Bildirim
ssd alacaklara tavsiye
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Neden böyle diyorsunuz peki? Ben V300 kullanıyorum ve performansında gayet memnunum.
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız. -
ssdnow v300 ü almayı düşünüyorum neden böyle dedin ? _____________________________ İ7-3610QM - 2.3 GHz Turbo Boost ile 3.3 GHz'ye kadar | HD LED 1366x768 Ekran | 8GB RAM | Kingston HyperX 3K 120GB SSD | Nvidia GeForce GTX660M Ekran kartı | JBL 2.1 Designed | Certified Speakers -
quote:
Orijinalden alıntı: CyBer_07
ssdnow v300 ü almayı düşünüyorum neden böyle dedin ?
Çünkü her iki ürününde 120 gb'lık modelerini kullanıyorum aralarında 40 lira fiyat farkı var.Kesinlikle tavsiyem performans olarak Hyper X 3k.Okuma yazma hızları çok iyi kesinlikle 40 lira daha fazla verin Hyper X 3k alın.
vatan computer'deki %30 veya %25 indirimleri takip edin ._____________________________
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler







