Şimdi Ara

Sorun Nerde? - Kafayı Yemek Üzereyim- (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
74
Cevap
0
Favori
2.829
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • soulmate kullanıcısına yanıt
    Garantide ne dediler degisim yaptilar mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: soulmate

    https://forum.turkcell.com.tr/t5/cepten-internet/en-ufak-kalabalikta-internete-girememe-sorunu/m-p/14641#U14641

    Turkcell forumda benzer hatalardan muzdarip insanlar var. Genel olarak iOS 8 ve sonrası sürümler de mimli sanırım wifi/cellular Bağlantı konusunda.

    Yapacak bisey yok sanırım.

    Teşekkürler.


    Selamlar, o konuyu açan benim. ios sürümünden kaynaklanmıyor. 7'de de vardı. Bu sorunlar beni delirtti. 3G çekiyor ama çoğu yerde girilmiyor. Konuda detaylı açıkladım zaten. En son Turkcell'i BTK'ya şikayet ettim. O bölgelerde sorun yol, telefonunuzla ilgili diye cevap geldi. Sonra cevap yazdım dedim ki telefon zaten sıfır, iphone 5'te de aynı sorun vardı. Cevabımız aynıdır, sinyal seviyeleri btk kriterlerine uygunsır diye cevap geldi. Bu arada bazen arkadaşımın samsung s4 mini'si ile de deniyorum ve o da hemen hemen aynı şekilde bağlanamıyor ya da bir süre bağlanamayıp sonra bağlanabiliyor.

    Her seferinde bildirim yapıyorum hepsiyle de ilgileniyorlar ama çözüm yok!

    İlginçtir ki internette bu sorundan muzdarip pek insan bulamadım.

    Sim kart da orijinal, kesilmiş değil. Aslında sim kartta sılıntı olmasından da şüphelenmiyor değilim.

    Ah şu Vodafone online hizmetler konusunda bu kadar rezil olmasaydı da Turkcell kullanmak zorunda kalmasaydım.

    Not olarak, metrobüs güzergahı üzerinde seyahat halindeyken uzun süreki kesintiler oluyor, o an hız testi ve ping dahi yapılamıyor, 3G çekiyor, genelde iş çıkışı saatlerinde sorun oluyor ama aşırı bir kalabalık plmasa da sorun olabiliyor ve Kadıköy'de bile bina içlerinde dışarıya (cama) yakınken dahi bağlantı sağlanamıyor.

    Hattın taahhütlü, kapatsam geçen ay 70 küsür lira ceza ödeyecektim. Bu ay artmıştır. Değişsem adam akıllı başka operatör yok.

    Aslında son çare bir de 1. Öncelikli internet paketi alıp denemeyi düşünüyorum. Şu an kullandığım tarife 2. Önceliklenme gözüküyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi korayalttantire -- 27 Ekim 2014; 2:30:36 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • soulmate kullanıcısına yanıt
    Evet ios 8 olmayan cihazlarda (iPhone 4 & Samsunglar) sorunsuz kullanım görülüyor,sorumlusu yazılım olabilir ancak benim asıl öğrenmek istediğim internet hattın (3G) normal mi? Turbo mu?
    Turkcell Turbo'da daima öncelik var, hatta şöyle anlatayım 42mbps desteklemeyen 4S cihazda bile Turbo paket ile Turbo olmayan 5s cihazdan yan yana aynı noktada daha iyi internete girebildi ve daha yüksek Download yapabildi.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: step-team

    Evet ios 8 olmayan cihazlarda (iPhone 4 & Samsunglar) sorunsuz kullanım görülüyor,sorumlusu yazılım olabilir ancak benim asıl öğrenmek istediğim internet hattın (3G) normal mi? Turbo mu?
    Turkcell Turbo'da daima öncelik var, hatta şöyle anlatayım 42mbps desteklemeyen 4S cihazda bile Turbo paket ile Turbo olmayan 5s cihazdan yan yana aynı noktada daha iyi internete girebildi ve daha yüksek Download yapabildi.

    Yok turbo değil paketim. Platinium paket dahilinde internet paketim. Sanırım Turbo olmuyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Apple MacBook Pro Retina Display 2.6Ghz 15'' / Apple Watch Sport 42mm / iPhone 7 Plus 256 GB Space Gray / iPad Pro 128 GB Wifi 3G / Apple TV 3
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fotoburak

    Garantide ne dediler degisim yaptilar mi

    Telefonu teste tuttular. Donanımsal hiçbir sorun olmadığını söylediler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Apple MacBook Pro Retina Display 2.6Ghz 15'' / Apple Watch Sport 42mm / iPhone 7 Plus 256 GB Space Gray / iPad Pro 128 GB Wifi 3G / Apple TV 3
  • quote:

    Orijinalden alıntı: korayalttantire

    quote:

    Orijinalden alıntı: soulmate

    https://forum.turkcell.com.tr/t5/cepten-internet/en-ufak-kalabalikta-internete-girememe-sorunu/m-p/14641#U14641

    Turkcell forumda benzer hatalardan muzdarip insanlar var. Genel olarak iOS 8 ve sonrası sürümler de mimli sanırım wifi/cellular Bağlantı konusunda.

    Yapacak bisey yok sanırım.

    Teşekkürler.


    Selamlar, o konuyu açan benim. ios sürümünden kaynaklanmıyor. 7'de de vardı. Bu sorunlar beni delirtti. 3G çekiyor ama çoğu yerde girilmiyor. Konuda detaylı açıkladım zaten. En son Turkcell'i BTK'ya şikayet ettim. O bölgelerde sorun yol, telefonunuzla ilgili diye cevap geldi. Sonra cevap yazdım dedim ki telefon zaten sıfır, iphone 5'te de aynı sorun vardı. Cevabımız aynıdır, sinyal seviyeleri btk kriterlerine uygunsır diye cevap geldi. Bu arada bazen arkadaşımın samsung s4 mini'si ile de deniyorum ve o da hemen hemen aynı şekilde bağlanamıyor ya da bir süre bağlanamayıp sonra bağlanabiliyor.

    Her seferinde bildirim yapıyorum hepsiyle de ilgileniyorlar ama çözüm yok!

    İlginçtir ki internette bu sorundan muzdarip pek insan bulamadım.

    Sim kart da orijinal, kesilmiş değil. Aslında sim kartta sılıntı olmasından da şüphelenmiyor değilim.

    Ah şu Vodafone online hizmetler konusunda bu kadar rezil olmasaydı da Turkcell kullanmak zorunda kalmasaydım.

    Not olarak, metrobüs güzergahı üzerinde seyahat halindeyken uzun süreki kesintiler oluyor, o an hız testi ve ping dahi yapılamıyor, 3G çekiyor, genelde iş çıkışı saatlerinde sorun oluyor ama aşırı bir kalabalık plmasa da sorun olabiliyor ve Kadıköy'de bile bina içlerinde dışarıya (cama) yakınken dahi bağlantı sağlanamıyor.

    Hattın taahhütlü, kapatsam geçen ay 70 küsür lira ceza ödeyecektim. Bu ay artmıştır. Değişsem adam akıllı başka operatör yok.

    Aslında son çare bir de 1. Öncelikli internet paketi alıp denemeyi düşünüyorum. Şu an kullandığım tarife 2. Önceliklenme gözüküyor.

    Aynı yerlerden bahsediyoruz. Sanırım sorun Turkcell'de. Bu kadar aboneyi kaldıramıyor belkide artık altyapı? Bağlantı yok değil. Stabil değil aslında sorun o. Bi var bi yok. Bazen hiç yok. Başka cihazlarda da benzer Sıkıntılar oluyor çünkü. -sabah okulda deneme şansım oldu sonunda-

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Apple MacBook Pro Retina Display 2.6Ghz 15'' / Apple Watch Sport 42mm / iPhone 7 Plus 256 GB Space Gray / iPad Pro 128 GB Wifi 3G / Apple TV 3




  • soulmate kullanıcısına yanıt
    Birkereye mahsus minimum Mb içeren Turbo paket alıp denemede yarar görüyorum , deneme imkanın varsa.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: step-team

    Birkereye mahsus minimum Mb içeren Turbo paket alıp denemede yarar görüyorum , deneme imkanın varsa.

    Platinium Olduğum için öncelikliymiş hattım. Müşteri hizmetleri Turbo pakete gerek yok dedi. Ekstradan Para verip turboya geçemiyormuşum. Şu an daha da fazla vermek istemiyorum açıkcası. Platinium sözleşmem de devam ediyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Apple MacBook Pro Retina Display 2.6Ghz 15'' / Apple Watch Sport 42mm / iPhone 7 Plus 256 GB Space Gray / iPad Pro 128 GB Wifi 3G / Apple TV 3
  • soulmate kullanıcısına yanıt
    Yukarda belirttim sorun yasadiginiz yerde ayni sim karti Iphone ve baska bir cihaza takarak speed test yapin. Her ikisin de de dusuk data hizi yasarsaniz ekran goruntusunu alarak operator e gonderin.

    Oncelikle dusuk data hizini tesip ve teit edin. Bu sekil de hizmet aldiginiz operator e ben sana para oduyorum ama senin bana sundugun data hizi budur. Bu mu kalite? Bu mu hizmet sorularini daha net sorabilirsiniz.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemele

    Yukarda belirttim sorun yasadiginiz yerde ayni sim karti Iphone ve baska bir cihaza takarak speed test yapin. Her ikisin de de dusuk data hizi yasarsaniz ekran goruntusunu alarak operator e gonderin.

    Oncelikle dusuk data hizini tesip ve teit edin. Bu sekil de hizmet aldiginiz operator e ben sana para oduyorum ama senin bana sundugun data hizi budur. Bu mu kalite? Bu mu hizmet sorularini daha net sorabilirsiniz.

    Speed test yapamıyorum zaten sorun olduğunda. Direk bağlantı yok. Başka telefonlarda da benzer. Ama bir 5 dakika sonra Bağlantı normal. Sorun aslında stabil olmaması.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Apple MacBook Pro Retina Display 2.6Ghz 15'' / Apple Watch Sport 42mm / iPhone 7 Plus 256 GB Space Gray / iPad Pro 128 GB Wifi 3G / Apple TV 3
  • soulmate kullanıcısına yanıt
    En guzel cozum operator un ekiplerini gondererek sorunlu lokasyonda test yapmalari ve olayi gordukden sonra cözüm bulmalari.

    Yalniz bu tur binlerce talep ve sikayet geliyor operator un bahsettigim olaya girmesi de oldukca zor.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemele

    En guzel cozum operator un ekiplerini gondererek sorunlu lokasyonda test yapmalari ve olayi gordukden sonra cözüm bulmalari.

    Yalniz bu tur binlerce talep ve sikayet geliyor operator un bahsettigim olaya girmesi de oldukca zor.

    Ben zaten bildirdim sorunu; Degerli Platinum Musterimiz , ilettiginiz basvurunuzu degerlendirdik. Kapsama alani sorunu yasandigini bildirdiginiz bolgeyi inceledik, sorunu gidermek icin gerekli calismalari tamamladik. Iyi gunler dileriz. diye mesaj attılar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Apple MacBook Pro Retina Display 2.6Ghz 15'' / Apple Watch Sport 42mm / iPhone 7 Plus 256 GB Space Gray / iPad Pro 128 GB Wifi 3G / Apple TV 3
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemele

    En guzel cozum operator un ekiplerini gondererek sorunlu lokasyonda test yapmalari ve olayi gordukden sonra cözüm bulmalari.

    Yalniz bu tur binlerce talep ve sikayet geliyor operator un bahsettigim olaya girmesi de oldukca zor.

    Ben neredeyse 10 farklı konum için toplamda BTK dahil olmak üzere 20'ye yakın şikayet bildirdim. Sadece evimde 3G sinyali zayıf olduğu için önümüzdeki ay şebeke konacak şeklinde çözüm üretildi. İnternet bağlantı sorunlarımda topu cihaza attılar, arayıp o noktalarda şu an sıkıntı yok diye dönüş sağlıyorlar.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: soulmate


    quote:

    Orijinalden alıntı: cemele

    Yukarda belirttim sorun yasadiginiz yerde ayni sim karti Iphone ve baska bir cihaza takarak speed test yapin. Her ikisin de de dusuk data hizi yasarsaniz ekran goruntusunu alarak operator e gonderin.

    Oncelikle dusuk data hizini tesip ve teit edin. Bu sekil de hizmet aldiginiz operator e ben sana para oduyorum ama senin bana sundugun data hizi budur. Bu mu kalite? Bu mu hizmet sorularini daha net sorabilirsiniz.

    Speed test yapamıyorum zaten sorun olduğunda. Direk bağlantı yok. Başka telefonlarda da benzer. Ama bir 5 dakika sonra Bağlantı normal. Sorun aslında stabil olmaması.

    aynen tam dediğiniz gibi. aslında sorun cihaz kaynaklı değil. konuyu turkcell başlığında tartışmak lazımdı, belki biri taşır. bağlantı özellikle hareket halindeyken hiç stabil değil. bazen dediğiniz gibi 5-10 dk sonra aynı noktada bağlantı gelebiliyor.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: soulmate

    Arkadaşlar yaklaşık 5-6 Yıldır iPhone kullanıyorum. Ama ilk defa telefon beni biraz sıktı. Turkcell 3G bazı zamanlarda ve farklı noktalarda 3G gözüküyor olmasina rağmen çok yavaş. Mesela İnternet'e giriyorum. Hızlı. 2-5 dakika sonra bir anda yavaş. Bir 5 dakika neredeyse Bağlantı yok. Sonra yine hızlı. Sık sık başıma gelmeye başladı. Canım sıkkın.

    Yaptıklarım;
    -Ağ ayarlarını sıfırladım.
    -Operatör secimini otomatik / manuel Arasında değiştirdim pek çok kez.
    -Restore ettim.
    -Ayarları sifirladım.
    -Turkcell'i arayıp arıza kaydı bıraktırdım. 3G şebekesini sıfırlattım.
    -Genius Bar'a gittim. Telefonunuzun maşallahı var dediler.

    Şimdi napayım? Yapılabilecek herseyi Yaptım. Bir Sim Kart değiştirmedim. Su an 64 bit sim kullanıyorum orjinal. Acaba bir faydası olur mu?

    Önerileriniz için teşekkürler.


    Aynı sorun bendede var. Telefon full cekmesine rağmen bazen 3g cok yavas calısıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    İşlemci: Ryzen 5 3600 4.2 GHz 1.1V Anakart: MSI B450 Tomahawk MAX RAM: XPG D41 8x2 (16 GB) 3000 MHz SSD: Kingston A2000 500 GB NVMe - OCZ 240 GB HDD: WD 1 TB
    Ekran Kartı: MSI GTX 1060 3 GB O.C Kasa: XPG BattleCruiser ARGB PSU: Corsair VS600
    Soğutma: Cooler Master Masterliquid 240ML RGB - Masterfan Pro (x4)
    Ses Kartı: Creative Sound Blaster AudigyFx Kulaklık: HyperX Cloud II - Sony MDR-1ABT
    Mouse: Steelseries Rival 600 - Qck+ Medium Klavye: Logitech G213 Prodigy RGB




  • Avealı 5S ile benzer bir sorun bende de olmuştu geçen haftalarda. Ama benimki donanımsal büyük ihtimalle. Hafif bir düşme sonrasında, internet kafasına göre kopup birkaç dakika içinde tekrar sorunsuz bağlanıyordu. Çok sık tekrarlanıyordu.

    ek: Aynı yerde aynı operatörle eşimin iP4ü sorunsuzdu.

    İkinci düşürmeden sonra kendine geldi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turuncum -- 27 Ekim 2014; 17:00:27 >
    _____________________________
    Hayatınızın uzunluğu için pek bir şey yapamazsınız amaa, derinlik ve genişliği için çook şey yapabilirsiniz.
  • Sorun operatörde olabilirmi acaba.
    _____________________________
    Since 2003
  • quote:

    Orijinalden alıntı: korayalttantire

    quote:

    Orijinalden alıntı: soulmate


    quote:

    Orijinalden alıntı: cemele

    Yukarda belirttim sorun yasadiginiz yerde ayni sim karti Iphone ve baska bir cihaza takarak speed test yapin. Her ikisin de de dusuk data hizi yasarsaniz ekran goruntusunu alarak operator e gonderin.

    Oncelikle dusuk data hizini tesip ve teit edin. Bu sekil de hizmet aldiginiz operator e ben sana para oduyorum ama senin bana sundugun data hizi budur. Bu mu kalite? Bu mu hizmet sorularini daha net sorabilirsiniz.

    Speed test yapamıyorum zaten sorun olduğunda. Direk bağlantı yok. Başka telefonlarda da benzer. Ama bir 5 dakika sonra Bağlantı normal. Sorun aslında stabil olmaması.

    aynen tam dediğiniz gibi. aslında sorun cihaz kaynaklı değil. konuyu turkcell başlığında tartışmak lazımdı, belki biri taşır. bağlantı özellikle hareket halindeyken hiç stabil değil. bazen dediğiniz gibi 5-10 dk sonra aynı noktada bağlantı gelebiliyor.

    Yok artık ben de eminim iPhone Kaynaklı olmadığına. Kesinlikle Turkcell'de sıkıntı var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Apple MacBook Pro Retina Display 2.6Ghz 15'' / Apple Watch Sport 42mm / iPhone 7 Plus 256 GB Space Gray / iPad Pro 128 GB Wifi 3G / Apple TV 3




  • Arkadaşlar 1 gündür Bursa'dayım. Korupark, Carrefour, Geçit, Çekirge gibi pek çok lokasyonda denedim. Hiç bir sorun yasamadım. Sanırım artık İstanbul kalabalığını Turkcell kaldırmıyor. Artık bundan eminim. Teşekkürler hepinizin ilgisine.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Apple MacBook Pro Retina Display 2.6Ghz 15'' / Apple Watch Sport 42mm / iPhone 7 Plus 256 GB Space Gray / iPad Pro 128 GB Wifi 3G / Apple TV 3
  • quote:

    Orijinalden alıntı: soulmate

    Arkadaşlar 1 gündür Bursa'dayım. Korupark, Carrefour, Geçit, Çekirge gibi pek çok lokasyonda denedim. Hiç bir sorun yasamadım. Sanırım artık İstanbul kalabalığını Turkcell kaldırmıyor. Artık bundan eminim. Teşekkürler hepinizin ilgisine.

    İşin kötüsü bunu kabul etmiyorlar. Farkında olup evet haklısınız deyip çalışma yapsalar gam yemeyeceğim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.