

    bu arada arkadaşlar bana biriniz pm olarak 160-250-320 gb farklarını anlatabilirse çok iyi olur.. yani 250 olursa ne yapamam da 320de yaparım.. tamam hafıza sonuçta ama,, o hafızayı ne dolduruyor tam olarak bilmiyorum.. korsan oynayan arkadaşlarım var onlara yüksek kapasite istiyor oyun atarken filan sorun olmasın diye onu farkettim.. ama orjinalde ne dolduruyor bu hafızayı? oyun ön yüklemeleri, indirdiğimiz temalar,, oyun save dosyaları filan mı?

    donanımsal olarak hiç bir fark yok aralarında.eğer psnden ağırlıklı olarak oyun alırsan yada başka yollar ile 320 gb modelinden alman daha mantıklı tabii.ama disc olarak alırsan 120 gb da alabilirsin yeterli olur sana.save dosyaları ,temalar vs... pek yer kaplamaz.

    teşekkürler dostum anladım sağolasın.. peki psn.den almak daha mı karlı oluyor,, gerçi hangisi indirimdeyse ondan almak lazım herhalde tekrar teşekkürler
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: stekk

    quote:

    Orijinalden alıntı: DiRTyMoNeY_35x

    quote:

    Orijinalden alıntı: stekk

    bu arada arkadaşlar bana biriniz pm olarak 160-250-320 gb farklarını anlatabilirse çok iyi olur.. yani 250 olursa ne yapamam da 320de yaparım.. tamam hafıza sonuçta ama,, o hafızayı ne dolduruyor tam olarak bilmiyorum.. korsan oynayan arkadaşlarım var onlara yüksek kapasite istiyor oyun atarken filan sorun olmasın diye onu farkettim.. ama orjinalde ne dolduruyor bu hafızayı? oyun ön yüklemeleri, indirdiğimiz temalar,, oyun save dosyaları filan mı?

    donanımsal olarak hiç bir fark yok aralarında.eğer psnden ağırlıklı olarak oyun alırsan yada başka yollar ile 320 gb modelinden alman daha mantıklı tabii.ama disc olarak alırsan 120 gb da alabilirsin yeterli olur sana.save dosyaları ,temalar vs... pek yer kaplamaz.

    teşekkürler dostum anladım sağolasın.. peki psn.den almak daha mı karlı oluyor,, gerçi hangisi indirimdeyse ondan almak lazım herhalde tekrar teşekkürler

    önemli değil dostum ben teşekkür ederim.psnden oyun alma olayı ise oyunlara ve bazı durumlara göre değişiklik gösterir.örneğin battlefield 3'ü psnden 2 kişi 65 liraya alman daha mantıklı.disc olarak alırsan hem daha yüksek fiyat ödersin hemde oyunu uzunca bir süre oynayacağın için satmana pek gerek olmaz.tabii psn hesabını satabilirsin.bu durumda psnden almak daha iyi olabilir.örneğin şuan tam fiyatını bilmiyorum ama dışarıda daha pahalı olan ve psnde 34 tlye satılan warhammer space marine oyununu ve red faction armegeddon oyunlarını 70 liradan 2 kişi 35 35 almak daha iyi.belki multiplayer oynamayacağın bir oyunu dışarıdan alıp takaslayabilirsin de bu durumda psn yerine dışarıdan almak daha iyi olabilir.zaten her oyun psnde mevcut değil.
    _____________________________




  • bu arada 3. mesajında pm olarak anlatabilirmisin demişsin görmedim orayı kusura bakma.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DiRTyMoNeY_35x

    bu arada 3. mesajında pm olarak anlatabilirmisin demişsin görmedim orayı kusura bakma.

    önemli değil dostum teşekkürler yardımların için.. psn kardeşliği olayı var demek tamamdır..
    _____________________________
  • Alınır tabii.
    _____________________________
  • Kesinlikle almalısın.Ps4 cıkacagı tarihi bilmiyoruz cıkıncada zaten fiyatı yüksek oldugundan almalısın ps3.
    _____________________________
    Psn:EnJeKSionN

  • ps4 e nerden baksan 2 sene var tabıkıde almalısın
    _____________________________
    DH FORUM 2008 Üyesi - Blood of Dawnwalker - Gothic Remake - Fatekeeper - Witcher 4 - Onimusha: Way of the Sword
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.