Şimdi Ara

SSD Takacak Arkadaşlar (Garanti Hakkında )

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
2
Favori
1.829
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 1 hafta önce İntel ssd aldım ama aklımda hep soru işareti vardı acaba cihaz garanti dışı kalırmı diye bunu asusa sordum cevap gelmişti önceden ama paylaşmadım sizinlede paylaşayım dedim ekran görüntüsüne bakın sadece gerisi size kalmış yani cihaza ssdden dolayı zarar gelmediği sürece garanti kabul ediyor

     SSD Takacak Arkadaşlar (Garanti Hakkında )

     SSD Takacak Arkadaşlar (Garanti Hakkında )







  • Asus'un sevdiğim yanlarından biri de bu müşterisi ile ilgisi çok iyi çoğu firma bunu yapmaz isim vermeyi çok istemem ama HP SSD takıldığı zaman garantiyi devre dışı bıraktı arkadaşımda.Konu için teşekkür ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: T.GhostNetwork

    Asus'un sevdiğim yanlarından biri de bu müşterisi ile ilgisi çok iyi çoğu firma bunu yapmaz isim vermeyi çok istemem ama HP SSD takıldığı zaman garantiyi devre dışı bıraktı arkadaşımda.Konu için teşekkür ederim.

    cihazın arkasında bütünleşik tek kapak varsa kapak açıldığında garanti dışı kalır. iki parça kapak varsa , küçük olan kapağın altında hdd ve ram bulunmakta. dolayısı ile kullanıcı hdd değişimini kendi yapması halinde değişim sonrası, değişim kaynaklı arızalar olmadıkça garanti kapsamında devam eder. bu her marka için geçerli.
    hdd arızasından dolayı asusumu İstanbul servisine gönderdim. ancak servis kısıklıda ama laptoplar farklı bir yerde ( ismini şimdi hatırlamıyorum ''tek'' kelimesi geçen bir ismi vardı sanırım ) işlem görüyor. neyse laptop geldi HDD değişmi işletim sistemi kurulmuş. sistemi gelince sıfırladım Microsoft hesabı ile hesap açmak istedim , kurulum esnasında görüntüleme dilini TUR seçmeme rağmen karakterler ENG idi. ekran klavyesi ile kurulumu tamamladım. masa üstüne geldim. klavye ENG metro arayüzü yarısı ENG yarısı TUR. geri gönderdim. geri geldi. ''işl. sis. geri yüklendi genel ayarlar yapıldı bios güncellendi'' diye yazıp göndermişler. biosu zaten ben kendim en son sürüme güncellemiştim nesini güncellemişler anlamadım. asus supporttan baktım acaba yeni versiyonmu çıktı diye, hayır benim güncellediğim 317 sürümü. neyse tekrar Microsoft hesabı açayım dedim aynı sorunlar hiç bir değişiklik yok. birdaha göndermedim. şimdi recovery partitionu yedekledim hddyi komple sildim temiz kurulumla kullanıyorum. servistekiler kalifiye eleman değiller.bi bk tan anlamıyorlar. ayrıca servise göndermeden bir çok siteden forumdan servisle ilgili yorumlara baktım olumlu bir yada iki kişi anca görmüşümdür birde sen




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dufydc

    quote:

    Orijinalden alıntı: T.GhostNetwork

    Asus'un sevdiğim yanlarından biri de bu müşterisi ile ilgisi çok iyi çoğu firma bunu yapmaz isim vermeyi çok istemem ama HP SSD takıldığı zaman garantiyi devre dışı bıraktı arkadaşımda.Konu için teşekkür ederim.

    cihazın arkasında bütünleşik tek kapak varsa kapak açıldığında garanti dışı kalır. iki parça kapak varsa , küçük olan kapağın altında hdd ve ram bulunmakta. dolayısı ile kullanıcı hdd değişimini kendi yapması halinde değişim sonrası, değişim kaynaklı arızalar olmadıkça garanti kapsamında devam eder. bu her marka için geçerli.
    hdd arızasından dolayı asusumu İstanbul servisine gönderdim. ancak servis kısıklıda ama laptoplar farklı bir yerde ( ismini şimdi hatırlamıyorum ''tek'' kelimesi geçen bir ismi vardı sanırım ) işlem görüyor. neyse laptop geldi HDD değişmi işletim sistemi kurulmuş. sistemi gelince sıfırladım Microsoft hesabı ile hesap açmak istedim , kurulum esnasında görüntüleme dilini TUR seçmeme rağmen karakterler ENG idi. ekran klavyesi ile kurulumu tamamladım. masa üstüne geldim. klavye ENG metro arayüzü yarısı ENG yarısı TUR. geri gönderdim. geri geldi. ''işl. sis. geri yüklendi genel ayarlar yapıldı bios güncellendi'' diye yazıp göndermişler. biosu zaten ben kendim en son sürüme güncellemiştim nesini güncellemişler anlamadım. asus supporttan baktım acaba yeni versiyonmu çıktı diye, hayır benim güncellediğim 317 sürümü. neyse tekrar Microsoft hesabı açayım dedim aynı sorunlar hiç bir değişiklik yok. birdaha göndermedim. şimdi recovery partitionu yedekledim hddyi komple sildim temiz kurulumla kullanıyorum. servistekiler kalifiye eleman değiller.bi bk tan anlamıyorlar. ayrıca servise göndermeden bir çok siteden forumdan servisle ilgili yorumlara baktım olumlu bir yada iki kişi anca görmüşümdür birde sen

    Bu aslında servisle diyaloğa da bağlı bir şey sadece ben kendim değil bir çok arkadaşıma Asus ürününü tavsiye ettim.Hatta bir arkadaşıma Asus K53SV aldırdım 4 GB Ram aldık ek olarak bilgisayar 1 sene normal olarak 4 GB ramle kullanıldı ve daha sonra ek olarak biz ona 4 daha ilave ettik 1-2 gün kullandıktan sonra ram yüzünden kaynaklı anakart sıkıntısı yaşadık bu bizim hatamız yüzündendi Asus'a gönderdik ve garanti kapsamında olduğu halde anakart değişimi yapıldı hiç bir ücrette almadılar.Şu zamana kadar Asusla hiç bir sıkıntım olmadı laptoba su döküldü numerik klavyelerimin hiç biri çalışıyordu gönderdim değişik yapıldı ücret alınmadı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: T.GhostNetwork

    quote:

    Orijinalden alıntı: dufydc

    quote:

    Orijinalden alıntı: T.GhostNetwork

    Asus'un sevdiğim yanlarından biri de bu müşterisi ile ilgisi çok iyi çoğu firma bunu yapmaz isim vermeyi çok istemem ama HP SSD takıldığı zaman garantiyi devre dışı bıraktı arkadaşımda.Konu için teşekkür ederim.

    cihazın arkasında bütünleşik tek kapak varsa kapak açıldığında garanti dışı kalır. iki parça kapak varsa , küçük olan kapağın altında hdd ve ram bulunmakta. dolayısı ile kullanıcı hdd değişimini kendi yapması halinde değişim sonrası, değişim kaynaklı arızalar olmadıkça garanti kapsamında devam eder. bu her marka için geçerli.
    hdd arızasından dolayı asusumu İstanbul servisine gönderdim. ancak servis kısıklıda ama laptoplar farklı bir yerde ( ismini şimdi hatırlamıyorum ''tek'' kelimesi geçen bir ismi vardı sanırım ) işlem görüyor. neyse laptop geldi HDD değişmi işletim sistemi kurulmuş. sistemi gelince sıfırladım Microsoft hesabı ile hesap açmak istedim , kurulum esnasında görüntüleme dilini TUR seçmeme rağmen karakterler ENG idi. ekran klavyesi ile kurulumu tamamladım. masa üstüne geldim. klavye ENG metro arayüzü yarısı ENG yarısı TUR. geri gönderdim. geri geldi. ''işl. sis. geri yüklendi genel ayarlar yapıldı bios güncellendi'' diye yazıp göndermişler. biosu zaten ben kendim en son sürüme güncellemiştim nesini güncellemişler anlamadım. asus supporttan baktım acaba yeni versiyonmu çıktı diye, hayır benim güncellediğim 317 sürümü. neyse tekrar Microsoft hesabı açayım dedim aynı sorunlar hiç bir değişiklik yok. birdaha göndermedim. şimdi recovery partitionu yedekledim hddyi komple sildim temiz kurulumla kullanıyorum. servistekiler kalifiye eleman değiller.bi bk tan anlamıyorlar. ayrıca servise göndermeden bir çok siteden forumdan servisle ilgili yorumlara baktım olumlu bir yada iki kişi anca görmüşümdür birde sen

    Bu aslında servisle diyaloğa da bağlı bir şey sadece ben kendim değil bir çok arkadaşıma Asus ürününü tavsiye ettim.Hatta bir arkadaşıma Asus K53SV aldırdım 4 GB Ram aldık ek olarak bilgisayar 1 sene normal olarak 4 GB ramle kullanıldı ve daha sonra ek olarak biz ona 4 daha ilave ettik 1-2 gün kullandıktan sonra ram yüzünden kaynaklı anakart sıkıntısı yaşadık bu bizim hatamız yüzündendi Asus'a gönderdik ve garanti kapsamında olduğu halde anakart değişimi yapıldı hiç bir ücrette almadılar.Şu zamana kadar Asusla hiç bir sıkıntım olmadı laptoba su döküldü numerik klavyelerimin hiç biri çalışıyordu gönderdim değişik yapıldı ücret alınmadı.

    asusa bir lafım yok zaten donanm olarak bende hiç bir sorun yaşamadım ve asus dan başka bir cihazda kullanmam zaten. aslına bakarsan ilk olarak hdd değişimi için servise gönderdim demiştim ya
    aslında ben hdd yi komple sildim.kurtarma bölüntüleri gitti. bunları geri yükletmek için servise gönderdim. ancak kullanıcı hatası deyip garanti dışı işlem yapmasınlar diye
    biostan bir kaç ayar ile sistem açılmadan direk biosdan açılmasını sağladım. Ve cihaz direk biostan açılıyor diye aldığım mağaza aracılığı ile servise gönderdim. media markt
    power servisteki teknisyen de '' bir bakayım belki burada yaparız dedi.' bir iki biosa baktı servise göndermek lazım dedi bir şey anlamadı. halbuki biosu varsayılana yüklese
    cihaz açılacak. servistekilerde önceden dediğim gibi hdd bozuk diye hddyi değiştirmişler. gerisini var sen düşün.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dufydc

    quote:

    Orijinalden alıntı: T.GhostNetwork

    quote:

    Orijinalden alıntı: dufydc

    quote:

    Orijinalden alıntı: T.GhostNetwork

    Asus'un sevdiğim yanlarından biri de bu müşterisi ile ilgisi çok iyi çoğu firma bunu yapmaz isim vermeyi çok istemem ama HP SSD takıldığı zaman garantiyi devre dışı bıraktı arkadaşımda.Konu için teşekkür ederim.

    cihazın arkasında bütünleşik tek kapak varsa kapak açıldığında garanti dışı kalır. iki parça kapak varsa , küçük olan kapağın altında hdd ve ram bulunmakta. dolayısı ile kullanıcı hdd değişimini kendi yapması halinde değişim sonrası, değişim kaynaklı arızalar olmadıkça garanti kapsamında devam eder. bu her marka için geçerli.
    hdd arızasından dolayı asusumu İstanbul servisine gönderdim. ancak servis kısıklıda ama laptoplar farklı bir yerde ( ismini şimdi hatırlamıyorum ''tek'' kelimesi geçen bir ismi vardı sanırım ) işlem görüyor. neyse laptop geldi HDD değişmi işletim sistemi kurulmuş. sistemi gelince sıfırladım Microsoft hesabı ile hesap açmak istedim , kurulum esnasında görüntüleme dilini TUR seçmeme rağmen karakterler ENG idi. ekran klavyesi ile kurulumu tamamladım. masa üstüne geldim. klavye ENG metro arayüzü yarısı ENG yarısı TUR. geri gönderdim. geri geldi. ''işl. sis. geri yüklendi genel ayarlar yapıldı bios güncellendi'' diye yazıp göndermişler. biosu zaten ben kendim en son sürüme güncellemiştim nesini güncellemişler anlamadım. asus supporttan baktım acaba yeni versiyonmu çıktı diye, hayır benim güncellediğim 317 sürümü. neyse tekrar Microsoft hesabı açayım dedim aynı sorunlar hiç bir değişiklik yok. birdaha göndermedim. şimdi recovery partitionu yedekledim hddyi komple sildim temiz kurulumla kullanıyorum. servistekiler kalifiye eleman değiller.bi bk tan anlamıyorlar. ayrıca servise göndermeden bir çok siteden forumdan servisle ilgili yorumlara baktım olumlu bir yada iki kişi anca görmüşümdür birde sen

    Bu aslında servisle diyaloğa da bağlı bir şey sadece ben kendim değil bir çok arkadaşıma Asus ürününü tavsiye ettim.Hatta bir arkadaşıma Asus K53SV aldırdım 4 GB Ram aldık ek olarak bilgisayar 1 sene normal olarak 4 GB ramle kullanıldı ve daha sonra ek olarak biz ona 4 daha ilave ettik 1-2 gün kullandıktan sonra ram yüzünden kaynaklı anakart sıkıntısı yaşadık bu bizim hatamız yüzündendi Asus'a gönderdik ve garanti kapsamında olduğu halde anakart değişimi yapıldı hiç bir ücrette almadılar.Şu zamana kadar Asusla hiç bir sıkıntım olmadı laptoba su döküldü numerik klavyelerimin hiç biri çalışıyordu gönderdim değişik yapıldı ücret alınmadı.

    asusa bir lafım yok zaten donanm olarak bende hiç bir sorun yaşamadım ve asus dan başka bir cihazda kullanmam zaten. aslına bakarsan ilk olarak hdd değişimi için servise gönderdim demiştim ya
    aslında ben hdd yi komple sildim.kurtarma bölüntüleri gitti. bunları geri yükletmek için servise gönderdim. ancak kullanıcı hatası deyip garanti dışı işlem yapmasınlar diye
    biostan bir kaç ayar ile sistem açılmadan direk biosdan açılmasını sağladım. Ve cihaz direk biostan açılıyor diye aldığım mağaza aracılığı ile servise gönderdim. media markt
    power servisteki teknisyen de '' bir bakayım belki burada yaparız dedi.' bir iki biosa baktı servise göndermek lazım dedi bir şey anlamadı. halbuki biosu varsayılana yüklese
    cihaz açılacak. servistekilerde önceden dediğim gibi hdd bozuk diye hddyi değiştirmişler. gerisini var sen düşün.

    Kurtarma bölümünü zaten Asus'a daha önce danışmıştım verdikleri yanıt çok sevindiriciydi. Media Markt zaten gözümde beş para etmeyen bir yere sahip,hoş Türkiye'de çoğu firmanın bilgisayar satış yerlerindeki elemanların % 90'ı ürünlerle ilgili bilgi sahibi değil.

     SSD Takacak Arkadaşlar (Garanti Hakkında )





  • quote:

    Orijinalden alıntı: T.GhostNetwork

    quote:

    Orijinalden alıntı: dufydc

    quote:

    Orijinalden alıntı: T.GhostNetwork

    quote:

    Orijinalden alıntı: dufydc

    quote:

    Orijinalden alıntı: T.GhostNetwork

    Asus'un sevdiğim yanlarından biri de bu müşterisi ile ilgisi çok iyi çoğu firma bunu yapmaz isim vermeyi çok istemem ama HP SSD takıldığı zaman garantiyi devre dışı bıraktı arkadaşımda.Konu için teşekkür ederim.

    cihazın arkasında bütünleşik tek kapak varsa kapak açıldığında garanti dışı kalır. iki parça kapak varsa , küçük olan kapağın altında hdd ve ram bulunmakta. dolayısı ile kullanıcı hdd değişimini kendi yapması halinde değişim sonrası, değişim kaynaklı arızalar olmadıkça garanti kapsamında devam eder. bu her marka için geçerli.
    hdd arızasından dolayı asusumu İstanbul servisine gönderdim. ancak servis kısıklıda ama laptoplar farklı bir yerde ( ismini şimdi hatırlamıyorum ''tek'' kelimesi geçen bir ismi vardı sanırım ) işlem görüyor. neyse laptop geldi HDD değişmi işletim sistemi kurulmuş. sistemi gelince sıfırladım Microsoft hesabı ile hesap açmak istedim , kurulum esnasında görüntüleme dilini TUR seçmeme rağmen karakterler ENG idi. ekran klavyesi ile kurulumu tamamladım. masa üstüne geldim. klavye ENG metro arayüzü yarısı ENG yarısı TUR. geri gönderdim. geri geldi. ''işl. sis. geri yüklendi genel ayarlar yapıldı bios güncellendi'' diye yazıp göndermişler. biosu zaten ben kendim en son sürüme güncellemiştim nesini güncellemişler anlamadım. asus supporttan baktım acaba yeni versiyonmu çıktı diye, hayır benim güncellediğim 317 sürümü. neyse tekrar Microsoft hesabı açayım dedim aynı sorunlar hiç bir değişiklik yok. birdaha göndermedim. şimdi recovery partitionu yedekledim hddyi komple sildim temiz kurulumla kullanıyorum. servistekiler kalifiye eleman değiller.bi bk tan anlamıyorlar. ayrıca servise göndermeden bir çok siteden forumdan servisle ilgili yorumlara baktım olumlu bir yada iki kişi anca görmüşümdür birde sen

    Bu aslında servisle diyaloğa da bağlı bir şey sadece ben kendim değil bir çok arkadaşıma Asus ürününü tavsiye ettim.Hatta bir arkadaşıma Asus K53SV aldırdım 4 GB Ram aldık ek olarak bilgisayar 1 sene normal olarak 4 GB ramle kullanıldı ve daha sonra ek olarak biz ona 4 daha ilave ettik 1-2 gün kullandıktan sonra ram yüzünden kaynaklı anakart sıkıntısı yaşadık bu bizim hatamız yüzündendi Asus'a gönderdik ve garanti kapsamında olduğu halde anakart değişimi yapıldı hiç bir ücrette almadılar.Şu zamana kadar Asusla hiç bir sıkıntım olmadı laptoba su döküldü numerik klavyelerimin hiç biri çalışıyordu gönderdim değişik yapıldı ücret alınmadı.

    asusa bir lafım yok zaten donanm olarak bende hiç bir sorun yaşamadım ve asus dan başka bir cihazda kullanmam zaten. aslına bakarsan ilk olarak hdd değişimi için servise gönderdim demiştim ya
    aslında ben hdd yi komple sildim.kurtarma bölüntüleri gitti. bunları geri yükletmek için servise gönderdim. ancak kullanıcı hatası deyip garanti dışı işlem yapmasınlar diye
    biostan bir kaç ayar ile sistem açılmadan direk biosdan açılmasını sağladım. Ve cihaz direk biostan açılıyor diye aldığım mağaza aracılığı ile servise gönderdim. media markt
    power servisteki teknisyen de '' bir bakayım belki burada yaparız dedi.' bir iki biosa baktı servise göndermek lazım dedi bir şey anlamadı. halbuki biosu varsayılana yüklese
    cihaz açılacak. servistekilerde önceden dediğim gibi hdd bozuk diye hddyi değiştirmişler. gerisini var sen düşün.

    Kurtarma bölümünü zaten Asus'a daha önce danışmıştım verdikleri yanıt çok sevindiriciydi. Media Markt zaten gözümde beş para etmeyen bir yere sahip,hoş Türkiye'de çoğu firmanın bilgisayar satış yerlerindeki elemanların % 90'ı ürünlerle ilgili bilgi sahibi değil.

     SSD Takacak Arkadaşlar (Garanti Hakkında )



    Bundan 2-3 ay önce bimeks de bir beyinsiz ile kavga yapacaktım kendini beğenmiş aptal herifin tekiyle.adama diyoruzki kuzenime laptop alacaz beğendik bir makinayı i7 işlemci 8 gb ram amd tabanlı ekran kartı diyorumki netten gpu-z yi indirip ekran kartına bakacam yok indirme yasak diyor ozaman dedim bana ekran kartının bitini göster özelliklerini say okadarlığını söyleyemiyoruz falan diyor dedim baksana sen beni alamayacağımımı zannediyorsun dedim yani beni küçümsüyor çıkarttım kartlarımı bonusda 1200 limitim var axessde 1100 dedim senin kartında bile bukadar limit yoktur neyin davasını yapıyosun burada dedim sesini kesti sustu.yani dediğiniz gibi bilgisiz insanları neden çalıştırıyorlar anlamıyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Can_R6 -- 19 Kasım 2013; 9:54:03 >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Ssd Arızası Hakkında.
    geçen yıl açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Can_R6

    quote:

    Orijinalden alıntı: T.GhostNetwork

    quote:

    Orijinalden alıntı: dufydc

    quote:

    Orijinalden alıntı: T.GhostNetwork

    quote:

    Orijinalden alıntı: dufydc

    quote:

    Orijinalden alıntı: T.GhostNetwork

    Asus'un sevdiğim yanlarından biri de bu müşterisi ile ilgisi çok iyi çoğu firma bunu yapmaz isim vermeyi çok istemem ama HP SSD takıldığı zaman garantiyi devre dışı bıraktı arkadaşımda.Konu için teşekkür ederim.

    cihazın arkasında bütünleşik tek kapak varsa kapak açıldığında garanti dışı kalır. iki parça kapak varsa , küçük olan kapağın altında hdd ve ram bulunmakta. dolayısı ile kullanıcı hdd değişimini kendi yapması halinde değişim sonrası, değişim kaynaklı arızalar olmadıkça garanti kapsamında devam eder. bu her marka için geçerli.
    hdd arızasından dolayı asusumu İstanbul servisine gönderdim. ancak servis kısıklıda ama laptoplar farklı bir yerde ( ismini şimdi hatırlamıyorum ''tek'' kelimesi geçen bir ismi vardı sanırım ) işlem görüyor. neyse laptop geldi HDD değişmi işletim sistemi kurulmuş. sistemi gelince sıfırladım Microsoft hesabı ile hesap açmak istedim , kurulum esnasında görüntüleme dilini TUR seçmeme rağmen karakterler ENG idi. ekran klavyesi ile kurulumu tamamladım. masa üstüne geldim. klavye ENG metro arayüzü yarısı ENG yarısı TUR. geri gönderdim. geri geldi. ''işl. sis. geri yüklendi genel ayarlar yapıldı bios güncellendi'' diye yazıp göndermişler. biosu zaten ben kendim en son sürüme güncellemiştim nesini güncellemişler anlamadım. asus supporttan baktım acaba yeni versiyonmu çıktı diye, hayır benim güncellediğim 317 sürümü. neyse tekrar Microsoft hesabı açayım dedim aynı sorunlar hiç bir değişiklik yok. birdaha göndermedim. şimdi recovery partitionu yedekledim hddyi komple sildim temiz kurulumla kullanıyorum. servistekiler kalifiye eleman değiller.bi bk tan anlamıyorlar. ayrıca servise göndermeden bir çok siteden forumdan servisle ilgili yorumlara baktım olumlu bir yada iki kişi anca görmüşümdür birde sen

    Bu aslında servisle diyaloğa da bağlı bir şey sadece ben kendim değil bir çok arkadaşıma Asus ürününü tavsiye ettim.Hatta bir arkadaşıma Asus K53SV aldırdım 4 GB Ram aldık ek olarak bilgisayar 1 sene normal olarak 4 GB ramle kullanıldı ve daha sonra ek olarak biz ona 4 daha ilave ettik 1-2 gün kullandıktan sonra ram yüzünden kaynaklı anakart sıkıntısı yaşadık bu bizim hatamız yüzündendi Asus'a gönderdik ve garanti kapsamında olduğu halde anakart değişimi yapıldı hiç bir ücrette almadılar.Şu zamana kadar Asusla hiç bir sıkıntım olmadı laptoba su döküldü numerik klavyelerimin hiç biri çalışıyordu gönderdim değişik yapıldı ücret alınmadı.

    asusa bir lafım yok zaten donanm olarak bende hiç bir sorun yaşamadım ve asus dan başka bir cihazda kullanmam zaten. aslına bakarsan ilk olarak hdd değişimi için servise gönderdim demiştim ya
    aslında ben hdd yi komple sildim.kurtarma bölüntüleri gitti. bunları geri yükletmek için servise gönderdim. ancak kullanıcı hatası deyip garanti dışı işlem yapmasınlar diye
    biostan bir kaç ayar ile sistem açılmadan direk biosdan açılmasını sağladım. Ve cihaz direk biostan açılıyor diye aldığım mağaza aracılığı ile servise gönderdim. media markt
    power servisteki teknisyen de '' bir bakayım belki burada yaparız dedi.' bir iki biosa baktı servise göndermek lazım dedi bir şey anlamadı. halbuki biosu varsayılana yüklese
    cihaz açılacak. servistekilerde önceden dediğim gibi hdd bozuk diye hddyi değiştirmişler. gerisini var sen düşün.

    Kurtarma bölümünü zaten Asus'a daha önce danışmıştım verdikleri yanıt çok sevindiriciydi. Media Markt zaten gözümde beş para etmeyen bir yere sahip,hoş Türkiye'de çoğu firmanın bilgisayar satış yerlerindeki elemanların % 90'ı ürünlerle ilgili bilgi sahibi değil.

     SSD Takacak Arkadaşlar (Garanti Hakkında )



    Bundan 2-3 ay önce bimeks de bir beyinsiz ile kavga yapacaktım kendini beğenmiş aptal herifin tekiyle.adama diyoruzki kuzenime laptop alacaz beğendik bir makinayı i7 işlemci 8 gb ram amd tabanlı ekran kartı diyorumki netten gpu-z yi indirip ekran kartına bakacam yok indirme yasak diyor ozaman dedim bana ekran kartının bitini göster özelliklerini say okadarlığını söyleyemiyoruz falan diyor dedim baksana sen beni alamayacağımımı zannediyorsun dedim yani beni küçümsüyor çıkarttım kartlarımı bonusda 1200 limitim var axessde 1100 dedim senin kartında bile bukadar limit yoktur neyin davasını yapıyosun burada dedim sesini kesti sustu.yani dediğiniz gibi bilgisiz insanları neden çalıştırıyorlar anlamıyorum

    2Maalesef bunlara bir de sahip çıkılıyor darty'de arkadaşlarla dolaşırken laptop'un normal fiyatı 1500 TL 64 Bitlik ekran kartı vardı sırf i7 ve 750 GB harddisk olduğu için o para ediyor.Darty bilgisayarın fiyatını 2100 çekip % 20 indirimli şeklinde 1800 TL satıyor.Gözlerimin önünde makina mühendisliğine yeni başlayan bir arkadaş alacaktı dedim sakın alma o ekran kartı 64 Bitlik ve fiyatı da o kadar etmez dedim.Belki o gün satış işine karışmış olabilirim ama en azından birine yardımcı olduğumu düşünüyorum.Satışı yapan eleman ve bunlara izin verildiği sürece herhangi bir firmanın kötü ürünü kesinlikle Türkiye de satış yapar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Can_R6
    Bundan 2-3 ay önce bimeks de bir beyinsiz ile kavga yapacaktım kendini beğenmiş aptal herifin tekiyle.adama diyoruzki kuzenime laptop alacaz beğendik bir makinayı i7 işlemci 8 gb ram amd tabanlı ekran kartı diyorumki netten gpu-z yi indirip ekran kartına bakacam yok indirme yasak diyor ozaman dedim bana ekran kartının bitini göster özelliklerini say okadarlığını söyleyemiyoruz falan diyor dedim baksana sen beni alamayacağımımı zannediyorsun dedim yani beni küçümsüyor çıkarttım kartlarımı bonusda 1200 limitim var axessde 1100 dedim senin kartında bile bukadar limit yoktur neyin davasını yapıyosun burada dedim sesini kesti sustu.yani dediğiniz gibi bilgisiz insanları neden çalıştırıyorlar anlamıyorum

    kartmış limitmiş gereksiz kavgaya girmişsiniz. ben evkur'a gittim yıllar evvel, i7 laptop yazmışlar, modeli ne dedim adam bana 6çekirdek i7 dedi. laptoplara 6 çekirdek mi geldi dedim evet dedi, kolay gelsin dedim çıktım.
    teknosa'da note2 ve mega karşılaştırmasına gittim, mega daha beyaz görüntü veriyordu. neden böyle dedim, mega'nın işlemcisi daha hızlı dedi. ama note 4 çekirdek dedim, nasıl bi telefon bakıyorsunuz dedi, kolay gelsin dedim çıktım.

    güya iş bilir adamları koyuyorlar, daha okuma yazması yok tiplerin.. en güzeli yanında flash götürürsün, sormadan etmeden takar bakarsın. yoksa yardım istesen, ilgi beklesen sadece sinir olursun.

    asus serviste de başıma geldi, tekiner ile görüşmek istiyorum, sorun biraz komplike dedim, olmaz bana anlatın dedi. çatır çatır 5dk anlattım, sonuç "işlemcinin hızı düşüyor" bu nedir lan? hala çözümü bulamadım ama bu konu dışında çok kere servise işim düştü, müşteri hatası da dahil olmak üzere hepsinde çözüm buldum. üstelik bir kaç gün içinde.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: scorn

    quote:

    Orijinalden alıntı: Can_R6
    Bundan 2-3 ay önce bimeks de bir beyinsiz ile kavga yapacaktım kendini beğenmiş aptal herifin tekiyle.adama diyoruzki kuzenime laptop alacaz beğendik bir makinayı i7 işlemci 8 gb ram amd tabanlı ekran kartı diyorumki netten gpu-z yi indirip ekran kartına bakacam yok indirme yasak diyor ozaman dedim bana ekran kartının bitini göster özelliklerini say okadarlığını söyleyemiyoruz falan diyor dedim baksana sen beni alamayacağımımı zannediyorsun dedim yani beni küçümsüyor çıkarttım kartlarımı bonusda 1200 limitim var axessde 1100 dedim senin kartında bile bukadar limit yoktur neyin davasını yapıyosun burada dedim sesini kesti sustu.yani dediğiniz gibi bilgisiz insanları neden çalıştırıyorlar anlamıyorum

    kartmış limitmiş gereksiz kavgaya girmişsiniz. ben evkur'a gittim yıllar evvel, i7 laptop yazmışlar, modeli ne dedim adam bana 6çekirdek i7 dedi. laptoplara 6 çekirdek mi geldi dedim evet dedi, kolay gelsin dedim çıktım.
    teknosa'da note2 ve mega karşılaştırmasına gittim, mega daha beyaz görüntü veriyordu. neden böyle dedim, mega'nın işlemcisi daha hızlı dedi. ama note 4 çekirdek dedim, nasıl bi telefon bakıyorsunuz dedi, kolay gelsin dedim çıktım.

    güya iş bilir adamları koyuyorlar, daha okuma yazması yok tiplerin.. en güzeli yanında flash götürürsün, sormadan etmeden takar bakarsın. yoksa yardım istesen, ilgi beklesen sadece sinir olursun.

    asus serviste de başıma geldi, tekiner ile görüşmek istiyorum, sorun biraz komplike dedim, olmaz bana anlatın dedi. çatır çatır 5dk anlattım, sonuç "işlemcinin hızı düşüyor" bu nedir lan? hala çözümü bulamadım ama bu konu dışında çok kere servise işim düştü, müşteri hatası da dahil olmak üzere hepsinde çözüm buldum. üstelik bir kaç gün içinde.

    Valla ben dayanamam usta öyle şeylere yani bize almayacaz gibi muamale yaptı geri zekalı adam.




  • Ben de S55LB model var. Dün Müş. Hiz. mail atmıştım SSD konusunda. Cevap gelmedi diye bugün aradım konuştum. 70 lira ücreti olduğunu ve garanti konusunda sıkıntı çıkmayacağını söylediler. Akşamüstü maile cevap yazmışlar. Garanti dışı kalır demişler. Nasıl çalışıyor bu Asus servisi.


     SSD Takacak Arkadaşlar (Garanti Hakkında )
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alprkrkmz

    Ben de S55LB model var. Dün Müş. Hiz. mail atmıştım SSD konusunda. Cevap gelmedi diye bugün aradım konuştum. 70 lira ücreti olduğunu ve garanti konusunda sıkıntı çıkmayacağını söylediler. Akşamüstü maile cevap yazmışlar. Garanti dışı kalır demişler. Nasıl çalışıyor bu Asus servisi.


     SSD Takacak Arkadaşlar (Garanti Hakkında )


    biri garanti dışı kalmaz diyor diğeri kalır diyor bizde şaştık bu işe bence ssd taktıkdan sonra cihaza bişe olsa eski diski takıp yollarsak anlamazlar tabi vidalarda leke olmassa.




  • Ben de anlamadım. Yarın arayıp tekrar soracağım. Bugün konuştuğum kişi Windows aktivasyonda sıkıntı çıkar vs. birşeyler dedi. Ama garanti konusunda sıkıntı olmaz dedi. Çok amatör gibi bu asus servisi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alprkrkmz

    Ben de anlamadım. Yarın arayıp tekrar soracağım. Bugün konuştuğum kişi Windows aktivasyonda sıkıntı çıkar vs. birşeyler dedi. Ama garanti konusunda sıkıntı olmaz dedi. Çok amatör gibi bu asus servisi.



    sende deseydinki sana windowsu sormuyorum garantisini soruyorum windows aktivasyonundaki çıkacak sorun benim sorunum deseydin keşke usta
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Can_R6

    quote:

    Orijinalden alıntı: alprkrkmz

    Ben de anlamadım. Yarın arayıp tekrar soracağım. Bugün konuştuğum kişi Windows aktivasyonda sıkıntı çıkar vs. birşeyler dedi. Ama garanti konusunda sıkıntı olmaz dedi. Çok amatör gibi bu asus servisi.



    sende deseydinki sana windowsu sormuyorum garantisini soruyorum windows aktivasyonundaki çıkacak sorun benim sorunum deseydin keşke usta

    Hocam sordum o konuyu zaten. Garantide sıkıntı olmaz dedi. Ancak Windows konusunda sıkıntı olabilir belki dedi. Dedim sıkıntı olmaz o konuda. Microsoft 3 parça değişimine kadar izin veriyor.

    Garantide sıkıntı olmaz dedi adam. O konuda sorun yok ama akşam gelen mail kafamı karıştırdı. Tam tersini söylüyorlar.

    Yarın arayacağım tekrar. Siz bana sıkıntı olmaz dediniz. Ama mail destek ekibiniz tersini söylüyor derim. Eğer SSD'yi biz değiştirsek bile kesinlikle garanti uçar derse kendim değiştiririm. Yapacak birşey yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alprkrkmz

    quote:

    Orijinalden alıntı: Can_R6

    quote:

    Orijinalden alıntı: alprkrkmz

    Ben de anlamadım. Yarın arayıp tekrar soracağım. Bugün konuştuğum kişi Windows aktivasyonda sıkıntı çıkar vs. birşeyler dedi. Ama garanti konusunda sıkıntı olmaz dedi. Çok amatör gibi bu asus servisi.



    sende deseydinki sana windowsu sormuyorum garantisini soruyorum windows aktivasyonundaki çıkacak sorun benim sorunum deseydin keşke usta

    Hocam sordum o konuyu zaten. Garantide sıkıntı olmaz dedi. Ancak Windows konusunda sıkıntı olabilir belki dedi. Dedim sıkıntı olmaz o konuda. Microsoft 3 parça değişimine kadar izin veriyor.

    Garantide sıkıntı olmaz dedi adam. O konuda sorun yok ama akşam gelen mail kafamı karıştırdı. Tam tersini söylüyorlar.

    Yarın arayacağım tekrar. Siz bana sıkıntı olmaz dediniz. Ama mail destek ekibiniz tersini söylüyor derim. Eğer SSD'yi biz değiştirsek bile kesinlikle garanti uçar derse kendim değiştiririm. Yapacak birşey yok.

    şimdi ben ssdyi aldım kargoya verdim cihazı servis özenerek değiştirmez bu diski illa kasayı çizer falan birşe yapar.+ bide hdd yi değiştirdiği için ücret alır o kesin zaten.Ben kendim değiştiririm içim rahat olur.Ben ssdyi aldım taktım bile garanti umrumda deill




  • Ben de yarınki duruma göre karar vereceğim. 4 senedir SSD kullanıyorum. Hdd çekilecek çile değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-2D4E48676 -- 21 Kasım 2013; 20:44:48 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alprkrkmz

    Ben de yarınki duruma göre karar vereceğim. 4 senedir SSD kullanıyorum. Hdd çekilecek çile değil.

    ssd yoksa o makina isterse i7 extreme olsun 32 gb ram olsun boş bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Can_R6

    quote:

    Orijinalden alıntı: alprkrkmz

    Ben de yarınki duruma göre karar vereceğim. 4 senedir SSD kullanıyorum. Hdd çekilecek çile değil.

    ssd yoksa o makina isterse i7 extreme olsun 32 gb ram olsun boş bence.

    Aynen öyle. Sizin bilgisayarın model nedir? Arka kapak yekpare mi? Nasıl açtınız?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alprkrkmz

    quote:

    Orijinalden alıntı: Can_R6

    quote:

    Orijinalden alıntı: alprkrkmz

    Ben de yarınki duruma göre karar vereceğim. 4 senedir SSD kullanıyorum. Hdd çekilecek çile değil.

    ssd yoksa o makina isterse i7 extreme olsun 32 gb ram olsun boş bence.

    Aynen öyle. Sizin bilgisayarın model nedir? Arka kapak yekpare mi? Nasıl açtınız?

    Asus K55VJ-SX077D modeli arka kapak şu şekildehttp://www.youtube.com/watch?v=wBrmrDyGdws




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.