Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

[SS ekledim]DOLANDIRILDIM ] Edit:PARAMI GERİ ALDIM

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
39
Cevap
1
Favori
674
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> [SS ekledim]DOLANDIRILDIM ] Edit:PARAMI GERİ ALDIM
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    659 Mesaj
    Arkadaşlar daha demin kargom geldi. Eleman geçen hafta cuma günü kargolamıştı.


    Aldığım sitenin İsmini vermek istemiyorum şuan. Telefonlarıma cevap vermiyor.


    1 sene garantili monitörü 150 liraya satıyordu. Satan kişi bursada.


    Adam bana kargo gönderdim diye mesaj attı. Bende tamam dedim adama ptt'den 150 TL yatırdım. Bide kargoyu karşı ödemeli gönderdi.


    Kargoyu aldım içini açmadan zaten sıfır gibiydi. İçini açınca bu çıktı.


    Polise gideyim mi şuan ne yapayım ?



    Not ; faturasınıda göndermiş










    Edit ;


    Arkadaşlar. Kutuyu topladım. Adamın bilgileri ile birazdan karakola geçeceğim.





    15 aralık edit ;


    Monitörün parasını geri aldım. karakola gidecektim. İlk önce adamı aradım bana paramı geri ver diye ama adam telefonu sürekli meşgule aldı. Akraba avukat var ailede. Avukata söyledim.

    Bu sefer avukat aradı 3 gün sonra. Adam telefonu açtı bu sefer. Bizim avukat direk sicil numarasını ismini verip adama parayı 7 gün içerisinde iade etmessen hakkında bizzat ben dolandırıcık ve sahtecilikten dava filan açacağım dedi. Adamı korkuttu muhtemelen 4. gündede bana para geldi. Monitörün kutusunu filanda istemedi. Kıtıda bende kaldı.

    Önceden editleyecektim ama unutmuşum. Kutuyu atarken aklıma geldi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi batuhandngiz -- 16 Aralık 2016; 0:29:26 >



    |
    |
    _____________________________
    Eski kullanıcı adı: Citizen




  • Yüzbaşı
    666 Mesaj
    değerlenir buralar
    _____________________________
  • Binbaşı
    1506 Mesaj
    ulan bari markayı düzgün yazsalarmış
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    454 Mesaj
    görünmez monitör mü aldın hocam



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    * 87 Modifiye Kartal * Alçak Amortisör * 5+1 Subwoofer * İmitasyon Altın Zincir * Düşük Bel Diesel 501 * 162 Adet Turkish Undergraund Rap Mp3 * Freebag * Köpek Öldüren Redboys Parfum * Egos Jöle *
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    10 Not






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi The Notorious -- 4 Temmuz 2016; 17:46:35 >
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    659 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: CDDH

    değerlenir buralar

    Hocam yardım decekseniz adamın bilgilerini özelden atayım param boşa gitti



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Eski kullanıcı adı: Citizen
  • Teğmen
    148 Mesaj
    işciligi var yine emege saygı
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    562 Mesaj
    "İçini açınca bu çıktı" dur bi dh ye konu açayım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi v. Persie -- 4 Temmuz 2016; 17:51:15 >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    659 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Rumpel Von Stiltskin

    işciligi var yine emege saygı

    Dalga geçmeyin param gitti polise gidecem



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Eski kullanıcı adı: Citizen
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not
    Malı koymayı unutmuş



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Ölümün olduğu bu dünyada hiçbir şey ciddi değildir aslında..
  • Yarbay
    6701 Mesaj
    Elinde olan bilgilerle savcılığa git, her türlü dava açarsın. Bu işler öyle kolay değil, mahkeme kağıdı adresine gittiğinde tıpış tıpış o sana ulaşacaktır kedi gibi.

    Site midir nedir elinde ne bilgi varsa paylaş ki başkaları da dolandırılmasın hem.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________

    BF3

    Steam

    origin id : ismailbbyigit
    ESL FIFA 16 (PC) 1on1 Community Cup 1.
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Soğuk su için iftardan.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Bu hesabın sahibi tosun sınırsız banlanmıştır.
  • Binbaşı
    1350 Mesaj
    ben de kıvranayım şuraya
    _____________________________
    ORJİNAL DEĞİL ORİJİNAL
  • Yarbay
    3118 Mesaj
    Bu ne lan



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    659 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ismailbbyigit

    Elinde olan bilgilerle savcılığa git, her türlü dava açarsın. Bu işler öyle kolay değil, mahkeme kağıdı adresine gittiğinde tıpış tıpış o sana ulaşacaktır kedi gibi.

    Site midir nedir elinde ne bilgi varsa paylaş ki başkaları da dolandırılmasın hem.

    Birazdan çıkacağım hocam. Direk polis karakoluna gideceğim. Adamın telefon numarası var.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Eski kullanıcı adı: Citizen
  • Yüzbaşı
    397 Mesaj
    Konu CSB.
    Tıpkı arkadaşı için kavga etmeye gittiği konu gibi.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    5 Not
    Rez



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    6701 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: batuhandngiz


    quote:

    Orijinalden alıntı: ismailbbyigit

    Elinde olan bilgilerle savcılığa git, her türlü dava açarsın. Bu işler öyle kolay değil, mahkeme kağıdı adresine gittiğinde tıpış tıpış o sana ulaşacaktır kedi gibi.

    Site midir nedir elinde ne bilgi varsa paylaş ki başkaları da dolandırılmasın hem.

    Birazdan çıkacağım hocam. Direk polis karakoluna gideceğim. Adamın telefon numarası var.

    Forumdakiler trollüyo bakma sen çoğu ergen aldırma.

    Savcılık hemen işlemleri başlatır, elinde konuşmalar vs duruyorsa çok daha kolay olur, hele siciline bir işledi mi dolandırıcılık damgası korkudan yalvarır sana nolur davadan vazgeç diye, asla bırakma işin sonunu bırak giden 150 liran olsun, sürünsün hayatı boyunca sildiremiceği bişi siciline işlesin



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________

    BF3

    Steam

    origin id : ismailbbyigit
    ESL FIFA 16 (PC) 1on1 Community Cup 1.




  • Yüzbaşı
    659 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ismailbbyigit


    quote:

    Orijinalden alıntı: batuhandngiz


    quote:

    Orijinalden alıntı: ismailbbyigit

    Elinde olan bilgilerle savcılığa git, her türlü dava açarsın. Bu işler öyle kolay değil, mahkeme kağıdı adresine gittiğinde tıpış tıpış o sana ulaşacaktır kedi gibi.

    Site midir nedir elinde ne bilgi varsa paylaş ki başkaları da dolandırılmasın hem.

    Birazdan çıkacağım hocam. Direk polis karakoluna gideceğim. Adamın telefon numarası var.

    Forumdakiler trollüyo bakma sen çoğu ergen aldırma.

    Savcılık hemen işlemleri başlatır, elinde konuşmalar vs duruyorsa çok daha kolay olur, hele siciline bir işledi mi dolandırıcılık damgası korkudan yalvarır sana nolur davadan vazgeç diye, asla bırakma işin sonunu bırak giden 150 liran olsun, sürünsün hayatı boyunca sildiremiceği bişi siciline işlesin

    Konuşmalarda var hocam. İsterseniz burayada ekleyebilirim. Sıkıntı olmaz.


    Zaten gideceğim şimdi karakola



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Eski kullanıcı adı: Citizen




  • Yarbay
    4595 Mesaj
    |
    |
    _____________________________
    Intel 4460/Sapphire R9 380x/Gskill 8GB RipjawsX/Msi H-81m Pro-vd/WD 1TB Caviar Blue/Zalman R1/Pionner/Logitech g300/Logitech g103/Logitech f310/Sony Xperia X
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
üniversite
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
son dakika
Bey Azura
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,875
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.