Şimdi Ara

STRONGHOLD CRUSADER TÜRKÇE YAMA VE PİG'İN TÜRKÇE SESLENDİRMESİ !!!! LİNK YENİLENDİ + ALTERNATİF LİNK

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
56
Cevap
3
Favori
46.922
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Evet, Arkadaşlar geçenlerde stronghold crusader oynamak istedim. Tr yamasının çıktığını gördüm çok sevindim ama oyundaki karakterler türkçe konuşmuyor ki. Neyse bende başladım çeşitli film vs. lerden replikler kesmeye ve pig'i bitirdim :) . Wolf ve sultan'da bitmek üzere onları da yapınca eklerim şimdilik pig ile idare edin. Bakın bakalım pig'i hangi filmden kim seslendiriyor. Bence illaki o filmi izlemişsinizdir. Yada en azından versiyonlarını :D. Her neyse uzatmadan link veriyim STRONGHOLD CRUSADER TÜRKÇE YAMA VE PİG'İN TÜRKÇE SESLENDİRİLMESİİİ!!!!
    YAPMANIZ GEREKEN RAR'IN İÇİNDEKİLERİ SADECE STRONGHOLD CRUSADER'İN İÇİNE KOPYALAMAK... STRONGHOLD CRUSADER HD'DE DE ÇALIŞIYOR...
    LİNK YENİLENDİ !!!!....!!!!

    ASIL LİNK
    https://disk.yandex.com.tr/public/?hash=SsoiwEL1Q2wXR5Vvuvxi/BhablXtYCPwuOfqBS0r/MU%3D

    ALTERNATİF LİNK (Yenilendi.)
    http://www.dosya.tc/server34/tL3lxT/ongholdT_rk_eYamaVePigT_rk_eSeslendirme.rar.html

    ALTERNATİF LİNK 2
    http://www7.zippyshare.com/v/22350293/file.html

    DEVAMI GELSİN DİYORSANIZ YORUM YAZABİLİRSİNİZ. SULTAN VE WOLF'UN DA BİTİRMEK ÜZEREYİM.

    ÖNEMLİ NOT: Türkçe yama çalışmazsa v1.2 patch kurun.

    EDİT: SULTAN VE WOLF BİTTİ. DİĞERLERİNE DE VAKİT BULDUKÇA HAZIRLAYACAĞIM.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi metobayrak -- 10 Ağustos 2014; 22:10:22 >







  • Bİ MESAJ YAZIN Bİ TEŞEKKÜR VEYA KÖTÜ OLMUŞ FALAN DEYİN. OKUYUP GEÇMEYİN... :)
  • link kırık
  • link yenile lütfen
  • helall starcraft 1 ide çeviren olsa keşke
  • quote:

    Orijinalden alıntı: himmet_dal

    helall starcraft 1 ide çeviren olsa keşke

    O oyunu daha önce hiç oynamadım :( ama istersen bakayım bi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: patronaHALİL28

    link yenile lütfen


    quote:

    Orijinalden alıntı: raphstanbull

    link kırık

    Link Yenilendi...
  • stronghold oynamam ama emeğe saygı ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metobayrak

    quote:

    Orijinalden alıntı: himmet_dal

    helall starcraft 1 ide çeviren olsa keşke

    O oyunu daha önce hiç oynamadım :( ama istersen bakayım bi?

    strateji sevipte starcraft oynamıyosan senin yerine ben ağlarım :D ilk starcraft 1i bitir sonra 2.si çıktı hatta forumda özel başlığı bile var hikaye akıyor
  • Merhaba hocam. Sana bu oyunda Türkçe çeviriler dahil her türlü yardımcı olabilirim. Gerekirse kendimiz seslendiririz ve program ile değiştiririz. Benimle iletişime geçersen sevinirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: himmet_dal

    quote:

    Orijinalden alıntı: metobayrak

    quote:

    Orijinalden alıntı: himmet_dal

    helall starcraft 1 ide çeviren olsa keşke

    O oyunu daha önce hiç oynamadım :( ama istersen bakayım bi?

    strateji sevipte starcraft oynamıyosan senin yerine ben ağlarım :D ilk starcraft 1i bitir sonra 2.si çıktı hatta forumda özel başlığı bile var hikaye akıyor

    Kardeşim, ben Strateji oyunları oynadığımı söylemedim ki. Oyunların türkçe yama ve dublajlarını yapıyorum sadece. İstek oyun varsa söyleyin ona da bakarım. Elimden geldiğince...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BlogKaan

    Merhaba hocam. Sana bu oyunda Türkçe çeviriler dahil her türlü yardımcı olabilirim. Gerekirse kendimiz seslendiririz ve program ile değiştiririz. Benimle iletişime geçersen sevinirim.

    Valla kardeşim sana özel mesaj atmayı denedim de, profilin gözükmüyor ya arkadaş ekle ya da özel mesaj at
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Napoleonfd

    stronghold oynamam ama emeğe saygı ...

    Eyvallah saolasın.
  • Hoca süper bi iş yapmışsın, ben diyorum seslendirmeyi nasıl yaptın filimlerden replikler kesmek iyi fikir ;) Emeğine ellerine sağlık.. devamını dört gözle bekliyorum...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: raska

    Hoca süper bi iş yapmışsın, ben diyorum seslendirmeyi nasıl yaptın filimlerden replikler kesmek iyi fikir ;) Emeğine ellerine sağlık.. devamını dört gözle bekliyorum...

    Eyvallah hocam saolasınız böyle talep çoğalsa devam edeceğim de indirenler bir teşekkür etse beni motive edecek. Önemli değil kardeşim ne demek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi metobayrak -- 7 Nisan 2014; 15:53:01 >
  • metobayrak M kullanıcısına yanıt
    Teşşekkürler sana kurban olsun kardeşim :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: raska

    Teşşekkürler sana kurban olsun kardeşim :)

    Bu teşekkürleriniz beni ayakta tutan şey zaten kardeşim. Saolun. Var olun.
  • çok iyi olmuş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Furkan-37

    çok iyi olmuş

    Saol kardeşim.
  • kardeş yama harika ama türkçe karakterler(i,ğ,ş) yerine garip garip harfler geliyor bunun çözümü varmı
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.