Şimdi Ara

SSANG YONG ACTYON SPORTS KLÜBÜ (16. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
486
Cevap
14
Favori
168.077
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar bu aracı düşünenler benim aracımı da incelesin lütfen . oguşlarda kampanya vardı 50000 km bakımlarını da 47000 de yaptırmış oldum. yılbaşında düşünen arkadaşlar iletişime geçebilirler.


    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-ssangyong-kaza-yok-boya-yok-cizik-yok-hatasiz-4x2-servis-bakimli-47000-km-68015651/detay



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi quintas -- 14 Ocak 2012; 20:17:56 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: teknosasa

    Ssangyongun kore sitesinden topladığım bilgiler neticesinde sut-1 korando sports olarak piyasaya sürülmüş.155 hp ve 350 nm torka sahip e-xdi motorla donatılmış.Esp standart olatak sunulmuş bu modelde.başka değişen birşey yok.Ekstra olarak kart girişine sahip dikiz aynası.Kendiliğinden kararan dikiz aynası vede yağmur sensörü koymuşlar.

     SSANG YONG ACTYON SPORTS KLÜBÜ


    Sanırım araç bu
  • Arkadaslar bu Ssangyong Actyon Sport'larda kullanılan 2.0 motorlarla ilgili bir sorum olacak. Mercedes tarafından gelistirildikleri ağızlarda sakız durumda. Yani en büyük reklam maskelerinden biri.

    Lakin:
    1-) Bu motorun ömrü nedir? Su ana kadar kanıtlanmış çıkabildigi en yuksek km kac? Bu sorunun cevabını sahibindende de aratdım. Bulabildiğim en yuksek kmli Actyon Sports 207.000 Km'deydi. Bu km'lere cikabildigini bilmek guzel ama ticari maksatla kullanılabilecek bir araç icin az. Netekim L200 icin (bence abartı ama) 1.000.000 gibi rakamlardan bahsediyorlar ki motor yapılmadan 500.000 - 600.000 gibi km'lere ulaşmış L200'ler piyasada mevcut.

    2-) Bu araçlarda tek seçenek bir motor mü uygulanıyor. Ybazi yerlerde gördüğüm SXDİ ve XDİ tabirleri ayni motor icin mı kullanılıyor?

    Cevaplar icin şimdiden teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sebazios

    Arkadaslar bu Ssangyong Actyon Sport'larda kullanılan 2.0 motorlarla ilgili bir sorum olacak. Mercedes tarafından gelistirildikleri ağızlarda sakız durumda. Yani en büyük reklam maskelerinden biri.

    Lakin:
    1-) Bu motorun ömrü nedir? Su ana kadar kanıtlanmış çıkabildigi en yuksek km kac? Bu sorunun cevabını sahibindende de aratdım. Bulabildiğim en yuksek kmli Actyon Sports 207.000 Km'deydi. Bu km'lere cikabildigini bilmek guzel ama ticari maksatla kullanılabilecek bir araç icin az. Netekim L200 icin (bence abartı ama) 1.000.000 gibi rakamlardan bahsediyorlar ki motor yapılmadan 500.000 - 600.000 gibi km'lere ulaşmış L200'ler piyasada mevcut.

    2-) Bu araçlarda tek seçenek bir motor mü uygulanıyor. Ybazi yerlerde gördüğüm SXDİ ve XDİ tabirleri ayni motor icin mı kullanılıyor?

    Cevaplar icin şimdiden teşekkürler.

    Merhaba,

    Ben 1,5 yıllık Actyon sports kullanıcısı olarak birşeyler söyleme ihtiyacı duydum

    Öncelikle bu araçların ne kadar kilometre yapacağı konusunda fikir yürütmek için erken diyebilirim

    Henüz 4-5 senedir Türkiyede bu araç çok eski bir maziye sahip değil ama ben bir şirkette 2008 model 195 bin km gördüm şahsen

    Ha onun dışında kilometre kısmını tamamen geçelim

    Bu aracı ne için düşünüyorsunuz bilmiyorum ama inanın ticari için tasarlanmış bir araç değil

    SUT(SPORT UTİLİTY TRUCK)sınıfı binek tasarlanmış bir araç

    En öenmlisi araçta geleneksel pickuplar gibi makas yok onun yerine halk arasında jip diye tabir ettiğimiz araçlarda kullanılan 5 noktadan bağlantılı süspansiyon var.

    Zaten ismine bakarsanız aracın ismi ACTYON SPORTS İsminde sports geçen bir kamyonet olmaz herhalde

    Ticari amaç ile düşünüyorsanız başka seçeneklere bakın

    Binek ise sınıfının en iyisidir emin olabilirsiniz

    Test ettiniz mi bilmiyorum ama test edin emin olun şaşırtacak bir araç




  • Aklımda sadece iki araç var.

    1-) L200
    2-) Actyon Sports

    İkisinin arasında korkunç sekilde ikilemdeyim.

    Kullanım amacım yüzünden zaten karar veremiyorum. Su an kendi mesleğim (dil ve konuşma bozuklukları uzmanlığı) ile beraber hayvancalik yapmaktayım.

    Kendi mesleğim nedeni ile sürekli uzun yol yapıyorum. Ülke genelinde şubeler var. Şubelerin dolaşmak icin genellikle sehirlerarasi yollarda, bir turda 20.000-30.000 km gibi uzun yol bu. Aynı zamanda büyüğü iki yasında olan iki kızım ve esimle bu yolları yapmam gerekebiliyor. Doğal olarak (mama sandalyesi, puset vb.) gibi hafif ama bolca yükümüz oluyor. Bu amac icin Actyon Sports özellikle konfor acısından L200'e gore çok ama çok one çıkıyor.

    Madalyonun diğer yüzünde ise hayvancılık var. Hem de Kucukbas (Koyun). Sürekli arazide, sert koşullarda, kar yağmur, çamur demeden, gerektiğinde arkasına 700 kilo buğday yükleyecek, gerektiğinde arazide yavrulamis koyunu almak icin orman içerisine girecek. Asfalt, hatta stabilize olmayan (toprak) çiftlik yolunda beni üzmeyecek bir araca ihtiyacım var. Bu durumda da L200 önemli sekilde kendisini kanıtlıyor.

    Bir de isin diğer yönü var. Su anki aracım, 1.6 Turbo 180hp Opel insignia Cosmo. Tüm opsiyonlar mevcut. AFL+, FilexRide Çoklu sürüş modu, Sunroof, Navi, DVD800, isitma soğutma, hafıza, full deri koltuk, 18" cant...... vs tam dolu bir araç.

    Şimdi hangi pikap'i alırsam alayım bunun yerini tutma ihtimali yok,
    Amaaa:

    Attan inip eşeğe binmek var (buna kabulüm)
    Attan inip keçiye, belki de kediye binmek var.

    Kısaca 1 haftadır düşünmekten kafam şişti. Bir 4x4 olacak ama hangisi?

    Üstelik su anki aracımı da satılığa çıkardım. 3-4 gün icinde gider.

    Tam anlamıyla kararsızım.




  • Pikap alma sebebim, gereğinde bu araçla hayvan da taşınıcak olması. Binek bir aracın bagajına dahi hayvan koysanız, aracın içerisini ciddi bir koku sarar. 2-3 sefer sonra da kökü iyice siner. Araç kokudan kullanılmaz olur.

    Pikapta bu derdiniz yok. Ne isterseniz taşıyın, konforunuza dokunmaz.

    Ssangyong Actyon Sports ciddi sekilde kafama yattı. Şimdi tek sorun dayanıklılık ve motor ömrü. İlk mesajımda yazdığım gibi, motor ..... km gider diyemiyoruz.

    Ayrıca araç zor şartla karşılaştığında, teslim bayrağını diker mı? Yoksa bunu düşündüğüm icin beni uyandırır mı? Bu sorulara kimse cevap veremiyor daha. Beni tedirgin eden de tek kısım bu.

    Çünkü daha en basından söylüyorum. Bu araç hor kullanılacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sebazios -- 23 Ocak 2012; 19:05:19 >
  • Vallahi dostum Ssangyong 4x2 olarak çok iş başarıyor.

    4X4'te çok işler başaracaktır fakat dediğim gibi araç binek olarak tasarlanmış olduğundan geleneksel picuplara göre daha alçak

    Arazi için hem de bahsettiğiniz yükte mutlaka yükseltmek lazım

    Sana bir önerim var Actyon sports ile Off-road yapan bir arkadaşımız var dgndgn2 nickli o çok memnunum diyordu özelden bir görüş istersen

    O yardımcı olacaktır bu başlığın 5.sayfasında yani bir geri sayfaad hem profilinden irtibata geçebilirsin hem de aracının arazideki resimlerini koymuş bence onun ile görüş...
  • 2 gün sonra 50000 km bakımını yaptıracağım telefonla sorduğumda yaklaşık 420 tl tutacağı ve v kayışının da değişeceği söylendi fakat kullanım kitapçığına baktığımda v kayışının hiç değişmeyeciğini görüyorum.(en azında ilk 100000kmde) .bu durumda ne yapmamı tavsiye edersiniz.v kayışını değiştirteyim mi yoksa kalsınmı.
  • Actyon sport 4x4 kullanıcısı olarak bakımlarını zamanında yaptırmak şartıyla 1.000.000 km yapacağına garanti verebilirim. Şu an piyasadaki bir çok aracın gerçek kilometreleri 500.000 hatta 1.000.000 dur. Bu aracıjn üzerine araç tanımıyorum. Bandrolleri emsallerinin altında yakıtı çok uygun v.s. Anlatılmaz yaşanır.
  • Arkadaşlar az önce aldığım bilgiye göre Ssangyong Actyon sports'un devamı olan Ssangyong Sut1 şubat ayı sonu en geç mart başı muhakkak gelecekmiş

    Bilgilerinize sunulur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: f-a-t-i-h

    Arkadaşlar az önce aldığım bilgiye göre Ssangyong Actyon sports'un devamı olan Ssangyong Sut1 şubat ayı sonu en geç mart başı muhakkak gelecekmiş

    Bilgilerinize sunulur

    Ranger, L200, D-Max, Navara gibi pick-up larla ilgilenirken birden bire bu Sut1 benimde çok dikkatimi çekti...

    Bunun 4x4 Otomatik olanının fiyatının ne olacağı konusunda bilgisi olan var mı?


     SSANG YONG ACTYON SPORTS KLÜBÜ


     SSANG YONG ACTYON SPORTS KLÜBÜ


     SSANG YONG ACTYON SPORTS KLÜBÜ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dammak -- 24 Şubat 2012; 9:01:08 >




  • merhaba arkadaslar bende 2010 mayıs ından beri SSANGYONG action sports kullanıyorum. hic bir sikayetım yok cok memnunum yanlız bı sorum olucak arac duz vıtes gaza bastıgım zaman cok ıyı hızlanıyo ama 170-180 e gelıyo orda kalıyo arac bagıryo acaba arac acılmadı mı yoksa yakıt pompası mı kısıtlı bılgılendırırsenız sevınırım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sports051

    merhaba arkadaslar bende 2010 mayıs ından beri SSANGYONG action sports kullanıyorum. hic bir sikayetım yok cok memnunum yanlız bı sorum olucak arac duz vıtes gaza bastıgım zaman cok ıyı hızlanıyo ama 170-180 e gelıyo orda kalıyo arac bagıryo acaba arac acılmadı mı yoksa yakıt pompası mı kısıtlı bılgılendırırsenız sevınırım.


    ben bi kaç defa 180 yaptım yalnız 160a kadar atak olan araç sonrasında cokzor hızlanıyor ki bu da dogal olan
    önünüzde epey bir düzlük olması gerekir ki 180nin üzerine cıksın zira ben o degerlere cıkınca gaz pedalında küçük bi boşluk vardı
    ama araç redline girmişti.dizelleri pek o sınırlarda zorlamamak gerekir.

    son olarak fabrikanın bizim araçlar için güvenli hız sınırı 167km/saat olması lazım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dnz60 -- 26 Şubat 2012; 0:31:44 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sports051

    merhaba arkadaslar bende 2010 mayıs ından beri SSANGYONG action sports kullanıyorum. hic bir sikayetım yok cok memnunum yanlız bı sorum olucak arac duz vıtes gaza bastıgım zaman cok ıyı hızlanıyo ama 170-180 e gelıyo orda kalıyo arac bagıryo acaba arac acılmadı mı yoksa yakıt pompası mı kısıtlı bılgılendırırsenız sevınırım.



    Bir bayi arkadasimda 2 adet action sport modelinden var, birini kendi kullandi, digeride test araci... Kendi kullandigi araci ile 220 yo gorebiliyorduk, fakat ayni aracin digeri ile 190 I gecemedim... Isteyene resim paylasabilirim.
  • aynen ama her ne kadar 170 - 180 km ıle gıtsemde bana guven verıyo hıc savrulma hıssı veya ne bılıyım ona benzer bı durum olacagı hıssı vermıyo. bu durum acaba otomatık vıteslerde de aynımı malum benım aracım manuel otomatıkler bıras daha mı hızlı?
  • Benim kullandigim iki aracta otomatik vites. Telden giriyorum, mail verirseniz resim gonderebilirim
  • Vallahi benim araçta otomatik bir kez 160 km hıza çıktık fazla hızı sevmem en ufak bir savrulma hissi yok ivmelenmesi çok fena

    Muadillerinin tozunu alır o derece
  • magic.star@windowslive.com mail adresım bu o zamn otomatık vıtesler daha hızlı bende benım aractamı bı anormallık var dıye dusunuyodum demekkı manueller boyleymıs cok tesekkur edrım..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: f-a-t-i-h

    Vallahi benim araçta otomatik bir kez 160 km hıza çıktık fazla hızı sevmem en ufak bir savrulma hissi yok ivmelenmesi çok fena

    Muadillerinin tozunu alır o derece

    valla benım kı manuel bende aksıne hızı sevıyorum 170 - 180 yetmiyo
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sports051

    magic.star@windowslive.com mail adresım bu o zamn otomatık vıtesler daha hızlı bende benım aractamı bı anormallık var dıye dusunuyodum demekkı manueller boyleymıs cok tesekkur edrım..

    Attım resmi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.