Şimdi Ara

Starcraft 2 Campaign'deki Üniteler

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
1.099
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar sc2'de campaign bölümünde bildiğiniz gibi multiplayer'da olmayan birçok ünite+bina var.Burada benim merak ettiğim konu bu campaign'de olan ünite vs. sonradan multi'ye gelecek mi? Ben şöyle düşündüm; gelecek olan zerg paketinde zerglere birçok ünite vs. eklenecek aynen protoss'a da öyle.Ve biz bu extra ünite bina upgradeler vs. seri tamamlandığında kullanabileceğiz.Campaign'de gördüğüm kadarıyla terran için çok güzel extralar var eğer bunlar şimdi konmuş olsaydı terran multide rakipsiz olacaktı.Sanırım seri tamamlandığında diğer ırklar için de ek özellikler gelecek o zaman tüm üniteler aktif olacak ve strateji çeşitliliği kat be kat artacak.Sizler bu konuda ne düşünüyorsunuz?

    Örnek olarak ben zerg oyuncusuyum, campaign'de bir zerg ünitesi olan brutalisk var bu birim hem yere hem de havaya vurabiliyor multiye geldiği zaman baya iş yapar Ek olarak sc1'de zerg'lerde lurker vardı o da sc2'nin tanıtım videolarında var ama multide yok onun da gelebileceğini düşünüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Codest -- 4 Kasım 2010; 21:23:53 >







  • Oyuna eklenecek her bir birim dengeleri bozacaktır... Adamlar aylardır aynı birimler üzerinde bir sürü değişiklik yapıp dengeleme yapmaya çalışıyor ve şikayetler hiç bitmiyor. Yeni bir birimin eklenmesi ise başlı başına bir iş... Ben de eklenmesi taraftarıyım ama zor iş...
  • Bence multiplayer'a unit eklenirse 1 er tane eklenir fazla eklenmez. Campaign deki ünitelerin/upgradelerin çoğu zaten komik derecede abartı science vessel filan. Yine bi sürü özellikli bir zerg campaigni bitiririz fakat yine o adamlar multiplayerda olmaz.
  • Quick Matchlerde olmaz, ancak şu an bile custom oyunlarda bu üniteler kullanılıyor.
    Custom Gameleri denemenizi öneririm, oyundaki ünitelerin nelere kadir olduğu, ne kadar çok varyasyonla neler yapılabildiği görülebilir custom oyunlarda.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -Aegwynn-

    Bence multiplayer'a unit eklenirse 1 er tane eklenir fazla eklenmez. Campaign deki ünitelerin/upgradelerin çoğu zaten komik derecede abartı science vessel filan. Yine bi sürü özellikli bir zerg campaigni bitiririz fakat yine o adamlar multiplayerda olmaz.


    Science Vessel SC1'de terranın değişmez ünitelerinden biriydi. SC2'de onun yerini dedektör olması sebebiyle biraz Raven aldı ama Science Vessel'in yerini asla tutamaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: suphion

    Quick Matchlerde olmaz, ancak şu an bile custom oyunlarda bu üniteler kullanılıyor.
    Custom Gameleri denemenizi öneririm, oyundaki ünitelerin nelere kadir olduğu, ne kadar çok varyasyonla neler yapılabildiği görülebilir custom oyunlarda.


    bende böyle birşey varmıdır diye araştırıyodum bilgi için teşekkürler
  • Sanki zerg patchinde lurker gelecek gibi bi his var içimde SC2 nin tanıtım videolarının bir çoğunda var. Gelirse çok can yakar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YoK

    Sanki zerg patchinde lurker gelecek gibi bi his var içimde SC2 nin tanıtım videolarının bir çoğunda var. Gelirse çok can yakar

    agzını lutfen hayrı ac zerg olmak istemiyorum bu saaten sonra
  • quote:

    Orijinalden alıntı: musAKka


    quote:

    Orijinalden alıntı: -Aegwynn-

    Bence multiplayer'a unit eklenirse 1 er tane eklenir fazla eklenmez. Campaign deki ünitelerin/upgradelerin çoğu zaten komik derecede abartı science vessel filan. Yine bi sürü özellikli bir zerg campaigni bitiririz fakat yine o adamlar multiplayerda olmaz.


    Science Vessel SC1'de terranın değişmez ünitelerinden biriydi. SC2'de onun yerini dedektör olması sebebiyle biraz Raven aldı ama Science Vessel'in yerini asla tutamaz.


    sc1 de vessel tamir filan yapmıyodu zaten abartı olan o kısım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -Aegwynn-


    quote:

    Orijinalden alıntı: musAKka


    quote:

    Orijinalden alıntı: -Aegwynn-

    Bence multiplayer'a unit eklenirse 1 er tane eklenir fazla eklenmez. Campaign deki ünitelerin/upgradelerin çoğu zaten komik derecede abartı science vessel filan. Yine bi sürü özellikli bir zerg campaigni bitiririz fakat yine o adamlar multiplayerda olmaz.


    Science Vessel SC1'de terranın değişmez ünitelerinden biriydi. SC2'de onun yerini dedektör olması sebebiyle biraz Raven aldı ama Science Vessel'in yerini asla tutamaz.


    sc1 de vessel tamir filan yapmıyodu zaten abartı olan o kısım.


    Sc1'de vessel'in EMP'si vardı ki çoğu düşmanı üzerdi. SC2'de koymamışlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi musAKka -- 5 Kasım 2010; 14:47:04 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: YoK

    Sanki zerg patchinde lurker gelecek gibi bi his var içimde SC2 nin tanıtım videolarının bir çoğunda var. Gelirse çok can yakar

    Ne diyorsun hocam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: musAKka

    quote:

    Orijinalden alıntı: -Aegwynn-


    quote:

    Orijinalden alıntı: musAKka


    quote:

    Orijinalden alıntı: -Aegwynn-

    Bence multiplayer'a unit eklenirse 1 er tane eklenir fazla eklenmez. Campaign deki ünitelerin/upgradelerin çoğu zaten komik derecede abartı science vessel filan. Yine bi sürü özellikli bir zerg campaigni bitiririz fakat yine o adamlar multiplayerda olmaz.


    Science Vessel SC1'de terranın değişmez ünitelerinden biriydi. SC2'de onun yerini dedektör olması sebebiyle biraz Raven aldı ama Science Vessel'in yerini asla tutamaz.


    sc1 de vessel tamir filan yapmıyodu zaten abartı olan o kısım.


    Sc1'de vessel'in EMP'si vardı ki çoğu düşmanı üzerdi. SC2'de koymamışlar.


    Onun yerine Ghost yapıyor o işi, tamamen kaldırmamışlar ki EMPyi
    Iradiate ve Defence Matrix iyiydi ama, özellikle kalabalık zerg ünitelerinin birine iradiate atıp hepsini zehirlemek iyi oluyordu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: suphion


    quote:

    Orijinalden alıntı: musAKka

    quote:

    Orijinalden alıntı: -Aegwynn-


    quote:

    Orijinalden alıntı: musAKka


    quote:

    Orijinalden alıntı: -Aegwynn-

    Bence multiplayer'a unit eklenirse 1 er tane eklenir fazla eklenmez. Campaign deki ünitelerin/upgradelerin çoğu zaten komik derecede abartı science vessel filan. Yine bi sürü özellikli bir zerg campaigni bitiririz fakat yine o adamlar multiplayerda olmaz.


    Science Vessel SC1'de terranın değişmez ünitelerinden biriydi. SC2'de onun yerini dedektör olması sebebiyle biraz Raven aldı ama Science Vessel'in yerini asla tutamaz.


    sc1 de vessel tamir filan yapmıyodu zaten abartı olan o kısım.


    Sc1'de vessel'in EMP'si vardı ki çoğu düşmanı üzerdi. SC2'de koymamışlar.


    Onun yerine Ghost yapıyor o işi, tamamen kaldırmamışlar ki EMPyi
    Iradiate ve Defence Matrix iyiydi ama, özellikle kalabalık zerg ünitelerinin birine iradiate atıp hepsini zehirlemek iyi oluyordu.


    Ghost çok ekstra bir karakter aslında, amaç biraz daha spesifik. Ama Science Vessel doğrudan dedektör olması sebebiyle mecburi bir üniteydi Terran'larda. Midgame'de gerek Lurkerlar, gerek Dark Templar'lar, gerek Wraith'ler için Science Vessel'i olmayan oyuncu pek olmazdı. Çok yönlüydü yani.




  • Serinin her yeni oyununda her ırka ikişer yeni birim geleceği inancındayım. Üzerinde oturup düşünecek çok vakit var, mutlaka yeni katılımlar olacaktır.

    Lurker'a da garanti gözüyle bakıyorum. Heart of the Swarm ile şaaşalı bir dönüş yapacaktır.

    Ghost demişken de eski nuclear'leri özlüyorum. Eyvah nerede bu kırmızı nokta diye dört dönerdik, deli gibi sağa sola kaçıştırırdık birimleri. Yeni hali tam kör göze parmak olmuş.
  • genelde her ek paket oyunlarda yeni birkaç ünite ekleniyor,zaten eklentilerin niteliğide bu.Mutlaka her ırk için asgari 2 ünite koyulacakdır inancındayım bende zira her ek paket sadece single senaryo için çıkarılması bence çok banel olurdu dolayısı ile oyuna daha farklı heyecanlar katmak adına her ırk için 2 şer yeni ünite eklenecekdir.İŞ biraz taş-makas döngüsü üzerinde kurulacağından blizz starcraft potansiyelini aynı çizgide tutmak için yenilik koyacakdır.

    Zaten blizzard yapımlarının tümüne bakdığımızda,warcraft olsun diablo olsun her ek paket oyunlarında yeni bir karekter yada ırk eklenmişdir,böylece oyunun popülaritesi sıcak tutulmuşdur.
  • Evet ben de bu konuda istekliyim. Yani yeni üniteler kesinlikle eklenmeli. Ama denge olayına da dikkat edilmeli. Şu an terran campaign deki büniteler eklense oyunda açık bir denge problemi olur. Bu yüzden şu koymamaları mantıklı. Ancak her birime eklenti yapılması durumunda bu durum gerçekleştirilebilir.

    Ama bu yeni üniteler kesinlikle multi de olmalı. Oyunun multi olayı biraz kısır döngüye girmeye başladı. ben de dahil olmak üzere bir çok oyuncu benzer taktikler ve üniteler üzerinden ilerliyor. Çeşitlilik çok az kullanılıyor. Dolayısıyla biraz sıradanlaşmaya başladı oyun. Hep aynı rutin taktikler. Yeni ünitelerle bu durum değişir düşüncesindeyim.
  • Ek paketleri sattıran en önemli özelliklerden biri yeni üniteler eklenmesi, gelecek ek pakette eklenecektir mutlaka. Ben lurkera kesin gözüyle bakıyorum hatta.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.