Şimdi Ara

Sony Türkiye Rezaleti (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
72
Cevap
0
Favori
7.761
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
22 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Sony cihazi acmayi kabul etmiyor bugun geri alip cihazi tuketici heyetine basvuracagim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • dtime23 D kullanıcısına yanıt

    Hocam konsolun iyi bir videosunu çekin. İçinin açılmadığına dair o bant sticker her neyse orayı falan çekin hem video hem fotoğraf.


    Buarada sony cihazı açmayı kabul etmiyor derken kabul etmeyen neresi, konsolu verdiğiniz servis mi?

    Onlar zaten açmaz, bursa ufo elektronik’e yollarlar, bugüne kadar öyle oldu o nedenle bunu yazıyorum, açmayın ufoya yollayın deseniz ne derler acaba.


    Yani bence işinizi daha kısa sürede halletmek için şunu yapsanız daha doğru olur, başka bir servise gidip cihaz çalışıyordu ertesi gün çalışmadı diyip yeni bir servise verin bence işiniz hallolur. Ufoya göndersinler yeter. Onlar cihazı bağlayıp çalışmadığını anlayınca muhtemelen değiştirirler.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________

    Inceleme: Zalman ZM-NC1000 Laptop Sogutucusu
    Inceleme: ORJİNAL TEYBE USB SD AUX Digital Music Changer
    Apple Watch Sport Uzay Grisi
    iPhone 6 Uzay Grisi 16 GB
    Samsung 55H6470 - PS4 500Gb
    || HP Dv5 || C2D P8400 @ 2,26 1066 || 4 GB DDR2 800 || 120 GB Sandisk Extreme SSD || 15.4&amp;quot; WSXGA+ Infinity (1680 x 1050) ||
    || N wifi+Bluetooth || 512 MB 9600M GT || HDMI &amp;amp; eSATA &amp;amp; Altec Lansing || High Capacity Battery || Win10 Pro x64 ||
  • Onur__ kullanıcısına yanıt

    Evet hocam uskudar burcu elektronik cihazi aldi onlar baska bir servise yolluyorlarmis o serviste hatta ilgilenen kisinin adi Sencer. Bu servis sozum ona yoneticileri Ergülü Saldere ile maillesmis bizzat kendi cihazin acilmamasini soylemis. Swap yapabiliyormusun ama 6500 tl ye 😂 sony burada tamamen ticari davraniyor bana swap yapip baska bir tamir gormus cihaz verecekler sonra benim cihazi tamir edip baskasina 6500e swap yapacaklar. Acilmama nedeni bu ama bursayi arayacagim tesekkurler


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Onur__ kullanıcısına yanıt

    Hocam ufo elektronik resmi servis olmak cikmis ts elektronik artik yapiyor biz tamirde etmiyoruz dediler


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • dtime23 D kullanıcısına yanıt

    İnanılır gibi değil. Kimi nereye şikayet edeceksin durumu var.

    Cihazı al kontrol et, içi açılmış mı bak, açılmamışsa açılmamış notu düş, ondan sonra aç bi bak, anakartta bir şey mi var, güç kaynağında kapasitörde bir problem mi var bak, varsa değiştir gitsin.


    Konsolun ücreti servisin cebinden çıkmayacak, niye bu kadar inat ediyorlar bilmiyorum.

    (ps5 oyunlarında donma/kilitlenme sorunu olan konsolum istanbul’daki bir servis aracılığıyla ufo’ya gönderildiğinde ufo konsolu ps4 oyunlarıyla test edip problem yok diye geri göndermişti, ardından tekrar donma videolarını çekip ve konsoldaki ps4 oyunlarını silip servis formunda ps5 oyunlarında donma oluyor diye belirterek ve videoları da servise ileterek ist’teki servis tekrar ufoya göndermiş, ikinci gidişinde değişim olmuştu.

    Bu cihazda problem yok diye geri geldiğinde, teslim aldıktan sonra sony playstation’ı aramıştım, izah etmiştim, ps çalışanı beyefendi şaşırarak yani konsolun ücreti servisin cebinden çıkmıyor niye böyle ısrar ediyorlar anlamadım demişti, neyse ertesi gün bir daha verdik de 1-2 hafta sonra yenisi gelmişti. Konsolun ücretinin servisin cebinden çıkmadığını izah etmek için yazdım kendi yaşadığımı)


    Benim olayımda da yapmıyoruz, biz bakmıyoruz, veya tekrar problem görülmemiştir diye geri gelebilirdi. Şükür ki değişerek geri geldi.


    Ben kesinlikle anlam veremedim yaşadıklarınıza. Ne demek cihazı açmayız ellemeyiz yani. E sen ne iş yapıyorsun? Bana kalırsa Sony’yi bir kere daha arayıp kayıt oluşturmakta fayda var bu yeni edindiğiniz bilgiler ile birlikte. Yani şu şirket çalışanı şu kişi ile konuştum, patronu aradığını, patronun cihazı açmayın dediğini size ilettiğini, müşterinin böyle saçma bir durumda bırakıldığını bir kere daha ifade etmek gerektiğini düşünüyorum. Kayıt altına alıyorlar tüm söylediklerinizi (kayıt altına alınması talebinizi iletin ve kayıt (olay) numarası isteyin). Yeri gelir kullanılır bu kayıtlar hukuk içi veya hukuk dışı sair konularda…

    Ayrıca ikinci olarak şikayet sitelerine şikayette bulunmak ve üçüncü olarak da resmi şikayet mercilerine şikayet aklıma geliyor.

    Bunları yazmamın sebebi hakem heyeti/mahkeme süreçlerinde sürecin çok daha uzun süreceğinden son kez elinizde olan tüm imkanları denemeniz gerektiğini düşünmem sebebiyledir. Lütfen yanlış anlamayın.


    Son olarak da ismini andığınız çalışan beyefendi ufo elektronik çalışanıydı ben cihazımla ilgili problemler yaşadığımda benimle iletişime geçmişti. O kişi hala ufo elektronik çalışanıysa ve playstation servis işine bakan şirket değiştiyse o kişi neden sizinle iletişime geçti?


    Ya servis işine hala ufo bakıyordur, ya da şirketin ismi değişmiş, çalışan kişi de yeni şirkete geçmiştir, sizi ilgilendiren bir durum olmamış oluyor tabi bu durumda.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________

    Inceleme: Zalman ZM-NC1000 Laptop Sogutucusu
    Inceleme: ORJİNAL TEYBE USB SD AUX Digital Music Changer
    Apple Watch Sport Uzay Grisi
    iPhone 6 Uzay Grisi 16 GB
    Samsung 55H6470 - PS4 500Gb
    || HP Dv5 || C2D P8400 @ 2,26 1066 || 4 GB DDR2 800 || 120 GB Sandisk Extreme SSD || 15.4&amp;quot; WSXGA+ Infinity (1680 x 1050) ||
    || N wifi+Bluetooth || 512 MB 9600M GT || HDMI &amp;amp; eSATA &amp;amp; Altec Lansing || High Capacity Battery || Win10 Pro x64 ||




  • Şimdi çoğu firma çoğu ürünü tamir yapmıyor. Arızalı ürünü direk yenisi ile değiştiriyorlar. Servis personelleri sıkıntı. En ufak sıkıntı görse garanti dışına çıkarma derdindeler.


    Haklıysanız kesinlikle tüketici hakem heyetine başvurun. Servis raporları görüşmeler resimler. Belgelerle başvurun. Bilirkişi raporu isteyiniz. İpad aldım. Şarj girişi bozuldu. Servis eğik diye garanti dışı dedi. Ben eğik olduğunu farkedemiyorum. Sen nasıl farkediyorsun. Hakem heyetine başvurdum. Mahkeme sonuçlanmadan yenisi ile değiştirdiler. Televizyon aldım. Arızalı çıktı. Aldığım yer değişim yapmadı. Ukala ukala istediğin yere başvur dedi. Yine hakem heyeti şirketin avukatı sorunun çözümü tv değişimi için dil döküyor.

    _____________________________
  • Tezgahtar Sony ile ugrasmamaya karar verdim. Cunku biliyorum hukuksal surec hem uzayacak hemde cihazi tamamen acip incelemeye aldirabilsem bile tezgahtar sony yine birsey bulup cihazimi garantiye sokmayabilir. Daha fazla sinirlenmemek ve zaman kaybetmemek icin cihazin garantisini bozdurup tamir ettirmeye karar verdim. Cihaza kahve dokulmedigini kanitladiktan sonra ayrica Burcu elektronigi ziyaret edip Teknisyen Sencer ve Teknik servis muduru Ergulu beye selamlarimi iletecegim.
    Kadikoyde syd elektronik cok guvendigim bir yer ayrica bir arkadas forumdan dvdhackeri onerdi tamir icin eger baska guvenilir ve tanidik bir yer varsa paylasmanizi rica ediyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Sonynin kahve dokmussunuz diye garanti disi biraktigi konsol ozelde yaptirilan power supply tamirinin ardindan calisiyor arkadaslar. Konunun sahibine de ileticem kendi agzindan yazsin. Sony almayin aldirmayin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Geçmiş olsun. Sony'nin garanti, servis vb olayları gerçekten çok kötü

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Kendilerine daha önce cihaz tamiri için ulaşmıştım. 3 sene oldu cihazım sorunsuz çalışıyor Rech Bilişim tavsiye ederim. Göz atmak isterseniz aşağıya bırakıyorum. Geçmiş olsun.


    rechbilisim.com
    Rech Bilişim | Playstation teknik servis - PS3 Tamir - PS4 Tamir - XBOX Tamir
    https://rechbilisim.com


    Rech Bilişim Teknolojileriyoutube
    www.rechbilisim.com Profesyonel Teknik Servis 0546 638 16 00 0224 245 00 09
    https://www.youtube.com/watch?v=P6vRTG6zha8&ab_channel=RechBili%C5%9FimTeknolojileri
    _____________________________




  • Kondansatörün akmasına kahve dökmüşsünüz diye rapor yazacak kadar utanmaz, vicdan ve ahlaki problemleri olan kişilerle yönetiliyor.

    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.