Şimdi Ara

Ssangyong Actyon Sports, Actyon, Kyron, Rodius, Rexton, Musso, Korando Genel Bilgi Paylaşımı (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
350
Cevap
10
Favori
143.249
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Alpello çarpışma testinin linkini verebilir misin bir de biz bakalım .

    Kukmina bende öyle bir problem hiç olmadı kırsal motorin mi kullanıyoruz acaba ya da araç sogumadan devirli kullandıktan sonra turbo sogumadan kontak mı kapattınız ?

    forum kullanıcılarına bir sorum olacak 10.000 bakımının maliyeti nedir ? bu hafta içinde gitmem gerekli 10.400 oldu
  • Bakım'a gittim. Güney koreden bir adam elinde bir aletle bakım yağpıldıktan sonra test sürüşüne çıktık. aracın tmm olduğunu söylediler. servite birde şeker uzattılar bana iki bardak çay içtim :). uğurlarlarkende bir tişört birde çok fonksiyonlu bir dijital cihaz hediye ettiler. :)

    Öncelikle bana gelen yazıda kampanya yaptıklarını söylediler. yağ filtresi, hava filtresi işçilik ücretsiz yapıalcaktır diye. gittim polen filtresi ve silecek lastiklerini değiştirdiler.
    faturada işçilik, polen filtresi ve silecem lastikleri toplam bedeli 85 ytl olarak hesap çıkardılar ve ödedim. Bİr kez daha şunu anladımki kampanya milleti kapaklama olayı gibi bişe sanıyorum. neyse çok büyük bir fiyat değil ama sözlerinde durmadıkalrını gösteriyor bu durum.

    aracın hızlanmama olayıda subaptan kaynaklanıyormuş. garanti kapsamında onuda değiştiler. bu 3. değiştirmeleri.

    Hep eleştiride yapmıyalım; serviste takla atmış bir araç gördüm, söylenene göre 4-5 takla atmış ancak kabinde bir daralma yada bükülme yoktu. bu benim hoşuma giden taraflardan biriydi.

    Gelişmelerden haberdar edeceğim.




  • 10.000 bakımı toplam ne kadar tutuyor bu nu bilen bir kullanıcı yok mu ? geçtiğimiz pazar servise gidecektim ofisin posta kutusunda ssangyong dan gelen bir mektup derki 27 28 kasım tarihleri arasında gelin işte işçilik sömürüsü yapıcaz çalışanlarımızın haklarından feragat edip servis hizmeti vereceğiz parçalarda yapmıyorlar.

    iyi de benim araç oldu 10.400 .Randevu için arayın diyor bu da komik hem tarih belirtiyor hemde randevu alın diyor neyse aradık ben gelicem arkadaşlar dedik, aaaa o tarihlerde gelmezseniz olmaz; işçimizin hakkını ararız diyor ve anlıyoruz ki kampanya korelilerin baskısı bizimkilerin ayak sürümeleri ile devam eden bir olay. Cidden nedir bu esnaf mantığı heryere sarıp saralayan


    bu gittiğimde de bakıcam tat vermezlerse serviste olay çıkartmayı düşünüyorum ya zaten burda hyundai servisi bakıyor ssangyong bayii ile hyundai bayii aynı ne .okum iştir anlamadım hep bunlar şahsuvaroğlundan oluyor mevzu sadece satsınlar başka bir şey de bilmiyorlar zaten.

    Servisi açtırmadan araç sattırsınlar.




  • Eğer böyle bir çarpışma testi varsa (?) linklerini bize de gönderir misin biz de izleyelim?

    quote:

    Orjinalden alıntı: alpello

    hehe çarpışma testlerini izledim ben titsen binmem o arabaya
  • Otomatik vitesi performansa yönelik değil diğer dizellerde olduğu gibi ekonomiye göre yapmışlar. O nedenle 2000 devirin üzerinde uzun süre gitmeyi sevmiyor araç... Mesela 140 tan sonra 5. vitesle devam etmesi gibi bir opsiyon olsa kopacak gidecek ama yok...

    Chip tuning vb. ile program değiştirilebilir.


    quote:

    Orjinalden alıntı: hakankarankara


    quote:

    Orjinalden alıntı: kukmina

    Az önce bindim yine arabaya nedir anlamadım ama bakım zamanı geldi servise götür beni diye bangır bangır bağırıyor. araba 80 km hızı zor yapıyor devir saati 30 un üstüne çıkmıyor. Koreliler acaba bakımlarını sistemli yapsınalr diye arabaya bir şey mi taktılar anlamadım. bu arabayı savunan yada yol gösteren biri yokmu. Sorun ne anlamadım. yarın bakımdan sonra da yorumlarımı yazarım.

    Valla ben geçen hafta ilk defa uzun yola gittim. Gece yol boştu. Farkında olmadan ibre 160'a çıkmış. Normalde sürat yapmam yolda. Senin arabada bir problem olabilir. Ancak dikkatimi çeken nokta şu: Araba genelde 20 bin devirde çalışoyor. Belki de otomatik vitesin özelliği bu. Araç sahipleri bilgilerini paylaşırlarsa sevinirim.




  • Servis organizasyonunda biraz beceriksizlik var...
    Servis olarak Kartal merkez servisi öneririm ve direkt olarak Kartal servis müdürünü cepten aramanızı tavsiye ederim - Serdar Targut ' tu sanırım adı...
    Diğer problemlerle ilgili ise mağazalar koordinatörü Serkan Çam ile temasa geçebilirsiniz, yönetime en yakın kişilerden birisi kendisi...


    quote:

    Orjinalden alıntı: orgasmatron-

    10.000 bakımı toplam ne kadar tutuyor bu nu bilen bir kullanıcı yok mu ? geçtiğimiz pazar servise gidecektim ofisin posta kutusunda ssangyong dan gelen bir mektup derki 27 28 kasım tarihleri arasında gelin işte işçilik sömürüsü yapıcaz çalışanlarımızın haklarından feragat edip servis hizmeti vereceğiz parçalarda yapmıyorlar.

    iyi de benim araç oldu 10.400 .Randevu için arayın diyor bu da komik hem tarih belirtiyor hemde randevu alın diyor neyse aradık ben gelicem arkadaşlar dedik, aaaa o tarihlerde gelmezseniz olmaz; işçimizin hakkını ararız diyor ve anlıyoruz ki kampanya korelilerin baskısı bizimkilerin ayak sürümeleri ile devam eden bir olay. Cidden nedir bu esnaf mantığı heryere sarıp saralayan


    bu gittiğimde de bakıcam tat vermezlerse serviste olay çıkartmayı düşünüyorum ya zaten burda hyundai servisi bakıyor ssangyong bayii ile hyundai bayii aynı ne .okum iştir anlamadım hep bunlar şahsuvaroğlundan oluyor mevzu sadece satsınlar başka bir şey de bilmiyorlar zaten.

    Servisi açtırmadan araç sattırsınlar.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mebgerate -- 11 Kasım 2008; 12:04:43 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: kukmina

    Daha öncede sölemiştim action sport modelinden bende aldım ama içim buruk. Aracı aldım yarın 20.000 bakımını yaptıracağım. kampanya yapmışlar ücretsiz diye. bakalım çıkabilecekmiyim. çünkü araç devirden düşüyor. performans iyice düştü.
    Ramazanda bir kaza yapmıştım. arka kapak değieşcekti. hala kapak gelecek bekliyoruz. Umarım yakın bir tarihte gelir. gemiden inmediğini söylediler bana kapağın. vuruk yerlerindeki kısımlar paslanmaya başladı bakalım beni nasıl teselli edecekler. umarım gönlüm buruk devam etmez bu araca binerken.

    Action alıcılarının bilgilerine.


    işte bu aracları almak o yüzden riskli.daha yeni bir marka ve servis hizmetleri oturmamış bir marka.yedek parcası belliki zengin değil,aylardır bir kapak bekliyorsunuz ve servis hizmetlerinden alanların memnun olmadığını biliyorum.Bende pickup almak istiyordum ve bu arac gercekten kafamı kurcalamaya başlamıştı ama cesaret edip alamadım.Her zaman bu tarz aracları almak risktir ama zamanla sistemi oturturlar herhalde.
    Zaten bu sistemsizlik oturmazsa bu araclara bir daha kimsenin güveni kalmaz.




  • Bu araçları almak o yüzden riskli diyorsunuz ama bahsettiğiniz risk ve problemler ithal birçok marka ve modelde de olabiliyor, hatta daha önceki ithal araçlarımda bizzat tarafımdan yaşanmıştır...
    Hatta ve hatta şöyle söyleyeyim; Renault' ta bile TR de stoku tutulmayan, sipariş üzerine getirilen parçalar var! Dolayısıyla onlarca model varyasyonu ve her modelin binlerce parçası olan stoku tutmak oldukça maliyetlidir herhalde...
    TR de henüz 7-8 aylık yeni bir marka için tabii ki TR deki arıza - kaza istatistiklerini bilmeden bu stokları doğru tahmin edip tutma konusu için bu markayı bu kadar erken yargılamamak gerekir diye düşünüyorum..

    quote:

    Orjinalden alıntı: gh912


    quote:

    Orjinalden alıntı: kukmina

    Daha öncede sölemiştim action sport modelinden bende aldım ama içim buruk. Aracı aldım yarın 20.000 bakımını yaptıracağım. kampanya yapmışlar ücretsiz diye. bakalım çıkabilecekmiyim. çünkü araç devirden düşüyor. performans iyice düştü.
    Ramazanda bir kaza yapmıştım. arka kapak değieşcekti. hala kapak gelecek bekliyoruz. Umarım yakın bir tarihte gelir. gemiden inmediğini söylediler bana kapağın. vuruk yerlerindeki kısımlar paslanmaya başladı bakalım beni nasıl teselli edecekler. umarım gönlüm buruk devam etmez bu araca binerken.

    Action alıcılarının bilgilerine.


    işte bu aracları almak o yüzden riskli.daha yeni bir marka ve servis hizmetleri oturmamış bir marka.yedek parcası belliki zengin değil,aylardır bir kapak bekliyorsunuz ve servis hizmetlerinden alanların memnun olmadığını biliyorum.Bende pickup almak istiyordum ve bu arac gercekten kafamı kurcalamaya başlamıştı ama cesaret edip alamadım.Her zaman bu tarz aracları almak risktir ama zamanla sistemi oturturlar herhalde.
    Zaten bu sistemsizlik oturmazsa bu araclara bir daha kimsenin güveni kalmaz.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: mebgerate

    Bu araçları almak o yüzden riskli diyorsunuz ama bahsettiğiniz risk ve problemler ithal birçok marka ve modelde de olabiliyor, hatta daha önceki ithal araçlarımda bizzat tarafımdan yaşanmıştır...
    Hatta ve hatta şöyle söyleyeyim; Renault' ta bile TR de stoku tutulmayan, sipariş üzerine getirilen parçalar var! Dolayısıyla onlarca model varyasyonu ve her modelin binlerce parçası olan stoku tutmak oldukça maliyetlidir herhalde...
    TR de henüz 7-8 aylık yeni bir marka için tabii ki TR deki arıza - kaza istatistiklerini bilmeden bu stokları doğru tahmin edip tutma konusu için bu markayı bu kadar erken yargılamamak gerekir diye düşünüyorum..

    quote:

    Orjinalden alıntı: gh912


    quote:

    Orjinalden alıntı: kukmina

    Daha öncede sölemiştim action sport modelinden bende aldım ama içim buruk. Aracı aldım yarın 20.000 bakımını yaptıracağım. kampanya yapmışlar ücretsiz diye. bakalım çıkabilecekmiyim. çünkü araç devirden düşüyor. performans iyice düştü.
    Ramazanda bir kaza yapmıştım. arka kapak değieşcekti. hala kapak gelecek bekliyoruz. Umarım yakın bir tarihte gelir. gemiden inmediğini söylediler bana kapağın. vuruk yerlerindeki kısımlar paslanmaya başladı bakalım beni nasıl teselli edecekler. umarım gönlüm buruk devam etmez bu araca binerken.

    Action alıcılarının bilgilerine.


    işte bu aracları almak o yüzden riskli.daha yeni bir marka ve servis hizmetleri oturmamış bir marka.yedek parcası belliki zengin değil,aylardır bir kapak bekliyorsunuz ve servis hizmetlerinden alanların memnun olmadığını biliyorum.Bende pickup almak istiyordum ve bu arac gercekten kafamı kurcalamaya başlamıştı ama cesaret edip alamadım.Her zaman bu tarz aracları almak risktir ama zamanla sistemi oturturlar herhalde.
    Zaten bu sistemsizlik oturmazsa bu araclara bir daha kimsenin güveni kalmaz.



    Aslında aynı şeyi söylüyoruz.Bende henüz yedi sekiz aylık bir markanın satın alınmasının bazı sıkıntılar yaratabileceğini söylemek istedim.bu sıkıntıların en başında servis geliyor.Hizmetin oturması için biraz zaman lazım ama bu zaman zarfında bu aracı ilk alanlar sıkıntı yaşayabilirler hatta aractan soguyabilirler.Ben bu aracı almaya bu nedenle cesaret edemedim.Burada okudugum kadarıyla cesaret edemeyişimde haklıymışım gibi bir izlenime kapıldım.Bu markanın Türkiyedeki son şansı bence.Müşterilerini memnun etmeye mecburlar çünkü daha öncede bu marka giriş yapmıstı ama ne olduysa sonradan satışı durduruldu.Şimdi yeniden satışına başlandı ve bu seferde herhangi bir memnuniyetsizlik doğarsa bu markaya kimsenin güveni kalmaz.




  • Bu aralar bu marka ile ilgilendigim icin arastiriyorum hali ile ...
    Ssangyong marka olarak ve araclari olarak en ufak bir guvensizlik yaratmiyor bende ... Yarim asirlik bir marka, yani 2-3 yillik ne olacagi belirsiz maceraya atilmis bir marka degil ... Avrupa da bazi ulkelerde pick-up, SUV, MPV pazarlarinin bazilarinda pazar lideri konumunda ... 50 yildir birikimi urettikleri zaten ortada ... Mercedes ile olan anlasmalari halen devam ediyor ... 5 vites sanzimanlar direkt mercedes t-tronic denilen sanzimanlar ... 4 ve 6 vites sanzimanlar ise sanirim mercedesin teknoloji saglamasi soz konusu ama dogrudan mercedes degil ... Motorlar bir onceki jenerasyon mercedes motorlari ... Su an ssangyong un %51 i buyuk hissedarlari amerikali fonlara ait olan bir cin sirketine ait (bu sirket rover ida satin aldi) ... vs vs yani marka, gecmisi, birikimi, urettigi araclar kafada soru isareti yaratacak turden araclar degil ...

    Tek tereddut yaratan nokta bu markanin Turkiye deki durumu ve gelecegi ... Ama biraz arastirinca bu kez marka Turkiyede dogru ellerde gorunuyor ... Zira Sahsuvaroglu zaten aile olarak haler Ford un Turkiye deki en buyuk bayilerinden biri ama bu cokta onemli degil ... Onemli olan sahsuvaroglu ssangyong un Turkiye distributorlugunu almadan cok once cezayir basta olmak uzere ssangyong un kuzey afrika sorumlulugunu almis ... Ve kuzey afrikada inanilmaz basarili olmuslar bu marka ile ... Daha sonra Turkiye distributorlugunu de almislar ... Yani sahsuvaroglu ve ssangyong iliskisi oyle ince tellerle bagli degil ... Elbette Turkiyede yeni bir yapilanma kolay degil ama 1 yili biraz asan surede bayi-servis agindaki gelisim oldukca umut verici, ki satis rakamlarida oyle ... Bugune kadar olan satis adetleri ve su an markaya olan ilgi bu markanin pek kaybolup gidecegini dusundurmuyor ...

    Ha tum bunlara ragmen istanbul'da olmasam, nisbi kucuk bir sehirde olsam boyle bir marka tercih etmezdim elbette ... Cunku hala gelisme-yayginlasma surecinin henuz basinda sayilabilecek bi marka ... Sonucta atiyorum X sehrinde daha once hyundai servisi olan birilerine gelin servisimiz olun diyorlar adamlar oluyor, araci tanimaz, bilmez ... simdi boyle bir ortam icinde iken bir ssangyong alip olasi sorunlarda bakip bakip kafasini kasiyan bir servis ile ugrasmak istemezdim ...

    Son olarak benim dusuncem buyuk sehirler disinda bu arac icin biraz erken, birkac yil daha gerekli ... Ama istanbul, izmir, ankara ya da buyuk sehirlere yakin yerlesimli insanlar icin cok sorun olacagini sanmam ...




  • Araçta arka tozlukları hariçinde bir problem yok on numara araç .Servis servis beni deli ediyor .Küçük şehirlerden bahsediliyor Antalya'nın neresi küçük şehir arkadaşlar ?

    Konu doğru anlaşılmamış. Buradaki hyundai bayii ssangyong u da almış fakat servisini hyundai servisi içinde yapıyor ve oradaki bir iki servis müdürü ve/veya kordinatör mü ne halt adı altında anılan bir iki kişi tam sopalıklar.

    Yani Antalya'da hyundai alsanızda başınıza aynı akibet gelecek değişen bir şey olmayacak.Mevzu şahsuvaroğlu denilen enteresan isimli firmanın yapılanmalarını bitirmeden araç satmaya başlıyıp göç yolda düzülür mantığı ile hareket etmeleri ve beni mağdur etmeleri.

    madem parça parkını yapamıyorsun neden mal satıyorsun sanayi ve ticaret bakanlığı buna nasıl müsade ediyor madem servis ağını oturtamadın neden mal satıyorsun? .Adamlara alırken sordum servisi ne yapıcaksınız yakında açıcaz vesair tarzı savıştırıcı laflar şimdi sorsak krizde kemide kümede laf anlatacaklar biliyorum.Gidip sinirimi bozmaya gerek yok bu yüzden şaha su var firmasından umarım disturibitörlüğü alıp daha kurumsal bir firmaya devrederler.

    Ben de öğrendim çoğu hissesini çinliler almış çinli adam, adam olmaz.Bir koreli japon gibi düşünmüyor adamlar aynen doğu kafası onlarda da vardır ,basite kaçan gemisini yürüten kaptan hesabı, tokat atma heveslisi bir millet çokta farkımız yok .Bu yüzden müşteri memnuniyeti kalite mal devamlılık şeklinde düşünceleri ben bu firmadan beklemiyorum bakınız burun tasarımını değiştiriyor fakat neyle ? var olan kyron'la madem çok aykırı bir dizayn olduğu görüşünü taşıyorsun neden yeniden dizayn etmiyorsun çinli? hemen ucuz basit al diğer modeldekini koy diğer modele tarzı yol seçmişler umarım eskisinden beter satış rakamına ulaşırlar ders olur.

    Ben daha fazla sinirlerimi bozmadan araçımı kullanmaya devam edeyim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi orgasmatron- -- 12 Kasım 2008; 9:20:43 >




  • Model secenegi ve dolayisi ile hedefledigi pazar payi cok buyuk olmayan bir markanin daha arac satmadan hepsi egitimli, tum Turkiye'yi ag gibi saran yuzlerce servisi once kurup, a dan z ye tum yedek parcalari stoklayip sonra satisa geciyorum demesini beklemek biraz iyimserlik olur diye dusunuyorum ...
    Bugun ulkemizde peynir ekmek gibi satan ve finansal guc olarak rakipsiz diyebilecegimiz gruplara ait markalarin bile a dan z ye her yedek parcasi ulkemizde bulunmayabiliyor ...
    Tam aksine ben sahsuvaroglunda bu markanin bulunmasini sans olarak goruyorum, zira ssangyong ile yukarida bahsettigim gibi sadece Turkiye ile sınırlı bir baglari yok ... Hali ile bu markanin arkasinda uzunca zaman duracaklarini dusunuyorum ... X grubu bu markayi Turkiye ye getirse ismi ne kadar duyulmus, ne kadar buyuk bir grupta olsa, emin olun bu islerde kar-zarar olayini en basta degerlendirirler, yani bu isten yeterince kar edemezler ise yari yolda birakma durumlari olabilir ...
    Sonuc olarak istanbul-ankarada bir sekilde satilan arac sayisinin fazla oldugu-olacagi dusunulurse (ki istanbul trafiginde oldukca sık gorunuyor artik bu araclar) buralarda servisler hizli bir sekilde yeterli duzeye ulasmis-ulasacaklardir ... Ama dusunun Antalya demissiniz, ayda 3 tane ssangyong arac goren bir servisin beklediginiz birikim ve yeterlilige ulasmasi hali le zaman alacaktir ...




  • Evet bence de adamların Kuzey Afrika ve Cezayir distribütörlüğünü yapıyor olmaları biraz daha güven veriyor; yarın - öbür gün "ben vazgeçtim bu markadan" vb. demek gibi bir şansları pek yok; sonuçta global olarak işlerini etkiler bu durum... 2008 içinde yaklaşık 3000 araç satılmış; yani yaklaşık 60.000.000 € civarında ciro yapmışlar... Doğru düzgün reklamları da olmadığını varsayarsak bu araçların bakım - desteği ve müşteri memnuniyeti için daha çok yüzde ayırmaları gerekiyor bence... Genelde tüm otomotiv firmalarının anlayışı "köprüyü geçene kadar 'müşteriye' müşteri" demektir; umarım şahsuvaroğlunun anlayışı farklı olur konuyla ilgili...



    quote:

    Orjinalden alıntı: TuzsuzDELiBEKiR

    Bu aralar bu marka ile ilgilendigim icin arastiriyorum hali ile ...
    Ssangyong marka olarak ve araclari olarak en ufak bir guvensizlik yaratmiyor bende ... Yarim asirlik bir marka, yani 2-3 yillik ne olacagi belirsiz maceraya atilmis bir marka degil ... Avrupa da bazi ulkelerde pick-up, SUV, MPV pazarlarinin bazilarinda pazar lideri konumunda ... 50 yildir birikimi urettikleri zaten ortada ... Mercedes ile olan anlasmalari halen devam ediyor ... 5 vites sanzimanlar direkt mercedes t-tronic denilen sanzimanlar ... 4 ve 6 vites sanzimanlar ise sanirim mercedesin teknoloji saglamasi soz konusu ama dogrudan mercedes degil ... Motorlar bir onceki jenerasyon mercedes motorlari ... Su an ssangyong un %51 i buyuk hissedarlari amerikali fonlara ait olan bir cin sirketine ait (bu sirket rover ida satin aldi) ... vs vs yani marka, gecmisi, birikimi, urettigi araclar kafada soru isareti yaratacak turden araclar degil ...

    Tek tereddut yaratan nokta bu markanin Turkiye deki durumu ve gelecegi ... Ama biraz arastirinca bu kez marka Turkiyede dogru ellerde gorunuyor ... Zira Sahsuvaroglu zaten aile olarak haler Ford un Turkiye deki en buyuk bayilerinden biri ama bu cokta onemli degil ... Onemli olan sahsuvaroglu ssangyong un Turkiye distributorlugunu almadan cok once cezayir basta olmak uzere ssangyong un kuzey afrika sorumlulugunu almis ... Ve kuzey afrikada inanilmaz basarili olmuslar bu marka ile ... Daha sonra Turkiye distributorlugunu de almislar ... Yani sahsuvaroglu ve ssangyong iliskisi oyle ince tellerle bagli degil ... Elbette Turkiyede yeni bir yapilanma kolay degil ama 1 yili biraz asan surede bayi-servis agindaki gelisim oldukca umut verici, ki satis rakamlarida oyle ... Bugune kadar olan satis adetleri ve su an markaya olan ilgi bu markanin pek kaybolup gidecegini dusundurmuyor ...

    Ha tum bunlara ragmen istanbul'da olmasam, nisbi kucuk bir sehirde olsam boyle bir marka tercih etmezdim elbette ... Cunku hala gelisme-yayginlasma surecinin henuz basinda sayilabilecek bi marka ... Sonucta atiyorum X sehrinde daha once hyundai servisi olan birilerine gelin servisimiz olun diyorlar adamlar oluyor, araci tanimaz, bilmez ... simdi boyle bir ortam icinde iken bir ssangyong alip olasi sorunlarda bakip bakip kafasini kasiyan bir servis ile ugrasmak istemezdim ...

    Son olarak benim dusuncem buyuk sehirler disinda bu arac icin biraz erken, birkac yil daha gerekli ... Ama istanbul, izmir, ankara ya da buyuk sehirlere yakin yerlesimli insanlar icin cok sorun olacagini sanmam ...





  • hizmet anlayışından ne kadar memnun kalınmasada Şahsuvaroğlunun bu marka için bir şans olduğuna inanıyorum.sonucta otomotiv sektöründe bilinen bir firma.Birde ben bu markayı koreli sanıyordum meger hisselerin çoğu çinlilerdeymiş.
  • marka koreli ama hisse çinli'da
    aynı şey marka ingliz ama hisse hintli'de.jaguar için geçerli artık dünyada parayı bastıran markanın sahibi oluyor.
  • Üretim Kore' de, ama firmanın %51 sahibi Çin... Çin' i kötü bilirler insanlar ama şu an bunları yazdığım IBM notebook, HP PDA telefon vb. hepsi made in china...
    Çin' li Chery gibi taklit markalar Çin ürünlerinin kötü üne kavuşmasında yardımcı oluyor.

    quote:

    Orjinalden alıntı: gh912

    hizmet anlayışından ne kadar memnun kalınmasada Şahsuvaroğlunun bu marka için bir şans olduğuna inanıyorum.sonucta otomotiv sektöründe bilinen bir firma.Birde ben bu markayı koreli sanıyordum meger hisselerin çoğu çinlilerdeymiş.
  • tuzsuzdelibekir arkadaşım siz Antalya'ya seyahat etmediniz sanırsam..

    Buradaki bayii emin olun 300 den fazl araç satmıştır tabiki ağırlıklı olarak actyon sports fakat Antalya ilçeleri ile birlikte çook büyük bir kenttir ve trafikteki araç sayısı da Bursa ve Adana'dan daha fazladır.
  • ssangyong bence sahsuvarogulları için bir fırsat bunu iyi değerlendirmeleri lazım çünkü sattıkları araçların hiçbirinin distürübitörü kendileri değil fakat mazda olsun ford olsun daha çok reklamlarını yapıyorlar bu çok enteresan

    şahsıvoroğulları mazda nın ya da ford un reklamı çok fazla duyulurken bir iki silik gazete reklamından başka ssangyong reklamı ben göremedim marka imajını bitiren ssangyong değil bilakis şaha su verenler..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: orgasmatron-

    tuzsuzdelibekir arkadaşım siz Antalya'ya seyahat etmediniz sanırsam..

    Buradaki bayii emin olun 300 den fazl araç satmıştır tabiki ağırlıklı olarak actyon sports fakat Antalya ilçeleri ile birlikte çook büyük bir kenttir ve trafikteki araç sayısı da Bursa ve Adana'dan daha fazladır.




    Antalya yi bilirim Antalya icin kucuk de demedim ... alinganlik etmissiniz biraz :)
    Demem o ki sonuc olarak misal istanbulda 1500 belki 2000 arac satmislardir ... hali ile bu araclarin servis donusleride azimsanamayacak duzeyde olur ... Ayrica istanbuldaki servisler icin koreden vs eleman getiriyorlar ...
    Ancak Antalyada satilmis araclarin desek ki 300 tane dahi olsa surekli sorun cikaran sorun yumagi makineler degil sonucta bunlar :) hali ile servisin yeterli birikime sahip hale gelmesi zaman alacaktir ... demek istedigim bu ...
    Ayrica markayi yeren degil savunan biriyim :) Bugun Kyron satin alarak Ssangyong sahibi oldum ... Aractan inmek istemedim diyebilirim saat 17.00 dan beri bilincsizce tum Istanbulda turladim :) eve su an yeni girdim ve ilk izlenimlerin cok dogru bir is yaptigim yonunde ... standart Turk kullanicisi degilim ... memnun oldugum surece bu araca en azindan garanti suresince binecegim ... yakit tasarrufu icin aldigim citroen C3 e cokta fazla memnun olmamama ragmen, 1.90 lik biri olarak aracin bana kucuk olmasina ragmen 3 yil bindim :) Ondan once emektar Vectra'ma da oldukca uzun sure binmistim ... Daha oncesinde ise sorun yumagi olsada gonul bagi ile bagli oldugum peugeot 205 GTI dan vazgecmekte cok zorlanmistim ... 205 GTI da kullanimda aldigim keyif mi diyeyim, onu vectra ve C3 de uzaktan bile yakalayamamistim ... Farkli olmakla birlikte ve henuz degerlendirme icin erken oldugunun farkinda olmamla birlikte Kyron beni mest etti diyebilirim ...




  • Delibekir hocam zaten bugüne kadar araçlar kötü diyen olmadı sadece diğer hususlarda sıkıntılar var sahsuvaroglunun aptalca kampanyaları hard top half top navigasyon servis gunleri düzenleyip sadece kendi belirttikleri günde araçın kabul edilmesi 5000 bakımında sadece yağı degiştirmeleri diğer hususları es geçmeleri, serviste takılan hard top ın içeriye su alması , sonra bunu silikon operesyonu ile gidermeye çalışmaları, takılan park sensorünün kablolarını elektirik bandı ile toplamaları benim bunu sonradan fark ederek çırt taktırmam yani bunlar biraz daha anlatabilirim ...
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.