Şimdi Ara

SPOTİFY ★★★ANA KONU★★★ (29. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5.869
Cevap
353
Favori
275.152
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
51 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2728293031
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2 kredi kartıylada denedim ikisindede ödeme sağlayıcınız kötü bir gün geçiriyor hatasını alıyorum aynı sorunu yaşayan yada çözümü bilen var mı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alttaki küçük müzik çalma kısmı hiç kaybolmuyor mu? Veya çalma listesi boşaltılamıyor mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerbuyucu

    Alttaki küçük müzik çalma kısmı hiç kaybolmuyor mu? Veya çalma listesi boşaltılamıyor mu?
    enparayla ödeme yapabilen varmı arkadaşlar. Ben yapamıomda hata verio hep
  • Arkadaşımı ekleyemiyorum Nasıl yapacağız ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dtas34 D kullanıcısına yanıt
    Aynı sorunu ben de yaşıyorum, 6 aydır ziraat hesap kartımdan sorunsuz premium alıyordum, bu ay ödeme hatası aldım. Nuvo, iş bankası ve akbank hesap kartlarıyla bonus kredi kartını denedim ancak ödeme yapamadım. Alternatif ödeme yolu bilen varsa yardımcı olabilirse sevinirim.
  • Çevrimdışı dinlemek için indirilen parçalar tek tek silinmiyor mu acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oluşturduğum çalma listesini arkadaşlarım göremiyor ne yapmalıyım?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • eexpert kullanıcısına yanıt
    Bende 4-5 gündür premium almayı deniyorum fakat aynı hatayı alıyorum. Neredeyse 10 farklı kartla denedim :) Spotify Destek'e de mail attım konuyla ilgili fakat dönen olmadı.

    Aramızda bu sorunu yaşayıp düzeltebilen oldu mu acaba?
  • ozgur_tuna kullanıcısına yanıt
    Emin olmamakla birlikte sorunun 3d secure sisteminden kaynaklandığını düşünüyorum. Spotify 3d secure kullanmadan ödemeyi almak isterken Türkiye'deki ödeme sistemi buna izin vermiyor sanırım. Ininial karttan bahsetmiş birçok kişi, işe yarayabilir belki.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eexpert

    Emin olmamakla birlikte sorunun 3d secure sisteminden kaynaklandığını düşünüyorum. Spotify 3d secure kullanmadan ödemeyi almak isterken Türkiye'deki ödeme sistemi buna izin vermiyor sanırım. Ininial karttan bahsetmiş birçok kişi, işe yarayabilir belki.
    Arkadaşlar merhaba, bugün spotify premium üyelik aldım. Fakat istediğim kalitede şarkıyı nasıl dinleyeceğim farkı görme açısından mesela kaliteyi yükseltip düşüremiyor muyuz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kortizon1

    Arkadaşlar merhaba, bugün spotify premium üyelik aldım. Fakat istediğim kalitede şarkıyı nasıl dinleyeceğim farkı görme açısından mesela kaliteyi yükseltip düşüremiyor muyuz?

    Ayarlar kısmında (Yüksek Kaliteli) seçeneği var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: venomstr

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kortizon1

    Arkadaşlar merhaba, bugün spotify premium üyelik aldım. Fakat istediğim kalitede şarkıyı nasıl dinleyeceğim farkı görme açısından mesela kaliteyi yükseltip düşüremiyor muyuz?

    Ayarlar kısmında (Yüksek Kaliteli) seçeneği var.

    Ayarlar kısmında Müzik kalitesi adı altında Yüksek kaliteli aktarma (Yalnıca premium) ibaresi yer alıyor. Onun dışında bi ayar yok.

    Normal İyi Mükemmel ya da türevi ibareler yer almıyor.

     SPOTİFY  ★★★ANA KONU★★★



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kortizon1 -- 19 Aralık 2015; 20:59:59 >




  • Kortizon1 K kullanıcısına yanıt
    Müzik kalitesi ayarı orası olması lazım zaten.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Venomstr -- 20 Aralık 2015; 0:28:26 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ron Swanson

    Spotify yardımdan baktım ödeme seçeneklerinden ülkeyi değiştirebiliyorsun, galiba o zaman da para birimi de otomatik değişiyor. Denemediğim için bilmiyorum. Ülkeyi değiştirmiş olan biri yardımcı olabilir mi?
     SPOTİFY  ★★★ANA KONU★★★

    hocam hallettiniz mi ben de soa müzikleri için girdim buraya geldim





  • quote:

    Orijinalden alıntı: brnk

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ron Swanson

    Spotify yardımdan baktım ödeme seçeneklerinden ülkeyi değiştirebiliyorsun, galiba o zaman da para birimi de otomatik değişiyor. Denemediğim için bilmiyorum. Ülkeyi değiştirmiş olan biri yardımcı olabilir mi?
     SPOTİFY  ★★★ANA KONU★★★

    hocam hallettiniz mi ben de soa müzikleri için girdim buraya geldim

    https://play.spotify.com/track/1hJbiwL8n7CP1xAM9eNyvs?play=true&utm_source=open.spotify.com&utm_medium=open

    Yok hocam. Twitter'dan da sordum cevap gelmedi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolganaber

    quote:

    Orijinalden alıntı: brnk

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ron Swanson

    Spotify yardımdan baktım ödeme seçeneklerinden ülkeyi değiştirebiliyorsun, galiba o zaman da para birimi de otomatik değişiyor. Denemediğim için bilmiyorum. Ülkeyi değiştirmiş olan biri yardımcı olabilir mi?
     SPOTİFY  ★★★ANA KONU★★★

    hocam hallettiniz mi ben de soa müzikleri için girdim buraya geldim

    https://play.spotify.com/track/1hJbiwL8n7CP1xAM9eNyvs?play=true&utm_source=open.spotify.com&utm_medium=open

    Yok hocam. Twitter'dan da sordum cevap gelmedi.

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar ödeme yaptım ama hesabım premiuma geçmedi bunu nasıl çözebiliriz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lil Bloodred Ridin Hood

    arkadaşlar ödeme yaptım ama hesabım premiuma geçmedi bunu nasıl çözebiliriz?

    Ayni sikinti bende de var hesaptan parayi cekti ama hala uyelik free modunda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dr.JohnWatson

    Bu mesaj silindi.
    sizlere 2 bilgi verecem; belki yazılmıştır bilmiyorum ama yazayım ben yine;

    1- premium hesabım bitmeye yakın, premiumu iptal etmedim. hesabımda para olmayan bir kartın bilgilerini verdim otomatik çekmesin diye.

    her gün çekmeye çalıştı ve çekemedi tabi olmayan parayı. sürekli bilgi geliyordu çekemedik, düzelt durumu diye. ama bir kaç gün boyunca taa ki ben iptal edene kadar hep premium takılabildim. veresiyeden iyi valla.

    yani özetle; premium bittikten sonraki günler de premium olarak kullanabildim diyorum

    2- iptal ettikten 1 hafta sonra yani az önce, 3 aylık 9.99 dan yararlanmak istedim. daha önceden bu kampanyadan yararlanamazsınız diyordu. ama şimdi öyle bişe demedi ve 3 ay 9.99 a geldi. 30 mart 2016 yazıyor. bi kaç güne de en para iade yapacak 5 tl misss



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bcan402 -- 30 Aralık 2015; 4:27:14 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bcan402

    sizlere 2 bilgi verecem; belki yazılmıştır bilmiyorum ama yazayım ben yine;

    1- premium hesabım bitmeye yakın, premiumu iptal etmedim. hesabımda para olmayan bir kartın bilgilerini verdim otomatik çekmesin diye.

    her gün çekmeye çalıştı ve çekemedi tabi olmayan parayı. sürekli bilgi geliyordu çekemedik, düzelt durumu diye. ama bir kaç gün boyunca taa ki ben iptal edene kadar hep premium takılabildim. veresiyeden iyi valla.

    yani özetle; premium bittikten sonraki günler de premium olarak kullanabildim diyorum

    2- iptal ettikten 1 hafta sonra yani az önce, 3 aylık 9.99 dan yararlanmak istedim. daha önceden bu kampanyadan yararlanamazsınız diyordu. ama şimdi öyle bişe demedi ve 3 ay 9.99 a geldi. 30 mart 2016 yazıyor. bi kaç güne de en para iade yapacak 5 tl misss

    Alıntıları Göster
    Herkese merhabalar;

    iPhone 5S cihazımda Spotify kullanıyorum sıkıntısız bir şekilde. Spotify kullandığım için de telefonun kendi müzik çalarında hiç şarkı yok, yani boş. Bugün Musixmatch yükledim. Yanımdaki 3 arkadaşımda da (hepsinin telefonu Android) Musixmatch yüklüydü. Ben de inceledim ve hoşuma gittiği için yükledim. Spotify desteği olduğu için problem olmayacağını düşündüm fakat şöyle bir problem yaşadım;

    Spotify'ımda yüzlerce şarkı var fakat Musixmatch sadece Spotify'daki son eklediğim 100 şarkıyı açıyor. Diğer şarkılar da gözüküyor fakat yüzden sonrası gözükmüyor. Böyle bir sınırlama (100 şarkı sınırı vs.) mı var yoksa benim telefonumla mı ilgili bu sorun. Hem Spotify'ı hem de Musixmatch'i defalarca silip tekrar yükledim ama sorun düzelmedi. Böyle bir problem yaşayan veya çözüm önerisi olan var mı?

    Şimdiden çok teşekkürler.




  • Spotify'da çalma listesi oluşturarak problemi çözdüm. Aynı sorunu yaşayacak olan olursa diye bu bilgi kalsın burada.
  • 
Sayfa: önceki 2728293031
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.