Şimdi Ara

SSANG YONG ACTYON SPORTS KLÜBÜ (17. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
485
Cevap
14
Favori
168.151
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yaSiN_AMD

    quote:

    Orijinalden alıntı: sports051

    magic.star@windowslive.com mail adresım bu o zamn otomatık vıtesler daha hızlı bende benım aractamı bı anormallık var dıye dusunuyodum demekkı manueller boyleymıs cok tesekkur edrım..

    Attım resmi

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar sorum olacak. ailem genişlediği için station wagon veya bu tarz bir araç düşünüyorum. 4*2 sinde karar kıldım. sorularım
    1-arka tarafta oturan için diz mesafesi nasıl. 2 kişi rahat oturabiliyor mu?
    2-araç genelde şehir içi kullanılacak. senede 1-2 defa şehir dışına çıkacak. oda 300 km kadar. otomatik viteste yakıt durumu nedir
    3-öğretmenim aldığımız maaş belli. ocağıma incir ağacı diker mi?
    4-vergi si nedir?
    5-dizel era kullanıyorum. bagajın 2 çocuk sonrası küçüleceğinden dolayı değiştirmeyi düşünüyorum yoksa aracımdan yakıt olarak memnunum. değiştirme kararım doğtu mu?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yaSiN_AMD


    quote:

    Orijinalden alıntı: sports051

    magic.star@windowslive.com mail adresım bu o zamn otomatık vıtesler daha hızlı bende benım aractamı bı anormallık var dıye dusunuyodum demekkı manueller boyleymıs cok tesekkur edrım..

    Attım resmi

    eyvallah hocam aldım cok tesekkur edrım... ama otomatık vıtes ıste basta bende otomatık almalıydım yaa cok buyuk bı yanlıs yapmısım neyse artık...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sports051

    quote:

    Orijinalden alıntı: yaSiN_AMD


    quote:

    Orijinalden alıntı: sports051

    magic.star@windowslive.com mail adresım bu o zamn otomatık vıtesler daha hızlı bende benım aractamı bı anormallık var dıye dusunuyodum demekkı manueller boyleymıs cok tesekkur edrım..

    Attım resmi

    eyvallah hocam aldım cok tesekkur edrım... ama otomatık vıtes ıste basta bende otomatık almalıydım yaa cok buyuk bı yanlıs yapmısım neyse artık...

    Alıntıları Göster
    bizde keşke manuel alsaydık diyorduk. yaa bizim arabada bir problem vardı, yada otomatik şanzumanı bizi tatmin etmedi. Gaza basıon kalkmıyor yerinden o yüzden sattıkk...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cem_uar

    arkadaşlar sorum olacak. ailem genişlediği için station wagon veya bu tarz bir araç düşünüyorum. 4*2 sinde karar kıldım. sorularım
    1-arka tarafta oturan için diz mesafesi nasıl. 2 kişi rahat oturabiliyor mu?
    2-araç genelde şehir içi kullanılacak. senede 1-2 defa şehir dışına çıkacak. oda 300 km kadar. otomatik viteste yakıt durumu nedir
    3-öğretmenim aldığımız maaş belli. ocağıma incir ağacı diker mi?
    4-vergi si nedir?
    5-dizel era kullanıyorum. bagajın 2 çocuk sonrası küçüleceğinden dolayı değiştirmeyi düşünüyorum yoksa aracımdan yakıt olarak memnunum. değiştirme kararım doğtu mu?

    Yeni gelecek olan SUT1 lerden almayı planlamama rağmen sorduğunuz soruların cevabı beni de yakından ilgilendiriyor...

    Ancak şu ana kadar cevap veren olmamış...

    Şahsen ben bu hafta sonu veya olmazsa sonraki hafta sonu İstanbul Ümraniye'deki Ssangyong bayisine gidip bu sorulara cevap bulmaya çalışacağım...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dammak

    quote:

    Orijinalden alıntı: cem_uar

    arkadaşlar sorum olacak. ailem genişlediği için station wagon veya bu tarz bir araç düşünüyorum. 4*2 sinde karar kıldım. sorularım
    1-arka tarafta oturan için diz mesafesi nasıl. 2 kişi rahat oturabiliyor mu?
    2-araç genelde şehir içi kullanılacak. senede 1-2 defa şehir dışına çıkacak. oda 300 km kadar. otomatik viteste yakıt durumu nedir
    3-öğretmenim aldığımız maaş belli. ocağıma incir ağacı diker mi?
    4-vergi si nedir?
    5-dizel era kullanıyorum. bagajın 2 çocuk sonrası küçüleceğinden dolayı değiştirmeyi düşünüyorum yoksa aracımdan yakıt olarak memnunum. değiştirme kararım doğtu mu?

    Yeni gelecek olan SUT1 lerden almayı planlamama rağmen sorduğunuz soruların cevabı beni de yakından ilgilendiriyor...

    Ancak şu ana kadar cevap veren olmamış...

    Şahsen ben bu hafta sonu veya olmazsa sonraki hafta sonu İstanbul Ümraniye'deki Ssangyong bayisine gidip bu sorulara cevap bulmaya çalışacağım...

    Alıntıları Göster
    çok teşekkürler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dammak

    quote:

    Orijinalden alıntı: cem_uar

    arkadaşlar sorum olacak. ailem genişlediği için station wagon veya bu tarz bir araç düşünüyorum. 4*2 sinde karar kıldım. sorularım
    1-arka tarafta oturan için diz mesafesi nasıl. 2 kişi rahat oturabiliyor mu?
    2-araç genelde şehir içi kullanılacak. senede 1-2 defa şehir dışına çıkacak. oda 300 km kadar. otomatik viteste yakıt durumu nedir
    3-öğretmenim aldığımız maaş belli. ocağıma incir ağacı diker mi?
    4-vergi si nedir?
    5-dizel era kullanıyorum. bagajın 2 çocuk sonrası küçüleceğinden dolayı değiştirmeyi düşünüyorum yoksa aracımdan yakıt olarak memnunum. değiştirme kararım doğtu mu?

    Yeni gelecek olan SUT1 lerden almayı planlamama rağmen sorduğunuz soruların cevabı beni de yakından ilgilendiriyor...

    Ancak şu ana kadar cevap veren olmamış...

    Şahsen ben bu hafta sonu veya olmazsa sonraki hafta sonu İstanbul Ümraniye'deki Ssangyong bayisine gidip bu sorulara cevap bulmaya çalışacağım...



    Yakıt konusunda hep söyledim ssngyong'un fabrika verileri turbo dizel kullanmayı bilen birisi için en fazla 0,2 litre oynar fabrika verisine 0,2 litre koyun o kadar yakar vergi olarak ticari olduğundan üzmez gibi geliyor bizde Kyron var hususi olduğu için vergi konusunda bişey diyemem 10,000 kmde 350-400 tl bakım gideri varo kadar onun dışındakilere bişey diyemem ama arka bana biraz dar gibi geldi boyum 1,90




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dammak

    quote:

    Orijinalden alıntı: cem_uar

    arkadaşlar sorum olacak. ailem genişlediği için station wagon veya bu tarz bir araç düşünüyorum. 4*2 sinde karar kıldım. sorularım
    1-arka tarafta oturan için diz mesafesi nasıl. 2 kişi rahat oturabiliyor mu?
    2-araç genelde şehir içi kullanılacak. senede 1-2 defa şehir dışına çıkacak. oda 300 km kadar. otomatik viteste yakıt durumu nedir
    3-öğretmenim aldığımız maaş belli. ocağıma incir ağacı diker mi?
    4-vergi si nedir?
    5-dizel era kullanıyorum. bagajın 2 çocuk sonrası küçüleceğinden dolayı değiştirmeyi düşünüyorum yoksa aracımdan yakıt olarak memnunum. değiştirme kararım doğtu mu?

    Yeni gelecek olan SUT1 lerden almayı planlamama rağmen sorduğunuz soruların cevabı beni de yakından ilgilendiriyor...

    Ancak şu ana kadar cevap veren olmamış...

    Şahsen ben bu hafta sonu veya olmazsa sonraki hafta sonu İstanbul Ümraniye'deki Ssangyong bayisine gidip bu sorulara cevap bulmaya çalışacağım...



    4x2 manuel Actyonsports aracımı 2010 mayıs ayında 35,300tl aldım.27.02.2012(dün)tarihi itibari ile aracımı 29.300e
    galeriye sattım.
    yeni aldıgım araç 2007 passat fsi motor.
    pıck-up satmak için erzurumdan rizeye gittim yaklasık 400km 120liralık mazot yaktım hiç
    ekonomi filan düşünmeden(!)
    dönüşte aynı yolu biraz yavaşlayarak passat ile geldim o da 130 liralık benzin yaktı
    bunun içinde dur kalklı trabzon turu vardı yani ssangyong 2tonluk agırlıgıyla yakıtta sınıfında gayet cimridir.

    1)arka taraftaki diz mesafesi c sınıfı araçlar kadar ne eksik ne fazla pıck-uptan önceki aracım bora idi.borayı kıyaslayarak
    yapıyorum bu karsılastırmayı.

    2)şehiriçinde yaklasık 10-11 litre yakıyordu bnm araç.oto.lerde durum nedir yaklasık olarak oynasa oynasa1-2lt oynar.
    ama şehirdısında oto.ler c.c sayesinde daha az yakar(standart araçlar için konusuyorum.sonradan yapılan eklemelerle
    off-roada hazırlanan araclar farklı tabi.)

    3-4)ben de öğretmenim
    2010modelin mtvsi 576x2 tl,yıllık muayene ücreti,bakım fiyatları için bulundugun ilde servis varsa arayıp
    sormanı tavsiye ederim.

    5)bu aracı aldıktan sonra bagaj derdiniz olmaz.eradan daha konforludur.sürüşü daha rahattır.

    benim aracı satma nedenlerim
    -bu kış erzurumda cok çetin geçti(geceleri-35,-40larda)
    iki defa mazot filtresi dondu benzinliye gecmek istedim.
    -hız sınırı(93km)ki bu iki yıl içinde 800lira ceza yedim.arac 90da duruyor gibi.
    -yıllık muayene

    mahalle baskısını kaldırabilirseniz alın derim.ikinci eli yok klişelerine bakmayın siz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dnz60

    quote:

    Orijinalden alıntı: dammak

    quote:

    Orijinalden alıntı: cem_uar

    arkadaşlar sorum olacak. ailem genişlediği için station wagon veya bu tarz bir araç düşünüyorum. 4*2 sinde karar kıldım. sorularım
    1-arka tarafta oturan için diz mesafesi nasıl. 2 kişi rahat oturabiliyor mu?
    2-araç genelde şehir içi kullanılacak. senede 1-2 defa şehir dışına çıkacak. oda 300 km kadar. otomatik viteste yakıt durumu nedir
    3-öğretmenim aldığımız maaş belli. ocağıma incir ağacı diker mi?
    4-vergi si nedir?
    5-dizel era kullanıyorum. bagajın 2 çocuk sonrası küçüleceğinden dolayı değiştirmeyi düşünüyorum yoksa aracımdan yakıt olarak memnunum. değiştirme kararım doğtu mu?

    Yeni gelecek olan SUT1 lerden almayı planlamama rağmen sorduğunuz soruların cevabı beni de yakından ilgilendiriyor...

    Ancak şu ana kadar cevap veren olmamış...

    Şahsen ben bu hafta sonu veya olmazsa sonraki hafta sonu İstanbul Ümraniye'deki Ssangyong bayisine gidip bu sorulara cevap bulmaya çalışacağım...



    4x2 manuel Actyonsports aracımı 2010 mayıs ayında 35,300tl aldım.27.02.2012(dün)tarihi itibari ile aracımı 29.300e
    galeriye sattım.
    yeni aldıgım araç 2007 passat fsi motor.
    pıck-up satmak için erzurumdan rizeye gittim yaklasık 400km 120liralık mazot yaktım hiç
    ekonomi filan düşünmeden(!)
    dönüşte aynı yolu biraz yavaşlayarak passat ile geldim o da 130 liralık benzin yaktı
    bunun içinde dur kalklı trabzon turu vardı yani ssangyong 2tonluk agırlıgıyla yakıtta sınıfında gayet cimridir.

    1)arka taraftaki diz mesafesi c sınıfı araçlar kadar ne eksik ne fazla pıck-uptan önceki aracım bora idi.borayı kıyaslayarak
    yapıyorum bu karsılastırmayı.

    2)şehiriçinde yaklasık 10-11 litre yakıyordu bnm araç.oto.lerde durum nedir yaklasık olarak oynasa oynasa1-2lt oynar.
    ama şehirdısında oto.ler c.c sayesinde daha az yakar(standart araçlar için konusuyorum.sonradan yapılan eklemelerle
    off-roada hazırlanan araclar farklı tabi.)

    3-4)ben de öğretmenim
    2010modelin mtvsi 576x2 tl,yıllık muayene ücreti,bakım fiyatları için bulundugun ilde servis varsa arayıp
    sormanı tavsiye ederim.

    5)bu aracı aldıktan sonra bagaj derdiniz olmaz.eradan daha konforludur.sürüşü daha rahattır.

    benim aracı satma nedenlerim
    -bu kış erzurumda cok çetin geçti(geceleri-35,-40larda)
    iki defa mazot filtresi dondu benzinliye gecmek istedim.
    -hız sınırı(93km)ki bu iki yıl içinde 800lira ceza yedim.arac 90da duruyor gibi.
    -yıllık muayene

    mahalle baskısını kaldırabilirseniz alın derim.ikinci eli yok klişelerine bakmayın siz.

    Yeni aracın hayırlı olsun Deniz dostum,

    Ssangyong deneyimini tek kelime ile özetlemek istersen ne dersin?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: f-a-t-i-h

    quote:

    Orijinalden alıntı: dnz60

    quote:

    Orijinalden alıntı: dammak

    quote:

    Orijinalden alıntı: cem_uar

    arkadaşlar sorum olacak. ailem genişlediği için station wagon veya bu tarz bir araç düşünüyorum. 4*2 sinde karar kıldım. sorularım
    1-arka tarafta oturan için diz mesafesi nasıl. 2 kişi rahat oturabiliyor mu?
    2-araç genelde şehir içi kullanılacak. senede 1-2 defa şehir dışına çıkacak. oda 300 km kadar. otomatik viteste yakıt durumu nedir
    3-öğretmenim aldığımız maaş belli. ocağıma incir ağacı diker mi?
    4-vergi si nedir?
    5-dizel era kullanıyorum. bagajın 2 çocuk sonrası küçüleceğinden dolayı değiştirmeyi düşünüyorum yoksa aracımdan yakıt olarak memnunum. değiştirme kararım doğtu mu?

    Yeni gelecek olan SUT1 lerden almayı planlamama rağmen sorduğunuz soruların cevabı beni de yakından ilgilendiriyor...

    Ancak şu ana kadar cevap veren olmamış...

    Şahsen ben bu hafta sonu veya olmazsa sonraki hafta sonu İstanbul Ümraniye'deki Ssangyong bayisine gidip bu sorulara cevap bulmaya çalışacağım...



    4x2 manuel Actyonsports aracımı 2010 mayıs ayında 35,300tl aldım.27.02.2012(dün)tarihi itibari ile aracımı 29.300e
    galeriye sattım.
    yeni aldıgım araç 2007 passat fsi motor.
    pıck-up satmak için erzurumdan rizeye gittim yaklasık 400km 120liralık mazot yaktım hiç
    ekonomi filan düşünmeden(!)
    dönüşte aynı yolu biraz yavaşlayarak passat ile geldim o da 130 liralık benzin yaktı
    bunun içinde dur kalklı trabzon turu vardı yani ssangyong 2tonluk agırlıgıyla yakıtta sınıfında gayet cimridir.

    1)arka taraftaki diz mesafesi c sınıfı araçlar kadar ne eksik ne fazla pıck-uptan önceki aracım bora idi.borayı kıyaslayarak
    yapıyorum bu karsılastırmayı.

    2)şehiriçinde yaklasık 10-11 litre yakıyordu bnm araç.oto.lerde durum nedir yaklasık olarak oynasa oynasa1-2lt oynar.
    ama şehirdısında oto.ler c.c sayesinde daha az yakar(standart araçlar için konusuyorum.sonradan yapılan eklemelerle
    off-roada hazırlanan araclar farklı tabi.)

    3-4)ben de öğretmenim
    2010modelin mtvsi 576x2 tl,yıllık muayene ücreti,bakım fiyatları için bulundugun ilde servis varsa arayıp
    sormanı tavsiye ederim.

    5)bu aracı aldıktan sonra bagaj derdiniz olmaz.eradan daha konforludur.sürüşü daha rahattır.

    benim aracı satma nedenlerim
    -bu kış erzurumda cok çetin geçti(geceleri-35,-40larda)
    iki defa mazot filtresi dondu benzinliye gecmek istedim.
    -hız sınırı(93km)ki bu iki yıl içinde 800lira ceza yedim.arac 90da duruyor gibi.
    -yıllık muayene

    mahalle baskısını kaldırabilirseniz alın derim.ikinci eli yok klişelerine bakmayın siz.

    Yeni aracın hayırlı olsun Deniz dostum,

    Ssangyong deneyimini tek kelime ile özetlemek istersen ne dersin?

    Alıntıları Göster
    tek kelime ile anlatılsa o kelime fatih kardeşim
    ŞAŞIRTICI derdim.
    -Özellikle bgn passat ile 400km yol gelirken ZİGANA ve KOP geçitlerini
    tırmandım.Actyonsports ile o yokuşları koşarak tırmanıyordum sanki keçi gibi.
    ama benzinli bir araçta vites küçülterek(bi tane fiorino yokuşta solladı beni eskiden olsa
    _dizel araçlar gürültülü olur derlerdi hala iddia ediyorum 120-130da boradan sessiz oluyor derdim şimdi
    2006passattan da sessiz diyorum.(lastik,rüzgar,yol,motor ayrımı yapmadan içeri giren tüm sesler.)
    -ikinci eli yok derlerdi galeriye 6bin zarar ederek verdimki bu vwnin bazı modelleri hariç bütün markalarda
    sıfır alımında olabilen bir durum.bu da cok şasırtıcı bnm için.
    -yakıtı cok derlerdi sahibi oldugum bütün araclardan -megane1,bora,passat-daha az yakardı.şehiriçinde
    belki kafa kafaya.o da son zamlardan sonra dizel ile benzinli arasındaki makas azaldı.
    -bakımları masraflı olur derdlerdi bakımlara bgne kadar bikuruş vermedim(şahsuvaroglu sagolsun)
    -kore aracı dediler motorun sadece geri vites senkromeci değişti.
    -direksiyon(ince yapılı)
    bütün bunlar beni şaşırtmıştı.beni sadece iki kez üzdü bu araç mazot filtresi dondu ikisinde de
    onada çareyi izocam sararak bulmuş servis ben istemedim bunu.gerçi bunda aracın sucu yok iki
    senedir karda kışda tek marşda çalısan araç bu senenin soğuklarına dayanamaadı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dnz60

    tek kelime ile anlatılsa o kelime fatih kardeşim
    ŞAŞIRTICI derdim.
    -Özellikle bgn passat ile 400km yol gelirken ZİGANA ve KOP geçitlerini
    tırmandım.Actyonsports ile o yokuşları koşarak tırmanıyordum sanki keçi gibi.
    ama benzinli bir araçta vites küçülterek(bi tane fiorino yokuşta solladı beni eskiden olsa
    _dizel araçlar gürültülü olur derlerdi hala iddia ediyorum 120-130da boradan sessiz oluyor derdim şimdi
    2006passattan da sessiz diyorum.(lastik,rüzgar,yol,motor ayrımı yapmadan içeri giren tüm sesler.)
    -ikinci eli yok derlerdi galeriye 6bin zarar ederek verdimki bu vwnin bazı modelleri hariç bütün markalarda
    sıfır alımında olabilen bir durum.bu da cok şasırtıcı bnm için.
    -yakıtı cok derlerdi sahibi oldugum bütün araclardan -megane1,bora,passat-daha az yakardı.şehiriçinde
    belki kafa kafaya.o da son zamlardan sonra dizel ile benzinli arasındaki makas azaldı.
    -bakımları masraflı olur derdlerdi bakımlara bgne kadar bikuruş vermedim(şahsuvaroglu sagolsun)
    -kore aracı dediler motorun sadece geri vites senkromeci değişti.
    -direksiyon(ince yapılı)
    bütün bunlar beni şaşırtmıştı.beni sadece iki kez üzdü bu araç mazot filtresi dondu ikisinde de
    onada çareyi izocam sararak bulmuş servis ben istemedim bunu.gerçi bunda aracın sucu yok iki
    senedir karda kışda tek marşda çalısan araç bu senenin soğuklarına dayanamaadı

    Bu aracı almayı düşünenler için iyi bir kullanıcı özetlemesi bunu okuyun işte




  • quote:

    Orijinalden alıntı: f-a-t-i-h

    quote:

    Orijinalden alıntı: dnz60

    tek kelime ile anlatılsa o kelime fatih kardeşim
    ŞAŞIRTICI derdim.
    -Özellikle bgn passat ile 400km yol gelirken ZİGANA ve KOP geçitlerini
    tırmandım.Actyonsports ile o yokuşları koşarak tırmanıyordum sanki keçi gibi.
    ama benzinli bir araçta vites küçülterek(bi tane fiorino yokuşta solladı beni eskiden olsa
    _dizel araçlar gürültülü olur derlerdi hala iddia ediyorum 120-130da boradan sessiz oluyor derdim şimdi
    2006passattan da sessiz diyorum.(lastik,rüzgar,yol,motor ayrımı yapmadan içeri giren tüm sesler.)
    -ikinci eli yok derlerdi galeriye 6bin zarar ederek verdimki bu vwnin bazı modelleri hariç bütün markalarda
    sıfır alımında olabilen bir durum.bu da cok şasırtıcı bnm için.
    -yakıtı cok derlerdi sahibi oldugum bütün araclardan -megane1,bora,passat-daha az yakardı.şehiriçinde
    belki kafa kafaya.o da son zamlardan sonra dizel ile benzinli arasındaki makas azaldı.
    -bakımları masraflı olur derdlerdi bakımlara bgne kadar bikuruş vermedim(şahsuvaroglu sagolsun)
    -kore aracı dediler motorun sadece geri vites senkromeci değişti.
    -direksiyon(ince yapılı)
    bütün bunlar beni şaşırtmıştı.beni sadece iki kez üzdü bu araç mazot filtresi dondu ikisinde de
    onada çareyi izocam sararak bulmuş servis ben istemedim bunu.gerçi bunda aracın sucu yok iki
    senedir karda kışda tek marşda çalısan araç bu senenin soğuklarına dayanamaadı

    Bu aracı almayı düşünenler için iyi bir kullanıcı özetlemesi bunu okuyun işte

    acıkcası tipi herkesin hoşuna gitmeyebilir,ben radikal-çirkin de denbilir-araçları sevdiğimden
    problem yoktu
    yeni gelecek korandosportslarda bu durum giderildi görüntü olarak.
    suv modellerinde olan güvenlik ekipmanları eklenecek,sunroof opsiyonu da.şuan da ebd destekli
    fren var.
    fiyat olarak suanki seviye de olursa süper olur ama zannetmem.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dnz60

    quote:

    Orijinalden alıntı: f-a-t-i-h

    quote:

    Orijinalden alıntı: dnz60

    tek kelime ile anlatılsa o kelime fatih kardeşim
    ŞAŞIRTICI derdim.
    -Özellikle bgn passat ile 400km yol gelirken ZİGANA ve KOP geçitlerini
    tırmandım.Actyonsports ile o yokuşları koşarak tırmanıyordum sanki keçi gibi.
    ama benzinli bir araçta vites küçülterek(bi tane fiorino yokuşta solladı beni eskiden olsa
    _dizel araçlar gürültülü olur derlerdi hala iddia ediyorum 120-130da boradan sessiz oluyor derdim şimdi
    2006passattan da sessiz diyorum.(lastik,rüzgar,yol,motor ayrımı yapmadan içeri giren tüm sesler.)
    -ikinci eli yok derlerdi galeriye 6bin zarar ederek verdimki bu vwnin bazı modelleri hariç bütün markalarda
    sıfır alımında olabilen bir durum.bu da cok şasırtıcı bnm için.
    -yakıtı cok derlerdi sahibi oldugum bütün araclardan -megane1,bora,passat-daha az yakardı.şehiriçinde
    belki kafa kafaya.o da son zamlardan sonra dizel ile benzinli arasındaki makas azaldı.
    -bakımları masraflı olur derdlerdi bakımlara bgne kadar bikuruş vermedim(şahsuvaroglu sagolsun)
    -kore aracı dediler motorun sadece geri vites senkromeci değişti.
    -direksiyon(ince yapılı)
    bütün bunlar beni şaşırtmıştı.beni sadece iki kez üzdü bu araç mazot filtresi dondu ikisinde de
    onada çareyi izocam sararak bulmuş servis ben istemedim bunu.gerçi bunda aracın sucu yok iki
    senedir karda kışda tek marşda çalısan araç bu senenin soğuklarına dayanamaadı

    Bu aracı almayı düşünenler için iyi bir kullanıcı özetlemesi bunu okuyun işte

    acıkcası tipi herkesin hoşuna gitmeyebilir,ben radikal-çirkin de denbilir-araçları sevdiğimden
    problem yoktu
    yeni gelecek korandosportslarda bu durum giderildi görüntü olarak.
    suv modellerinde olan güvenlik ekipmanları eklenecek,sunroof opsiyonu da.şuan da ebd destekli
    fren var.
    fiyat olarak suanki seviye de olursa süper olur ama zannetmem.


    3-5 Bin Tl civarı bir artış bekleniyormuş bence ideal reklamıda yapılırsa binek araçlara alternatif olabilir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: f-a-t-i-h

    quote:

    Orijinalden alıntı: dnz60

    quote:

    Orijinalden alıntı: f-a-t-i-h

    quote:

    Orijinalden alıntı: dnz60

    tek kelime ile anlatılsa o kelime fatih kardeşim
    ŞAŞIRTICI derdim.
    -Özellikle bgn passat ile 400km yol gelirken ZİGANA ve KOP geçitlerini
    tırmandım.Actyonsports ile o yokuşları koşarak tırmanıyordum sanki keçi gibi.
    ama benzinli bir araçta vites küçülterek(bi tane fiorino yokuşta solladı beni eskiden olsa
    _dizel araçlar gürültülü olur derlerdi hala iddia ediyorum 120-130da boradan sessiz oluyor derdim şimdi
    2006passattan da sessiz diyorum.(lastik,rüzgar,yol,motor ayrımı yapmadan içeri giren tüm sesler.)
    -ikinci eli yok derlerdi galeriye 6bin zarar ederek verdimki bu vwnin bazı modelleri hariç bütün markalarda
    sıfır alımında olabilen bir durum.bu da cok şasırtıcı bnm için.
    -yakıtı cok derlerdi sahibi oldugum bütün araclardan -megane1,bora,passat-daha az yakardı.şehiriçinde
    belki kafa kafaya.o da son zamlardan sonra dizel ile benzinli arasındaki makas azaldı.
    -bakımları masraflı olur derdlerdi bakımlara bgne kadar bikuruş vermedim(şahsuvaroglu sagolsun)
    -kore aracı dediler motorun sadece geri vites senkromeci değişti.
    -direksiyon(ince yapılı)
    bütün bunlar beni şaşırtmıştı.beni sadece iki kez üzdü bu araç mazot filtresi dondu ikisinde de
    onada çareyi izocam sararak bulmuş servis ben istemedim bunu.gerçi bunda aracın sucu yok iki
    senedir karda kışda tek marşda çalısan araç bu senenin soğuklarına dayanamaadı

    Bu aracı almayı düşünenler için iyi bir kullanıcı özetlemesi bunu okuyun işte

    acıkcası tipi herkesin hoşuna gitmeyebilir,ben radikal-çirkin de denbilir-araçları sevdiğimden
    problem yoktu
    yeni gelecek korandosportslarda bu durum giderildi görüntü olarak.
    suv modellerinde olan güvenlik ekipmanları eklenecek,sunroof opsiyonu da.şuan da ebd destekli
    fren var.
    fiyat olarak suanki seviye de olursa süper olur ama zannetmem.


    3-5 Bin Tl civarı bir artış bekleniyormuş bence ideal reklamıda yapılırsa binek araçlara alternatif olabilir

    Alıntıları Göster
    Harika yorumlarınız için teşekkürler...

    Yeni SUT1'da fiyat en fazla 3 - 5 bin TL artarsa beni de Ssangyong kullanıcıları arasına eklersiniz...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dammak

    Harika yorumlarınız için teşekkürler...

    Yeni SUT1'da fiyat en fazla 3 - 5 bin TL artarsa beni de Ssangyong kullanıcıları arasına eklersiniz...

    Kapımız herkese açık
  • quote:

    Orijinalden alıntı: f-a-t-i-h

    quote:

    Orijinalden alıntı: dammak

    Harika yorumlarınız için teşekkürler...

    Yeni SUT1'da fiyat en fazla 3 - 5 bin TL artarsa beni de Ssangyong kullanıcıları arasına eklersiniz...

    Kapımız herkese açık

    Alıntıları Göster
    cevaplar için teşekkürler. şimdi bizim erayı satma zamanı satıp bunu alabirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cem_uar

    cevaplar için teşekkürler. şimdi bizim erayı satma zamanı satıp bunu alabirim.

    Alıntıları Göster
    Bende eski bi kullanıcı olarak ifade etmek isterim:
    1) Yakıtı boyutuna ve sınıfına göre makul.Ama azda yakmıyor.
    2)Bana göre diz mesafesi yeterli değil.
    3) Araç sadece binek amaçlı ve hafif yük taşımak için uygun.
    4) Yedek parça sorunu yok ancak öneğin fren balatası bana göre pahalı gelmişti.
    5) Şehiriçi kullanıma çok uygun değil.Özellikle büyük şehirlerde.
    6) 2.eli araç çok tanınmadığı için zayıf.
    7) Araç kalitesi ve perfomansı bana göre çok iyi.
    8) Arka taraf boş olduğu için savrulma riski yüksek.O yüzden dikkatli kullanmak gerekli.
    9) Ses izolasyonu çok iyi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aserel

    Bende eski bi kullanıcı olarak ifade etmek isterim:
    1) Yakıtı boyutuna ve sınıfına göre makul.Ama azda yakmıyor.
    2)Bana göre diz mesafesi yeterli değil.
    3) Araç sadece binek amaçlı ve hafif yük taşımak için uygun.
    4) Yedek parça sorunu yok ancak öneğin fren balatası bana göre pahalı gelmişti.
    5) Şehiriçi kullanıma çok uygun değil.Özellikle büyük şehirlerde.
    6) 2.eli araç çok tanınmadığı için zayıf.
    7) Araç kalitesi ve perfomansı bana göre çok iyi.
    8) Arka taraf boş olduğu için savrulma riski yüksek.O yüzden dikkatli kullanmak gerekli.
    9) Ses izolasyonu çok iyi.


    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar merak ettiğim bir konu var...

    Actyon Sports'u B sınıfı ehliyet ile kullanabiliyor muyuz?

    Hani kamyon sınıfında görünüyor da...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dammak

    Arkadaşlar merak ettiğim bir konu var...

    Actyon Sports'u B sınıfı ehliyet ile kullanabiliyor muyuz?

    Hani kamyon sınıfında görünüyor da...

    Kullanabiliyorsun tabiki Kamyon değil kamyonet sınıfı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: f-a-t-i-h

    quote:

    Orijinalden alıntı: dammak

    Arkadaşlar merak ettiğim bir konu var...

    Actyon Sports'u B sınıfı ehliyet ile kullanabiliyor muyuz?

    Hani kamyon sınıfında görünüyor da...

    Kullanabiliyorsun tabiki Kamyon değil kamyonet sınıfı

    Tsk.

    Bir an tereddüt ettim de...

    Aslında tereddüt ettiğim diğer konu arka koltuklardaki diz mesafesi...

    Sonuçta ben bu aracı yük taşımak için değil aile binek aracı olarak kullanacağım...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dammak

    quote:

    Orijinalden alıntı: f-a-t-i-h

    quote:

    Orijinalden alıntı: dammak

    Arkadaşlar merak ettiğim bir konu var...

    Actyon Sports'u B sınıfı ehliyet ile kullanabiliyor muyuz?

    Hani kamyon sınıfında görünüyor da...

    Kullanabiliyorsun tabiki Kamyon değil kamyonet sınıfı

    Tsk.

    Bir an tereddüt ettim de...

    Aslında tereddüt ettiğim diğer konu arka koltuklardaki diz mesafesi...

    Sonuçta ben bu aracı yük taşımak için değil aile binek aracı olarak kullanacağım...

    Vallahi dostum aracın arka diz mesafesi doğrudur dar ama birazda sanırım aracın kendisi büyük olduğu için göze batıyor gibi sanki

    Onun dışında diğer pickuplardan daha kısa bir araç uzunlukta zaten

    Biz 17 bin km yol yaptık 2010 Temmuzundan beri bunun yaklaşık 12 bin km'si uzun yol

    Doğu karadenize,Akdenize kısmen doğu anadoluya gittik,iç anadolu hepsi bu araç ile 4 kişi

    Sıkıntı yaşamadık hatta ben o tür eleştirilerden sonra dikkat ettim o olaya

    Bence b sınıfı ile C sınıfı otomobillerin sunduğu mesafe arası bir şey gibi

    Git yakından gör test et derim

    Ha yeni gelecek araçta bir iyileştirme var mıdır bilemiyorum

    Kendi gözün ile görmen en iyi ölçek sanırım




  • 
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.