Şimdi Ara

Sony servis 31. iş gününde onardı. Değişim kabul etmiyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
1.298
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Yasa da "malın tamir süresi en fazla 30 iş günüdür. Bu süre mala ilişkin arızanın servis istasyonuna, servis istasyonunun olmaması durumunda, malın satıcısı, bayii, acentesi, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçısı - üreticisinden birine bildirim tarihinden itibaren başlar.", deniyor.

    Ben notebook mu bilgili elektronik sony servisine
    08.12.2012 de bıraktım ve servis bana ürünü tamir ettiğini
    14.01.2013 de bildiriyor.
    Ürünü teslim ettiğim günü de dahil ederek sayınca (yılbaşı ve pazar günleri hariç) 14 ü 31. iş günü oluyor benim hesabıma göre?
    Sizce ürünü teslim almalı mıyım yoksa iade için mahkeme yoluna mı başvurayım?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi soru.yorum -- 15 Ocak 2013; 0:33:21 >



  • 20 iş günü oldu o artık değişim kazanmışsınız, ürünü teslim almayın para iadesi yada yeni ürün isteme hakkınız var, kabul etmezler ise tüketici mahkemesine başvurun.
  • Cevap verdiginiz için teşekkür ederim. Peki benim ürünü ilgili yasa değişiminden sonra almış olmam sorun olur mu. Yirmi günlük haktan faydalanabilmem için

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ürün garantisi devam ettiği sürece bir sorun olmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba bugün sony çağrı merkezini aradm. Sizin dediğiniz gibi sony kendi müşteri politikaları doğrultusunda 20 günden sonra müşterinin değişim isteğini yerine getirebileceğini söyledi.
    Tüketici hakem heyetindeki bireyle görüştüm. Oda sanırım bu yasa mayıs ayında çıktı. Ben mayıs ayından önce aldığım için 30 günlük sınıra tabi tutulabileceğimi söyledi. Buna görede yine 31. günde aradıkları için ürünü teslim alma değişim iste dedi.
    Son olarak ankara sony yetkili servis bilgili elektronik ile görüştüğümde ise teknik servis personeli "ben ürün onarıldıktan sonra değişim istediğim için bunun mümkün olmadığını " söyledi. Ben de kabul etmediğimi söyledim. Beni arayacaklarmış. Bakalım sonuç ne olacak.
    böyle bir uygulama yok yasal olarak bildiğim kadarıyla.
  • Yasa kişinin yararına yürür 30gün olduğu zaman aldınız diye 20 gün'den faydalanamazsınız diye bir kaide yok yasa geriye yürümez diye bir kural vardır.Bu yönetmelik(garanti esaslarının uygulaması kakkında yönetmelik) 24 nisan 2011'de değişti 20iş günü olmuştu bazı ufak değişikliklerde geçen sene mayı ayında ve 2012 nin temmuz,eylül aylarında tüketici hakları kanununda yapılan bazı değişiklikler neticesinde garanti esasları hakkında yönetmeliktede ufak değişiklikler oldu 20 iş gününden yararlanırsın o boşluğa düşme ısrar ederlerse tüketici mahkemesine başvurabilirsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cengaver53 -- 15 Ocak 2013; 16:41:31 >
  • Sonunda sorun halloldu. Yarın gidip iade ceki alicam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: snnkeskin

    Sonunda sorun halloldu. Yarın gidip iade ceki alicam.

    Sonuç ne oldu merak ettim bende telefonumu göndereceğim oraya ölü piksel yüzünden

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Parami alali baya oldu :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun. Arkadaşlar izmir sony notebook yetkili servisi kim ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.