Şimdi Ara

Sony Bravia 2020 XH9096 (X900H) [ANA KONU] (864. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
17.290
Cevap
237
Favori
831.690
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
69 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 861862863864865
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Darknight5700 D kullanıcısına yanıt
    Hayır onu kastetmemiştim, ben de aynı modeli kullanıyorum zaten :) kabloyu tv'ye bağladınız, bağlantını gigabit değil de 100 Mbps olduğunu nasıl test ediyorsunuz demek istedim

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Elessar Eredhian kullanıcısına yanıt
    Anladım. Hiç bağlantı yok zaten sorun orada. Cihaz çalışmıyor. Usb portları sağlam test ettim. Bağlantı yok. Yeniden başlattım. Tüm gücü kesip tekrar başlattım. Hiç bir şekilde bağlantı yok.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Darknight5700 D kullanıcısına yanıt

    Anladım, gigabit bağlantı alamıyorum deyince ben de 100 mbps üstüne çıkmıyor sanmıştım.


    O hâlde sıkıntının kaynağı olabilecek birkaç şey geliyor aklıma:


    Birincisi baktığımda sizdeki ürünün versiyon 5.2 olduğunu görüyorum. Benim kullandığım ise 3.0. Ürün revizyonları sırasında içindeki çipi değiştirdiyse TP-Link, cihazın TV ile çalışmaması normal.


    İkincisi çok düşük bir ihtimal çünkü tüm güncellemeler yapılı demişsiniz ama yine de emin olmakta fayda var. En az Android 10'da olması gerekiyor TV yazılımının. Güncellemeleri OTA üzerinden yapıyorsanız ve herhangi bir sebepten yeni güncellemeler sizde görünmüyorsa cihaz son güncellemeyi kullanıyor sanmanıza rağmen yapılmamış güncellemeler olabilir.


    Üçüncü seçenek de TV herhangi bir sebepten dolayı cihazın ethernet adaptörü olduğunu fark etmemiş olabilir. Geliştirici seçeneklerinden USB yapılandırmasını USB ethernet olarak seçip deneyebilirsiniz belki bir fayda sağlar.



    Ben UE300'ü yaklaşık 3 senedir sorunsuz bir şekilde kullanıyorum. Şimdi "acaba son güncelleme ile bozulmuş olabilir mi?" düşüncesiyle tekrar baktım ama herhangi bir sorun yok. Gigabit bağlantı da alıyorum:


    Sony Bravia 2020 XH9096 (X900H) [ANA KONU]




  • Üçüncü seçeneği denedim ve çalışmadı. İkinci seçenek ise cihaz son sürümde support sony uygulaması ile düzenli kontrol ediyorum. Ben de sizinle aynı fikirdeyim sanırım tp link ürünün çipin de değişikliğe gitti, artık tv ile uyumlu değil. 3.00 sürüm ile denemek isterdim ama nasıl bulacağım. Her zaman kablolu bağlantıdan yanayım ama sağlık olsun. Araştırmaya devam. Teşekkür ederim yardımcı olduğun için.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Darknight5700 D kullanıcısına yanıt

    Ayarlar > Sistem > Hakkında > Android TV OS Sürümü


    Burada 10 veya üzerini görüyorsanız zaten güncellemenin vesaire bir önemi yok. Çalışması lazım, Android 10 ile geldi bu destek çünkü. Yok eğer 9 ise sony support uygulaması güncellemeyi hatalı gösteriyor demektir.


    Yalnız çip değişikliği ile ilgili de şöyle bir durum var: Biraz araştırdığımda hiçbir yerde bu konuda bilgi bulamadım. Yani genelde böyle durumlarda başka kullanıcılar reddit'te vesaire ürünün güncellendiği ve artık TV ile çalışmadığı yönünde paylaşımlar yapmış olurlar. UE300 için hiç böyle bir paylaşım yapılmamış. Bu da sorunun bundan kaynaklandığı konusunda bende şüphe oluşturdu doğrusu.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Elessar Eredhian -- 6 Temmuz 2025; 9:19:2 >
  • Elessar Eredhian kullanıcısına yanıt
    Android 12 sürümünde cihaz. Fabrika ayarlarına döndürmedim sadece üşendim son çare onu yapıcam bir umut.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Darknight5700 D kullanıcısına yanıt

    Bir deneyin. Bu sırada ben biraz daha araştırdım ama TP-Link'in sitesinde yonga seti hâlâ RTL8153 görünüyor yani bir değişiklik yok gibi.


    Teoride şunun gibi ürünler de çalışmalı aslında (çipset aynı çünkü) ama tabii alıp denemedim:



    Burada önemli olan RTL8153 olması.





  • Aynı sorun bende de var ue300ü çalıştıramıyorum tvde
    Sony Bravia 2020 XH9096 (X900H) [ANA KONU]

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Digiturk modülü kullanıp sorun yaşayan var mı? Ona göre cihaz alayım en baştan.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • FatihMehmet* kullanıcısına yanıt
    Ben kullanamadım mozaiklenme oldu devamlı. başka modülde denedik ama çalıştıramadık

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Çok ilginç bir durum tespit ettim. Telefona yüklü olan deco uygulamasından wifiye bağlı olan cihazların indirme durumlarını görebiliyorum. Sony tv Kapalı olmasına rağmen ciddi miktarda indirme yapıyor görünüyor. Sebebi ne olabilir?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • cLk kullanıcısına yanıt
    Ağ/WiFi ile, Chrome Cast ile uyandırmayı kapatmanız gerekir, kapattıktan belli bir süre sonra, 15dk gibi tam kapanıyor ve elektrik tüketimi 10-15W dan 1-2W a düşüyor. TV kendi güncellemesi, uygulamaların güncellemesini vs kapalıyken arka planda yapabilir, bu tamamen sizin ayarlarınızı ve verdiğiniz izinşerle ilgili. Kullqnım verilerin iyileştirme amacıyla paylaşılmasını kabul ettiyseniz, onu bile Sony merkez yada Apk yöne ileti ile paylaşıyor olabilir. TV üzerindeki düğmeden kapatınca daha erken bekleme moduna geçiyordu sanırım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volkanbirol -- 12 Temmuz 2025; 2:28:42 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • NatsumeSS N kullanıcısına yanıt
    Çözüm bulursanız paylaşmayı unutmayın lütfen. Amazondan aldım cihazı iade etmeyi düşünüyorum. Kararsız kaldım belki yeni güncelleme ile çalışır diye.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • beyazz74 B kullanıcısına yanıt

    Ben de Turksat kablo tv için conax modül kullanıyordum, mozaiklenme sorunundan dolayı modülü iptal etmek zorunda kaldım. Demek ki bizim tvlerde modül girişi sorunlu.

  • Furbey40 kullanıcısına yanıt
    Bende mozaiklenme sorunundan kaynakli conax modulden kutuya gectim. Tek cozum o oldu.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Furbey40

    Ben de Turksat kablo tv için conax modül kullanıyordum, mozaiklenme sorunundan dolayı modülü iptal etmek zorunda kaldım. Demek ki bizim tvlerde modül girişi sorunlu.

    Bende digiturk için modül isteyecektim. İyi ki bu konuya baktım. Birden çok kişide sorun olduğuna göre tv'nin modül girişinde kronik bir sorun var demek ki.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba 75xh9096 TV son güncellemeden sonra sesli komutu çalıştığında sağ üste çıkan yeşil işaret gitmiyor böyle bir sorun yaşayan oldu mu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi coolad -- 21 Temmuz 2025; 20:52:7 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • coolad C kullanıcısına yanıt
    Evet hocam bizde de aynı sorun var. Bir de YouTube’taki mikrofon özelliği bozuldu. Şimdi sözlü aratınca cogu zaman algilamiyor. Ben zaten android son sürüm geldi de ne oldu hiç anlamadım. Sayı numarası değişti her şey aynı + çalışan şeyler bozuldu.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • emirkahya E kullanıcısına yanıt

    Reset yapsak düzelir mi acaba? Denediniz mi?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • coolad C kullanıcısına yanıt
    Kumandadan güç tuşuna basılı tutup yeniden başlat yapıyorum bir süre duzeliyor. Reset format atmadım çok şey yüklü Tv renk ayarları falan gider diye üşeniyorum. Bu şekilde idare ediyorum

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 861862863864865
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.