Şimdi Ara

GTA IV Finale Gelmeden Ölmesi ve Yaşaması Gereken Kişiler

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
9
Cevap
1
Favori
42.932
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Evet arkadaşlar %60 oldum..Az kaldı sanırım helikopterli bölüme...
    Bi kaç görev sonra felan ölmesi yada yaşaması için seçenekler gelecekmiş....
    Oyunu tam tamamlamak için ve benim içinde en iyisi olan kimlerin ölmesi kimlerin kalması...
    Kate ve Roman hakkında bir kaç yazılmış forumda hangisi ölünce ne oluyor kimii öldürmem lazım..,?



  • Roman ölürse , Kate kalıyor ama seni sonradan terk ediyor.
    Kate ölürse Roman seni terk etmiyor , yani Kate ölsün bırak bence , nasılsa gidiyor
  • Yani Mertcanın dediği şey sanırım intikam alacağımız adamı öldür.Hani uzun zamandır aradığımız,Liberty City e bir nevi gelme nedenimiz.İşte onu öldürünce sanırım kate ölüyor.Ben öldüreceğim mesela Öldürmeyip bırakıp gidersen de Roman ölüyormuş.Ben de Francis ve Derrick konusunu merak etmiştim.Ben Francis i öldürdüm ama senaryoda ne ölçüde değişiklik yaşanıyor Derrick i öldürseydim?
  • Revence or Deal.

    Revenge = İntikam... Roman'ın düğününde Kate malesef aramızdan ayrılıyor. Romanla ilişkilerimiz devam ediyor...
    Deal = Para... Bu sefer de Roman ölüyor, biraz zaman geçtikten sonra Kate arıyor ve seninle artış görüşmek istemediğini söylüyor. Artık ne Roman var hayatınızda ne de Kate..
  • Pardon ben daha seçim yerine yeni geldim Darko Brevic le alakası yokmuş o seçimin ben öyle sanaraktan öldürdüm Darko Brevic'i.Francis ve Derrick liden sonra bir diğer sorum da bu:Darko Brevic ölürse veya ölmezse ne gibi değişiklikler oluyor ?
  • Darko yu öldürsende öldürmesende bir şey olmuyor.
    Yalnız Derrick ve Francis olayında Francis'i öldürürsen bildiğim kadarıyla Derrick'in sana bir yardım sağladığı yok(ilk oynayışımda Francis'i öldürdüm.)
    eğer Derrick'i öldürürsen Francis sana bir telefon açıyor istediğin zaman bütün yıldızlarını beni arayarak sildirebilirsin diyor.Oyun bittikten sonra telefon listen temizlendiği için arada Francis de kaynıyor.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: WARYO

    Darko yu öldürsende öldürmesende bir şey olmuyor.
    Yalnız Derrick ve Francis olayında Francis'i öldürürsen bildiğim kadarıyla Derrick'in sana bir yardım sağladığı yok(ilk oynayışımda Francis'i öldürdüm.)
    eğer Derrick'i öldürürsen Francis sana bir telefon açıyor istediğin zaman bütün yıldızlarını beni arayarak sildirebilirsin diyor.Oyun bittikten sonra telefon listen temizlendiği için arada Francis de kaynıyor.

    Hmmm.Yani senaryosal açıdan bir değişiklik olmuyor dimi ? Gene cenaze oluyor ama bu sefer replikler Derrick üzerine falan öylemi ?
  • Olmuyor.Cenaze oluyor fakat Francis en pahalı mezara gidiyor Derrick ise en kötü
  • quote:

    Orjinalden alıntı: WARYO

    Olmuyor.Cenaze oluyor fakat Francis en pahalı mezara gidiyor Derrick ise en kötü

    Hmm neyse çok büyük bir kaybım olmadı o zaman.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.