Şimdi Ara

Sony'e Dava Açtım - KAZANDIM GÜNCEL (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
192
Cevap
5
Favori
13.075
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
135 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cumuut

    Eminmisiniz? benzer bir davada avukatim thh kararlari kesindir itiraz edilemez demisti.

    Thh kararı kesin değildir, itiraz yolu açıktır. Kararda ayrıca itiraz edilebileceği yazar. Avukatınızı yanlış anlamış olabilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • pirmes kullanıcısına yanıt
    Hocam iban istedilerse sorununuz çözülmüştür dert etmeyin
  • StaatSanWalt kullanıcısına yanıt
    Telefonu geri yollamak zorunda mıyım?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ment kullanıcısına yanıt
    Garanti 0 değil mi?

    Şu ana kadar hep garantiden çektim onun çekebileceğim bir garantisi bile yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anaconda41


    quote:

    Orijinalden alıntı: DeepestSea

    Nokia (microsoft) ile yasadigim olayi anlatayim.Tuketici her zaman haklidir



    Lumia 930 aldim yaklasik 1.5 sene kadar once.2. El tertemiz kutulu faturali garantili cihazi 680TL’ye aldim



    2 hafta kadar kullandim telefon geldi bi baktim cazur cuzue otuyor telefon.Megerse hoparloru patlamis



    Cihazi verdim teleservice’e.10 gun gecti yok, 20 gun gecti yok netten bakiyorum degisim cihazi bekleniyor yaziyor



    28. Gunde microsoft’u aradim.Durumu anlattim bize faturanin resmini atin ucret iadesi cikartalim dediler.Ucret iadesi ne kadar dedim fatura tutari kadardir dediler



    Neyse facebook adresinden (?) faturanin resmini, iban nomu ve hesap bilgilerimi attim.2 gun sonra hesabimda 2380TL para vardi



    Demem o ki arkadaslar tuketici kanunu her zaman bizim yanimizda.Yeter ki gerekli belgeleri atmayalim

    Bu kadar mı şanslı olur insan

    Keske diger seylerde de sansli olsam..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yusufc2012

    Telefonu geri yollamak zorunda mıyım?

    Ödemenizi aldıktan sonra ürün artık sizin değildir. İade etmeniz gerekir, aksi durumda yaptırımla karşılaşabilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • pirmes kullanıcısına yanıt
    Tamam hocam sağol

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kty28 kullanıcısına yanıt
    Delta Garantili Xiaomiler. Sony ile Delta arasına bana göre hiç bir fark yok. Sony çok iyi diye aldık garantisi bela oldu delta da aynısını yaparsa yine THH ye verirsin ama telefondan korkma araştır canavar olduğunu göreceksin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tamam hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ment kullanıcısına yanıt
    Biliyorum hocam canavar gibi modelleri olduğunu. Ama yine de ciddi önyargım var. Sonuçta Türkiyiye özel üretilmiyor.

    Bir de muhtemelen bayağı uzun süre kullanmayı düşünüyorum. Vestel Z10a güncelleme verirse 5 yıl kullanırım. Sony Z2 modelinde ekran sarılığı başladı tamiri için fahiş fiyatlar istiyorlar ama Vestelin böyle olacağını düşünmüyorum.

    Neyse 2 ay var daha o zamana kadar belki fiyatları daha da inebilir(İnşallah çıkmaz)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kty28 kullanıcısına yanıt
    VEstelden uzak durun huawei daha iyi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ment kullanıcısına yanıt
    Bence de. Ben de düşünüyorum P9 Lite. VIP Servis varmış

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.