Şimdi Ara

Stajyer avukatların askerlik yapması - acil yardım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
1.354
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar. Stajım 22 Ağustosta bitecek. Staj sonrası Kasım celbinde askere gitmek istiyorum. Lakin Kasım celbi için 31 ağustos son başvuru günüymüş. Yani başvurduğumda henüz avukatlık ruhsatnamemi almamış olacağım. Stajyer kimlik kartımla başvuru yapmam gerekecek. Bu durum askerliğimi meslekçi asteğmen (disiplin subayı) olarak yapmama engel teşkil eder mi? Stajyer avukatları disiplin subayı yapmamaları gibi bir durum olur mu?



    _____________________________
  • Hocam tecil bozdururken avukat diyemeyeceksiniz, ruhsatınızı almamış gibi başvuru yapacaksınız, genelde jandarma sınıfına atıyorlar bende aynı şekilde başvurmuştum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Kim böyle bir aşırma ve ihanette bulunursa kıyamet günü aşırdığını boynuna yüklenerek getirir. Sonra da herkese kazandığının karşılığı tastamam ödenir, onlar haksızlığa da uğramazlar. Al-i İmran 161
  • Engel teşkil etmez ama. Avukatlık ruhsatı yedek subay çıkma şansını artırıyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.