Şimdi Ara

Ssangyong Araç Üretimini Süresiz Olarak Durdurdu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
52
Cevap
0
Favori
6.885
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ssangyong krize dayanamadı

     Ssangyong Araç Üretimini Süresiz Olarak Durdurdu

    Güney Koreli otomotiv üreticisi Ssangyong, araç üretimini süresiz olarak durdurdu.

    Güney Kore'nin beşinci büyük otomotiv şirketi Ssangyong yaptığı açıklamada, otomotiv malzemesi kıtlığı nedeniyle araç ve motor üretimini süresiz olarak durdurduğunu bildirdi.

    Çin'in ikinci büyük otomotiv şirketi Shanghai Automotive Industry'ın (SAIC) yüzde 51 hissesine sahip olduğu Ssangyong, geçen hafta cuma günü Seul Bölge Mahkemesi'ne iflas koruma başvurusunda bulundu.

    Genellikle arazi araçları üreten ve araçlarını Güney Kore ile Avrupa ve Çin'de satan Ssangyong'un, geçen yıl satışları yüzde 30 düşerek 92,665 adet oldu.
    Aralık ayında maaşları ödeyemeyecek duruma gelen şirketin başkanı Choi Hyung-tak istifa etmişti.

    Geçen yılın ilk 9 ayında 72,4 milyon dolar zarar eden Ssangyong, 7,100 kişiye istihdam sağlıyor


    http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/10769331.asp?gid=229



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sansar_Selim -- 13 Ocak 2009; 14:36:16 >







  • bu krizde normaldir.sağlam köklü şirketler ayakta kalıyor.
    diğerleri batıyor.gm bile kredi almasaydı o bile batardı.
  • yazık olmuş ssangyonga krize dayanamadı battı
  • Geçmiş olsun, krize bir kurban daha...

    Bunun telaffuzu nasıl yahu?
  • Süresiz olarak durdurdu derken acaba şirket komple iflas mı etti?
  • peki bu araçları alanların parça sorunu olur mu acaba
  • SSANG YONG TARİHÇE..

    SsangYong da SsangYong Motor Company, Güney Koreli otomobil üreticisi ve çelik sanayicisi firmadır. Kore dilinde SsangYong şimdiki zaman, asri zaman anlamındadır.
    1954 yılında Güney Kore Guro-gu Seoul’da SsangYong Motor Company firmasını Hadonghwan Motor Company adıyla adıyla kurarak İngiltere’den kit halinde gelen Jeep modeli arabaları monte etmeye başlamıştır.
    Turnbull, Koreye 1997 başlarında geldi ve kendisine Daewoo da bir otomobil fabrikası kurarak ilk arabasını iki yıl içinde üretme görevi verildi. Otomobil üretimi için gelişmiş bir alt yapısı olmayan bir ülkede bu, gerçekleşebilmesi güç bir görevdi. Koreli anlayışı, kurulan fabrikasının ısıtma sisteminin ancak proje kar’a geçtikten sonra gündeme gelebileceğini öngörmekte idi. Turnbull yönetimi kar etmeyi beklemeden ısıtma sistemi monte etmeye güç razı edebildi. Güç şartlara rağmen 2004, SAIC (Shanghai Automotive Industry Corporation) ilk SsangYong halk arabası olarak üretim hattından satışa geçebildi. Bir Koreli ve bir İngiliz elele vererek Güney Korelilerin yaygın bir şekilde satın alıp kullanabileceği bir otomobili hayata geçirdiler.

    Modelleri Actyon Actyon Sports Chairman Istana Korando Kyron Musso Musso Sports Rexton Rodius/Stavic SY Truck


    Bence kötü oldu batması..
    Hem parça sıkıntısı hemde ikinci el sıkıntısı başlayacak yakında..

    Allah diğer otomobil üreticilerini korusun valla ne diyelim...

    Özellikle GM ,Dünyanın en büyük otomotiv şirketi olarak,korunması gereken en önemli örnek...

    I LOVE YOU GM!




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orjinalden alıntı: caslann

    peki bu araçları alanların parça sorunu olur mu acaba


    yedek parça stoğu vardır herhalde
  • zaten çinli bir firma almış.iflas olayı çinli firmanın stratejisi de olabilir. yedek parça üretmeye devam ederler. Türkiyede fazla aracı olmasa da asyada bol miktaerda kamyonu varmış.
  • zaten yeni tanınmaya başlıyorduki bu haberden sonra alacak olanda almaz almış olanda satmaya çalışır herhalde.yazık olmuş
  • Rekabet daima düşük fiyat ve yüksek kalite getirir. İnsanların paralarını tüketime değil de tasarrufa yönelttiği şu zamanlarda ve SUV'ların da aniden gözden düşmesi ile Mercedes-Benz teknolojisi kullandığını reklamlarında belirten bu marka da ya reorganizasyona geçecek ya da kapanacak. Dünya 20 Ocak 2009'u bekliyor, Barack Obama'nın A.B.D. Başkanı yeminini edip göreve başlayacağı gün. Tüm eller tetikte, NIKKEI şu anda % 5 düşük kapattı (ilginç bizde İMKB yükseldi).
  • Alanlara geçmiş olsun ülkemizde.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: echomaniac

    bu krizde normaldir.sağlam köklü şirketler ayakta kalıyor.
    diğerleri batıyor.gm bile kredi almasaydı o bile batardı.

    Sağlam kökü olan Mercedes de zor durumda. İflas ettirmezler çünkü Almanyanın sembolü oldu. Ama %50 küçüleceği kesin.
  • İyiki actyon sports almamışım.Tereddütlerimde haklıymışım,bu tarz firmalara güvenmek her zaman riskli.
  • Kore'de de teğet geçmiş.
  • Aslında arac gayet basarılı bır arac. Gerek vergı dılımı acısından olsun gerek fıyatına gore ıyı bır teknolojıye sahıp olması olsun bu aracı ıyı kılan ozellıkler.
    Bu şekilde batması uzucu. Ne olursa olsun bu pıyasada bır rekabet ortamıda yarattı bu sayede burunlarından kıl aldırmayan bazı dıger fırmalar ( örneğin mitsubishi, nissan vs. ) fıyat polıtıkalarını ozellıkle Pick up segmentınde yenıden gozden gecırmek zorunda kaldılar.

    Saygılarımla,
    quote:

    Orjinalden alıntı: gh912

    İyiki actyon sports almamışım.Tereddütlerimde haklıymışım,bu tarz firmalara güvenmek her zaman riskli.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: relicks

    Aslında arac gayet basarılı bır arac. Gerek vergı dılımı acısından olsun gerek fıyatına gore ıyı bır teknolojıye sahıp olması olsun bu aracı ıyı kılan ozellıkler.
    Bu şekilde batması uzucu. Ne olursa olsun bu pıyasada bır rekabet ortamıda yarattı bu sayede burunlarından kıl aldırmayan bazı dıger fırmalar ( örneğin mitsubishi, nissan vs. ) fıyat polıtıkalarını ozellıkle Pick up segmentınde yenıden gozden gecırmek zorunda kaldılar.

    Saygılarımla,
    quote:

    Orjinalden alıntı: gh912

    İyiki actyon sports almamışım.Tereddütlerimde haklıymışım,bu tarz firmalara güvenmek her zaman riskli.



    Doğru söylüyorsun,bu tarz araçlar rekabet açısından şart.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: forbest

    zaten yeni tanınmaya başlıyorduki bu haberden sonra alacak olanda almaz almış olanda satmaya çalışır herhalde.yazık olmuş


    inşallah 2 elde sıkıntı yaşamaz ssangyong sahipleri
  • daha öncede daewo batmıştı
    halen tek tük daewo görüyorum. bunlar servise gitmesi gerekince ne yapıyorlar? yedek parça temini nasıl oluyor?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: lokosit

    daha öncede daewo batmıştı
    halen tek tük daewo görüyorum. bunlar servise gitmesi gerekince ne yapıyorlar? yedek parça temini nasıl oluyor?


    daewoo aslında batmadı dogu asya ülkeleri ve özbekistanda hala üretini devam ediyor sadece avrpuda chevrolet olarak ad değiştirdi
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.