Şimdi Ara

Sony Xperia™L Kullanıcıları/1 GHz x2/8MP ExmorRS HDR/4.3inch TFT/4.2 JB/NFC

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı, 1 Mobil Kullanıcı ( 1 Mobil Cihaz )
7.182
Cevap
43
Favori
195.476
Tıklama
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Android Telefonlar >> Sony >> Sony Xperia™L Kullanıcıları/1 GHz x2/8MP ExmorRS HDR/4.3inch TFT/4.2 JB/NFC
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1113 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    Hocam ışık titremesi falan yok durduk yere sorun mu üretiyorsunuz anlamadım valla ben.

    Yukarıdaki arkadaşda öle diyordu.ekran işiğini tam kapatip kullan bi süre fark edersin.uzun zamandir kapali kullanıyordum iki gündür bende tam açık kullandım böyle gözükmüyor ama kapatınca tam işiğini belli oluyor
    |
    |
    _____________________________
    PSN: Kvothe_elir27
    BF1 ve FIFA17
  • Yüzbaşı
    335 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    Hocam ışık titremesi falan yok durduk yere sorun mu üretiyorsunuz anlamadım valla ben.

    Hayır ışık titreme sorunu var ana ekranda Full çözünürlükte gördüm ve hep oluyo
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    58 Mesaj
    Ya arkadaşlar uzun süredir telefonun kamerasını kullanmıyordum
    Bugün hdr modda fotoğraf çektim boş alan çekerken sorun yok
    Ama çektiğim fotoğraftaki insanlar bi garip çıkıyo (suratları kiyafetleri yarısı gri yarısı çok parlak)
    Yada insan suratını karikatürize bi şekilde çekiyor (özelliği falan açmadım)
    Ayrıca insanların olduğu fotoğrafların kalitesi berbat ötesi
    Sizce durduk yere neden olur böyle bişey ?
    Servise göndermeyi düşünüyorum
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    797 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Sundaay

    Ya arkadaşlar uzun süredir telefonun kamerasını kullanmıyordum
    Bugün hdr modda fotoğraf çektim boş alan çekerken sorun yok
    Ama çektiğim fotoğraftaki insanlar bi garip çıkıyo (suratları kiyafetleri yarısı gri yarısı çok parlak)
    Yada insan suratını karikatürize bi şekilde çekiyor (özelliği falan açmadım)
    Ayrıca insanların olduğu fotoğrafların kalitesi berbat ötesi
    Sizce durduk yere neden olur böyle bişey ?
    Servise göndermeyi düşünüyorum

    Hdr sabit objelerde ve mümkün mertebe sarı ışığın (güneş, akor lamba) altında kullanılır.hareket eden insan çekemezsiniz.daha ziyade objeler içindir...
    _____________________________
  • Teğmen
    109 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: niirvana

    Chrome güncelmi ?

    Son sürüm evet Chrome nin kendi arama çubuğu değil google.com a girip ordaki arama kutusuna tıklayınca oluyor ve ram da 400mb boş yer var
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1459 Mesaj
    Ekran ışığı titremesi yüzünden 4.2.2 den 4.1.2'ye dönmüştüm şimdi bir sorunum yok. Yeni güncelleme gelene kadar 4.1.2'ye dönmek en sağlıklısı.
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    335 Mesaj
    Nasıl döneceğim?
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    797 Mesaj
    Önce flashtool yükleyeceksiniz.4.1 sürümünün ftf dosyalarını önceki mesajlardan bulabilirsiniz.Flashtool ile ftf dosyasını flashlayacaksınız.
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    58 Mesaj

    Zaten sorunda orda
    Sabit durduğum halde fotoğrafta yüzüm belli değil ayrıca fotoğrafın kalitesi de çok kötü
    + normal modda da ışık dengesinde sorun var (ya çok parlak renkler belli değil yada karanlık)
    Önceden çektiğim fotoğraflarda hiç bir şey yoktu
    Her türlü objeyi resmi çok güzel çekiyodu
    Tahmin ettiğim kadarıyla şu 18 mb lik güncellemeden sonra oldu
    |
    |
    isminivermeyenizleyici kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    797 Mesaj
    Yazılımsal bi sorun olduğunu düşünüyorsanız eğer, yukarıda anlattığım gibi 4.1 sürümüne dönmeyi düşünebilirsiniz.Ya da mevcut sürümü tekrar Pc Companion ile yükleyebilirsiniz.
    |
    |
    _____________________________
  • Kurmay Yarbay
    10557 Mesaj

    Ekran falan titremiyor bende hocam teknosa da baktım oda titremiyordu güncellenmiş 4 2 ye. Yani sorunu tam anlamadım genel diyebilir miyiz. Bilmiyorum..



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    SoldaTr kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Kurmay Yarbay
    10557 Mesaj
    Arkadaşlar facebook uygulamasında titreşimi kapattığım halde mesaj gelince titriyor sorun genel mi acaba? Birde whatsapp mesaj Yazdığımda facebook da olan pık sesi çıkıyor bilen var mı acaba?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Binbaşı
    1056 Mesaj
    Arkadaşlar uygulamayı dahili depolamaya taşımak hafıza kartına taşımak demek mi?
    _____________________________
  • Çavuş
    54 Mesaj

    kardeş konu başlığındaki link çalışıyormu ben destek veremedim destek verecek olan arkadaşlara da daha detaylı anlatım olursa güzel olur. Link hala çalışıyormu kontrol edermisin.
    |
    |
    isminivermeyenizleyici kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1952 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: lahm

    Arkadaşlar uygulamayı dahili depolamaya taşımak hafıza kartına taşımak demek mi?

    Evet.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    797 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: solomonwill

    kardeş konu başlığındaki link çalışıyormu ben destek veremedim destek verecek olan arkadaşlara da daha detaylı anlatım olursa güzel olur. Link hala çalışıyormu kontrol edermisin.

    Hocam gerek kalmadı.Xperia L için 2 tane güncellemenin tescillendiğini biliyoruz.Yani güncelleme gelecek bu durumda...



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    797 Mesaj

    Whatsapptaki o pık sesi gönderildi ya da iletildi demek oluyor.telefon sessizde değilse o pıt sesi whatsapptan kapanmıyor.sessizdeyse çıkmaz.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    XpressMusic34 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1056 Mesaj

    Dostum xperia L hafızası 4gb küsür sanırım.Bütün uygulamaları(yani çoğunu) hafıza kartına atsam sorun olur mu?
    |
    |
    niirvana kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    54 Mesaj

    Süper kardeşim gözümüz aydınnn :)
    |
    |
    isminivermeyenizleyici kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1952 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: lahm

    Dostum xperia L hafızası 4gb küsür sanırım.Bütün uygulamaları(yani çoğunu) hafıza kartına atsam sorun olur mu?

    Benim telefonda Uygulamaların çoğu hafıza kartında dostum bir sorun olacağını sanmıyorum. Bazı oyunlar sd karta taşıyınca açılmıyor haberin olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi niirvana -- 30 Aralık 2013; 2:05:32 >
    _____________________________
HızlıCevap
Reklamlar
Mobilya Takımları
SEO
son dakika
Bey Azura
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,437
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.