Şimdi Ara

SPLINTER CELL: BLACKLIST (DH ANA KONU) (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
238
Cevap
2
Favori
12.951
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 2K

    Conviction bence başarısız ve SP serisine yakışmayan bir oyundu yeni oyun umarım Double Agent gibi olur.

    Neden basariz buldunuz? Merak ettigimden soruyorum herkesin fikrine saygim vardir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cnbzkrt


    quote:

    Orijinalden alıntı: 2K

    Conviction bence başarısız ve SP serisine yakışmayan bir oyundu yeni oyun umarım Double Agent gibi olur.

    Neden basariz buldunuz? Merak ettigimden soruyorum herkesin fikrine saygim vardir

    SP serisinde her zaman gizlilik ön planda olurdu 3 tane düşmanı bir arada görsek nasıl geçeriz diye bir köşeye pusup çevreyi inceleyip taktik kurardık SP'yi SP yapan şeyler bunlardı.Fakat Conviction'da ne yazık ki gizlilik süs olsun diye konulmuş hele o SP serisine hiç yakışmayan bir kaç kişiyi aynı anda vurduğumuz özellik nedir yahu ? Oyunun özellikle sonlarına doğru herkesi pat pat indirerek ilerliyorduk böylece oyun SP serisinden değil sıradan aksiyon oyunlarından birine dönüşüyordu.

    Kısaca beğenmeme sebebim bu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 2K

    quote:

    Orijinalden alıntı: cnbzkrt


    quote:

    Orijinalden alıntı: 2K

    Conviction bence başarısız ve SP serisine yakışmayan bir oyundu yeni oyun umarım Double Agent gibi olur.

    Neden basariz buldunuz? Merak ettigimden soruyorum herkesin fikrine saygim vardir

    SP serisinde her zaman gizlilik ön planda olurdu 3 tane düşmanı bir arada görsek nasıl geçeriz diye bir köşeye pusup çevreyi inceleyip taktik kurardık SP'yi SP yapan şeyler bunlardı.Fakat Conviction'da ne yazık ki gizlilik süs olsun diye konulmuş hele o SP serisine hiç yakışmayan bir kaç kişiyi aynı anda vurduğumuz özellik nedir yahu ? Oyunun özellikle sonlarına doğru herkesi pat pat indirerek ilerliyorduk böylece oyun SP serisinden değil sıradan aksiyon oyunlarından birine dönüşüyordu.

    Kısaca beğenmeme sebebim bu.

    Hocam konun hikayenin ilerleyisi o sekilde olmak zorundaydi zaten aksiyona istemeyerek de olmasi kaymasi gerekiyodu neden derseniz
    ihanete ugramis bir ajan devlet ve diger dusmalari tarafindan araniyo ve ayrica kizinin olduruldugunu ogreniyo yani bunlara bakarak gizlilige devam edecegni hic sanmiyorum konu olarak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cnbzkrt


    quote:

    Orijinalden alıntı: 2K

    quote:

    Orijinalden alıntı: cnbzkrt


    quote:

    Orijinalden alıntı: 2K

    Conviction bence başarısız ve SP serisine yakışmayan bir oyundu yeni oyun umarım Double Agent gibi olur.

    Neden basariz buldunuz? Merak ettigimden soruyorum herkesin fikrine saygim vardir

    SP serisinde her zaman gizlilik ön planda olurdu 3 tane düşmanı bir arada görsek nasıl geçeriz diye bir köşeye pusup çevreyi inceleyip taktik kurardık SP'yi SP yapan şeyler bunlardı.Fakat Conviction'da ne yazık ki gizlilik süs olsun diye konulmuş hele o SP serisine hiç yakışmayan bir kaç kişiyi aynı anda vurduğumuz özellik nedir yahu ? Oyunun özellikle sonlarına doğru herkesi pat pat indirerek ilerliyorduk böylece oyun SP serisinden değil sıradan aksiyon oyunlarından birine dönüşüyordu.

    Kısaca beğenmeme sebebim bu.

    Hocam konun hikayenin ilerleyisi o sekilde olmak zorundaydi zaten aksiyona istemeyerek de olmasi kaymasi gerekiyodu neden derseniz
    ihanete ugramis bir ajan devlet ve diger dusmalari tarafindan araniyo ve ayrica kizinin olduruldugunu ogreniyo yani bunlara bakarak gizlilige devam edecegni hic sanmiyorum konu olarak


    Konu ile oynanış arasında çok fazla bağlantı olması gerekmiyor. Senin söylediğin sadece teknolojik ekipmanlara ulaşamamak (ya da daha az ulaşmak) ve gizlilik için bunları kullanamamak (ya da daha az kullanmak) anlamına gelir. Ama bunlar bile oyunun genel gizlilik mantığını değiştirmeyi gerektirmez.

    "Madem
    ihanete uğradık
    , o zaman Rambo olayım" mantığı yanlıştır bana göre, yanlış kurgulanmıştır. Böyle bir oyun çıkartıyorlarsa adına Splinter Cell: Conviction değil, Rüstem: Conviction koysunlar, o zaman daha çok saygı duyulurdu çünkü oyun kötü değildi ama bir Splinter Cell de değildi benim gözümde.





  • Kizini olumunun intikamini almak isteyen bi ajanin gizlilik icine girecgni sanmiyorum bunun rambolukla alaksi yok bence tamamen konuyla ve sam'in icinde bulundugu durumla ilgili bence benim fikrim bu yonde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 5. oyunun içine etmişlerdi, ilk 4 oyundan inanılmaz zevk almıştım umarım eski seriler tarzında bi oyun çıkar resmen call of duty e çevirmişler oyunu yazıktır ya. splinter cell tek başına bir tür, efsaneydi. lanet olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cnbzkrt


    Kizini olumunun intikamini almak isteyen bi ajanin gizlilik icine girecgni sanmiyorum bunun rambolukla alaksi yok bence tamamen konuyla ve sam'in icinde bulundugu durumla ilgili bence benim fikrim bu yonde


    kesinlikle , hala serisi var bilgisayarımda geçenlerde yeniden başladım hatta şuan chaos theory deyim , önceki oyunlarda gizliliğin sebebi third echelon bizden böyle istiyordu , olmassan bombayı ateşlerler işte rehineler ölür falan filan . bu oyunda sessizliğe gerek yokki ? hatta hoş istersek coste bölümü hariç diğer bölümleri full stealth oynayabiliyoruz . herkesin fikrine saygım var sadece açıklamak istedim

    bukadar güzel oyuna tek yakışmayan olay , efsanevi night vision google ımızın elimizden alınması oldu

    SC retribution da sam ölücek gibi geliyor bana sadece bi tahmin . snake i kaybettik sam le agent 47 de kaybedersek stealth çı kim kalıcak vay halimize




  • quote:

    Orijinalden alıntı: musAKka

    quote:

    Orijinalden alıntı: cnbzkrt


    quote:

    Orijinalden alıntı: 2K

    quote:

    Orijinalden alıntı: cnbzkrt


    quote:

    Orijinalden alıntı: 2K

    Conviction bence başarısız ve SP serisine yakışmayan bir oyundu yeni oyun umarım Double Agent gibi olur.

    Neden basariz buldunuz? Merak ettigimden soruyorum herkesin fikrine saygim vardir

    SP serisinde her zaman gizlilik ön planda olurdu 3 tane düşmanı bir arada görsek nasıl geçeriz diye bir köşeye pusup çevreyi inceleyip taktik kurardık SP'yi SP yapan şeyler bunlardı.Fakat Conviction'da ne yazık ki gizlilik süs olsun diye konulmuş hele o SP serisine hiç yakışmayan bir kaç kişiyi aynı anda vurduğumuz özellik nedir yahu ? Oyunun özellikle sonlarına doğru herkesi pat pat indirerek ilerliyorduk böylece oyun SP serisinden değil sıradan aksiyon oyunlarından birine dönüşüyordu.

    Kısaca beğenmeme sebebim bu.

    Hocam konun hikayenin ilerleyisi o sekilde olmak zorundaydi zaten aksiyona istemeyerek de olmasi kaymasi gerekiyodu neden derseniz
    ihanete ugramis bir ajan devlet ve diger dusmalari tarafindan araniyo ve ayrica kizinin olduruldugunu ogreniyo yani bunlara bakarak gizlilige devam edecegni hic sanmiyorum konu olarak


    Konu ile oynanış arasında çok fazla bağlantı olması gerekmiyor. Senin söylediğin sadece teknolojik ekipmanlara ulaşamamak (ya da daha az ulaşmak) ve gizlilik için bunları kullanamamak (ya da daha az kullanmak) anlamına gelir. Ama bunlar bile oyunun genel gizlilik mantığını değiştirmeyi gerektirmez.

    "Madem
    ihanete uğradık
    , o zaman Rambo olayım" mantığı yanlıştır bana göre, yanlış kurgulanmıştır. Böyle bir oyun çıkartıyorlarsa adına Splinter Cell: Conviction değil, Rüstem: Conviction koysunlar, o zaman daha çok saygı duyulurdu çünkü oyun kötü değildi ama bir Splinter Cell de değildi benim gözümde.

    Çok büyük bir yanılgı.

    Oyun gizliliği senin elinden almıyor.Devletten soyutlanmış buna zorunda bırakılmış bir ajanın hikayesi bu.Oyunda gizlilik yok değil var tabii yapmasını bilene.Diğer oyunlar kadar ön planda olmamasının sebebide arkasında teknolojik olarak örgütün olmaması.Gizlilik bir insanın kendi yapabildiği çerçeve içerisindeki bir gizlilik.Buda sıvamak değil gerçekçiliği gösterir.Oyun seni devletin arkanda olmadan Sam'in İMKANI dahilinde yapabildikleri gizliliği veriyor sende bunu yapmaya çalışıyorsun.Gayette Stealth takıldım ben tabii becerebilene dediğim gibi.




  • Aynen hocam hem intikam pesine dusmus bir ajan pek gizlilik olaylarina girecgni sanmiyorum bunu oyunu oynarken sam'in karekterinin nasilda daha sinirli ve ofkeli hale geldiginden anlayabiliriz ozelliklede sorgu sahnelerinde
  • Serinin önceki oyunlarına baktığımızda görevler, kurgu ve atmosfer gizlilik üzerine yapılanmıştı ama Conviction çok farklı bunu öncelikl ayırt etmeliyiz.

    Conviction'da, Sam Fisher için gizlice sızmak falan bitmiş durumda çünkü kaybedecek birşeyi olmayan ve tek amacı intikam olan birini yönetiyoruz. Oyunun kurgusu üzerine yoğunlaşırsak bu zaten ortada ama illaki türü üzerinden gidersek Stealth öğelerinin gidişine kafayı takarız. İntikam için hedeflerini yok etmek isteyen biri hatta bir anlamda Max Payne karakteri ile aynı yolda ilerliyor. Yapımcılar intikamı için savaşan birini yöneteceğimiz bir oyunda aksiyon ağırlılık bir oynanış sunması çok doğal.

    MGS 4'de bile dikkat ederseniz stealth öğeleri geri plandaydı çok ama çok az yerde stealth öğelerini uygulamak zorundaydık onun dışında oyuncuya kalmıştı. Bunun nedeni ise Liquid ve Solid arasındaki son savaşta Kojima oyuncuları stealht ile fazla kasmak istemiyordu. Son savaş artık iki kardeş arasındaki savaş sonlanacak doğal olarak aksiyona yönelik bir oynanış sundu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fallout 3

    Çok büyük bir yanılgı.

    Oyun gizliliği senin elinden almıyor.Devletten soyutlanmış buna zorunda bırakılmış bir ajanın hikayesi bu.Oyunda gizlilik yok değil var tabii yapmasını bilene.Diğer oyunlar kadar ön planda olmamasının sebebide arkasında teknolojik olarak örgütün olmaması.Gizlilik bir insanın kendi yapabildiği çerçeve içerisindeki bir gizlilik.Buda sıvamak değil gerçekçiliği gösterir.Oyun seni devletin arkanda olmadan Sam'in İMKANI dahilinde yapabildikleri gizliliği veriyor sende bunu yapmaya çalışıyorsun.Gayette Stealth takıldım ben tabii becerebilene dediğim gibi.


    Bana gelin yukarıdaki birçok kişinin söylediği gibi "konuya göre oyunun yapısı bu yönde şekillenmek zorunda kaldı" deyin, yine az çok hak veririm ama eski oyunlardaki gizlilik öğeleri ile bir tutmaya kalkışmayın.

    Benim bahsettiğim şeyin "becerebilmek" ile alakası yok ne yazık ki, hatta eldeki teknoloji ile de alakası yok. Neyse ki adam gibi oyun analizi yapan sitelerin haricinde en azından ilk Splinter Cell'den beri oynayan, oyunun eski fanlarının büyük kısmı zaten ne demek istediğimi biliyorlar, varsın 20 senelik oyuncu sizin gözünüzde beceriksiz olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi musAKka -- 28 Şubat 2012; 17:23:00 >




  • @musAKka

    Benden çok daha eski ve zamanında yöneticilik yapmış bir üyesin. Bu yüzden benden daha iyi bilirsin ama, hatırlatmadan geçemeyeceğim; bu forumda bir oyunu beğenmediğini söylersen, en çok karşılaşacağın tepki "beceremiyorsun" olur.

    Bazı arkadaşlar oyun oynamayı roket mühendisliği ile bir tutuyor ama, inanın "oyun oynayabilmek" çok da zor değil arkadaşlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bluelabel

    @musAKka

    Benden çok daha eski ve zamanında yöneticilik yapmış bir üyesin. Bu yüzden benden daha iyi bilirsin ama, hatırlatmadan geçemeyeceğim; bu forumda bir oyunu beğenmediğini söylersen, en çok karşılaşacağın tepki "beceremiyorsun" olur.

    Bazı arkadaşlar oyun oynamayı roket mühendisliği ile bir tutuyor ama, inanın "oyun oynayabilmek" çok da zor değil arkadaşlar

    Kesinlikle haklısın. İşin ilginci, çok daha komplike bir oyunu beğenen adam, daha askiyona dayalı bir oyunu beğenmeyince "gizlilik" konusunda nasıl beceriksiz olabiliyor, onu çözemedim. Hatta olay beğenmemek de değil, sadece seriye yakıştıramamak ama işte, maksat sataşmak olsun diye yazıyorlar sanırım.




  • Ne saçmalıyonuz arkadaş,konunun başından beri okuyorum,yok gizlilik öğeleri kalkmışta falan filan,yaw hikayenin gereği olarak adam kızının ölümünün peşinde Third Echelona meydan okumuş,yalnız kalmış,siz niye hala gizlenemiyoz derdindesiniz,artık devlet korumasında çalışan bi ajan olmadığı için biraz zor olsun gizlenmek bi zahmet...

    Onun dışında 4 oyundur adamları arkadan yakala ve gölgeye sürükle mantığından bıkmadınız mı artık? Eğer gerekli beceriye sahipseniz son bölüme kadar oyunu stealth olarak oynayabilirsiniz ama adamları arkadan yakalayıp gölgeye sürükle mantığından öteye geçemiyorum derseniz onu bilemiyorum sizin sorununuz,daha basit şeyler oynayın.
  • Fikir belirtmek ne zamandan beri saçmalamak oluyor? Sizinle aynı fikirde olanlar var ama en azından insan gibi belirtiyorlar fikirlerini. Saygımızı yitirmeyelim şurada.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JOELLAMBERT

    Ne saçmalıyonuz arkadaş,konunun başından beri okuyorum,yok gizlilik öğeleri kalkmışta falan filan,yaw hikayenin gereği olarak adam kızının ölümünün peşinde Third Echelona meydan okumuş,yalnız kalmış,siz niye hala gizlenemiyoz derdindesiniz,artık devlet korumasında çalışan bi ajan olmadığı için biraz zor olsun gizlenmek bi zahmet...

    Onun dışında 4 oyundur adamları arkadan yakala ve gölgeye sürükle mantığından bıkmadınız mı artık? Eğer gerekli beceriye sahipseniz son bölüme kadar oyunu stealth olarak oynayabilirsiniz ama adamları arkadan yakalayıp gölgeye sürükle mantığından öteye geçemiyorum derseniz onu bilemiyorum sizin sorununuz,daha basit şeyler oynayın.
    ................



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi suÇ -- 28 Şubat 2012; 21:25:00 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JOSEPH_STALin

    Ne saçmalıyonuz arkadaş,konunun başından beri okuyorum,yok gizlilik öğeleri kalkmışta falan filan,yaw hikayenin gereği olarak adam kızının ölümünün peşinde Third Echelona meydan okumuş,yalnız kalmış,siz niye hala gizlenemiyoz derdindesiniz,artık devlet korumasında çalışan bi ajan olmadığı için biraz zor olsun gizlenmek bi zahmet...

    Onun dışında 4 oyundur adamları arkadan yakala ve gölgeye sürükle mantığından bıkmadınız mı artık? Eğer gerekli beceriye sahipseniz son bölüme kadar oyunu stealth olarak oynayabilirsiniz ama adamları arkadan yakalayıp gölgeye sürükle mantığından öteye geçemiyorum derseniz onu bilemiyorum sizin sorununuz,daha basit şeyler oynayın.


    Reiz'e dokunmayin cizer vallahi
    />




  • Oyunun konusunun intikam üzerine kurulu olmasından dolayı gizlilik olmaması çok daha iyi oldu. Önceki oyunlar gibi gizlilik üzerine kurulu bir gorev ağı ve senaryo kurgusu yok tam tersi aksiyonun sunulması gereken bir kurgusu var bunuda iyi yapıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mRt_007

    Oyunun konusunun intikam üzerine kurulu olmasından dolayı gizlilik olmaması çok daha iyi oldu. Önceki oyunlar gibi gizlilik üzerine kurulu bir gorev ağı ve senaryo kurgusu yok tam tersi aksiyonun sunulması gereken bir kurgusu var bunuda iyi yapıyor.



    Konu içeriği olarak oyunun aksiyona kayması bana göre kurgu hatasıdır ama sizin gibi sevenlere de saygı duyarım, sonuçta herkesin görüşü farklı olabiliyor bu konuda.

    Benim takıldığım nokta, eskiden bazen sadece 3 adamı geçebilelim diye 10 dakka plan yapmaya mecburken şimdi aynı bölgedeki 10 adamı 30 saniyede öldürebiliyoruz. Stealth davranmanın da hiçbir getirisi olmayınca (hatta tabiri caiz ise amelelik olunca) oyun haliyle Stealth Action'dan TPS'ye dönmüş oldu. Bir TPS olarak bakıldığında kesinlikle başarılı bir oyundur ama ben Splinter Cell havasını alamıyorum, başka bir oyun oynuyormuşum gibi geliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi musAKka -- 28 Şubat 2012; 20:57:02 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: musAKka

    quote:

    Orijinalden alıntı: mRt_007

    Oyunun konusunun intikam üzerine kurulu olmasından dolayı gizlilik olmaması çok daha iyi oldu. Önceki oyunlar gibi gizlilik üzerine kurulu bir gorev ağı ve senaryo kurgusu yok tam tersi aksiyonun sunulması gereken bir kurgusu var bunuda iyi yapıyor.



    Konu içeriği olarak oyunun aksiyona kayması bana göre kurgu hatasıdır ama sizin gibi sevenlere de saygı duyarım, sonuçta herkesin görüşü farklı olabiliyor bu konuda.

    Benim takıldığım nokta, eskiden bazen sadece 3 adamı geçebilelim diye 10 dakka plan yapmaya mecburken şimdi aynı bölgedeki 10 adamı 30 saniyede öldürebiliyoruz. Stealth davranmanın da hiçbir getirisi olmayınca (hatta tabiri caiz ise amelelik olunca) oyun haliyle Stealth Action'dan TPS'ye dönmüş oldu. Bir TPS olarak bakıldığında kesinlikle başarılı bir oyundur ama ben Splinter Cell havasını alamıyorum, başka bir oyun oynuyormuşum gibi geliyor.

    Hocam elbette stealth üzerine kurulu olmasının ayrı bir zevki var hatta oyunun ömrünu bile uzattığını düşünüyorum ama oyunun hikayesinin intikam üzerine kurulu olması ister istemez aksiyonu onplana çıkarıyor.

    Yeni gelecek SP oyunu bir bakımsız kurgusu ve senaryosu ile stealth üzerine kurulu olur. Onuda yine keyifle oynarız;)




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.